Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Немішаївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44072252 |
Місцезнаходження: | 07853, Україна , Київська обл., селище Немішаєве, вулиця Садова,3 |
Контактна особа: |
Філоненко Сергій Володимирович +380457726499 osvita7387@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 13:16 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 13:16 |
Очікувана вартість: | 28 509 589,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142 547,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 11:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 11:08 |
194 Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx | |
20 листопада 2023 11:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx | |
20 листопада 2023 11:08 |
Додаток 3 Договір .docx | |
20 листопада 2023 11:08 |
Додаток _ 1 (вимоги) .docx | |
16 листопада 2023 11:44 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx | |
16 листопада 2023 11:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
16 листопада 2023 11:44 |
тендерна документація.docx | |
10 листопада 2023 18:13 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
10 листопада 2023 18:13 |
Додаток Відомість обсягів робіт.rtf | |
10 листопада 2023 18:13 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція .docx |
20 листопада 2023 11:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 листопада 2023 11:08 |
194 Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx
|
||||||
20 листопада 2023 11:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
|
||||||
20 листопада 2023 11:08 |
Додаток 3 Договір .docx
|
||||||
20 листопада 2023 11:08 |
Додаток _ 1 (вимоги) .docx
|
||||||
16 листопада 2023 11:44 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx
|
||||||
16 листопада 2023 11:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
16 листопада 2023 11:44 |
тендерна документація.docx
|
||||||
10 листопада 2023 18:13 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
|
||||||
10 листопада 2023 18:13 |
Додаток Відомість обсягів робіт.rtf
|
||||||
10 листопада 2023 18:13 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо увагу, що даний вид робіт передбачається переліком робіт провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, а значить необхідно на нього мати документ дозвільного характеру.
Передбачене вами посилання на нормативний документ, а саме Постанову КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками», яка передбачала оновлений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, які підлягають ліцензуванню втратила чинність на підставі постанови КМ № 219 від 13.03.2020 року.
Тобто, з набранням чинності Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», для об’єктів, що проектуються, будуються чи вводяться в експлуатацію, визначена у проектній документації категорія складності може бути узгоджена проектною організацією разом із замовником будівництва ,чи перевірена експертною організацією на достовірність її визначення.
Отже Ваша вимога не відповідає чинному законодавству
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Проект розроблявся до 23.10.2023 року. відповідно до діючих ДБНів. Експертний звіт від 23.10.2023 року. Зазначений вами ДБН В.2.2 – 5:2023 набув чинність 01.11.2023 року. Згідно з статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, на цій підставі ваша вимога не може бути виконана.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти і 30% аванс передбачено.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Тим самим зміни до тендерної документації належить вносити тільки після коригування Робочого проекту. Тому виконати вашу вимогу в процесі закупівлі недоцільно.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 листопада 2023 17:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-27-000001 ● 04c4a682a02945d784e6d9bd873c4258
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2023 № 350
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-11-10-014543-a 10.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-01 14:52:49
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) на території Клавдіївського ліцею імені Олександра Рибалка Бучанського району Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Клавдієво-Тарасове, вул. Франка, 9, замовником якої є Відділ освіти Немішаївської селищної ради, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-10-014543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-03 15:07:26
пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість здійснювалося на підставі робочого проекту : «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) на території Клавдіївського ліцею імені Олександра Рибалка Бучанського району Київської області за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Клавдієво-Тарасове, вул. Франка, 9» та Експертного звіту : EX01:4297-2916-5751-2696.
Посилання на експертний звіт: https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/3224294178460534460
Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://drive.google.com/drive/folders/1aJW5iOg9LtcCVnTfVtcmOFKF_xVQgJIc
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 09:02:43
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Прошу конкретизувати, зокрема щодо того, якою Замовником установлено договірну ціну: твердою чи динамічною?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання учасником інформації про наявність у нього діючої ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (Зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; Вентиляції і кондиціювання повітря; Водопостачання; Каналізації; Електропостачання, електроосвітлення; Зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення інформаційних) (не нижче СС3)?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 3.4. Розділу 3 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника гарантійного листа щодо можливості, у разі необхідності, продовження строку дії тендерної пропозиції учасника?
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 6.2. Розділу 6 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника листа з підтвердженням укладання договору за результатами торгів у визначені Замовником строки?
5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 6.4. Розділу 6 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника листа щодо погодження з істотними умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю, у разі перемоги у торгах?
6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту а) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника документального підтвердження права користування щодо кожної одиниці матеріально-технічної бази необхідної для проведення робіт, яка була визначена ТОВ «ЗЖ КИЇВ» при розрахунках договірної ціни?
7. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату інженера з охорони праці, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого)?
8. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника підтвердження проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ЗЖ КИЇВ», зокрема : НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)»?
9. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці/ довідці про наявність працівників) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії)?
10. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту в) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
11. Прошу надати пояснення/ інформацію та її документальне підтвердження, щодо виконання ТОВ «ЗЖ КИЇВ» пункту 6.3. Розділу 6 тендерної документації та вимог частини другої статті 41 Закону № 922-VIII, а також документальне підтвердження складення Замовником остаточної редакції договору на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до тендерної документації, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону, та надсилання його переможцю у спосіб, обраний замовником не пізніше 14 дня з дати прийняття рішення про намір укласти договір?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 11:06:04
ПОЯСНЕННЯ
Відповіді на запит
1. У відповідності до пункту 3.3. Договіру № 135 від 27.12.2023 року, який укладений з ТОВ “ЗЖ КИЇВ” договірна ціна являється статичною.
2.На підставі будівельної ліцензії №279018 від 30.08.2013 року та додатку до неї, Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, і в додатку до даної ліцензії визначено назви робіт, які вказані у вашому запиті, а саме, в пунктах 4.06.00 , 5.01.03, 5.01.01, 5.01.07, 5.01.09. Тобто всі вимоги до дозвільних документів на види робіт, які вказані замовником в 5 додатку 1 переможцем тендеру відповідають дійсності.
3.Так як ТОВ “ЗЖ КИЇВ” подав свою тендерну пропозицію в строк, передбачений тендерними вимогами, то необхідності продовження його строку не було і тому ми не вимагали гарантійний лист від ТОВ “ЗЖ КИЇВ” у складі пропозиції.
4. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 6.2. Розділу 6 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника листа з підтвердженням укладання договору за результатами торгів у визначені Замовником строки, а саме дане гарантійне зобов’язання вказане в Листі (Тендерна пропозиція) від 21.11.2023 року, 8 абзац.
“Якщо наша компанія буде визнана переможцем процедури закупівлі, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір про закупівлю у строк не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та нашої тендерної пропозиції та виконати усі умови договору.”
5. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам пункту 6.4. Розділу 6 тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника листа щодо погодження з істотними умовами договору, а саме дане гарантійне зобов’язання вказане в Листі (Тендерна пропозиція) від 21.11.2023 року, абзаци — 4, 4, 9,
6. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту а) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника документального підтвердження права користування щодо кожної одиниці матеріально-технічної бази необхідної для проведення робіт, яка була визначена ТОВ «ЗЖ КИЇВ» при розрахунках договірної ціни, а саме переможцем було надано Довідка від 21.11.2023 року про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, де вказано, що право користування кожної одиниці ТОВ “ЗЖ КИЇВ” надано на підставі договору оренди від 06.09.2023 року, № 06.09.2023 (додається) та оборотно-сальдовою відомостью.
7. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату інженера з охорони праці, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого), а саме переможцем було надано Сертифікат фахівця будівельної галузі №СІ-00956 від 28.08.2023 року на підставі якого Мартинюк Євген Пилипович являється інженером з охорони праці (будівництво).
8.Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника підтвердження проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ЗЖ КИЇВ», які вказані по кодах НПАОП, які вказані у Вашому запиті. Дані про підтвердження проходження навчання вказані у витягу з протоколу №L14092023А засідання комісії з перевірки знань. (додається).
9. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій на підставі Довідка від 21.11.2023 року, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, про що вказано у даній довідці, та посвідчень які замружені в файлі : «Навчання з охорони праці».
10. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту в) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), так як дані копії договорів та акти виконаних робіт по них вкладені в тендерній пропозиції переможця торгів. Окрім того переможцем надано відгуки керівників підприємств, по яких робились аналогічні договори.
11. Щодо вимог виконання ТОВ «ЗЖ КИЇВ» пункту 6.3. Розділу 6 тендерної документації та вимог частини другої статті 41 Закону № 922-VIII, а також документальне підтвердження складення Замовником остаточної редакції договору на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до тендерної документації, надаємо вам підписаний договір із урахуванням особливостей предмету закупівлі №135 від 27.12.2024 р.
- Додаток 1 - 5 - Ліцензія ДАБІ.pdf
- Додаток 1 - Форма 1 - Довідка про наявність обладнання.pdf
- Додаток 1 - Форма 1 - Договір - надання послуг будівельних машин та механізмів (1).pdf
- Додаток 1 - Форма 1 - Інструментів_ устаткування_ прилади за підписом керівника- оборотно- сальдові відомості.pdf
- Додаток 1 - Форма 2 - Навчання з охорони праці.pdf
- Додаток 1 - Форма 2 - Сертифікат інженера з охорони праці.pdf
- Відповіді по фінмоніторингу.odt
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-16 10:57:39
Пояснення з власної ініціативи
Додаю Дговір та аналогічні договори.
- Договір
- 1.3. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного.pdf
- 1.3. Договір будівельного підряду _176 - АКТИ КБ2 _1 - _10.pdf
- 1.3. Договір будівельного підряду _176 - АКТИ КБ2 _11 - _21.pdf
- 1.3. Договір будівельного підряду _176 частина 1.pdf
- 1.3. Договір будівельного підряду _176 частина 2.pdf
- 1.3. Договір будівельного підряду _176 частина 3.pdf
- 1.3. Додаткова угода до Договору 176 частина 1.pdf
- 1.3. Додаткова угода до Договору 176 частина 2.pdf
- 1.3. ЛИСТ-Відгук до Договору 176.PDF
- 1.31. Договір підряду _365 - АКТИ КБ2 _1 - _9.pdf
- 1.31. Договір підряду _365 частина 1.pdf
- 1.31. Договір підряду _365 частина 3.pdf
- 1.31. Договір підряду _365 частина 2.pdf
- 1.31. ЛИСТ-Відгук до Договору 365.PDF
- 1.32. Договір будівельного підряду _562023 - АКТИ КБ2 _1 - _3.pdf
- 1.32. Договір будівельного підряду _562023 - АКТИ КБ2 _4.pdf
- 1.32. Договір будівельного підряду _562023.pdf
- 1.32. Договір будівельного підряду _562023 - АКТИ КБ2 _5 - _8.pdf
- 1.32. ЛИСТ-Відгук до Договору _562023.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу, відповдно до п.8 та п.9 ст 9 Закону України "Про поблічні закупівлі" додаємо документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та повідомляю що договір розірвано відповідні зміни внесені до електроного майданчика..
2024-01-24 11:20:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178 та частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178 та частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.) • відсутній механізм
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
Замовником здійснено заходи, щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором.
2024-01-24 15:27:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
26 655 864,88
UAH з ПДВ
|
26 655 864,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЖ КИЇВ" |
28 445 959,39
UAH з ПДВ
|
28 445 959,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
26 655 864,88
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 10:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЖ КИЇВ" #38747797 |
Переможець |
28 445 959,39
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 11:13
|
Додаткова угода 1 | укладений |
24 січня 2024 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 15:54
|
Договір | укладений |
27 грудня 2023 15:53
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 грудня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
28 445 959,39
UAH (в тому числі ПДВ 4 740 993,23 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. За результатами моніторингу Північного офісу Держаудитслужби від 19.01.2024 року, керуючись п.6.1.7 Розділу 6 та п.13.3 Розділу 13 Договору №135 від 27.12.2023 відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України , Сторони уклали цю Додаткову угоду про розірвання Договору №135 від.27.12.2023 |