Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
4 561 120,00 UAH
UA-2023-11-13-010929-a b2b5793cc9de4168b2370bba28296f6c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Златова

+380505565089 vyshgorodtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04054866
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, площа Шевченка, будинок 1
Контактна особа: Тетяна Златова
+380505565089
vyshgorodtender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2023 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 4 561 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 611,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Святославська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 листопада 2023 15:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.

Сума забезпечення: 20000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
21 листопада 2023 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 14:34
Тендерна документація зі змінами.docx
21 листопада 2023 14:34
Додаток 1.docx
21 листопада 2023 14:34
Додаток 3.docx
21 листопада 2023 14:34
Додаток 2.docx
21 листопада 2023 14:34
Додаток 4.docx
21 листопада 2023 14:34
Перелік змін.docx
21 листопада 2023 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2023 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 14:34
Тендерна документація зі змінами.docx
13 листопада 2023 15:00
Тендерна документація.docx
21 листопада 2023 14:34
Додаток 1.docx
13 листопада 2023 15:00
Додаток 1.docx
21 листопада 2023 14:34
Додаток 3.docx
13 листопада 2023 15:00
Додаток 3.docx
21 листопада 2023 14:34
Додаток 2.docx
13 листопада 2023 15:00
Додаток 2.docx
21 листопада 2023 14:34
Додаток 4.docx
13 листопада 2023 15:00
Додаток 4.docx
21 листопада 2023 14:34
Перелік змін.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-09-000011 ● e7bbc4ecabe74f129c221ca27a90e236
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2024 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.01.2024 № 2
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

В.о. начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-11-13-010929-a 13.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 12:13:17

Запит замовнику на пояснення

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 07.12.2023 №153 та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 11:19:23

Пояснення

На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 09.01.2024 року UA-M-2024-01-09-000011) процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з очікуваною вартістю 4 561 120,0грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-010929-a, повідомляємо наступне:
1) Інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації виконаної ТОВ «Проектно-будівельна компанія «ДОРТРАНС», на котру отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород». Експертиза проведена ТОВ «Експерт Проект Груп», експертний звіт (позитивний) за № 422-10-23/КШ від 27.10.2023, в якому зокрема зазначено, що документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 4 561 120,0грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого розпису бюджету Вишгородської міської ради на 2023 рік.
Також надаємо посилання на сторінку нашого вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vyshgorod-mrada.gov.ua/2023/11/13/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmetu-zakupivli-kapitalnyj-remont-dorozhnogo-pokryttya-proyiznoy-5/

2) Відповідно до пункту 2.1. договору від 07.12.2023 № 153 договором встановлено такі строки виконання робіт: початок робіт 07.12.2023 завершення: 31.12.2023.
Варто зазначити, що відповідно до пункту 6.2. Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 березня 2012 року за № 365/20678 з Ремонт дорожнього покриття із застосуванням гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також з щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами виконують у суху погоду навесні і влітку, коли температура повітря не нижче ніж плюс 5 °C, а восени не нижче ніж плюс 10 °C. Ремонт дорожнього покриття із застосуванням теплої асфальтобетонної суміші і литого асфальту виконують у суху погоду, коли температура повітря не нижче мінус 10 °C.
Слід зазначити, що підряднику – ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» не вдалося своєчасно приступити до виконання робіт через погодні умови, що підтверджується листом-повідомленням ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» від 25.12.2023 р. № 25/12-2, який містить інформацію від Українського гідрометеорологічного центру від 25.12.2023 р. № 01-18/1572 (копії листів додаються).
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Варто відмітити, що зазначена норма врахована і у підпункті 3 пункту 12.2 договору від 07.12.2023 № 153, укладеного за результатами закупівлі.
З огляду на зазначене, та керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей було укладено додаткову угоду від 26.12.2023 № 1 до договору від 07.12.2023 № 153 щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-17 16:48:10

Запит замовнику на пояснення

Виходячи з наданих Замовником пояснень від 17.01.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 12.01.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-18 10:15:58

Пояснення

На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби про надання документального підтвердження визначення очікуваної вартості процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-010929-a, надаємо експертний звіт ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» від 27.10.2023 № 422-10-23/КШ.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-17 18:20:14

Запит замовнику на пояснення

Просимо пояснити яким чином, Замовником перевірялися документи, які вимагаються від учасників закупівлі на виконання вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, а саме надання довідки із зазначенням чи є в його структурі філії/представництва/інші відокремлені підрозділи або ж сам учасник є філією/представництвом/ іншим відокремленим підрозділом та листів-згоди на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції, а також вимог пункту 5 Розділу 3 тендерної документації про надання листа згоди, про те, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та листа згоди про те, що Замовник, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність Учасника та/або переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-22 12:06:15

Пояснення

На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 09.01.2024 року UA-M-2024-01-09-000011) процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з очікуваною вартістю 4 561 120,00 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-010929-a, повідомляємо наступне:
1. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації у форматі PDF (PortableDocumentFormat): установчих документів учасника: У разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ) (положення) суб'єкта господарювання), при цьому в будь-якому випадку учасник у складі ТП повинен надати довідку із зазначенням чи є в його структурі філії/представництва/інші відокремлені підрозділи або ж сам учасник є філією/представництвом/ іншим відокремленим підрозділом.
У складі Пропозиції ТОВ «Тірел Індастріс» міститься витяг з ЄДР згідно з яким, код ЄДРПОУ учасника - 39343796. Згідно з інформацією, наведеною в системі, учасником є безпосередньо ТОВ «Тірел Індастріс», код ЄДРПОУ: 39343796. Крім того, згідно з пунктом 1.3 Статуту, що міститься у складі Пропозиції ТОВ «Тірел Індастріс» товариство є юридичною особою за законодавством України.
Крім того, Замовником було проаналізовано відомості, що містяться у відкритих державних реєстрах. Згідно з пунктом 9 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань безоплатний доступ до відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається до відомостей, передбачених статтею 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», що містяться в Єдиному державному реєстрі (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), а саме про: відомості про відокремлені підрозділи.
За результатами перевірки інформації про учасника в ЄДР встановлено, що у ньому відсутні записи про відокремлені підрозділи.
Схожого підходу дотримується також і АМКУ, наприклад в рішенні від 08.09.2023 № 14347-р/пк-пз, у якому було встановлено відсутність порушень, у разі якщо наявні у складі пропозиції документи дають змогу встановити всю необхідну інформацію, а також рішення №25537-р/пк-пз від 12.11.2021 за оголошенням № UA-2021-09-15-006898-b у якому не вважається порушенням ненадання документів, у випадку, якщо необхідна інформація міститься у відкритому доступі, та відкритих державних реєстрах.
2. Щодо листів-згод на обробку персональних даних. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» у файлі «Листи згод.pdf», «ЛИСТ-ЗГОДА.pdf», «ат кб глобус (кеп)UA-2023-11-13-010929-a.zip», містяться згоди осіб, персональні дані яких містяться у складі пропозиції.
3. Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації відповідно статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, про що учасником надається лист згода у складі тендерної пропозиції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність Учасника та/або переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, про що учасником надається лист згода у складі тендерної пропозиції.
Документація не містила окремих вимог щодо оформлення даних листів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» міститься, зокрема, форма «Тендерна пропозиція» в тексті якої зазначено: «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації».
Таким чином, у складі Пропозиції ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» надано згоду з вищевикладеними вимогами документації.


Надання інформації про усунення порушення замовником

Вишгородська міська рада опрацювала висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-13-010929-a, затверджений заступником начальника Північного офісу Держаудитслужби Сомиком О.С. 1 лютого 2024 року (далі – Висновок) та керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Відповідно до частини четвертої статті 8 Закону строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Водночас, у Висновку зазначено, що дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2024 року, що не відповідає вимогам частини четвертої статті 8 Закону. Крім того у Висновку зазначено, що у складі пропозиції Переможця відсутній лист-згода на обробку персональних даних від Носко Анатолія Анатолійовича, чим, відповідно не дотримано вимоги пункту 1 Розділу 3 ТД. Одночасно зроблено висновок, що в порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір про закупівлю на суму 4 489 575,72 гривень. Також, у Висновку Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Варто зазначити, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи відповідно до частини другої статті 19 Конституції України зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону Держаудитслужба обов’язково у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначає зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, пункт 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі – Порядок № 552) передбачає, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Зі змісту зазначеного пункту Порядку № 552 встановлено, що він містить вказівку для органу державного фінансового контролю зазначити у висновку про результати моніторингу закупівлі структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути виявлені порушення, тобто посилання на нормативно-правовий акт, який визначає саме межі повноважень Держаудитслужби в частині зобов'язання замовника усунути виявлені порушення у сфері публічних закупівель, а не визначає конкретного заходу або дій, яких Замовник повинен вжити для усунення виявлених порушень. Так до прикладу, за результатами здійсненого у березні 2023 року моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-002318-a Держаудитслужбою було встановлено, що на порушення вимог абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі, як таку, що викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, та уклав з ним договір. Водночас, Держаудитслужба зобов’язала замовника здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. З огляду на зазначене та з метою усунення порушення Вишгородська міська рада направила лист від 02.02.2024 р. № 2 до ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» з вимогою про усунення в найкоротший час порушення та вжиття відповідних заходів. Так, у відповідь ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» надало лист-згоду на обробку персональних даних від Носко Анатолія Анатолійовича (копія додається). З огляду на зазначене та у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 8 Закону просимо Північний офіс Держаудитслужби підтвердити факт усунення Вишгородською міською радою порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, про що зазначити в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення інформації в електронній системі закупівель.

2024-02-06 16:48:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву 15.02.2024 р.
Дата публікації: 15 лютого 2024
Номер відкриття провадження: П/320/8884/24
Дата відкриття провадження: 20 лютого 2024

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" 4 489 575,72
UAH з ПДВ
4 489 575,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 грудня 2023 23:04
Електронний підпис
03 грудня 2023 23:04
Довідка.zip.p7s
03 грудня 2023 23:04
Довідка (1).zip.p7s
03 грудня 2023 19:32
Протокол на директора.pdf
03 грудня 2023 19:32
Довідка (1).zip
03 грудня 2023 19:32
Довідка.zip
29 листопада 2023 14:50
Електронний підпис
29 листопада 2023 14:49
свідоцтво_Асауляк.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:49
Видаткова накладна.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:49
Проект договора.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:49
Атестат про акредитацію.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:11
Видаткова накладна.pdf
29 листопада 2023 14:11
Проект договора.pdf
29 листопада 2023 14:10
свідоцтво_Асауляк.pdf
29 листопада 2023 14:09
Атестат про акредитацію.pdf
25 листопада 2023 13:28
Електронний підпис
25 листопада 2023 13:28
щодо працівників.rar.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо аналогічного 6.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо аналогічного 7.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо аналогічного 5.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо аналогічного 2.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо аналогічного 3.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо аналогічного 4.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо аналогічного 1.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо АБЗ 2.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо АБЗ 3.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Тендарна пропозиція.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо АБЗ.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Щодо АБЗ 1.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
СЕРТИФІКАТ 0х40; 0х70.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:27
Розрахунок прибутка.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
ПРОТОКОЛ 0х40; 0х70.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Розрахунок адмін.витрат.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Продовження строку ТП.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Поянювальна записка.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Настонова щодо ет.пов..pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Наказ щодо настанові 2.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Пасорт, код Шостак Л.В..pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Ліцензія АВК 5.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Наказ щодо настанові 1.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Листи згод.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Лист підтвердження.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Лист гарантія 1.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Календарний_Графік.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
ЗКР.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
ДЦ.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Додаток 2.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Договір поставки.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Договір АВК.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Договір АБЗ1.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Договір АБЗ 2.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Довідка_Глобус.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Довідка щодо АБЗ.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:26
Довідка з банку.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
Гарантійний лист АБЗ.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
Валюта.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
Витяг 15.11.2023р..pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
u_4_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
u_4_ДЦ_ОК_02-01.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
u_4_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
u_4_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
u_4_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
u_4_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
S1499201 Квитанція №2.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
J1499102 Квитанція №1.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
10. Пояснення ліцензія.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
3. Щодо МТБ.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
2.Щодо лабороторії.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
4.imd.p7s
25 листопада 2023 13:25
2. Щодо МТБ.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
1. Щодо лабороторії.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:25
1.Щодо МТБ.pdf.p7s
25 листопада 2023 10:37
Договір АБЗ 2.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо АБЗ.pdf
25 листопада 2023 10:37
4.imd
25 листопада 2023 10:37
Валюта.pdf
25 листопада 2023 10:37
Довідка щодо субпідрядника.pdf
25 листопада 2023 10:37
Ліцензія АВК 5.pdf
25 листопада 2023 10:37
u_4_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf
25 листопада 2023 10:37
Додаток 2.pdf
25 листопада 2023 10:37
Поянювальна записка.pdf
25 листопада 2023 10:37
Розрахунок адмін.витрат.pdf
25 листопада 2023 10:37
3. Щодо МТБ.pdf
25 листопада 2023 10:37
u_4_ДЦ_ОК_02-01.pdf
25 листопада 2023 10:37
Листи згод.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо аналогічного 6.pdf
25 листопада 2023 10:37
S1499201 Квитанція №2.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо аналогічного 1.pdf
25 листопада 2023 10:37
2. Щодо МТБ.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо АБЗ 3.pdf
25 листопада 2023 10:37
1.Щодо МТБ.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо аналогічного 4.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо АБЗ 2.pdf
25 листопада 2023 10:37
u_4_ДЦ_ПВР.pdf
25 листопада 2023 10:37
Витяг 15.11.2023р..pdf
25 листопада 2023 10:37
Лист гарантія 1.pdf
25 листопада 2023 10:37
Розрахунок прибутка.pdf
25 листопада 2023 10:37
Довідка_Глобус.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо аналогічного 2.pdf
25 листопада 2023 10:37
Гарантійний лист АБЗ.pdf
25 листопада 2023 10:37
ЛИСТ 2.pdf.p7s
25 листопада 2023 10:37
Тендарна пропозиція.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо АБЗ 1.pdf
25 листопада 2023 10:37
Договір АБЗ1.pdf
25 листопада 2023 10:37
Пасорт, код Шостак Л.В..pdf
25 листопада 2023 10:37
10. Пояснення ліцензія.pdf
25 листопада 2023 10:37
Наказ щодо настанові 1.pdf
25 листопада 2023 10:37
ЗКР.pdf
25 листопада 2023 10:37
ПРОТОКОЛ 0х40; 0х70.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо аналогічного 5.pdf
25 листопада 2023 10:37
2.Щодо лабороторії.pdf
25 листопада 2023 10:37
J1499102 Квитанція №1.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо аналогічного 7.pdf
25 листопада 2023 10:37
u_4_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
25 листопада 2023 10:37
Довідка з банку.pdf
25 листопада 2023 10:37
СЕРТИФІКАТ 0х40; 0х70.pdf
25 листопада 2023 10:37
Договір АВК.pdf
25 листопада 2023 10:37
Лист підтвердження.pdf
25 листопада 2023 10:37
1. Щодо лабороторії.pdf
25 листопада 2023 10:37
ДЦ.pdf
25 листопада 2023 10:37
u_4_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf
25 листопада 2023 10:37
Договір поставки.pdf
25 листопада 2023 10:37
Щодо аналогічного 3.pdf
25 листопада 2023 10:37
u_4_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
25 листопада 2023 10:37
Настонова щодо ет.пов..pdf
25 листопада 2023 10:37
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
25 листопада 2023 10:37
Наказ щодо настанові 2.pdf
25 листопада 2023 10:37
Календарний_Графік.pdf
25 листопада 2023 10:37
Довідка щодо АБЗ.pdf
25 листопада 2023 10:37
Продовження строку ТП.pdf
25 листопада 2023 10:37
щодо працівників.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС"
#39343796
Переможець 4 489 575,72
UAH з ПДВ
30 листопада 2023 10:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 16:56

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції Учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС", на відповідність вимогам тендерної документації замовником виявлено такі невідповідності: 1. Згідно з додатком 4 до тендерної документації в проєкті договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім договірної ціни. Даний Додаток № 4 (проєкт договору про закупівлю ) обов’язково подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки, у разі якщо учасник, здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) Учасник не повинен відступати від даної форми та обов’язково заповнює всі необхідні графи. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" у складі пропозиції надано незаповнений проект договору. 2. Згідно з додатком 1 до тендерної документації у разі відсутності власних/орендованих/лізинг виробництв, учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку у довільній формі з наступним документальним підтвердженням про придбання асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний завод - його місцезнаходження, потужностей, запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу), в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. У підтвердження інформації, викладеної в довідці, учасник надає копію договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, чинного протягом усього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням можливості його поставки для даного предмету закупівлі із посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі, а також засвідчені копії документів (накладних або актів приймання-передачі), що підтверджують співпрацю учасника та придбання асфальтобетону та/або ЩМАС у контрагента, з яким укладено договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, що надається учасником згідно даного пункту, у попередніх закупівлях, договірних зобов’язаннях з ремонту автомобільних доріг. У складі пропозиція ТОВ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" відсутні засвідчені копії документів (накладних або актів приймання-передачі), що підтверджують співпрацю учасника та придбання асфальтобетону. 3. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" відсутній атестат акредитації органу з оцінки відповідності, що видав ТОВ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" сертифікати ISO 9001; 14001 та 45001. 4. Згідно з додатком 1 до тендерної документації учасник надає у складі пропозиції діючий радіаційний сертифікат(-и) на всі фракції ЩПС, яка буде використовуватися при виконанні робіт та чинний на дату розкриття пропозицій договір на придбання всіх фракцій ЩПС, укладений з власником(- ами) сертифікату(-ів) відповідності. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" відсутній радіаційний сертифікат ЩПС. Також ТОВ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" надано договір поставки від 04.10.2023 № 0410/23-1 згідно з пунктом 2.1 якого «продукція постачається за узгодженими сторонами договірними цінами. Ціни на Продукцію зазначаються у видаткових накладних або у специфікаціях, які є невід’ємною частиною цього договору. У складі пропозиції ТОВ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" відсутні видаткові накладні або у специфікації до даного договору. 5. Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ документації на підтвердження визначеної кваліфікації інженера-проектувальника учасник повинен надати: - кваліфікаційний сертифікат, що виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією, а також за потреби, згідно діючого законодавства України, свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямом. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" відсутнє свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямом Вищенаведені невідповідності можуть бути усунені шляхом дозавантаження перелічених документів.

Документи

30 листопада 2023 10:57
Довідка НАЗК
30 листопада 2023 10:56
Електронний підпис
30 листопада 2023 10:56
Протокол 48-3.pdf
26 листопада 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2023 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС"
#39343796
4 489 575,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2023 10:57
Довідка НАЗК
30 листопада 2023 10:56
Електронний підпис
30 листопада 2023 10:56
Протокол 48-3.pdf
26 листопада 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2024 16:07
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 16:15
Додаткова угода ТОВ Тірел Індастріс.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 16:13
Електронний підпис укладений
07 грудня 2023 12:10
Договір ТОВ Тірел Індастріс 4489575.72.pdf укладений
07 грудня 2023 12:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 1 роботи 4 489 575,72
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з обставинами непереборної сили
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 1 робота 4 489 575,72
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 4 489 575,72
UAH (в тому числі ПДВ 748 262,62 UAH)