Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
консерва яловичина тушкована вищого ґатунку
Очікувана вартість
2 899 932,00 UAH
UA-2023-11-10-014499-a ● c611c9bd3ed342a3873d3e0135b567e6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський національний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571096 |
Вебсайт: | http://univd.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 61080, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Льва Ландау 27 |
Контактна особа: |
Леонова Тетяна Олександрівна +380577398102 vz_tp_hnuvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 13:58 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 13:58 |
Очікувана вартість: | 2 899 932,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 997,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12608.4 кілограм
Консерва яловичина тушкована вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15131600-1 — Вироби з яловичини і телятини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2023 19:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 19:03 |
23_11_14_1_внесення змін до тендерної документації_мясопродукти.doc | |
14 листопада 2023 19:03 |
перелік змін мясопродукти.doc | |
14 листопада 2023 19:03 |
ТД_мясопродукти_листопад_2023_зі_змінами.doc | |
10 листопада 2023 18:02 |
Додаток_4_до_тендерної_документації_2023.doc |
14 листопада 2023 19:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2023 19:03 |
23_11_14_1_внесення змін до тендерної документації_мясопродукти.doc
|
|||
14 листопада 2023 19:03 |
перелік змін мясопродукти.doc
|
|||
14 листопада 2023 19:03 |
ТД_мясопродукти_листопад_2023_зі_змінами.doc
|
|||
10 листопада 2023 18:02 |
Додаток_4_до_тендерної_документації_2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Експлуатаційний дозвіл
Дата подання: 13 листопада 2023 10:31
Дата відповіді: 15 листопада 2023 19:37
Доброго дня! Тендерною документацією вимагається експлуатаційний дозвіл виданий на ім’я оператора ринку - Учасника, на потужності (об’єкт), які використовуються (використовуватимуться) для обігу предмету закупівлі (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку - Учасника, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Але не у всіх ДІЯЛЬНІСТЬ безпосередньо пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження, інгредієнтами яких є неперероблені продукти тваринного походження, а також із зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання спеціального температурного режиму (повинні зберігатися за температури нижче 10° C). Тому виникає питання: чи достатньо замість експлуатаціного дозвілу буде надано від учасника лист-пояснення щодо необов'язковості оформлення експлуатаційного дозвілу? Чи не буде не надання експлуатаційного дозвілу підставою для відхилення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: День добрий, дякуємо за запитання.
Відповідно до вимог ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон 771), «оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації».
Поряд з цим, обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: 1) первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; 2) транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; 3) зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; 4) виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; 5) експлуатацію закладів громадського харчування, закладів роздрібної торгівлі харчовими продуктами та/або виробництво ремісничих харчових продуктів, виробництво харчових продуктів тваринного походження на малих потужностях з виробництва харчових продуктів тваринного походження.
Потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу, підлягають обов’язковій державній реєстрації. При цьому, відповідно до ст. 25 вищезгаданого Закону, підставою для відмови у державній реєстрації потужності є тільки надання неповної інформації або наявність раніше прийнятого рішення про державну реєстрацію цієї потужності. Відмова у державній реєстрації потужностей з інших підстав не дозволяється.
Згідно ст.1. Закону 771, «експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження; компетентний орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів».
Тобто, по результатам проведеного інспектування компетентним органом було підтверджено, що в складському приміщенні зберігання, в т.ч. м’яса тушкованого, дотримуються необхідні температурно-вологісні умови його зберігання; в приміщенні наявні гаряча/холодна вода; обслуговуючий персонал, який контактує з харчовими продуктами, проходить з необхідною періодичністю медичні огляди та гігієнічне навчання, в т.ч. щодо поводження з харчовими продуктами і т.і., тобто дотримуються всі необхідні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами, в т.ч. фасованими.
В той же час, державна реєстрація потужностей проводиться автоматично, тільки на підставі поданої заяви і підтвердити/заперечити факт дотримання необхідних умов зберігання не представляється можливим, тоді як встановлення за результатами інспектування потужності її невідповідності вимогам національного харчового законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, являються підставою для відмови у видачі експлуатаційного дозволу.
Відповідно до Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», термін придатності харчового продукту - дата, до настання якої характеристики харчового продукту залишаються незмінними у межах, визначених оператором ринку харчових продуктів, відповідальним за інформацію про такий харчовий продукт, за умови його зберігання відповідно до вимог, встановлених таким оператором ринку.
Дотримання вимоги щодо температурно-вологісного режиму зберігання, в т. ч. консервів м’ясних, підтверджується результатами інспектування представниками компетентного органу, по результатам позитивного висновку якого, було отримано експлуатаційний дозвіл на потужність зі зберігання продуктів тваринного походження;
при цьому документальне підтвердження державної реєстрації потужності оператора ринку, без проведеного і не передбаченого Законом інспектування, не дозволяє підтвердити дотримання необхідних умов зберігання, передбачених виробником.
Відповідно до вимог ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон 771), «оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації».
Поряд з цим, обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: 1) первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; 2) транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; 3) зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; 4) виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; 5) експлуатацію закладів громадського харчування, закладів роздрібної торгівлі харчовими продуктами та/або виробництво ремісничих харчових продуктів, виробництво харчових продуктів тваринного походження на малих потужностях з виробництва харчових продуктів тваринного походження.
Потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу, підлягають обов’язковій державній реєстрації. При цьому, відповідно до ст. 25 вищезгаданого Закону, підставою для відмови у державній реєстрації потужності є тільки надання неповної інформації або наявність раніше прийнятого рішення про державну реєстрацію цієї потужності. Відмова у державній реєстрації потужностей з інших підстав не дозволяється.
Згідно ст.1. Закону 771, «експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження; компетентний орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів».
Тобто, по результатам проведеного інспектування компетентним органом було підтверджено, що в складському приміщенні зберігання, в т.ч. м’яса тушкованого, дотримуються необхідні температурно-вологісні умови його зберігання; в приміщенні наявні гаряча/холодна вода; обслуговуючий персонал, який контактує з харчовими продуктами, проходить з необхідною періодичністю медичні огляди та гігієнічне навчання, в т.ч. щодо поводження з харчовими продуктами і т.і., тобто дотримуються всі необхідні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами, в т.ч. фасованими.
В той же час, державна реєстрація потужностей проводиться автоматично, тільки на підставі поданої заяви і підтвердити/заперечити факт дотримання необхідних умов зберігання не представляється можливим, тоді як встановлення за результатами інспектування потужності її невідповідності вимогам національного харчового законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, являються підставою для відмови у видачі експлуатаційного дозволу.
Відповідно до Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», термін придатності харчового продукту - дата, до настання якої характеристики харчового продукту залишаються незмінними у межах, визначених оператором ринку харчових продуктів, відповідальним за інформацію про такий харчовий продукт, за умови його зберігання відповідно до вимог, встановлених таким оператором ринку.
Дотримання вимоги щодо температурно-вологісного режиму зберігання, в т. ч. консервів м’ясних, підтверджується результатами інспектування представниками компетентного органу, по результатам позитивного висновку якого, було отримано експлуатаційний дозвіл на потужність зі зберігання продуктів тваринного походження;
при цьому документальне підтвердження державної реєстрації потужності оператора ринку, без проведеного і не передбаченого Законом інспектування, не дозволяє підтвердити дотримання необхідних умов зберігання, передбачених виробником.
Фасування
Дата подання: 13 листопада 2023 16:37
Дата відповіді: 14 листопада 2023 20:07
Шановний Замовнику!
У додатку 3 до тендерної документації не зазначено тип фасування яловичини
Чи можливе фасування у реторт-пакети по 500 гр?
Дякую
Відповідь: День добрий, дякуємо за запитання. В тендерну документацію внесено зміни та зазначено фасування.
Про неможливіть суміщення функцій та обов'язків
Дата подання: 14 листопада 2023 14:59
Дата відповіді: 15 листопада 2023 19:35
ВОПРОС №1
У п.6 Додатку 3 Замовник вимагає наступну інформацію: «Працівники за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі. Усі працівники Учасника повинні бути забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці).
Водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний та вантажник повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів».
Згідно п.10.10. наказу «Правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджених наказом Міністерства Транспорту України №363 від 14.10.1997р. щодо правил перевезення товару за домовленістю сторін водій може виконувати обов’язки супровідника вантажів (експедитора) (мається на увазі - договір про перевезення вантажів між постачальником та перевізником).
Тому ця вимога про недопущення одночасного виконання функції та обов’язків різних професій однією особою є неприємлима та корупційна.
Ця вимога була Вами включена до тендерної документації з метою звуження кола учасників або з іншої метою? Прошу надати відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: День добрий, дякуємо за запитання.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), (далі- Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, головною метою Замовника є успішне виконання умов предмета закупівлі (забезпечення якості товару та своєчасної його поставки).
Пунктом 6 додатку 3 тендерної документації передбачено, що усі працівники Учасника повинні бути забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці). Водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний та вантажник повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів.
Експедитор транспортний, відповідно до своїх посадових обов’язків, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим збереження, схоронність їх при транспортуванні. За завдання матеріальної шкоди експедитор транспортний несе відповідальність - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України. Згідно ст.135-1 Кодексу законів про працю України, письмові договори про повну матеріальну відповідальність може бути укладено підприємством, установою, організацією з працівниками (що досягли вісімнадцятирічного віку), які займають посади або виконують роботи, безпосередньо пов'язані із зберіганням, обробкою, продажем (відпуском), перевезенням або використанням у процесі виробництва переданих їм цінностей. При цьому, водій не належить до категорії працівників, з якими згідно з ст. 135-1 КЗпП України може бути укладений договір про повну матеріальну відповідальність (ВС/КЦС, справа № 743/1641/15-ц, 29.01.18).
На думку Замовника вимоги процедури закупівлі щодо працівників відповідної кваліфікації не є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Таким чином, Замовник не вважає вимоги щодо наявності водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника дискримінаційними та такими що порушують умови чесної конкуренції, принципи відкритості та чесності публічних закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), (далі- Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, головною метою Замовника є успішне виконання умов предмета закупівлі (забезпечення якості товару та своєчасної його поставки).
Пунктом 6 додатку 3 тендерної документації передбачено, що усі працівники Учасника повинні бути забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці). Водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний та вантажник повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів.
Експедитор транспортний, відповідно до своїх посадових обов’язків, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим збереження, схоронність їх при транспортуванні. За завдання матеріальної шкоди експедитор транспортний несе відповідальність - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України. Згідно ст.135-1 Кодексу законів про працю України, письмові договори про повну матеріальну відповідальність може бути укладено підприємством, установою, організацією з працівниками (що досягли вісімнадцятирічного віку), які займають посади або виконують роботи, безпосередньо пов'язані із зберіганням, обробкою, продажем (відпуском), перевезенням або використанням у процесі виробництва переданих їм цінностей. При цьому, водій не належить до категорії працівників, з якими згідно з ст. 135-1 КЗпП України може бути укладений договір про повну матеріальну відповідальність (ВС/КЦС, справа № 743/1641/15-ц, 29.01.18).
На думку Замовника вимоги процедури закупівлі щодо працівників відповідної кваліфікації не є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Таким чином, Замовник не вважає вимоги щодо наявності водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника дискримінаційними та такими що порушують умови чесної конкуренції, принципи відкритості та чесності публічних закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-10-014499-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:44785285
Дата подання: 13 листопада 2023 11:46
Дискримінаційні умови
Керуючись статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Законом України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частинах, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель (недискримінація учасників а рівне ставлення до них):
1. Керуючись вимогами п. 3.2.2. Додатку 3 Договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту).Учасник не може укладати договори з певними прописаними умовами з огляду на те, що в майбутньому проходитиме тендер, де замовник на власний розсуд визначатиме який пункт має бути в договорі. Даною умовою Замовник обмежує коло потенційних учасників, (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників). З огляду на зазначене просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши звуження конкуренції, а саме: "Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). "
Розгорнути
Згорнути
1. Керуючись вимогами п. 3.2.2. Додатку 3 Договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту).Учасник не може укладати договори з певними прописаними умовами з огляду на те, що в майбутньому проходитиме тендер, де замовник на власний розсуд визначатиме який пункт має бути в договорі. Даною умовою Замовник обмежує коло потенційних учасників, (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників). З огляду на зазначене просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши звуження конкуренції, а саме: "Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). "
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2023 19:43
Протокол № 23/11/14/2
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ
м. Вінниця 14 листопада 2023 року
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги щодо усунення порушення (далі – Вимога) під час проведення процедури закупівлі консерва яловичина тушкована вищого ґатунку 15130000-8: М’ясопродукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та затвердження роз’яснення на звернення щодо усунення порушення.
2. Про оприлюднення роз’яснення на звернення щодо тендерної документації в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-11-10-014499-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
13 листопада 2023 об 11.46 в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу UA-2023-11-10-014499-a.c1 від Учасника ТОВ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ 44785285 такого змісту:
«Дискримінаційні умови
Керуючись статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Законом України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частинах, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель (недискримінація учасників а рівне ставлення до них):
1. Керуючись вимогами п. 3.2.2. Додатку 3 Договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту).Учасник не може укладати договори з певними прописаними умовами з огляду на те, що в майбутньому проходитиме тендер, де замовник на власний розсуд визначатиме який пункт має бути в договорі. Даною умовою Замовник обмежує коло потенційних учасників, (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників). З огляду на зазначене просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши звуження конкуренції, а саме: "Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). "»
Відповідь:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволеню з таких підстав:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), (далі- Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3.2. додатку 3 тендерної документації, учасники для підтвердження наявності потужностей (об’єктів) мають надати правовстановлюючий документ на потужності (якщо потужності власні) або договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). ). Ця інформація необхідна замовнику для подальшого планування під час замовлення товару. Дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, адже при підготовці тендерної пропозиції, учасники до укладеного раніше договору можуть внести зміни шляхом укладання додаткової угоди та включити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту).
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Вимога підлягає незадоволеню.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити роз’яснення на Вимоги в електронній системі закупівель в порядку, зазначеному вище.
Замовник прийняв рішення залишити тендерну документацію без змін.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити роз’яснення на Вимоги щодо Закупівлі.
2. Оприлюднити роз’яснення на Вимоги в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі та тендерних процедур
____________________
(підпис)
Тетяна ЛЕОНОВА
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ
м. Вінниця 14 листопада 2023 року
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги щодо усунення порушення (далі – Вимога) під час проведення процедури закупівлі консерва яловичина тушкована вищого ґатунку 15130000-8: М’ясопродукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та затвердження роз’яснення на звернення щодо усунення порушення.
2. Про оприлюднення роз’яснення на звернення щодо тендерної документації в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-11-10-014499-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
13 листопада 2023 об 11.46 в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу UA-2023-11-10-014499-a.c1 від Учасника ТОВ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ 44785285 такого змісту:
«Дискримінаційні умови
Керуючись статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Законом України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частинах, що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель (недискримінація учасників а рівне ставлення до них):
1. Керуючись вимогами п. 3.2.2. Додатку 3 Договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту).Учасник не може укладати договори з певними прописаними умовами з огляду на те, що в майбутньому проходитиме тендер, де замовник на власний розсуд визначатиме який пункт має бути в договорі. Даною умовою Замовник обмежує коло потенційних учасників, (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників). З огляду на зазначене просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши звуження конкуренції, а саме: "Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). "»
Відповідь:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволеню з таких підстав:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), (далі- Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3.2. додатку 3 тендерної документації, учасники для підтвердження наявності потужностей (об’єктів) мають надати правовстановлюючий документ на потужності (якщо потужності власні) або договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). ). Ця інформація необхідна замовнику для подальшого планування під час замовлення товару. Дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, адже при підготовці тендерної пропозиції, учасники до укладеного раніше договору можуть внести зміни шляхом укладання додаткової угоди та включити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту).
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Вимога підлягає незадоволеню.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити роз’яснення на Вимоги в електронній системі закупівель в порядку, зазначеному вище.
Замовник прийняв рішення залишити тендерну документацію без змін.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити роз’яснення на Вимоги щодо Закупівлі.
2. Оприлюднити роз’яснення на Вимоги в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі та тендерних процедур
____________________
(підпис)
Тетяна ЛЕОНОВА
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спарта 2015" |
2 593 728,00
UAH з ПДВ
|
2 505 829,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБІНА ІРИНА СТАНІСЛАВІВНА |
2 849 498,40
UAH з ПДВ
|
2 571 987,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "М'ЯСОКОМБІНАТ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ" |
2 572 113,60
UAH з ПДВ
|
2 572 113,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Рішення скасоване |
2 505 829,44
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 19:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2023 18:14
|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Відхилено |
2 505 829,44
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 19:50
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБІНА ІРИНА СТАНІСЛАВІВНА #2273101583 |
Переможець |
2 571 987,52
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 20:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 18:13
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 15:12
|
459_ДУ 1_консерва яловичина тушкована вищого _атунку_2 483 854_80.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 14:50
|
договір | укладений |
13 грудня 2023 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 459 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |