Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-23Т_0594_ВО) Прожектори світлодіодні
Очікувана вартість
3 807 550,00 UAH
UA-2023-11-13-009547-a ● dd71c1968f374e35958f03454fbca89b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Київ, Україна , Київська обл., Київ, Київ |
Контактна особа: |
Вершицький Олександр Вікторович 380443097512 Vershytskyi.o.v@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 807 550,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. 114 226,50 грн (Сто чотирнадцять тисяч двісті двадцять шість гривень 50 копійок) Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 114226.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 6 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-11-13-002725-b про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0594_ВО) ДК 021:2015 – 31510000-4 Електричні лампи розжарення (Прожектори світлодіодні) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31510000-4 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 807 550,00 грн без ПДВ (Три мільйона вісімсот сім тисяч п'ятсот п'ятдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.11.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 114 226,50 грн (Сто чотирнадцять тисяч двісті двадцять шість гривень 50 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
Прожектор світлодіодний (300 Вт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення
130 штуки
Прожектор світлодіодний (200 Вт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення
300 штуки
Світильник світлодіодний (100 Вт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2023 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2023 14:25 |
Додаток 7 Проект договору.docx | |
13 листопада 2023 14:25 |
ТД.docx | |
13 листопада 2023 14:25 |
Обгрунтування характеристик.docx | |
13 листопада 2023 14:25 |
Обгрунтування ціни.docx | |
13 листопада 2023 14:25 |
Оголошенння.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-13-009547-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЛЕВ-ЕЛЕКТРУМ", Код ЄДРПОУ:40926806
Дата подання: 17 листопада 2023 16:10
Невірний КОД ДК
Шановний Замовник!
Ознайомившись з умовами відкритих торгів, відразу стає зрозумілим, що Ви нажаль, інформуючи про їх проведення надали невірну інформацію про предмет закупівлі і, таким чином, порушили процедуру закупівлі на етапі оголошення, ігноруючи вимоги ст.21 Закону.
Зазначаємо, що вказавши, помилково чи навмисно, назву і код предмета закупівлі 31510000-4 Електричні лампи розжарення, що по ДК 021:2015 передбачають постачання лапм розжарення, Замовник у технічному завданні вимагає надання абсолютно іншого товару по предмету закупівлі, а саме прожеторів світлодіодних.
Зазначаємо, що Замовнику добре відомі і правильна назва предмета закупівлі, і його правильний код за Єдиним закупівельним словником, адже він вірно визначив їх в своїх інших закупівлях.
Невірно вказані код і назва предмета закупівлі не дають можливості учасникам, які вибирають на сайті уповноваженого органу предмет закупівлі по його коду за словником, прийняти участь у оголошеній закупівлі, тим самим порушуючи їхні права. Крім того, невірно вибрані назва і код предмета закупівлі подалі дають Замовнику, якщо він зробив це навмисно, підстави для цілком законної відміни тендеру по п.2 ч.1 ст. 32 Закону, у випадку, коли переможцем став небажаний учасник.
Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що: - Замовником порушені принципи закупівель, визначені ст.5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. - Замовником порушена процедура закупівлі – оголошення про проведення відкритих торгів містить невірну інформацію про назву і код предмета закупівлі по Єдиному закупівельному словнику, які визначені Замовником з порушенням вимог Закону і Наказу №708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 15.04.2020 р.
Наполегливо вимагаємо виправити вищевказану невідповідність, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутись до Антімонопольного комітету та Держаудитслужби
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з умовами відкритих торгів, відразу стає зрозумілим, що Ви нажаль, інформуючи про їх проведення надали невірну інформацію про предмет закупівлі і, таким чином, порушили процедуру закупівлі на етапі оголошення, ігноруючи вимоги ст.21 Закону.
Зазначаємо, що вказавши, помилково чи навмисно, назву і код предмета закупівлі 31510000-4 Електричні лампи розжарення, що по ДК 021:2015 передбачають постачання лапм розжарення, Замовник у технічному завданні вимагає надання абсолютно іншого товару по предмету закупівлі, а саме прожеторів світлодіодних.
Зазначаємо, що Замовнику добре відомі і правильна назва предмета закупівлі, і його правильний код за Єдиним закупівельним словником, адже він вірно визначив їх в своїх інших закупівлях.
Невірно вказані код і назва предмета закупівлі не дають можливості учасникам, які вибирають на сайті уповноваженого органу предмет закупівлі по його коду за словником, прийняти участь у оголошеній закупівлі, тим самим порушуючи їхні права. Крім того, невірно вибрані назва і код предмета закупівлі подалі дають Замовнику, якщо він зробив це навмисно, підстави для цілком законної відміни тендеру по п.2 ч.1 ст. 32 Закону, у випадку, коли переможцем став небажаний учасник.
Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що: - Замовником порушені принципи закупівель, визначені ст.5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. - Замовником порушена процедура закупівлі – оголошення про проведення відкритих торгів містить невірну інформацію про назву і код предмета закупівлі по Єдиному закупівельному словнику, які визначені Замовником з порушенням вимог Закону і Наказу №708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 15.04.2020 р.
Наполегливо вимагаємо виправити вищевказану невідповідність, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутись до Антімонопольного комітету та Держаудитслужби
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2023 16:42
Шановний учаснику, предмет закупівлі визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом № 708 від 15.04.2020. Конкретний код предмета закупівлі 31518100-1 – Прожектори заливального світла включено до ієрархії Єдиного закупівельного словника за показником четвертої цифри. Отже, предмет закупівлі відповідає визначеному замовником коду Державного класифікатору, зокрема, 31510000-4 Електричні лампи розжарення. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СКАПЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
678 000,00
UAH
|
678 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВП "Квазар" |
3 617 120,00
UAH
|
3 617 120,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН" |
3 807 550,00
UAH
|
3 807 550,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СКАПЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3242119097 |
Очікує рішення |
678 000,00
UAH
|
21 листопада 2023 18:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 листопада 2023 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 11:59 |
Кінець періоду оскарження: | 03 грудня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 03 грудня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | ПРОТОКОЛ Протокол тендерного комітету № 2-22/11/23 від 22.11.2023 р. 1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. -- місто Київ -- 4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 31510000-4 Електричні лампи розжарення (Прожектори світлодіодні) 5. Розгляд: Питання проведення закупівлі 31510000-4 Електричні лампи розжарення (Прожектори світлодіодні) Під час заповнення електронних полів при публікації закупівлі допущено помилку, яка призвела до відсутності аукціону та відсутнє обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону. На підставі зазначеного виникла необхідність відмінити закупівлю в зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Вирішив: 1) Відмінити торги відповідно пп. 2 п. 50 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ____________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ |
Документи:
22 листопада 2023 11:59
|
Електронний підпис |
22 листопада 2023 11:58
|
протокол.docx |
22 листопада 2023 11:58
|
ПОВ відміна.docx |