Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт окремих приміщень – навчальні аудиторії та навчальні лабораторії кафедри автомобілів та транспортної інфраструктури № 107, розташованих у корпусі Навчально-експериментальні майстерні Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут" (вул. Чкалова, 17, Київський район м. Харків, 61070))
Очікувана вартість
5 809 095,00 UAH
UA-2023-11-13-005702-a 17f889992c734761b5bc6d7a9066dbd8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корелова Тетяна Анатоліївна

380669398066 tender@khai.edu

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Корелова Тетяна Анатоліївна
380669398066
tender@khai.edu
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт окремих приміщень – навчальні аудиторії та навчальні лабораторії кафедри автомобілів та транспортної інфраструктури № 107, розташованих у корпусі Навчально-експериментальні майстерні Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут" (вул. Чкалова, 17, Київський район м. Харків, 61070)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

13 листопада 2023 12:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2023 11:59
Обґрунтування (Кап ремонт).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-23-000016 ● 87839fcf165149a09b77b5da0bbd32f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2024 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.01.2024 № 8

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2023-11-13-005702-a 13.11.2023 Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-25 13:48:39

Про надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-29 14:04:17

Відповідь на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.

По першому питанню.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі відомості об’ємів робіт проектно-кошторисної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт окремих приміщень – навчальні аудиторії та навчальні лабораторії кафедри автомобілів та транспортної інфраструктури № 107, розташованих у корпусі Навчально-експериментальні майстерні Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут" (вул. Чкалова, 17, Київський район м. Харків, 61070)»
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначена у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва проектно-кошторисної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт окремих приміщень – навчальні аудиторії та навчальні лабораторії кафедри автомобілів та транспортної інфраструктури № 107, розташованих у корпусі Навчально-експериментальні майстерні Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут" (вул. Чкалова, 17, Київський район м. Харків, 61070)».
Кошторисна частина проєктної документації пройшла експертизу, про що свідчить позитивний експертний звіт № 43843 від 21.08.2023 р (додається).

Пунктом 41 Постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

Пунктом 37 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) єдиною конкурентною процедурою закупівель на період дії правового режиму воєнного стану є відкриті торги з урахуванням Особливостей.

Закупівля за номером UA-2023-11-13-005702-a здійснювалася шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Постановою № 710 не передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які здійснюються відповідно до пункту 13 Особливостей.
Враховуючи все вищезазначене, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднюється на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).

По другому питанню.
За даним предметом закупівлі (Капітальний ремонт окремих приміщень – навчальні аудиторії та навчальні лабораторії кафедри автомобілів та транспортної інфраструктури № 107, розташованих у корпусі Навчально-експериментальні майстерні Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут" (вул. Чкалова, 17, Київський район м. Харків, 61070)) замовником двічі, у вересні 2023 року та жовтні 2023 року, оголошувались відкриті торги (відповідні номери ID в електронній системі закупівель Prozorro UA-2023-09-19-013890-a та UA-2023-10-12-012550-a). Інформація про відкриті торги весь визначений законодавством час була доступна в електронній системі закупівель Prozorro.
Науково-виробниче підприємство "ПРОМТЕХСНАБ", з яким і укладено договір підряду від 13.11.2023 № 44/23-Р погодився виконати роботи на умовах, викладених у тендерній документації (строк, обсяг, вартість), яка була оприлюднена у торгах, що не відбулися за №№ UA-2023-09-19-013890-a та UA-2023-10-12-012550-a. Умови та критеріями щодо здійснення оцінки можливих потенційних виконавців робіт під час укладання договору без застосування електронної системи закупівель через те, що торги не відбулися (пункт 13 Особливостей) законодавством не визначено.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-08 17:08:36

Про надання пояснення

Питання 2 у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-12 18:32:50

Відповідь на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.

По першому питанню.
Під час укладання договору НАУКОВО-ВИРОБНИЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПРОМТЕХСНАБ" було надано забезпечення виконання договору у формі електронної банківської гарантії від 13 листопада 2023 року № 2023/1/1581/V (додається).

По другому питанню.
При складанні проекту договору Замовником було допущено помилку в частині встановлення гарантійного строку експлуатації Об'єкта.
Зазначене порушення усунуто Замовником шляхом укладення Додаткової угоди № 3 від 12.02.2024 (додається). Додаткова угода оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому законодавством порядку.

По третьому питанню.
До укладання договору НАУКОВО-ВИРОБНИЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПРОМТЕХСНАБ" було надано наступний пакет документів (додається):
 цінова пропозиція;
 документи на підтвердження кваліфікаційних вимог;
 установчі та реєстраційні документи відповідно до організаційної форми;
 інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
 інші документи, що вимагалися в тендерній документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На усунення порушення норм пункту 103 Постанови № 668 Замовником укладено та опубліковано в установленому порядку Додаткову угоду від 12.02.2024 № 3 до Договору від 13.11.2023 №44/23-Р, внаслідок чого повністю усунена невідповідність умов зазначеного Договору та вимог Постанови № 668. На виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку Замовником щодо проведення необхідних заходів для недопущення у майбутньому таких порушень було затверджено наказ по Університету № 79 від 19.02.2024 «Про удосконалення роботи уповноважених осіб з проведення публічних закупівель» (сканкопія додається), яким визначено і затверджено перелік заходів щодо недопущення в подальшому порушень виявлених моніторингом

2024-02-20 17:03:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладання договору підряду встановлено порушення норм пункту 103 Постанови №668.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладання договору підряду встановлено порушення норм пункту 103 Постанови №668.) • усунуто

На усунення порушення норм пункту 103 Постанови № 668 Замовником укладено та опубліковано в установленому порядку Додаткову угоду від 12.02.2024 № 3 до Договору від 13.11.2023 №44/23-Р. На виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку Замовником щодо проведення необхідних заходів для недопущення у майбутньому таких порушень було затверджено наказ по Університету № 79 від 19.02.2024 «Про удосконалення роботи уповноважених осіб з проведення публічних закупівель», яким визначено і затверджено перелік заходів щодо недопущення в подальшому порушень виявлених моніторингом.

2024-02-21 14:52:29

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ"
#30235387
Переможець 5 809 095,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2023 11:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2024 18:19
ДУ5.pdf зміни до договору
05 вересня 2024 18:19
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2024 11:19
Ду №4 44_23-Р.pdf зміни до договору
29 серпня 2024 11:19
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2024 15:01
Додаткова Угода№3 до договору № 44-23-Р.pdf зміни до договору
12 лютого 2024 15:00
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2023 12:16
Додаткова Угода№2 до договору № 44-23-Р.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 12:16
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2023 12:03
Додаткова № 1.pdf зміни до договору
15 листопада 2023 12:03
Договір № 44-23-Р Капремонт.pdf укладений
13 листопада 2023 11:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт окремих приміщень – навчальні аудиторії та навчальні лабораторії кафедри автомобілів та транспортної інфраструктури № 107, розташованих у корпусі Навчально-експериментальні майстерні Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут" (вул. Чкалова, 17, Київський район м. Харків, 61070) 1 роботи 5 809 095,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення найменування робіт; зміна ціни у бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 44/23-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з коригуванням проєктно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 44/23-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення гарантійного строку експлуатації
Номер договору про закупівлю: 44/23-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна платіжних реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 44/23-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподілення обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 44/23-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт окремих приміщень – навчальні аудиторії та навчальні лабораторії кафедри автомобілів та транспортної інфраструктури № 107, розташованих у корпусі Навчально-експериментальні майстерні Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут" (вул. Чкалова, 17, Київський район м. Харків, 61070) 1 робота 3 120 751,69
UAH з ПДВ