Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32884306 |
Місцезнаходження: | 54027, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380983896631 anna.potichnaya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 08:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 1 зі змінами.docx | |
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 6 зі змінами.docx | |
20 листопада 2023 08:48 |
ТД зі змінами.docx | |
20 листопада 2023 08:48 |
269-1-23. Протокол надання розяснення на звернення та внесення змін до тендерної документації.docx | |
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 4 зі змінами.docx | |
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 3 зі змінами.docx | |
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 5 зі змінами.doc | |
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 2 зі змінами.docx | |
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 1.docx | |
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 6.docx | |
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 3.docx | |
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 5.doc | |
13 листопада 2023 13:53 |
ТД.docx | |
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 2.docx | |
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 4.docx |
20 листопада 2023 08:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 1 зі змінами.docx
|
|||
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 6 зі змінами.docx
|
|||
20 листопада 2023 08:48 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
20 листопада 2023 08:48 |
269-1-23. Протокол надання розяснення на звернення та внесення змін до тендерної документації.docx
|
|||
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 4 зі змінами.docx
|
|||
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 3 зі змінами.docx
|
|||
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 5 зі змінами.doc
|
|||
20 листопада 2023 08:48 |
Додаток № 2 зі змінами.docx
|
|||
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 1.docx
|
|||
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 6.docx
|
|||
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 3.docx
|
|||
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 5.doc
|
|||
13 листопада 2023 13:53 |
ТД.docx
|
|||
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 2.docx
|
|||
13 листопада 2023 13:53 |
Додаток № 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-30-000052 ● cc44e9d170df4f0d832575b577c4fb07
- Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2024 № 7-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 січня 2024 року № 7-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-11-13-008483-a від 13.11.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-01 10:32:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автомобілі SUZUKI або еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-13-008483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по предмету даної закупівлі, тощо, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-06 11:50:31
щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості
Необхідність в придбанні автомобілей, за даною закупівлею, із відповідними кількісними, якісними та технічними характеристиками була обумовлена зверненням командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України на адресу міського голови. Отже, на підставі відповідного доручення Миколаївського міського голови та вказаних звернення, КП «Миколаївські парки» було проведено закупівлю автомобілей із відповідними кількісними, якісними та технічними характеристиками з урахуванням вимог визначених у зверненні командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України для їх подальшої передачі в постійне користування даному військовому підрозділу. Вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені та погоджені кінцевим отримувачем майна, що планувалось придбати для виконання відповідних цілей та завдань.
Надання інформації та відповідних документів щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які були визначені та погоджені кінцевим отримувачем майна (військовою частиною) через систему Prozоrro, може призвести до ïx поширення необмеженому колу осіб, у тому числі з метою ïx використання проти суверенітету та незалежності України, а тому відповідні документи не надаються.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації із відкритих джерел, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, а саме на сайті https://suzuki.ua/, а також інформації з отриманих цінових пропозицій від офіційних дилерів та прайс-листів розташованих на сайті на момент вивчення ринку.
З метою нерозповсюдження даних щодо замовника автомобілей в системі Prozоrro, Ви можете звернутися з відповідним запитом до КП «Миколаївські парки»: 54038, м. Миколаїв вул. Біла, 2 або електронною поштою secretary.kpparki@mkrada.gov.ua.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕГІОН АВТО" |
7 155 000,00
UAH з ПДВ
|
7 155 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕГІОН АВТО" #37518274 |
Переможець |
7 155 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 14:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2024 10:12
|
ДУ_№1_до_догвоору_№25_1223_выд_13_12_2023_Сузукі.pdf | зміни до договору |
11 січня 2024 10:09
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
11 січня 2024 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 17:31
|
Договір_№25_1223_від_13_12_2023_автомобілі_легкові.pdf | укладений |
13 грудня 2023 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 25/1223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |