Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04054866 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, площа Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Златова +380505565089 vyshgorodtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 561 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 611,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 14:34 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
21 листопада 2023 14:34 |
Додаток 1.docx | |
21 листопада 2023 14:34 |
Додаток 3.docx | |
21 листопада 2023 14:34 |
Додаток 2.docx | |
21 листопада 2023 14:34 |
Додаток 4.docx | |
21 листопада 2023 14:34 |
Перелік змін.docx |
21 листопада 2023 14:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2023 14:34 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
21 листопада 2023 14:34 |
Додаток 1.docx
|
|||
21 листопада 2023 14:34 |
Додаток 3.docx
|
|||
21 листопада 2023 14:34 |
Додаток 2.docx
|
|||
21 листопада 2023 14:34 |
Додаток 4.docx
|
|||
21 листопада 2023 14:34 |
Перелік змін.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-09-000011 ● e7bbc4ecabe74f129c221ca27a90e236
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2024 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.01.2024 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-11-13-010929-a 13.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 12:13:17
Запит замовнику на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 07.12.2023 №153 та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 11:19:23
Пояснення
На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 09.01.2024 року UA-M-2024-01-09-000011) процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з очікуваною вартістю 4 561 120,0грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-010929-a, повідомляємо наступне:
1) Інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації виконаної ТОВ «Проектно-будівельна компанія «ДОРТРАНС», на котру отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород». Експертиза проведена ТОВ «Експерт Проект Груп», експертний звіт (позитивний) за № 422-10-23/КШ від 27.10.2023, в якому зокрема зазначено, що документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 4 561 120,0грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого розпису бюджету Вишгородської міської ради на 2023 рік.
Також надаємо посилання на сторінку нашого вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vyshgorod-mrada.gov.ua/2023/11/13/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmetu-zakupivli-kapitalnyj-remont-dorozhnogo-pokryttya-proyiznoy-5/
2) Відповідно до пункту 2.1. договору від 07.12.2023 № 153 договором встановлено такі строки виконання робіт: початок робіт 07.12.2023 завершення: 31.12.2023.
Варто зазначити, що відповідно до пункту 6.2. Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 березня 2012 року за № 365/20678 з Ремонт дорожнього покриття із застосуванням гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також з щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами виконують у суху погоду навесні і влітку, коли температура повітря не нижче ніж плюс 5 °C, а восени не нижче ніж плюс 10 °C. Ремонт дорожнього покриття із застосуванням теплої асфальтобетонної суміші і литого асфальту виконують у суху погоду, коли температура повітря не нижче мінус 10 °C.
Слід зазначити, що підряднику – ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» не вдалося своєчасно приступити до виконання робіт через погодні умови, що підтверджується листом-повідомленням ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» від 25.12.2023 р. № 25/12-2, який містить інформацію від Українського гідрометеорологічного центру від 25.12.2023 р. № 01-18/1572 (копії листів додаються).
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Варто відмітити, що зазначена норма врахована і у підпункті 3 пункту 12.2 договору від 07.12.2023 № 153, укладеного за результатами закупівлі.
З огляду на зазначене, та керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей було укладено додаткову угоду від 26.12.2023 № 1 до договору від 07.12.2023 № 153 щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 16:48:10
Запит замовнику на пояснення
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 17.01.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 12.01.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 10:15:58
Пояснення
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби про надання документального підтвердження визначення очікуваної вартості процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-010929-a, надаємо експертний звіт ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» від 27.10.2023 № 422-10-23/КШ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 18:20:14
Запит замовнику на пояснення
Просимо пояснити яким чином, Замовником перевірялися документи, які вимагаються від учасників закупівлі на виконання вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, а саме надання довідки із зазначенням чи є в його структурі філії/представництва/інші відокремлені підрозділи або ж сам учасник є філією/представництвом/ іншим відокремленим підрозділом та листів-згоди на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції, а також вимог пункту 5 Розділу 3 тендерної документації про надання листа згоди, про те, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та листа згоди про те, що Замовник, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність Учасника та/або переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 12:06:15
Пояснення
На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 09.01.2024 року UA-M-2024-01-09-000011) процедури закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з очікуваною вартістю 4 561 120,00 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-13-010929-a, повідомляємо наступне:
1. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації у форматі PDF (PortableDocumentFormat): установчих документів учасника: У разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ) (положення) суб'єкта господарювання), при цьому в будь-якому випадку учасник у складі ТП повинен надати довідку із зазначенням чи є в його структурі філії/представництва/інші відокремлені підрозділи або ж сам учасник є філією/представництвом/ іншим відокремленим підрозділом.
У складі Пропозиції ТОВ «Тірел Індастріс» міститься витяг з ЄДР згідно з яким, код ЄДРПОУ учасника - 39343796. Згідно з інформацією, наведеною в системі, учасником є безпосередньо ТОВ «Тірел Індастріс», код ЄДРПОУ: 39343796. Крім того, згідно з пунктом 1.3 Статуту, що міститься у складі Пропозиції ТОВ «Тірел Індастріс» товариство є юридичною особою за законодавством України.
Крім того, Замовником було проаналізовано відомості, що містяться у відкритих державних реєстрах. Згідно з пунктом 9 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань безоплатний доступ до відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається до відомостей, передбачених статтею 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», що містяться в Єдиному державному реєстрі (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), а саме про: відомості про відокремлені підрозділи.
За результатами перевірки інформації про учасника в ЄДР встановлено, що у ньому відсутні записи про відокремлені підрозділи.
Схожого підходу дотримується також і АМКУ, наприклад в рішенні від 08.09.2023 № 14347-р/пк-пз, у якому було встановлено відсутність порушень, у разі якщо наявні у складі пропозиції документи дають змогу встановити всю необхідну інформацію, а також рішення №25537-р/пк-пз від 12.11.2021 за оголошенням № UA-2021-09-15-006898-b у якому не вважається порушенням ненадання документів, у випадку, якщо необхідна інформація міститься у відкритому доступі, та відкритих державних реєстрах.
2. Щодо листів-згод на обробку персональних даних. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» у файлі «Листи згод.pdf», «ЛИСТ-ЗГОДА.pdf», «ат кб глобус (кеп)UA-2023-11-13-010929-a.zip», містяться згоди осіб, персональні дані яких містяться у складі пропозиції.
3. Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації відповідно статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, про що учасником надається лист згода у складі тендерної пропозиції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність Учасника та/або переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, про що учасником надається лист згода у складі тендерної пропозиції.
Документація не містила окремих вимог щодо оформлення даних листів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» міститься, зокрема, форма «Тендерна пропозиція» в тексті якої зазначено: «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації».
Таким чином, у складі Пропозиції ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» надано згоду з вищевикладеними вимогами документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вишгородська міська рада опрацювала висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-13-010929-a, затверджений заступником начальника Північного офісу Держаудитслужби Сомиком О.С. 1 лютого 2024 року (далі – Висновок) та керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Відповідно до частини четвертої статті 8 Закону строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Водночас, у Висновку зазначено, що дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2024 року, що не відповідає вимогам частини четвертої статті 8 Закону. Крім того у Висновку зазначено, що у складі пропозиції Переможця відсутній лист-згода на обробку персональних даних від Носко Анатолія Анатолійовича, чим, відповідно не дотримано вимоги пункту 1 Розділу 3 ТД. Одночасно зроблено висновок, що в порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір про закупівлю на суму 4 489 575,72 гривень. Також, у Висновку Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Варто зазначити, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи відповідно до частини другої статті 19 Конституції України зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону Держаудитслужба обов’язково у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначає зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, пункт 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі – Порядок № 552) передбачає, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Зі змісту зазначеного пункту Порядку № 552 встановлено, що він містить вказівку для органу державного фінансового контролю зазначити у висновку про результати моніторингу закупівлі структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути виявлені порушення, тобто посилання на нормативно-правовий акт, який визначає саме межі повноважень Держаудитслужби в частині зобов'язання замовника усунути виявлені порушення у сфері публічних закупівель, а не визначає конкретного заходу або дій, яких Замовник повинен вжити для усунення виявлених порушень. Так до прикладу, за результатами здійсненого у березні 2023 року моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-13-002318-a Держаудитслужбою було встановлено, що на порушення вимог абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі, як таку, що викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, та уклав з ним договір. Водночас, Держаудитслужба зобов’язала замовника здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. З огляду на зазначене та з метою усунення порушення Вишгородська міська рада направила лист від 02.02.2024 р. № 2 до ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» з вимогою про усунення в найкоротший час порушення та вжиття відповідних заходів. Так, у відповідь ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» надало лист-згоду на обробку персональних даних від Носко Анатолія Анатолійовича (копія додається). З огляду на зазначене та у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 8 Закону просимо Північний офіс Держаудитслужби підтвердити факт усунення Вишгородською міською радою порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, про що зазначити в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення інформації в електронній системі закупівель.
2024-02-06 16:48:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву 15.02.2024 р. |
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/320/8884/24 |
Дата відкриття провадження: | 20 лютого 2024 |
Документи:
21 лютого 2024 10:43
|
Електронний підпис |
15 лютого 2024 11:34
|
Електронний підпис |
15 лютого 2024 11:33
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" |
4 489 575,72
UAH з ПДВ
|
4 489 575,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" #39343796 |
Переможець |
4 489 575,72
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 10:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:15
|
Додаткова угода ТОВ Тірел Індастріс.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 12:10
|
Договір ТОВ Тірел Індастріс 4489575.72.pdf | укладений |
07 грудня 2023 12:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | роботи |
4 489 575,72
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з обставинами непереборної сили |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святославська в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | робота |
4 489 575,72
UAH з ПДВ
|