Найменування замовника: | Військова частина А0451 |
Категорія замовника: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: | 26629385 |
Місцезнаходження замовника: | 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, вул. Сурмичі, 58 |
Вид предмета закупівлі: | Товари |
Назва предмета закупівлі: | «Вікна» (код за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 44220000-8 – Столярні вироби) |
Код за Єдиним закупівельним словником: | ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби |
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі | Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі | Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг | Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг | Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг |
віконний блок металопластиковий з поворотно-відкидним механізмом | ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна | 106.32 метри квадратні | 35604, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул.Сурмичі, 58 | до 24 грудня 2023 |
Вид закупівлі: | Процедура |
Умови оплати: |
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: | 10 листопада 2023 18:23 |
Кількість учасників закупівлі: | 2 |
Найменування учасників процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) | Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) | Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону | Інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 цього Закону |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" |
290 100,00 UAH з ПДВ | 290 100,00 UAH з ПДВ |
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;. учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків − протягом трьох років з дати їх застосування; Замовник уклав договір №241 від 27.09.2023р. (далі – Договір) із ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп». Згідно із п.5.1. Договору, Продавець повинен був передати Замовнику Товар протягом п’яти календарних днів після підписання договору, тобто до 02.10.2023р., але в жодному разі не більше тридцяти календарних днів після підписання договору – до 27.10.2023 року включно. 27 жовтня 2023 року Замовником було відправлено претензію на електрону скриньку Продавця, щодо невиконання ним умов Договору, яка залишена ним же без виконання. Так і не отримавши товару, замовник 29 жовтня 2023 року розірвав зазначений договір в односторонньому порядку (п.6.2.1. даного Договору). 01 листопада 2023 року замовником було відправлено лист №4585 від 01.11.2023р. на електрону скриньку Продавця із додатками: претензія від 27.10.2023р. №4548; ПОВІДОМЛЕННЯ про розірвання ДОГОВОРУ про закупівлю майна (за кошти державного бюджету України) №241 від 27.09.2023р. від 29.10.2023р. У цій частині, учасник як сторона Договору не виконав зобов’язання за Договором. З огляду на це замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Учасником було подано у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі №1/2 від 17.11.2023р., де учасник підтвердив, що у учасника відсутні підстави для відмови учаснику в участі у відкритих торгах Закупівлі встановлених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, що фактично не відповідає обставинам справи на підставі вищевикладених фактів. Та більш того, учасник не надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (абз.14 п.47 Особливостей). У цій частині, учасник не надав інформацію (в т.ч. надав неправдиву інформацію) передбачену абз.14 п.47 Особливостей. З огляду на це замовник відмовляє учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхиляє тендерну пропозицію учасника процедур на підставі абзацу 14 пункту 47 Особливостей. |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тервікнопласт" |
300 529,50 UAH з ПДВ | 300 529,50 UAH з ПДВ | Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі” |
Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір: | 20.11.2023 18:34 |
Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю: | Відсутні |
Дата укладення договору про закупівлю: |
26 листопада 2023
|
Сума, визначена в договорі про закупівлю: |
300 529,50 UAH з ПДВ
|
Найменування учасника, з яким укладено договір про закупівлю: | Товариство з обмеженою відповідальністю "Тервікнопласт" |
Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: | 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Ст. Бандери, 38 |
Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): | Відсутня |
Ідентифікатор договору: | 315 |
Застосовані критерії оцінки: | Ціна - 100% |