Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 25680355 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 3 |
Контактна особа: |
Острянко Ганна Петрівна 380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 12:48 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 12:48 |
Очікувана вартість: | 1 012 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 062,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 15:10 |
Перелік Змін 04.12.2023.doc | |
04 грудня 2023 15:06 |
Протокол УО №108.pdf | |
04 грудня 2023 14:58 |
Тендерна документація_небезпечні відходи 12.2023 зі змінами.docx | |
04 грудня 2023 14:57 |
Додаток №3 - Кваліфікаційні критерії нова редакція.doc | |
04 грудня 2023 14:56 |
Додаток №4 - Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі нова редакція.doc | |
04 грудня 2023 14:56 |
Оголошення зі змінами.pdf | |
13 листопада 2023 11:33 |
Додаток №1 - Цінова пропозиція.docx | |
13 листопада 2023 11:33 |
Додаток №2 - Пункт 47 Особливостей.docx | |
13 листопада 2023 11:33 |
Додаток №6 - Інформація про Учасника.docx | |
13 листопада 2023 11:33 |
Додаток №5 - Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів:
- клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт;
- відходи одержання і застосування фармацевтичних препаратів;
В чинному законодавстві відсутнє визначення операції «утилізація». В ЗУ «Про управління відходами» операцію утилізація замінили визначенням «рециклінг»
31) рециклінг - операція з відновлення, у результаті якої відходи переробляються у продукцію, матеріали або речовини для їх використання за первинною або іншою метою. Ця операція включає перероблення органічного матеріалу, але не включає виробництва енергії чи перетворення відходів у матеріали, що можуть бути використані як паливо або як матеріали для зворотного заповнення.
Згідно, вже втратившого чинність ЗУ «Про відходи»:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
Отже, ні за старим, ні за чинним законодавством: до медичних відходів категорії В операція «Утилізація» не застосовується.
Згідно Наказу №1602Наказ МОЗУ №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року від 06.09.2022року:
Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1
«До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського
засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;
4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);
6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження)
Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження)
4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження)
6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження)
Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства
Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів.
Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»:
-Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1»
- Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів;
- Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки;
Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються.
Наказ МОЗУ №1602 Наказ МОЗУ №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року ДАЄ ЧІТКЕ ВИЗНАЧЕННЯ, ЩО САМЕ НЕОБХІДНО РОБИТИ З ВІДПОВІДНИМ ВИДОМ ВІДХОДІВ. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Технічній специфікації Додатку 4, операція "утилізація" не застосовується до відходів предмету закупівлі
Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника такої операції як «утилізація» до клінічних та подібних їм відходів, адже до цих відходів вона не застосовується.
Задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель і збереження конкурентного середовища, вимагаємо викласти підпункт 1 пункту 5 Додатку 4 в наступній редакції:
Надати копію ліцензії (або наказу про видачу ліцензії) на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) виданої Уповноваженим органом.
Тендерна документація закупівлі складена у відповідності до вимог п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не містить інформації та вимог щодо надання послуг з рециклінгу. Пунктом 4 частини 1 чинного наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2015 за № 959/27404 у редакції наказу МОЗ України від 06.09.2022 № 1602 встановлений наступний перелік операцій поводження з небезпечними медичними відходами, що проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Постанови КМУ №446 від 13.07.2016 року, а саме: оброблення, знешкодження, утилізація, видалення. Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» не містить, вказаної Вами інформації про те, що інсинерація та кремація є саме знешкодженням. Медичні відходи категорії «В» та категорії «С», зазначені в Технічній специфікації та предметі закупівлі є, небезпечними клінічними та подібними їм відходами, а саме – відходами, що виникають у результаті медичного догляду, і відходами, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, небезпечними відходами одержання і застосування фармацевтичних препаратів згідно Постанови КМУ №446 від 13.07.2016 року «Ліцензійні умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Пунктом 4 частини 1 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2015 за № 959/27404 у редакції наказу МОЗ України від 06.09.2022 № 1602 встановлений наступний перелік операцій поводження з небезпечними медичними відходами, що проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Постанови КМУ №446 від 13.07.2016 року, а саме: оброблення, знешкодження, утилізація, видалення. Тобто, операція поводження з небезпечними медичними відходами – утилізація, передбачена Наказом МОЗ № 325. Вимога щодо надання учасниками у складі пропозиції ліцензії на операції зі збирання, зберігання,знешкодження, утилізації відповідає переліку операцій поводження з медичними відходами, вказаному в п.4 Наказу МОЗ №325, вимогам Постанови КМУ №446 від 13.07.2016 року та предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, підстави у задоволенні вимоги відсутні.
Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів.
Підкажіть згідно яких правово-нормативних актів вимагаєте ці документи,Санітарно-епідеміологічна служба не видає висновки санітарно-епідеміологічної експертизи,тому ця вимога є дискримінаційна і звужує потенційне коло учасників, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, оскільки участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті підприємства які раніше отримували ці документи і не уможливлюють участь тих, у кого закінчився термін дії,або нових підприємств,котрі вже не можуть це зробити.
Вимагаємо видалити цю вимогу.
Наказом МОЗ № 247 від 09.10.2000 встановлено порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Даним порядком встановлено, що об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до Постанови КМУ №667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»: «4. Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань: проводить державну санітарно-епідеміологічну експертизу, видає за результатами її проведення відповідні висновки; Тендерна документація не містить вимоги надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого саме санітарно-епідеміологічною службою.
Враховуючи наведене, відсутня підстава для задоволення Вашої вимоги.
Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 р. затверджений Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що додається. Даний нормативний документ є чинним. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку обладнання чи виробника.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вашої скарги.
Знову дискримінаційна вимога-наявність Посвідчення або сертифікати працівників про навчання та перевірку знань "з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ),чим взагалі керується медичний заклад виставляючи цю вимогу, як вона вплине на якісний збір, перевезення,утилізацію , знешкодження медичних відходів?Наявний сертифікат не є ліцензійною вимогою Міністерства екології України, не є вимогою контролюючих органів Держекоінспекціїї, Держспоживслужби. Вимагаємо видалити цю вимогу.
Одним із встановлених Замовником критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пп.2 п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Саме працівників, а не працівника. Отже, замовник вправі вимагати від учасників наявності не менше двох працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначаються Замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Підкажіть чому 2 водія і 2 вантажника машина їх не вмістить ,чому саме ця програма «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті ) так Вам вподобалася?
Згідно з якими нормативними документами ця вимога є обов'язковою. Виходячи з вимог ваші співробітники теж мають проходити ці курси ,адже вони займаються упакуванням і маркуванням відходів у мішки. Дана вимога стосовно кількості і самої назви навчань являється дискримінаційною і звужує коло учасників, вимагаємо іі видалити.
Відповідно до Ст.16. ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Документація закупівлі містить вимогу щодо надання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи те, що відповідно технічного завдання виконавець у тому числі надає послуги з завантаження та транспортування медичних відходів, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначаються Замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Нормативні документи: ЗУ «Про публічні закупівлі»; ЗУ «Про перевезення небезпечних вантажів»; Наказ Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів; Постанова КМУ від 31 жовтня 2007 р. N 1285 Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
В вимогах щодо кваліфікаційних критеріїв Ви вимагаєте:
-Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
Для чого саме не менше двох одиниць, якщо склад послуг не зобов’язує виконавця та не передбачає використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів?
Для чого такі кваліфікаційні критерії які не мають відношення до вимог щодо надання послуг?
Для чого нам залучати дві машини, якщо ми впевнені що для надання послуг які визначені технічним завданням нам достатньо буде однієї?
Просимо не обмежувати конкуренцію, не порушувати вимоги Закону та викласти зазначену вимогу в наступній редакції:
-Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
В технічному завданні до закупівлі зазначено, що виконавці надають: «Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В» та категорії «С», мішок/контейнер» у кількості 2025 шт.
Тендерна документація складена у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ.
Так ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Вимога надання Учасниками у складі пропозиції підтвердження відповідності їх кваліфікаційному критерію - «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», в частині спроможності здійснення перевезення відходів (а саме наявності 2-х транспортних засобів) встановлена виходячи зі специфіки предмета закупівлі та повністю відповідає технічному завданню до закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам щодо поводження з медичними відходами відповідно до Наказу МОЗ №325.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 листопада 2023 11:28
Дата подання: 18 грудня 2023 15:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-14-000002 ● 2306412d3577442d9b454e1bf23f2b07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2024 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2024 № 63
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-11-13-003981-a 13.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-18 15:36:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-13-003981-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-21 10:15:35
Пояснення на запит
На запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-13-003981-a) повідомляємо наступне.
На запитання - Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Пояснюємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» необхідні для забезпечення дотримання правил санітарного благополуччя населення та інш. нормативних актів, що регулюють та забезпечують діяльність в даній сфері Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до умов на об’єктах що підлягають обслуговуванню, кількості контейнерів та графіку вивезення сміття. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення для закупівлі визначений в сумі 1`012`500.00 грн. (один мільйон дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копiйок) з ПДВ відповідно фінансового плану підприємства на 2024 рік.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін керуючись «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Таким чином очікувана вартість закупівлі Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за KEKВ 2240 становила 1`012`500.00 грн. (один мільйон дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копiйок) з ПДВ.
На запитання - Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснюємо наступне.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://medgorodok.org.ua/wp-content/uploads/2023/11/%D0%92%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BD%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%B2.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 10:53:21
Запит про надання пояснень
Прошу надати підтверджуючі документи, щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником порівняння ринкових цін.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-26 09:47:12
Підтверджуючі документи
Надаємо Вам підтверджуючі документи щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом порівняння ринкових цін. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена методом порівняння ринкових цін керуючись розділом ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість послуг.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 15:57:45
Запит про надання пояснень
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, пунктом 5 Додатку № 4 тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження небезпечних відходів.
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-02 14:12:11
Пояснення на запит
На запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-13-003981-a повідомляємо наступне.
1. На запитання - Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність?
Пояснюємо наступне.
Тендерну документацію для проведення цієї процедури закупівлі було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Постанова), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та затверджено Рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 30.10.2023 р. №100. Процедуру закупівлі було оголошено 13.11.2023 року.
Предметом цієї закупівлі Замовником визначено згідно класифікації за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ №708), визначається «Порядок визначення предмета закупівлі», згідно якого встановлені правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Пунктом 3 Наказу № 708, визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Також, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ №1082) визначено процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 12 Наказу №1082, визначено, що під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Отже, у відповідності до норм чинного законодавства, Замовник правомірно встановив вимогу про надання потенційними учасниками копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів, що в свою чергу відповідає предмету закупівлі, потребі Замовника та діючому законодавству.
Пунктом 5 Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: - клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт;
Зауважуємо, що посилання у запиті на те, що на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 є хибним, оскільки Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» прийнята 5 грудня 2023 р. № 1278 набрала чинності лише 12.12.2023 року, в той час як Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 втратила чинність 09.01.2024 року.
Отже, на період проведення цієї процедури закупівлі діяла Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446, тому Замовник законно та правомірно визначив саме такі вимоги у тендерній документації у відповідності до чинного та діючого на той період законодавства.
2. На запитання - Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця?
Пояснюємо наступне.
Пунктом 5 Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, Замовником було встановлено, що Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері саме поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано копію ліцензії серії АЕ №287089, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України на операції в сфері поводження з небезпечними відходами від 03.12.2013 №496 з терміном дії з 03.12.2013 по 03.12.2018 та лист роз’яснення в якому зазначено посилання на сайт, що в ліцензійному реєстрі поводження з небезпечними відходами міститься інформація стосовно того, що ліцензія ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" серії АЕ №287089 має необмежений термін дії, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Перевірка наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами у переможця, яка вимагалася умовами тендерної документації, Замовником було перевірено на єдиному державному веб-порталі відкритих даних Міністерства цифрової трансформації України https://data.gov.ua/dataset/0ccdf4ca-4e78-4a12-9fa8-1953b45728e2.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно результатів проведення моніторингу UA-M-2024-03-14-000002 процедури закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (закупівля UA-2023-11-13-003981-a) та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. Уповноваженою особою було прийнято рішення розірвати Договір з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» №11 від 09.01.2024 р. за предметом закупівлі відповідно до коду 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (закупівля UA-2023-11-13-003981-a) з «10» квітня 2024 року.
2024-04-10 14:43:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-04-17 11:35:18
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" |
708 345,00
UAH з ПДВ
|
708 345,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Еко Нова |
769 581,00
UAH з ПДВ
|
769 581,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
1 012 459,50
UAH з ПДВ
|
1 012 459,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" #38074325 |
Відхилено |
708 345,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 14:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2023 15:05
|
ТОВ Еко Нова #38541812 |
Відхилено |
769 581,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 15:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 15:20
|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Переможець |
1 012 459,50
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 14:31
|
Додаткова угода про розірвання договору з ТОВ Олестас Еко.pdf | укладений |
10 квітня 2024 14:27
|
Звіт про виконаний договір з ТОВ Олестас Еко.pdf | укладений |
10 квітня 2024 14:27
|
Протокол про розірвання договору з ТОВ Олестас Еко.pdf | укладений |
10 квітня 2024 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 15:23
|
Звіт про договір з ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО.pdf | укладений |
10 січня 2024 15:22
|
Договір №11 з ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО.pdf | укладений |
10 січня 2024 15:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В» та категорії «С», мішок/контейнер | 2025 | штуки |
499,98
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 січня 2024 — 09 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
478 980,84
UAH (в тому числі ПДВ 79 830,14 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов’язання Управління Північного офісу Держаудитслужби в м. Києві здійснити заходи щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, виявленого під час проведення моніторингу UA-M-2024-03-14-000002 процедури закупівлі, Замовник та Виконавець дійшли взаємної згоди достроково розірвати Договір про надання послуг № 11 від 09.01.2024 року з "10" квітня 2024 року. |