Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Дніпроприродресурс" ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 38199556 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Олександра Поля, буд.2 |
Контактна особа: |
Крива Світлана +380506558700 dniproprurodresurs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється на підставі актів наданих послуг протягом 150 (сто п'ятдесяти) календарних днів. | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 17:03 |
ТД Послуги з розробки та подачі піску на карту намиву.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-05-000010 ● 175d0d0811c74e1cb1a2ca803bbd694a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2023 16:36 |
12.12.2023 № 225
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12 /12/2023 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
31 UA-2023-11-10-014073-a 10.11.2023 КП «Дніпроприродресурс» Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-14 10:14:52
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 15:25:16
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 14 грудня 2023 року надання пояснення
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 14 грудня 2023 р. щодо моніторингу закупівлі "Послуги з розробки та подачі піску на карту намиву" надаємо пояснення.
З приводу першого питання. В Додатку до Спеціального дозволу на користування надрами № 6712 від 04 липня 2023 року вказано, що орієнтовна проектна виробнича потужність видобутку піску складає 100 000 м3 на рік. При однозмінній роботі та 40-годинному робочому тижню в 2024 році 2080 робочих годин. Тому потрібне обладнання, що забезпечує видобуток піску від 45 до 50 м3 піску на годину, що і зазначено в Технічних характеристиках, що є Додатком №3 до Тендерної документації. Довжина транспортування пульпи визначена з урахуванням місцезнаходження карти намиву на території пісчаного кар’єру. Очікувана вартість предмета закупівлі вирахувана порівнянням ринкових цін та опитуванням видобувачів піску та зменшення ціни на 15 % від ринкової.
З приводу другого питання надаємо Спеціальний дозвіл на користування надрами та Угоду про умови користування надрами.
Додаткова оцінка впливу на довкілля рекультивації земель на теперішній час не потрібна і не можлива, так як згідно сторінки 5 Висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності «Розробка пісків Сотницького родовища» № 21/01-20227209732/1 від 24 листопада 2022 року вказано, що після повного відпрацювання корисної копалини буде проведена технічна та біологічна рекультивація земель порушених гірничими роботами. Також на сторінці 15 у пункті 7 Звіту з ОВД вказано, що здійснюється додаткова оцінка впливу на довкілля рекультивації земель на територіях площею 20 га і більше, якщо з оцінки впливу на довкілля випливає така необхідність. У нас же земельна ділянка менше 20 га, а саме 14,5 га.
З приводу третього питання тендерну пропозицію учасника не відхилено тому, що у комплект земленасосної установки входить плавучий пульпопровод, береговий пульпопровод та човен згідно техніко-технологічним вимогам, зазначеним у Додатку № 3 до Тендерної документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-14 11:18:09
Пояснення з власної ініціативи щодо моніторінгу закупівлі "Послуги з розробки та подачі піску на карту намиву" (ДК 021:2015 99999999-9 "Не відображене в інших розділах") Східного офісу Держаудитслужби № 225 від 12.12.2023р.
КП "Дніпроприродресурс" ДОР" не є отримувачем чи розпорядником бюджетних коштів. Підприємство підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки засновником підприємства є Дніпропетровська обласна рада.
В зв'язку з тим, що підприємство не має спецтехніки для видобутку піску, а також не може ії придбати, ми оголосили відкриті торги з особливостями та підписали з переможцем договір про закупівлю.
Оплата за послуги з розробки та подачу піску на карту намиву буде здійснюватися тільки з коштів, отриманих за реалізацію розробленого та поданого на карту намиву піску, що зазначено в договорі про закупівлю.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-12-21 10:41:26
Про надання пояснення
Питання у файлі
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-01-08 13:59:59
Звернення до Східного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням щодо змісту висновку.
Згідно частини 8 статті 8 Закону № 922 одноразово звертаємось до органу Державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку по результатам аналізу.
За результатами аналізу Східного офісу Держаудитслужби зроблений висновок про порушення нами частини 5 статті 8 Закону № 922 та порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що частина 5 статті 8 Закону № 922 не була порушена, так як протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі були надані відповідні пояснення (інформація, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо порушення пункту 43 Особливостей нами під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі були виявлена невідповідність в інформації та документах що подані учасником. Та учасник надав необхідні документи. Інших невідповідностей нами під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не було виявлено.
Щодо порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей на нашу думку тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації, тому що земленасосна установка укомплектована пульпопроводом та човном.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-01-10 11:40:44
Роз’яснення до Висновку
Роз’яснення до Висновку у файлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО БУДЕКС" |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО БУДЕКС" #45365833 |
Переможець |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2023 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:41
|
Угода про розірвання до договору №ДРПП1.12.28 від 28.11.2023.pdf | укладений |
26 грудня 2023 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 10:54
|
Договір № ДРПП1.12.28 від 28.11.2023р..pdf | укладений |
30 листопада 2023 10:53
|