Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи внутрішнього електропостачання (встановлення сонячних панелей) за адресою: вул. Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 626 925,00 UAH
UA-2023-11-13-003350-a ● 4e34ef61815245d0aca290a274d31f47
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43459903 |
Місцезнаходження: | 07443, Україна , Київська обл., Броварський р-н, селище міського типу Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Катерина Мельниченко +380459478242 kalynivskaotg_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2023 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 626 925,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 134,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи внутрішнього електропостачання (встановлення сонячних панелей) за адресою: вул. Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07443, Україна, Київська область, смт Калинівка, вул. Травнева, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 13:39 |
ТД_Кап ремонт системи внутрішнього електропостачання (встановлення сонячних панелей_вул. Травнева, 10)_нова редакція.docx | |
17 листопада 2023 13:39 |
Проект договору_нова редакція.docx | |
17 листопада 2023 13:39 |
Перелік змін.docx |
17 листопада 2023 13:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2023 13:39 |
ТД_Кап ремонт системи внутрішнього електропостачання (встановлення сонячних панелей_вул. Травнева, 10)_нова редакція.docx
|
|||
17 листопада 2023 13:39 |
Проект договору_нова редакція.docx
|
|||
17 листопада 2023 13:39 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектно-кошторисна документація
Дата подання: 15 листопада 2023 13:14
Дата відповіді: 17 листопада 2023 14:02
Доброго дня!
Відповідно до п.1.1 Договору підряду, Підрядник повинен виконувати роботи на обєкті відповідно до проектно-кошторисної документації. Договором не передбачено розроблення кошторисної документації Підрядником. Через це, за для досягення вільної конкуренції просимо підгрузити на площадку, додавши до тендерної документації, - проектну документацію.
Оскільки, в тендерній документації не зазначені точні дані для дослідження ринку щодо наявності обладнання та можливості виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Згідно додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація) чітко встановлені об’єми робіт які необхідно виконати. Технічне завдання/технічна специфікація, сформована на підставі проектно-кошторисної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання/технічної специфікації, в тому числі Договірну ціну. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт, що є предметом закупівлі, та у поточних цінах на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт.
Згідно додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація) чітко встановлені об’єми робіт які необхідно виконати. Технічне завдання/технічна специфікація, сформована на підставі проектно-кошторисної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання/технічної специфікації, в тому числі Договірну ціну. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт, що є предметом закупівлі, та у поточних цінах на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт.
Щодо проєкту догоовору
Дата подання: 16 листопада 2023 23:11
Дата відповіді: 17 листопада 2023 14:02
Проєктом договору передбачено, а саме:
2. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ
2.1. Підрядник зобов’язаний виконати роботи до 01.12.2023 року включно, проте- в електронній системі закупівель зазначено строк виконання робіт- до 20 грудня 2023 року. Також, враховуючи термін проведення закупівлі, термін кваліфікації учасників та подальший період оскарження- не факт що договір буде укладений до 01.12.2023 року. Внесіть зміни в проєкт договору, виключивши дату 01.12.2023, зазначивши її таким чином, щоб дати в проєкті договору та в електронній системі закупівель відповідали одна одній.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Внесено зміни до тендерної документації
Внесено зміни до тендерної документації
Наявність дозвільних документів
Дата подання: 17 листопада 2023 11:34
Дата відповіді: 20 листопада 2023 16:11
У ТД вказано, що учасники повинні надати в складі ТП дозвільні документи, в яких буде зазначено:
- виконання монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки устаткування напругою понад 1000В (електричне устаткування електричних станцій та мереж, технологічне електрообладнання) та вантажопідіймальні крани і машини та яким дозволяється виконати роботи що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників- , якщо вказани види робіт зазначені в Декларації відповідності МТБ, а не в Дозволі- чи буде це вважатися виконанням умов ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Якщо в декларації відповідності МТБ будуть вказані вищезазначені роботи та устаткування, то можна надати декларацію
Якщо в декларації відповідності МТБ будуть вказані вищезазначені роботи та устаткування, то можна надати декларацію
Працівники
Дата подання: 17 листопада 2023 11:38
Дата відповіді: 20 листопада 2023 16:14
В у умовах закупівлі вказано, що учасникики повинні надати у складі ТП інформацію про
інженер з охорони праці (який пройшов навчання та має посвідчення), ----------яке саме навчання та посвідчення мається на увазі?
Також міститься вимога щодо надання інформації про відповідального за екологічний стан на підприємстві- якщо на нашому підприємстві обов'язки відповідального зв екоогічний стан виконує Інженер з охорони праці, чи може це бути підтвердженно наданням Наказу про покладання обов'язків?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інженер з охорони праці має пройти навчання "Загальний курс з охорони праці" для керівників та посадових осіб та відповідно надати посвідчення що він пройшов навчання і виявив потрібні знання. В тендерній документації чітко зазначено: На підтвердження інформації вказаної у довідці у складі тендерної пропозиції надаються сканкопії оригіналів трудових книжок та/або оригіналів наказів про призначення.
Щодо інформації про відповідального за екологічний стан на підприємстві: так, може бути підтверджено наказом про покладання обов'язків
Щодо інформації про відповідального за екологічний стан на підприємстві: так, може бути підтверджено наказом про покладання обов'язків
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-13-003350-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОГОРОДНИК ІГОР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2422905490
Дата подання: 17 листопада 2023 12:27
Вимога
Шановний Замовнику!
ТД вимагається надання у складі ТП всіма учасниками наступних сертифікатів:
1) ДСТУ/ISO IES 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»
2) ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
3) ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.
4) ДСТУ ISO 90001:2015 Система менеджменту якості.
5) ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. (далі- Сертифікати)
Вважаємо вказану вимогу незаконною, з огляду на наступне:
- по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікатів Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що їх не мають, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такі Сертифікати Але учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності таких сертифікатів в учасників і заздалегідь їх отримати. Також для отримання Сертифікатів потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання таких Сертифікатів не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо їх наявності прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-третє, в нормі статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.. А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щодо Сертифікату ДСТУ ISO 90001:2015 Система менеджменту якості.
даний Сертифікат не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме роботи то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує.
Надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме:
1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до виконання робіт, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею.
3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг чи робіт як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Щодо Сертифікатів:
- ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.
ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. (далі- Сертифікати)-2 ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу.
Для доведення відповідності ми можемо надати копії ліцензії ДАБІУ, Дозволів виданих органами Держпраці та інші документи- отримання яких законодавчо закріплено в Україні.
Щодо сертифікатів:
- ДСТУ/ISO IES 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»
- ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
Вказані стандарти є досить новими на ринку України, і звісно, що мала кількість підприємств вже встигла їх отримати (звісно, мається на увазі ті підприємства- результати роботи яких є продукція, або продукт у сфері ІТ). Ці сертифікати ніяким чином не стосуються будівництва, будівельних робіт, проведення капітальних ремонтів- тощо, і ніяким чином наявність цих Сертифікатів у учасника не може вплинути на виконання робіт, якісно та у встановлені строки. Тим паче Замовник жодним чином не надав обгрунтування у необхідності надання цих Сертифікаті учасниками, порушив вимоги Закону Про публічні закупівлі у частині неправомірного включення до ТД умов тих документів, що не передбачені жодним законом України, та встановив дискримінаційні умови.
Також- зазначаємо: Строк з моменту оголошення данної закупівлі становить з 13.11.2023 по 21.11.2023 року- тобто маємо тиждень часу. Ми зв’язалися з декількома центрами які виконують дану сертифікацію- крім того, що дані послуги коштують більше 30 000 грн за один сертифікат. Тобто за 5 сертифікатів потрібно витратити коло 150 000 грн, і по строкам отримання- не менше 2 тижднів, тобто, ми як потенційний учасник просто не встигнемо отримати дані сертифікати- тобто тут для нашого підприємства відбувається дискримінація.
З ОГЛЯДУ НА ПЕРЕЛІЧЕНЕ ВИЩЕ- Просимо внести зміни до ТД шляхом виключення вимоги щодо надання у складі пропозиції сертифікатів ISO.
Щодо практики АМКУ в аналогічних питаннях, де АМКУ- виніс рішеня про те що вимагання даних сертифікатів є лискримінаційною вимогою:
-Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a
- Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення № UA-2021-04-01-002563-c
- Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a
- Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а, і це не вичерпний перелік.
З ОГЛЯДУ НА ПЕРЕЛІЧЕНЕ ВИЩЕ- Просимо внести зміни до ТД шляхом виключення вимоги щодо надання у складі пропозиції сертифікатів ISO.
Розгорнути
Згорнути
ТД вимагається надання у складі ТП всіма учасниками наступних сертифікатів:
1) ДСТУ/ISO IES 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»
2) ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
3) ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.
4) ДСТУ ISO 90001:2015 Система менеджменту якості.
5) ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. (далі- Сертифікати)
Вважаємо вказану вимогу незаконною, з огляду на наступне:
- по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікатів Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що їх не мають, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такі Сертифікати Але учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності таких сертифікатів в учасників і заздалегідь їх отримати. Також для отримання Сертифікатів потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання таких Сертифікатів не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо їх наявності прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-третє, в нормі статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.. А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щодо Сертифікату ДСТУ ISO 90001:2015 Система менеджменту якості.
даний Сертифікат не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме роботи то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує.
Надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме:
1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до виконання робіт, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею.
3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг чи робіт як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Щодо Сертифікатів:
- ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.
ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. (далі- Сертифікати)-2 ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу.
Для доведення відповідності ми можемо надати копії ліцензії ДАБІУ, Дозволів виданих органами Держпраці та інші документи- отримання яких законодавчо закріплено в Україні.
Щодо сертифікатів:
- ДСТУ/ISO IES 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»
- ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
Вказані стандарти є досить новими на ринку України, і звісно, що мала кількість підприємств вже встигла їх отримати (звісно, мається на увазі ті підприємства- результати роботи яких є продукція, або продукт у сфері ІТ). Ці сертифікати ніяким чином не стосуються будівництва, будівельних робіт, проведення капітальних ремонтів- тощо, і ніяким чином наявність цих Сертифікатів у учасника не може вплинути на виконання робіт, якісно та у встановлені строки. Тим паче Замовник жодним чином не надав обгрунтування у необхідності надання цих Сертифікаті учасниками, порушив вимоги Закону Про публічні закупівлі у частині неправомірного включення до ТД умов тих документів, що не передбачені жодним законом України, та встановив дискримінаційні умови.
Також- зазначаємо: Строк з моменту оголошення данної закупівлі становить з 13.11.2023 по 21.11.2023 року- тобто маємо тиждень часу. Ми зв’язалися з декількома центрами які виконують дану сертифікацію- крім того, що дані послуги коштують більше 30 000 грн за один сертифікат. Тобто за 5 сертифікатів потрібно витратити коло 150 000 грн, і по строкам отримання- не менше 2 тижднів, тобто, ми як потенційний учасник просто не встигнемо отримати дані сертифікати- тобто тут для нашого підприємства відбувається дискримінація.
З ОГЛЯДУ НА ПЕРЕЛІЧЕНЕ ВИЩЕ- Просимо внести зміни до ТД шляхом виключення вимоги щодо надання у складі пропозиції сертифікатів ISO.
Щодо практики АМКУ в аналогічних питаннях, де АМКУ- виніс рішеня про те що вимагання даних сертифікатів є лискримінаційною вимогою:
-Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a
- Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення № UA-2021-04-01-002563-c
- Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a
- Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а, і це не вичерпний перелік.
З ОГЛЯДУ НА ПЕРЕЛІЧЕНЕ ВИЩЕ- Просимо внести зміни до ТД шляхом виключення вимоги щодо надання у складі пропозиції сертифікатів ISO.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2023 16:33
Шановний Учаснику!
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім того, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Державний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) затверджено Наказом ДП «НДІ «Система» від 31.12.2015 № 221, та відповідно до розділу «Сфера застосування» якого передбачено: Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Таким чином, стандарт застосовується до будь-якої організації, незалежно від того, вона виготовляє продукції, надає послуги чи виконує роботи, відтак є застосовним до будь-якого потенційного учасника за даним предметом закупівлі.
Крім того, стандарт ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управлiння охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування)», Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019р. прийнято як національний ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
Будь-яка організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП. Мета системи управління ОЗіБП полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів.
Отже, упровадження системи управління ОЗіПБ, що відповідає національному стандарту і підтверджується відповідним сертифікатом, дає змогу організації керувати ризиками у сфері ОЗіБП і поліпшувати показники у сфері ОЗіБП, допомогає організації виконувати як законодавчі, так і інші вимоги, що у свою чергу має прямий безпосередній вплив на якість надаваних послуг.
Стандарту ISO 14001 надано сили національного та імплементовано до чинного законодавства України відповідно до Наказу ДП «НДІ «Система» від 21.12.2015 № 203. Так, згідно положень національного вступу до вказаного стандарту передбачено, що Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. При цьому, відповідно до розділу «Завдання системи екологічного управління» вказаного стандарту, Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.
Водночас, відповідно до розділу «сфера застосування» зазначеного стандарту, Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку. Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості.
Стандарт ISO 27001:2022 націоналізовано Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 17.08.2023 № 210, відповідного до якого набув чинності національний стандарт ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2022, IDT), який є діючим наразі.
Стандарт ISO/IEC 27001 є необхідним для підприємств будь-якого розміру та всіх галузей діяльності, оскільки він служить посібником із розробки, впровадження, підтримки та постійного вдосконалення систем управління інформаційною безпекою. Система управління інформаційною безпекою (СУІБ) набуває ключового значення завдяки актуальності для багатьох компаній питань управління ризиками, компаніям, які прагнуть захистити свої бізнес-процеси та інформацію, важливо вміти ідентифікувати такі ризики та ефективно керувати ними.
З огляду на наведене, Замовнику важливо, щоб у контрагентів була впроваджена, діяла та підтримувалася система керування інформаційною безпекою, оскільки саме вона забезпечує збереження конфіденційності, цілосності та можливості застосування інформації за рахунок виконання процесу менеджменту ризику та дає впевненість зацікавленим сторонам у тому, що ризики керуються належним чином.
Стандарту ISO 37001 надано сили національного та імплементовано до чинного законодавства України ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT) відповідно до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 18.12.2018 № 507. Так, згідно положень вступу до вказаного стандарту передбачено, що Цей стандарт відображає міжнародну належну практику та може бути використаний у всіх країнах. Він застосовується для малих, середніх та великих організацій у всіх галузях економіки, враховуючи державні, приватні та неприбуткові організації. Відповідність цьому стандарту не може забезпечити впевненість, що хабарництво не відбулося або не відбудеться стосовно організації, оскільки неможливо повністю усунути ризик корупції. Однак цей стандарт може допомогти організації запровадити розумні та пропорційні заходи, спрямовані на попередження, виявлення та реагування на хабарництво. Водночас, відповідно до розділу «сфера застосування» зазначеного стандарту, Цей стандарт установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції. Система може бути автономною або інтегрованою в загальну систему управління. Вимоги цього стандарту є загальними і призначені для застосування всіма організаціями (або частиною організації), незалежно від типу, розміру та характеру діяльності, а також у державних, приватних або неприбуткових галузях економіки.
Необхідність підтвердження відповідності системи управління щодо протидії корупції вимогам стандарту обумовлена тим, що наявність корупції чи корупційних ризиків у будь-яких проявах веде до значних соціальних, моральних, економічних і політичних наслідків, підриває доброчесне управління, перешкоджає розвитку і спотворює конкуренцію, а також веде до збільшення вартості ведення бізнесу, непрозорості в комерційних угодах, збільшення вартості товарів і послуг, зниження їхньої якості, що знищує довіру в організаціях і заважає справедливій та ефективній роботі ринків.
Тож, будь-яка організація має взяти на себе відповідальність щодо сприяння у боротьбі з хабарництвом, що можливо досягти впровадженням системи управління щодо протидії корупції, яку представлено в національному стандарті ISO 37001, та зобов’язань керівництва організації щодо встановлення цілісності, прозорості, відкритості та дотримання вимог. Неабияк важливо, щоб добре керована організація мала політику дотримання, яку підтримано належними системами управління, що допоможуть їй виконувати свої юридичні зобов’язання та зберігати відданість принципам. Політика боротьби з хабарництвом має бути складовою загальної політики організації. Політика боротьби з хабарництвом та система управління, що її підтримує, допомагає організації уникати або зменшувати витрати, ризики та збитки від хабарництва, сприяти розвитку довіри та довірливості в ділових стосунках та посилювати свою репутацію.
Отже, вимоги стосовно надання сертифікатів, які засвідчують, що система управління учасника відповідає вимогам ISO 9001, 14001, 27001, 37001, 45001 не порушують принцип недискримінації учасників та не є антиконкурентними, оскільки зазначені стандарти розповсюджуються та застосовуються до усіх організацій, та обумовлені потребою Замовника у забезпеченні укладення договору із контрагентом, у якого впроваджена та функціонує інтегрована система управління, задля забезпечення якісного та належного виконання контрагентом послуг за договором.
Відповідність послуг/робіт/ товарів вимогам чинного законодавства та їх якість залежить від рівня кваліфікації персоналу, планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження вказаних систем менеджменту. Наявність в учасників сертифікованих системи управління має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товарів/послуг/робіт, що надаються, злагодженості дій під час їх надання, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Впровадження вищезазначених системи управління та їх сертифікація наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Звертаємо увагу, що питання законності вимог ТД щодо наявності в учасників сертифікатів систем менеджменту було неодноразово предметом розгляду в Органі оскарження, за результатами чого АМКУ неодноразово вказував на відсутність дискримінаційної складової та законність відповідних вимог (рішення від 04.11.2021 № 24980, 18.10.2022 №6336).
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім того, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Державний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) затверджено Наказом ДП «НДІ «Система» від 31.12.2015 № 221, та відповідно до розділу «Сфера застосування» якого передбачено: Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Таким чином, стандарт застосовується до будь-якої організації, незалежно від того, вона виготовляє продукції, надає послуги чи виконує роботи, відтак є застосовним до будь-якого потенційного учасника за даним предметом закупівлі.
Крім того, стандарт ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управлiння охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування)», Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019р. прийнято як національний ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
Будь-яка організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП. Мета системи управління ОЗіБП полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів.
Отже, упровадження системи управління ОЗіПБ, що відповідає національному стандарту і підтверджується відповідним сертифікатом, дає змогу організації керувати ризиками у сфері ОЗіБП і поліпшувати показники у сфері ОЗіБП, допомогає організації виконувати як законодавчі, так і інші вимоги, що у свою чергу має прямий безпосередній вплив на якість надаваних послуг.
Стандарту ISO 14001 надано сили національного та імплементовано до чинного законодавства України відповідно до Наказу ДП «НДІ «Система» від 21.12.2015 № 203. Так, згідно положень національного вступу до вказаного стандарту передбачено, що Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. При цьому, відповідно до розділу «Завдання системи екологічного управління» вказаного стандарту, Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.
Водночас, відповідно до розділу «сфера застосування» зазначеного стандарту, Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку. Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості.
Стандарт ISO 27001:2022 націоналізовано Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 17.08.2023 № 210, відповідного до якого набув чинності національний стандарт ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2022, IDT), який є діючим наразі.
Стандарт ISO/IEC 27001 є необхідним для підприємств будь-якого розміру та всіх галузей діяльності, оскільки він служить посібником із розробки, впровадження, підтримки та постійного вдосконалення систем управління інформаційною безпекою. Система управління інформаційною безпекою (СУІБ) набуває ключового значення завдяки актуальності для багатьох компаній питань управління ризиками, компаніям, які прагнуть захистити свої бізнес-процеси та інформацію, важливо вміти ідентифікувати такі ризики та ефективно керувати ними.
З огляду на наведене, Замовнику важливо, щоб у контрагентів була впроваджена, діяла та підтримувалася система керування інформаційною безпекою, оскільки саме вона забезпечує збереження конфіденційності, цілосності та можливості застосування інформації за рахунок виконання процесу менеджменту ризику та дає впевненість зацікавленим сторонам у тому, що ризики керуються належним чином.
Стандарту ISO 37001 надано сили національного та імплементовано до чинного законодавства України ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT) відповідно до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 18.12.2018 № 507. Так, згідно положень вступу до вказаного стандарту передбачено, що Цей стандарт відображає міжнародну належну практику та може бути використаний у всіх країнах. Він застосовується для малих, середніх та великих організацій у всіх галузях економіки, враховуючи державні, приватні та неприбуткові організації. Відповідність цьому стандарту не може забезпечити впевненість, що хабарництво не відбулося або не відбудеться стосовно організації, оскільки неможливо повністю усунути ризик корупції. Однак цей стандарт може допомогти організації запровадити розумні та пропорційні заходи, спрямовані на попередження, виявлення та реагування на хабарництво. Водночас, відповідно до розділу «сфера застосування» зазначеного стандарту, Цей стандарт установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції. Система може бути автономною або інтегрованою в загальну систему управління. Вимоги цього стандарту є загальними і призначені для застосування всіма організаціями (або частиною організації), незалежно від типу, розміру та характеру діяльності, а також у державних, приватних або неприбуткових галузях економіки.
Необхідність підтвердження відповідності системи управління щодо протидії корупції вимогам стандарту обумовлена тим, що наявність корупції чи корупційних ризиків у будь-яких проявах веде до значних соціальних, моральних, економічних і політичних наслідків, підриває доброчесне управління, перешкоджає розвитку і спотворює конкуренцію, а також веде до збільшення вартості ведення бізнесу, непрозорості в комерційних угодах, збільшення вартості товарів і послуг, зниження їхньої якості, що знищує довіру в організаціях і заважає справедливій та ефективній роботі ринків.
Тож, будь-яка організація має взяти на себе відповідальність щодо сприяння у боротьбі з хабарництвом, що можливо досягти впровадженням системи управління щодо протидії корупції, яку представлено в національному стандарті ISO 37001, та зобов’язань керівництва організації щодо встановлення цілісності, прозорості, відкритості та дотримання вимог. Неабияк важливо, щоб добре керована організація мала політику дотримання, яку підтримано належними системами управління, що допоможуть їй виконувати свої юридичні зобов’язання та зберігати відданість принципам. Політика боротьби з хабарництвом має бути складовою загальної політики організації. Політика боротьби з хабарництвом та система управління, що її підтримує, допомагає організації уникати або зменшувати витрати, ризики та збитки від хабарництва, сприяти розвитку довіри та довірливості в ділових стосунках та посилювати свою репутацію.
Отже, вимоги стосовно надання сертифікатів, які засвідчують, що система управління учасника відповідає вимогам ISO 9001, 14001, 27001, 37001, 45001 не порушують принцип недискримінації учасників та не є антиконкурентними, оскільки зазначені стандарти розповсюджуються та застосовуються до усіх організацій, та обумовлені потребою Замовника у забезпеченні укладення договору із контрагентом, у якого впроваджена та функціонує інтегрована система управління, задля забезпечення якісного та належного виконання контрагентом послуг за договором.
Відповідність послуг/робіт/ товарів вимогам чинного законодавства та їх якість залежить від рівня кваліфікації персоналу, планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження вказаних систем менеджменту. Наявність в учасників сертифікованих системи управління має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товарів/послуг/робіт, що надаються, злагодженості дій під час їх надання, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Впровадження вищезазначених системи управління та їх сертифікація наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Звертаємо увагу, що питання законності вимог ТД щодо наявності в учасників сертифікатів систем менеджменту було неодноразово предметом розгляду в Органі оскарження, за результатами чого АМКУ неодноразово вказував на відсутність дискримінаційної складової та законність відповідних вимог (рішення від 04.11.2021 № 24980, 18.10.2022 №6336).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОБУДСЕРВІС" |
2 598 547,80
UAH з ПДВ
|
2 598 547,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОБУДСЕРВІС" #38576714 |
Переможець |
2 598 547,80
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 11:13
|
Договір № 673.pdf | укладений |
08 грудня 2023 11:12
|