Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЛИСИЧАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05401658 |
Місцезнаходження: | 93113, Україна , Луганська обл., м. Лисичанськ, проспект Перемоги, буд. 134 |
Контактна особа: |
Аліна Безцінна +380675685368 tender.pz9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 19:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | При наявності у Покупця коштів на рахунку, оплата за Товар може здійснюватися протягом 5 календарних днів з дня виставлення Постачальником рахунку шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах 50% попередньої оплати Товару. Постачальник зобов’язується використати отриманий авансовий платіж на протязі дії договору, або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 19:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 19:46 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
10 листопада 2023 19:46 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
10 листопада 2023 19:46 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
10 листопада 2023 19:46 |
Тендерна документація.docx | |
10 листопада 2023 19:46 |
Додаток 3 (проект договору) до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000077 ● 4e12c33605404ecf802196944d94cf54
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 21:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19. UA-2023-11-10-014807-a 10.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 09:29:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (система ендоскопічної візуалізації) (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 35616 Система ендоскопічної візуалізації)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-10-014807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 19:19:14
КНП «ЛИСИЧАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛБНА ЛІКАРНЯ» у відповідь на Ваш Запит на надання пояснень від 2024-01-15, повідомляє наступне. При здійсненні закупівлі по предмету: ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (система ендоскопічної візуалізації) (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 35616 Система ендоскопічної візуалізації) за № UA-2023-11-10-014807-a Уповноваженою особою було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог п. 28 Особливостей, статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680 від 13.04.2016. Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій було отримано 3 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників з обладнання. Також, звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану та визначено джерелом фінансування кошти отримані закладом охорони здоров’я за договорами про медичне обслуговування населення щодо надання медичних послуг за програмою медичних гарантій, які надходять з Національної служби здоров’я України (НСЗУ), за правовим статусом ці кошти не є бюджетним фінансуванням і їх використання не регулюється бюджетним законодавством України. Отже, слід зазначити, що Замовник має право на власний розсуд приймати рішення щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та/або розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
КНП «ЛИСИЧАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» у відповідь на Ваш Запит на надання пояснень від 2024-01-15, повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (система ендоскопічної візуалізації) (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 35616 Система ендоскопічної візуалізації) за № UA-2023-11-10-014807-a Уповноваженою особою було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог п. 28 Особливостей, статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680 від 13.04.2016.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій було отримано 3 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників з обладнання.
Також, звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану та визначено джерелом фінансування кошти отримані закладом охорони здоров’я за договорами про медичне обслуговування населення щодо надання медичних послуг за програмою медичних гарантій, які надходять з Національної служби здоров’я України (НСЗУ), за правовим статусом ці кошти не є бюджетним фінансуванням і їх використання не регулюється бюджетним законодавством України. Отже, слід зазначити, що Замовник має право на власний розсуд приймати рішення щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та/або розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 12:09:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (система ендоскопічної візуалізації) (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 35616 Система ендоскопічної візуалізації)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-10-014807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Між Замовником та ТОВ «АЛЬЯНС ФАРМ» (код ЄДРПОУ 31807524) укладено договір про закупівлю від 06.12.2023 №110 на загальну суму 8 517 200,00 грн, звіт про виконання якого оприлюднено на вебпорталі Prozorro 11.01.2024 року.
Вам необхідно надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по вищевказаному договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-19 20:42:36
КНП «ЛИСИЧАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» надає перелік документів у відповідь на Ваш Запит від 2024-01-16
КНП «ЛИСИЧАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» надає перелік документів у відповідь на Ваш Запит від 2024-01-16
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Вашого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-10-014807-a, повідомляємо Вас, про причини неможливості виконати Ваше зобов’язання щодо усунення порушень так як зобов'язання з обох сторін виконані в повному обсязі.
2024-01-29 21:18:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ФАРМ" |
8 517 200,00
UAH з ПДВ
|
8 517 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ФАРМ" #31807524 |
Переможець |
8 517 200,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2023 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 16:42
|
Договір 110 від 06.12.2023.PDF | укладений |
06 грудня 2023 16:41
|