Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОСТЯНТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04352718 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олег Чеботар 380972571164 granddd2011@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 2 718 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 188,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 10:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 10:35 |
Протокол 2 про внесення змін до тендерної документації.pdf | |
16 листопада 2023 10:35 |
Оновлений Додаток 2 Проект договору про закупівлю.docx | |
16 листопада 2023 10:35 |
Оновлений Додаток 1 технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
16 листопада 2023 10:35 |
ОНОВЛЕНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
14 листопада 2023 09:53 |
Обґрунтування закупівлі.docx | |
14 листопада 2023 09:53 |
Додаток 3 ФОРМА «ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ».docx | |
14 листопада 2023 09:53 |
Додаток 4 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ.docx |
16 листопада 2023 10:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2023 10:35 |
Протокол 2 про внесення змін до тендерної документації.pdf
|
|||
16 листопада 2023 10:35 |
Оновлений Додаток 2 Проект договору про закупівлю.docx
|
|||
16 листопада 2023 10:35 |
Оновлений Додаток 1 технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
|
|||
16 листопада 2023 10:35 |
ОНОВЛЕНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
|||
14 листопада 2023 09:53 |
Обґрунтування закупівлі.docx
|
|||
14 листопада 2023 09:53 |
Додаток 3 ФОРМА «ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ».docx
|
|||
14 листопада 2023 09:53 |
Додаток 4 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-24-000014 ● a4fa3a5c02064e9882ff5a95c71b7018
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2024 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2024 №8-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.01.2024 №8-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-11-14-002067-a 14.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 11:35:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі пікапів PEUGEOT LANDTREK або аналогів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-14-002067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. З яких підстав додатковою угодою від 21 грудня 2023 року №1 до істотних умов договору від 30 листопада 2023 року №01/2023 (далі – Договір) внесені зміни щодо поставки 1 автомобіля щляхом його самовивезення Замовником зі складу ТОВ «ВІДІ АВЕНЮ»?
3. Чи виконано умови Договору (надайте відповідні документальні підтвердження)?
4. Обґрунтуйте наявність підстав щодо незастосування під час здійснення закупівлі норм абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі, із наданням документальних підтверджень (запитів та в подальшому передачі автомобілів)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 11:29:14
Відповідь на запит Держаудитслужби України
«На Запит про надання пояснення»
1. Костянтинівською сільською військовою адміністрацією прийнята Програма “Сприяння органів місцевого самоврядування обороноздатності, територіальній обороні на 2023 - 2024 роки”. Метою Програми є забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері обороноздатності держави, налагодження дієвої співпраці підрозділів Збройних Сил України та інших військових формувань у цій сфері та органів місцевого самоврядування (додається).
На підставі запитів військових (додаються) прийнято рішення про проведення закупівлі вказаного в запитах товару.
Перед проведенням закупівлі здійснено аналіз цін предмету закупівлі та складено Моніторинг цін (додається).
В запитах військових на придбання товару вказана конкретна марка товару, який їм потрібен для виконання військових завдань.
Замовником здійснено закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару або еквіваленту товару, що відображено як у річному плані, так і у тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч.4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
«4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
2. Ціна у договорі про закупівлю є його істотною умовою. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених у договорі або законі. Підпунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Згідно з п.3 Додатку 1до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі код ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби (34131000-4 – Пікапи)» до ціни пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- здійснення вантажно-розвантажувальних робіт при поставці товару,;
- витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару
Згідно з домовленістю між Замовником та представниками військової частини, для котрих здійснювалася закупівля товару, було погоджено, що представники військової частини отримають товар зі складу постачальника, який знаходиться поряд с дислокацією військової частини, чим зменшяться витрати, як Замовника на поставку товару до місця поставки (передачі) товару, що дозволило заощадити бюджетні кошти, так і військової частини на доставку товару від Замовника до міста дислокації військової частини.
Додатковою угодою від 21 грудня 2023 року №1 до умов договору від 30 листопада 2023 року №01/2023 внесені зміни щодо зменшення ціни договору на 20000 грн. ( витрати на поставку товару до місця поставки).
3. Умови Договору від 30 листопада 2023 року №01/2023 виконані (документи додаються).
4. Запитання «Обґрунтуйте наявність підстав щодо незастосування під час здійснення закупівлі норм абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі, із наданням документальних підтверджень (запитів та в подальшому передачі автомобілів)» не дуже зрозуміло.
Пункт 3. «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
{Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023}
Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням положень пунктів 68-76 цих особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону застосовуються на умовах, визначених Законом.
{Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 621 від 19.06.2023}
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі:
{Абзац п'ятий пункту 3 виключено на підставі Постанови КМ № 952 від 01.09.2023}
Якщо мається на увазі, що «здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача», то в цієї частині Замовником не порушені норми діючого законодавства та наявні документи, які підтверджують виконання Замовником норм Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ( документи додаються)
- Акт огляду ТЗ 1.pdf
- Акт огляду ТЗ 2.pdf
- Акт приймання-передачи 2.pdf
- Акт прийому-передачи військовим 1 .pdf
- Акт прийому-передачи військовим 2 .pdf
- Акт прийому-передачи.pdf
- Видаткова накладна 1.pdf
- Видаткова накладна 2.pdf
- Видаткова накладна на авто - 0001.pdf
- ЗАПИТ 1.pdf
- ЗАПИТ 2.pdf
- ЗАПИТ 3.pdf
- Мониторінг - 0001.pdf
- Паспорт Програми Сприяння.pdf
- Платіжна інструкція 1.pdf
- Платіжна інструкція 2.pdf
- Прайс 1.pdf
- Прайс 2.pdf
- Прайс.pdf
- Програма Сприяння.pdf
- Розпорядження по Програмі.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ АВЕНЮ" |
2 718 000,00
UAH з ПДВ
|
2 718 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІДІ АВЕНЮ" #35411322 |
Переможець |
2 718 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:57
|
Специфікація.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:57
|
Додаткова угода 1.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 14:38
|
Договір.pdf | укладений |
01 грудня 2023 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити сумму договору на 20000,4 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 01/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |