Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньогосподарської меліоративної мережі Бузької осушувальної системи на території Заболотцівського старостинства Литовезької громади Володимирського району, Волинської області
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2023-11-14-001879-a dabc38783c2f435daefd1c2644e88ef2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дармофал Віталій Володимирович

380688565337 lytov-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛИТОВЕЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04335252
Вебсайт: https://lotg.gov.ua
Місцезнаходження: 45325, Україна , Волинська обл., Литовеж, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ЯКОБЧУКА, будинок 11
Контактна особа: Дармофал Віталій Володимирович
380688565337
lytov-rada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньогосподарської меліоративної мережі Бузької осушувальної системи на території Заболотцівського старостинства Литовезької громади Володимирського району, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45325, Україна, Волинська область, Литовеж, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ЯКОБЧУКА, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2023  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

14 листопада 2023 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-13-000047 ● 314ae09957d54d938832dd0f1a61116e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023 13:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.12.2023 № 41-З


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 13.12.2023
№ 41-З

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ЛИТОВЕЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА UA-2023-11-14-001879-a 14.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-18 19:33:27

питання для пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт внутрішньогосподарської меліоративної мережі Бузької осушувальної системи на території Заболотцівського старостинства Литовезької громади Володимирського району, Волинської області за адресою: Волинська область, село Литовеж, вулиця Володимира Якобчука, 11, код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-14-001879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пояснити обставини та наявні підстави укладання договору без застосування електронної системи закупівель, що унеможливело дотримання строків для проведення цієї закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу та надати документальне підтвердження цих обставин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-21 13:14:13

Відповідь на запит Держаудитслужби України

На Ваш запит від 18.12.2023р. по закупівлі за ІD: UA-2023-11-14-001879-a Литовезька сільська рада надає наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість проведено на підставі проектно-кошторисної документації робочого проекту «Капітальний ремонт внутрішньогосподарської меліоративної мережі Бузької осушувальної системи на території Заболотцівського старостинства Литовезької громади Володимирського району, Волинської області».»(Експертний звіт від 18 жовтня 2023 р. № 0076/23ЕК).
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінамиhttpshttps://lotg.gov.ua/wp-content/uploads/2023/12/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-Kapitalnyj-remont-vnutrishnogospodarskoyi-melioratyvnoyi-merezhi.docx.
3. Між Литовезькою сільською радою і ПП "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК дійсно було укладено договір №87-23 від 10.11.2023 р. на суму 1100 000,00 грн. Рішення уповноваженої про проведення закупівлі без застосування відкритих торгів було прийнято на підставі таких документів та законодавства, а саме:
- Наявності робочого проекту з капітального ремонту по об'єкту «Капітальний ремонт внутрішньогосподарської меліоративної мережі Бузької осушувальної системи на території Заболотцівського старостинства Литовезької громади Володимирського району, Волинської області»
- Експертного звіту від 18 жовтня 2023 року № 0076/23ЕК, по робочому проекту з капітального ремонту по об'єкту «Капітальний ремонт внутрішньогосподарської меліоративної мережі Бузької осушувальної системи на території Заболотцівського старостинства Литовезької громади Володимирського району, Волинської області»
- Відповідно до п. 11 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, а саме: для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
4. Уповноваженої особою використано наступні оцінки критеріїв здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: ПП "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК, з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель.
- Проведено моніторинг цін на аналогічні будівельні роботи на закупівельному майданчику по Волинській області;
- Виконано вимоги законодавства, а саме відповідно до п. 11 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, а саме: для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК"
#42648805
Переможець 1 100 000,00
UAH
14 листопада 2023 09:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2023 11:49