Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дитячий новорічний подарунок
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2023-11-13-012828-a 8e17cfa8a5494562a6862794cb4bdaf0
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Новак

+380953127499 alexandrnowak9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олевська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04343470
Вебсайт: http://olevsk-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., м. Олевськ, вул. Володимирська, 2
Контактна особа: Олександр Новак
+380953127499
alexandrnowak9@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Предмет закупівлі – дитячий новорічний подарунок: набір солодощів, що відповідає вимогам ДСТУ та вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Якість шоколадних та кондитерських виробів, що входять до складу Товару, повинні відповідати Державним стандартам, Технічним регламентам, вимогам діючого санітарного законодавства України, нормам харчування, що засвідчують безпечність та якість і підтверджуватися декларацією виробника (посвідченням якості).
Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару. Для проведення оплати до рахунка додається видаткова накладна та/або товарно-транспортна накладна. Замовник оплачує отриманий товар протягом 7 банківських днів з моменту отримання Товару.
Строк поставки товару: протягом 3 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника, але не пізніше 30.11.2023 року. Строк поставки товару може бути змінений за згодою Сторін, про що укладається відповідна додаткова угода до цього Договору.
Місце поставки (передачі) товару: вул. Володимирська, 2, м. Олевськ, Коростенський район, Житомирська обл., 11001.
Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість, безпеку, а саме: сертифікатом відповідності або декларацією про відповідність, або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 штуки
Подарунки новорічні солодкі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Тендерна документація

13 листопада 2023 15:49
Проєкт договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Пакування Можливі значення:
  • картонна упаковка
  • Маса нетто від 400 до 400
    Кількість різновидностей цукерок від 17 до 17
    Кількість цукерок від 29 до 29
    Бренд Можливі значення:
  • SWEET DREAMS
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 16 листопада 2023 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» 95 964,00
    UAH з ПДВ
    95 964,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "РЄПІК ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 99 000,00
    UAH з ПДВ
    99 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    13 листопада 2023 16:15
    Електронний підпис
    13 листопада 2023 16:15
    Електронний підпис
    13 листопада 2023 16:14
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд SWEET DREAMS
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість цукерок 29
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість різновидностей цукерок 17
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Маса нетто 400
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Пакування картонна упаковка

    Публічні документи

    15 листопада 2023 11:32
    Електронний підпис
    15 листопада 2023 11:32
    Електронний підпис
    15 листопада 2023 11:07
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд SWEET DREAMS
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість цукерок 29
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість різновидностей цукерок 17
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Маса нетто 400
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Пакування картонна упаковка

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ»
    #40876792
    Переможець 95 964,00
    UAH з ПДВ
    16 листопада 2023 08:35

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 16 листопада 2023 08:35

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ»
    #40876792
    95 964,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    09 січня 2024 10:37
    Електронний підпис укладений
    20 листопада 2023 10:40
    Договір.pdf укладений
    20 листопада 2023 10:37
    Додаток 1.pdf укладений
    20 листопада 2023 10:37

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 20 листопада 2023 — 31 грудня 2023
    Сума оплати за договором: 95 964,00
    UAH (в тому числі ПДВ 15 994,00 UAH)