Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аксесуари для одягу (18420000-9) (Рукавички зимові, вид 2)
Очікувана вартість
74 700 000,00 UAH
UA-2023-11-14-004907-a ● b56d3dbb1666400d9bd33c750cf883dc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Ольга Науменко +044547422 o.v.naymenko@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 74 700 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу
Тендерна документація
16 листопада 2023 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 16:00 |
190_Оголошення_16.11.2023_зі змінами.docx | |
16 листопада 2023 16:00 |
190_Зміни_16.11.2023.doc | |
14 листопада 2023 11:16 |
1_Проєкт договору.docx | |
14 листопада 2023 11:16 |
Додаток 1_ЦП.doc | |
14 листопада 2023 11:16 |
Додаток 2 Відомості.doc |
16 листопада 2023 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2023 16:00 |
190_Оголошення_16.11.2023_зі змінами.docx
|
|||
16 листопада 2023 16:00 |
190_Зміни_16.11.2023.doc
|
|||
14 листопада 2023 11:16 |
1_Проєкт договору.docx
|
|||
14 листопада 2023 11:16 |
Додаток 1_ЦП.doc
|
|||
14 листопада 2023 11:16 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо строків (термінів) постачання
Дата подання: 15 листопада 2023 09:26
Дата відповіді: 16 листопада 2023 16:05
Доброго дня!
Пунктом 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачені строки (терміни) постачання до 15.12.2023. Разом з тим, аукціон очікується 24.11.2023, розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції 5 робочих днів (згідно Закону), укладання договору від 1 до 20 днів. Додатково, після укладання договору переможець повинен затвердити робочі зразки (5 робочих днів), організувати приймальний контроль за якість (3 робочі дні) та провести лабораторні дослідження готової продукції (7 днів). Враховуючи зазначене, та з метою гарантованого постачання майна, просимо внести зміни до оголошення, а саме – строк (термін) постачання визначити до 26.12.2023 (включно).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перенесено строк постачання.
щодо податкового розрахунку
Дата подання: 15 листопада 2023 17:36
Дата відповіді: 16 листопада 2023 16:05
Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці учасник надає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску в чинній редакції, поданий за останній звітний період до дати Оголошення.
Податковий розрахунок необхідно подавати з додатками чи без?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці учасник надає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску в чинній редакції, поданий без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення.
Термін поставки
Дата подання: 16 листопада 2023 10:36
Дата відповіді: 16 листопада 2023 16:05
Шановний замовнику! Враховуючи тривалість процедури на постачання товару залишається кілька тижнів. Такий короткий термін поставки звужує коло потенційних учасників і може призвести до закупівлі товарів по завищеним цінам. Просимо продовжити срок поставки до кінця першого кварталу 2024 року.
Відповідь: Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перенесено строк постачання.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 листопада 2023 15:54
Дата відповіді: 20 листопада 2023 16:39
Шановний замовнику! Вважаємо, що вимога про наявність в учасника не менше ніж 30 працівників є дискримінаційною. Цим замовник обмежує участь компаній які не мають такої кількості працівників, але мають можливість здійснити поставку товарів відповідної якості і згідно вимог тендерної документації. Це звужує коло потенційних учасників і може призвести до закупівлі товарів по завищеним цінам. Просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки забезпечує виконання кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбаченого ст. 16 Закону.
Вимоги замовника залишаються без змін.
Вимоги замовника залишаються без змін.
щодо кваліфікації
Дата подання: 17 листопада 2023 16:20
Дата відповіді: 20 листопада 2023 16:37
Якщо Учасник є Постачальником, а не Виробником, то для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, в частині надання інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подавати відомості про обладнання, мтб та працівників Постачальника чи Виробника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо Учасник є Постачальником, а не Виробником, то для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, в частині надання інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подавати відомості про обладнання, мтб та працівників – Постачальника.
Дискримінаційні умови в договорі
Дата подання: 20 листопада 2023 16:55
Дата відповіді: 21 листопада 2023 18:40
На веб- порталі уповноваженого органу було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2023-11-14-004907-a, на закупівлю аксесуарів для одягу (18420000-9) (Рукавички зимові, вид 2). Закупівля рукавичок (18424000-7) (Рукавички зимові, вид 2 ) здійснюється 6 лотами по 25 000 пар в кожному лоті.
Наше підприємство має намір прийняти участь у вищевказаній закупівлі.
Ознайомившись з Примірним проектом договору 1 (предмети речового майна легкої промисловості) з ростовкою ДОГОВІР № ____про закупівлю для державних потреб товарів речової служби (за кошти Державного бюджету України), який був розміщений Замовником, надалі – Проект договору, вважаємо, що умови Проекту договору містять дискримінаційні умови, стосовно підтвердження відповідності матеріалів, що призначені для виготовлення Товару, для товару виготовленого в Україні і товару виготовленого за межами території України, а саме:
У пункті 2.2. Проекту договору зазначено, що Постачальник зобов’язаний, до початку приймального контролю Товару за якістю, здійснити вхідний контроль, яким передбачена перевірка матеріалів, що призначені для виготовлення Товару, у випробувальній лабораторії, акредитованій Національним агентством з акредитації України на технічну компетентність та незалежність (далі – випробувальна лабораторія), на відповідність вимогам нормативної або/та технічної документації.
Якщо за результатами лабораторних випробувань встановлено невідповідність матеріалів вимогам нормативної або/та технічної документації, Постачальник зобов’язаний замінити такі матеріали.
У разі, якщо Товар виготовляється за межами території України відповідність матеріалів, з яких виготовлено Товар підтверджується гарантійним зобов’язанням Постачальника.
Тобто, умовами п. 2.2. Проекту договору, підтвердження відповідності матеріалів, що призначені для виготовлення Товару, на відповідність вимогам нормативної або/та технічної документації, для товару, який виготовляється в Україні, здійснюється на підставі результатів лабораторних випробувань, наданих випробувальною лабораторією, акредитованою Національним агентством з акредитації України на технічну компетентність та незалежність, а для товару, який виготовляється за межами території України, лише гарантійним зобов’язанням Постачальника.
Просимо надати роз’яснення стосовно наступних питань:
1. Якщо немає необхідності у Замовника контролювати якість матеріалів, що призначені для виготовлення товару, для виробу який виготовлений за межами території України, чому є така необхідність для виробу який виготовлений в межах території України?
2. Чому у Замовника є довіра до якості матеріалів з яких виготовляється виріб іноземним виробником і не має такої довіри до виробів виготовлених українським виробником?
3. Чому українські виробники Товару повинні нести додаткові витрати у вигляді сплати вартості лабораторних випробувань матеріалів, а іноземні виробники ні?
4. Чи є дискримінаційними умовами різні вимоги до прийомки Товару українського виробництва та іноземного виробництва? Чому?
5. Що робити Учаснику, який, з метою постачання Товару Замовнику, вже закупив виготовлений українським виробником Товар без лабораторних випробувань матеріалів?
6. Що робити Учаснику, який заздалегідь виробив Товар без лабораторних випробувань матеріалів і у якого не залишилось матеріалу для проведення його контролю в випробувальній лабораторії?
7. Чи можливо буде здати Замовнику Товар, по укладеному з Учасником договору, без лабораторних випробувань матеріалів, якщо Товар був виготовлений або закуплений в межах території України? Якщо так, то в якому порядку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідно до розділу ІІ проєкту договору про закупівлю для державних потреб товарів речової служби (за кошти Державного бюджету України) постачальник зобов’язаний надати представнику Центрального управління протоколи лабораторних випробувань на зразки товару та матеріали, з яких виготовлено товар, що перевірені відповідно до Обсягу перевірки зразків товару, визначеного Міністерством оборони України, на відповідність вимогам ТС А01ХJ.32473-361:2022 (01) “Рукавички зимові”. У разі відсутності Обсягу перевірки зразки товару перевіряються на повну відповідність вимогам нормативної або/та технічної
документації. Враховуючи вищевикладене, для підтвердження відповідності вимог нормативної або/та технічної документації перевірка показників якості товару здійснюється не лише в готовому предметі, а також додатково на матеріалах з яких виготовлений товар.
документації. Враховуючи вищевикладене, для підтвердження відповідності вимог нормативної або/та технічної документації перевірка показників якості товару здійснюється не лише в готовому предметі, а також додатково на матеріалах з яких виготовлений товар.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 6. Рукавички (18424000-7) (Рукавички зимові, вид 2) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 12 450 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 124 500,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 124500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % вартості договору про закупівлю |
Аукціон
Позиції
25000 пар
Рукавички зимові, вид 2
ДК 021:2015: 18424000-7 — Рукавички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
26 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ" |
12 450 000,00
UAH з ПДВ
|
12 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Олтекс" |
12 435 000,00
UAH з ПДВ
|
12 435 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Олтекс" #30435050 |
Переможець |
12 435 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 20:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 17:04
|
Дод. угода № 1 від 07.12.2023 до договору № 286-3-23-408 ТОВ ОЛТЕКС.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 16:04
|
ТОВ ОЛТЕКС від 07.12.2023 № 286-3-23-408.pdf | укладений |
07 грудня 2023 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РОЗДІЛУ II “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ТОВАРІВ” ДОГОВОРУ та ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО МІСЦЯ ПОСТАВКИ |
Номер договору про закупівлю: | 286/3/23/408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |