Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04380270 |
Місцезнаходження: | 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник,Одеський р-н, Одеська обл. |
Контактна особа: |
Ляшенко Юрій Сергійович +380485149100 123o@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 566 059,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 830,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 20 000 (двадцять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Строк дії забезпечення: не менше строку встановленого п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, код ЄДРПОУ 04380270, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком 3 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізуванняBindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 41 Особливостей. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 30 календарних днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 30 млн. грн.: | 20% |
Понад 25 млн. грн. до 30 млн грн. включно: | 15% |
Понад 15 млн. грн. до 25 млн грн. включно: | 10% |
Понад 10 млн. грн. до 15 млн грн. включно: | 5% |
До 10 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
25 працівників і більше: | 10% |
Від 15 до 24 працівників включно: | 6% |
До 15 працівників включно: | 0% |
22 листопада 2023 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 15:11 |
Перелік змін до ТД від 22.11.2023.doc | |
22 листопада 2023 15:11 |
2. ТД із змінами від 22.11.2023.docx | |
20 листопада 2023 12:21 |
Перелік змін до ТД від 20.11.2023.doc | |
20 листопада 2023 12:21 |
2. ТД із змінами від 20.11.2023.docx | |
17 листопада 2023 14:53 |
2. ТД із змінами.docx | |
17 листопада 2023 14:53 |
Перелік змін до ТД.doc | |
17 листопада 2023 14:53 |
2.2. Інформація про відсутність підстав із змінами.docx | |
17 листопада 2023 14:53 |
2.3. Технічне завдання із змінами.docx | |
10 листопада 2023 18:40 |
2.5. Проєкт договору.doc | |
10 листопада 2023 18:40 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
10 листопада 2023 18:40 |
2.3. Технічне завдання.docx | |
10 листопада 2023 18:40 |
2.2. Інформація про відсутність підстав.docx | |
10 листопада 2023 18:40 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx | |
10 листопада 2023 18:40 |
2. ТД.docx |
22 листопада 2023 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 листопада 2023 15:11 |
Перелік змін до ТД від 22.11.2023.doc
|
|||||||||
22 листопада 2023 15:11 |
2. ТД із змінами від 22.11.2023.docx
|
|||||||||
20 листопада 2023 12:21 |
Перелік змін до ТД від 20.11.2023.doc
|
|||||||||
20 листопада 2023 12:21 |
2. ТД із змінами від 20.11.2023.docx
|
|||||||||
17 листопада 2023 14:53 |
2. ТД із змінами.docx
|
|||||||||
17 листопада 2023 14:53 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||||||||
17 листопада 2023 14:53 |
2.2. Інформація про відсутність підстав із змінами.docx
|
|||||||||
17 листопада 2023 14:53 |
2.3. Технічне завдання із змінами.docx
|
|||||||||
10 листопада 2023 18:40 |
2.5. Проєкт договору.doc
|
|||||||||
10 листопада 2023 18:40 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc
|
|||||||||
10 листопада 2023 18:40 |
2.3. Технічне завдання.docx
|
|||||||||
10 листопада 2023 18:40 |
2.2. Інформація про відсутність підстав.docx
|
|||||||||
10 листопада 2023 18:40 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||||||||
10 листопада 2023 18:40 |
2. ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти .
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
В пп 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення».
На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Даний проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу яку проходив даний проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000078 ● 5c0d0cfcd0c6418384553967aea37987
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 № 8-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.01.2024 № 8-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-11-10-014650-a 10.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 10:28:45
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 16:38:56
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-29-000078 закупівлі ID: UA-2023-11-10-014650-. На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30 січня 2024 року на закупівлю «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником закупівлі надаються пояснення та додатки до нього в окремих файлах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-02 16:18:51
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковою угодою від 25.12.2023 № 1 до договору про закупівлю робіт від 13.12.2023 № 129 (далі – Договір) змінено його істотні умови. Зокрема, сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на 2024 рік, строк виконання робіт – до 31.12.2024 року.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13), не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 26.12.2023, випадком для внесення змін додатковою угодою від 25.12.2023 № 1 зазначено «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
У зв’язку з вищезазначеним, пропоную надати документи, які підтверджують виникнення обставин після укладення Договору, що спричинили продовження строку дії Договору на 2024 рік та строку виконання робіт – до 31.12.2024 року, та укладання додаткової угоди від 25.12.2023 № 1 до Договору.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-07 17:10:07
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-29-000078 закупівлі ID: UA-2023-11-10-014650-. На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02 лютого 2024 року на закупівлю «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником закупівлі надаються пояснення в окремому файлі, який долучено до пояснення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 16:38:17
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13), не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей. Зокрема, у випадку, зазначеному в підпункті 4 пункту 19 Особливостей, а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Враховуючи вищевказане, прошу надати документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин після укладення договору про закупівлю робіт від 13.12.2023 № 129 (далі – Договір), що спричинили продовження строку дії Договору на 2024 рік та строку виконання робіт – до 31.12.2024 року згідно з додатковою угодою від 25.12.2023 № 1 до Договору.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 17:58:32
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-29-000078 закупівлі ID: UA-2023-11-10-014650-. На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12 лютого 2024 року на закупівлю «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником закупівлі надаються пояснення та додаток до нього в окремих файлах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 16:39:49
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закпівель, встановлено, що пунктом 39 Технічного завдання (відомість обсягів робіт) Додатку № 3 до тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.11.2023 № 202 (далі - тендерна документація), передбачено «установлення насосів відцентрових з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т» в кількості 3 штук.
Згідно з вимогами підпункту 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році 15 відсотків.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як «відцентрові насоси». Також відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом».
Враховуючи вище зазначене, прошу пояснити причини відсутності в тендерній документації умов про те, що Замовник здійснює закупівлю виключно, якщо ступінь локалізації виробництва «насосів відцентрових з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т», які є складовою предмету закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а», відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Також прошу пояснити причини відсутності в тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі документів, передбачених пунктом 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 18:07:40
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-29-000078 закупівлі ID: UA-2023-11-10-014650-. На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12 лютого 2024 року на закупівлю «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Барабой, вул. Соборності 101 а» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником закупівлі надаються пояснення та додатки до нього в окремих файлах.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-16 13:35:49
Пояснення з власної ініціативи
Лист
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС |
4 542 746,62
UAH з ПДВ
|
4 542 746,62
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 3 179 922.63 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС #33424125 |
Переможець |
4 542 746,62
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 14:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2024 12:14
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2024 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 13:20
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 11:59
|
Договір | укладений |
14 грудня 2023 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили зменшити ціну договору на суму 383579,22грн. Відповідно Сторони вирішили викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Договірна ціна вартості робіт визначається на основі розробленого кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (додаток 1) і складає 4 159 167,40 з ПДВ». У зв’язку зі зміною банківських реквізитів, Сторони домовилися внести зміни у реквізити Підрядника, відповідно викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |