Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади»
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2023-11-13-011334-a ● 412ae4f42d4341b8a0e3a48cfb15f93e
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051327 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19 |
Контактна особа: |
Кучинський Андрій Євгенович 380332777916 TENDER@LUTSKRADA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться у національній грошовій одиниці - гривні, шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту виконаних робіт та за умови отримання фінансування, | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 16:29 |
Перелік змін від 24.11.pdf.p7s | |
24 листопада 2023 16:29 |
Перелік змін від 24.11.pdf | |
24 листопада 2023 16:29 |
ТД_система_централізованого_оповіщення_МАСЦО - нова редакція 24.11.23.pdf.p7s | |
24 листопада 2023 16:29 |
ТД_система_централізованого_оповіщення_МАСЦО - нова редакція 24.11.23.pdf | |
20 листопада 2023 16:59 |
Перелік змін від 20.11.pdf.p7s | |
20 листопада 2023 16:59 |
Перелік змін від 20.11.pdf |
24 листопада 2023 16:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 листопада 2023 16:29 |
Перелік змін від 24.11.pdf.p7s
|
||||||
24 листопада 2023 16:29 |
Перелік змін від 24.11.pdf
|
||||||
24 листопада 2023 16:29 |
ТД_система_централізованого_оповіщення_МАСЦО - нова редакція 24.11.23.pdf.p7s
|
||||||
24 листопада 2023 16:29 |
ТД_система_централізованого_оповіщення_МАСЦО - нова редакція 24.11.23.pdf
|
||||||
20 листопада 2023 16:59 |
Перелік змін від 20.11.pdf.p7s
|
||||||
20 листопада 2023 16:59 |
Перелік змін від 20.11.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-13-011334-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515
Дата подання: 17 листопада 2023 21:44
Щодо класу наслідків
Відповідно до вимог ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», п. 4.1 та даних Таблиці 1, колонка 6 «Припинення функціонування лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єктів комунікації, зв’язку, енергетики та інженерних мереж, рівень», які обумовлюють визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкта закупівлі як СС2, прошу внести зміни у п. 12 Таблиці Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» до Тендерної документації «Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької місцевої територіальної громади» та викласти цей пункт у наступній редакції:
"Клас наслідків (відповідності) об’єкту проектування - СС2.
Проєктувальник виконує розрахунок класу наслідків (відповідальності) на підставі вихідних даних, наданих Замовником та у відповідності із ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)».
Строк експлуатації технічних засобів МАСЦО - не менше 10 років з урахуванням ремонту чи заміни компонентів, які вийшли з ладу".
Розгорнути
Згорнути
"Клас наслідків (відповідності) об’єкту проектування - СС2.
Проєктувальник виконує розрахунок класу наслідків (відповідальності) на підставі вихідних даних, наданих Замовником та у відповідності із ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)».
Строк експлуатації технічних засобів МАСЦО - не менше 10 років з урахуванням ремонту чи заміни компонентів, які вийшли з ладу".
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2023 17:10
Ваша вимога була врахована. Тендерна документація найближчим часом буде змінена та приведена у відповідність.
Номер вимоги: UA-2023-11-13-011334-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515
Дата подання: 17 листопада 2023 22:21
Щодо назви предмета закупівлі
Привести назву закупівлі в відповідності з розділом 3 Терміни та визначення понять п. 3.2а ДБН А.2.2-3:2014 Зміна №2, а саме «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади»
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2023 17:10
Ваша вимога була врахована. Тендерна документація найближчим часом буде змінена та приведена у відповідність.
Номер вимоги: UA-2023-11-13-011334-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515
Дата подання: 17 листопада 2023 23:27
Внести зміни до тендерної документації
Для запобігання непрофесійного виконання проєктно кошторисної документації.
Пропонуємо внести зміни до Тендерної документації, а саме: в Додаток 1, Таблиця 1,
розділ 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ДОДАТИ наступні вимоги
1. Надати копію експертного звіту (позитивного) СС2 або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва за цими проектами;
2. Інформацію від замовника щодо реалізації будівництва систем оповіщення за цими проектами з наданням копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам.
Розгорнути
Згорнути
Пропонуємо внести зміни до Тендерної документації, а саме: в Додаток 1, Таблиця 1,
розділ 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ДОДАТИ наступні вимоги
1. Надати копію експертного звіту (позитивного) СС2 або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва за цими проектами;
2. Інформацію від замовника щодо реалізації будівництва систем оповіщення за цими проектами з наданням копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2023 17:11
Ваша вимога була врахована. Тендерна документація найближчим часом буде змінена та приведена у відповідність.
Номер вимоги: UA-2023-11-13-011334-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515
Дата подання: 23 листопада 2023 13:48
Внести зміни до тендерної документації
В п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації не передбачено можливості залучення субпідрядників.
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме, в п.7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) інструкції з підготовки тендерної пропозиції Розділу 3, та викласти в наступній редакції:
«Учасник, у разі залучення субпідрядної(их) організації(й) щодо виконання умов договору в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає Замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію за підписом уповноваженої особи учасника про повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
У разі залучення субпідрядної(их) організації(й) співвиконавця(ів) щодо виконання умов договору, в будь-якому обсязі вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, учасник надає у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації, документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця.»
Розгорнути
Згорнути
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме, в п.7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) інструкції з підготовки тендерної пропозиції Розділу 3, та викласти в наступній редакції:
«Учасник, у разі залучення субпідрядної(их) організації(й) щодо виконання умов договору в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає Замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію за підписом уповноваженої особи учасника про повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
У разі залучення субпідрядної(их) організації(й) співвиконавця(ів) щодо виконання умов договору, в будь-якому обсязі вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, учасник надає у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації, документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2023 16:17
Ваша вимога була врахована. Тендерна документація найближчим часом буде змінена та приведена у відповідність.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрзалізничавтоматика |
1 198 000,00
UAH з ПДВ
|
1 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрзалізничавтоматика #37401997 |
Відхилено |
1 198 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 16:08
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій