Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вагони пасажирські спальні (СВ), вагони пасажирські купейні спальні (КУП), вагони пасажирські купейні обладнані для перевезення осіб у кріслі колісному та купе начальника поїзда (КУПІ), вагони пасажирські відкриті (ПЛ)
Очікувана вартість
980 450 400,00 UAH
UA-2023-11-10-011736-a ● c072703a3d79456e9570824ed59cb850
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680 , Україна , Київська обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна 38 044 4651062 borsch@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 980 450 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 902 252,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія (відповідно до умов ТД) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9804504 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 2%-Банківська гарантія (відповідно до умов ТД) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Вагон пасажирський спальний (СВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2026
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
11 одиниця
Вагон пасажирський купейний спальний (КУП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2026
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
1 одиниця
Вагон пасажирський купейний обладнаний для перевезення осіб у кріслі колісному та купе начальника поїзда (КУПІ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2026
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
7 одиниця
Вагон пасажирський відкритий (ПЛ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2026
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 14 | Робочі | 65 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 35 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 15:18 |
31. ТД пас.вагон. (АТУЗ -23Т-031-ВО).docx | |
10 листопада 2023 15:18 |
31. Додаток 7. Проєкт договору (АТУЗ-23Т-031-ВО).docx | |
10 листопада 2023 15:18 |
31. Додаток А.1. ТВ СВ (АТ УЗ -23Т-031-ВО).xls | |
10 листопада 2023 15:18 |
31. Додаток А.3. ТВ інв з куп.(АТУЗ-23Т-031-ВО).xls | |
10 листопада 2023 15:18 |
31. Додаток А.4. ТВ ПЛ (АТУЗ-23Т-031-ВО).xls | |
10 листопада 2023 15:18 |
31. Додаток А.2. ТВ куп (АТУЗ-23Т-031-ВО).xls |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-10-011736-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 12 листопада 2023 14:27
Terms
Шановна пані Жежко!
Ваша справжня тендерна документація викликає здивування. Ви начебто професіонал, але чому ви публікуєте тендер із такими непрофесійними термінами (якщо не використовувати інше визначення)?
Ваш попередній тендер на купейні вагони провалився через відсутність учасників. І що ти зараз робиш???
1. Розд. 4.3.2
А.
«Якщо Постачальник не зареєстрував, зареєстрував несвоєчасно або зареєстрував з помилками податкову(і) накладну(и) на попередню оплату та остаточну вартість одиниці/партії Товару, незалежно від причин такої нереєстрації, несвоєчасної реєстрації або реєстрації. податкової(их) накладної(ів) з помилками, строк оплати за отриманий Покупцем Товар починається з дати реєстрації Постачальником податкової(их) накладної(ів) в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації правильної податкова(і) накладна(и) на попередню оплату.В такому випадку Покупець має право утримати оплату(и) Постачальнику до дати фактичної реєстрації податкової(их) накладної(ї) в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації правильні податкові накладні на попередню оплату та остаточну вартість одиниці/партії Товару». Чи знаєте ви, що реєстрація податкової накладної можлива лише для резидентів? Або ви робите цей тендер для одного відомого українського заводу? Тоді це абсолютно незаконно.
ВИМОГА: після цього розділу додати слова «тільки для учасників-резидентів».
Б.
«Фінансові зобов’язання Покупця перед Постачальником залежать від наявності відповідних бюджетних коштів для здійснення попередньої або остаточної оплати Товару.
У разі відсутності на рахунку Покупця бюджетних коштів для оплати відповідної партії поставленого Товару, грошові зобов’язання Покупця перед Постачальником виникають лише після отримання Покупцем відповідної суми бюджетних коштів для оплати відповідної вартості Товару. .
4.4. Розрахунки за Договором, фінансування будь-яких витрат, видатків, зобов’язань здійснюються лише за наявності відповідних бюджетних асигнувань, відповідного бюджетного фінансування в обсязі, достатньому для виконання вищезазначених витрат, витрат, зобов’язань, за наявності всіх необхідних рішення (погодження) , в порядку, передбаченому Бюджетним кодексом України, та з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання попередньої оплати розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на товари, роботи і послуги, що закуповуються за бюджетні кошти», а також з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.2023 № 517 «Про затвердження Порядку використання кошти, передбачені у державному бюджеті на оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів, будівництво та реконструкцію об’єктів інфраструктури суб’єктів залізничного транспорту державного сектору економіки» із змінами, зокрема Попередня оплата згідно з п. 4.3. 1. цього Договору здійснюється на таких умовах:
4.4.1. наявність відкритого небюджетного рахунку в органах Державної казначейської служби України в установленому законодавством порядку для отримання попередньої оплати за цим Договором та за умови використання Постачальником коштів з цього рахунку виключно за цільовим призначенням. виконання цього Договору та надання документів, що підтверджують цільове використання коштів, до органів Державної казначейської служби для здійснення платежів».
Щодо фінансування: здається, ви розумієте п. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету містяться лише за наявність відповідного бюджетного призначення". Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов’язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов'язання. Якщо ви зобов’язуєтеся платити бюджетними грошима – це бюджетні зобов’язання. Отже, перед підписанням контракту необхідно мати фінансування. Або не варто підписувати договір. Але формулювання розд. 4.4. означає, що у вас немає грошей на дату підписання договору, інакше цей розділ є безглуздим. Отже, здається, що ви збираєтеся спочатку взяти товар, потім, можливо, заплатити, але, можливо, і ні, якщо у вас немає бюджету. Чи може Продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я так розумію, якийсь спритний юрист склав цей розділ договору, щоб максимально захистити покупця і розраховувати, що ви матимете справу з простаками чи «друзями» (ви розумієте, про що я...). Ви не оригінальні з цим терміном. Більше половини державних закупівельників України намагаються вставити такий термін. Це виганяє більшість серйозних іноземних виробників.
ПОПИТ: цей розділ необхідно виключити.
«4.4.1. наявність відкритого небюджетного рахунку в органах Державної казначейської служби України в установленому законодавством порядку для отримання передоплати за цим Договором та за умови використання Постачальником коштів цього рахунок виключно з метою виконання цього Договору та надання документів, що підтверджують цільове використання коштів, до органів Державної казначейської служби для здійснення платежів».
Чи знаєте ви, що нерезиденти не можуть відкривати рахунки в Державному казначействі України? Ви не знаєте? Чи знаєте ви, що таке банківська гарантія передоплати? Також не знаєте?
ВИМОГА: ВНЕСІТЬ ПРАВИЛИ, ПІДХОДЯЧІ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ УЧАСНИКІВ!
І останнє. ЧАС.
Ви опублікували цей надзвичайно складний тендер для закриття за один тиждень за допомогою розд. 34 КМУ 1178, яка ДОЗВОЛЯЄ (а не ПРИМУШУЄ) проводити тендери протягом одного тижня. Ви знаєте, що тільки оформлення документів займає тиждень? Але специфікації (ви публікуєте СОТНІ СТОРІНОК!) повинні бути підтверджені технічним відділом виробника, що займає не менше двох тижнів!
ВИМОГА: Продовжити закриття даного тендеру до 10.12.2023
Ми можемо організувати цей тендер, оскільки співпрацюємо з CRRC. Але умови мають бути законними, чесними та реалістичними!
Розгорнути
Згорнути
Ваша справжня тендерна документація викликає здивування. Ви начебто професіонал, але чому ви публікуєте тендер із такими непрофесійними термінами (якщо не використовувати інше визначення)?
Ваш попередній тендер на купейні вагони провалився через відсутність учасників. І що ти зараз робиш???
1. Розд. 4.3.2
А.
«Якщо Постачальник не зареєстрував, зареєстрував несвоєчасно або зареєстрував з помилками податкову(і) накладну(и) на попередню оплату та остаточну вартість одиниці/партії Товару, незалежно від причин такої нереєстрації, несвоєчасної реєстрації або реєстрації. податкової(их) накладної(ів) з помилками, строк оплати за отриманий Покупцем Товар починається з дати реєстрації Постачальником податкової(их) накладної(ів) в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації правильної податкова(і) накладна(и) на попередню оплату.В такому випадку Покупець має право утримати оплату(и) Постачальнику до дати фактичної реєстрації податкової(их) накладної(ї) в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації правильні податкові накладні на попередню оплату та остаточну вартість одиниці/партії Товару». Чи знаєте ви, що реєстрація податкової накладної можлива лише для резидентів? Або ви робите цей тендер для одного відомого українського заводу? Тоді це абсолютно незаконно.
ВИМОГА: після цього розділу додати слова «тільки для учасників-резидентів».
Б.
«Фінансові зобов’язання Покупця перед Постачальником залежать від наявності відповідних бюджетних коштів для здійснення попередньої або остаточної оплати Товару.
У разі відсутності на рахунку Покупця бюджетних коштів для оплати відповідної партії поставленого Товару, грошові зобов’язання Покупця перед Постачальником виникають лише після отримання Покупцем відповідної суми бюджетних коштів для оплати відповідної вартості Товару. .
4.4. Розрахунки за Договором, фінансування будь-яких витрат, видатків, зобов’язань здійснюються лише за наявності відповідних бюджетних асигнувань, відповідного бюджетного фінансування в обсязі, достатньому для виконання вищезазначених витрат, витрат, зобов’язань, за наявності всіх необхідних рішення (погодження) , в порядку, передбаченому Бюджетним кодексом України, та з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання попередньої оплати розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на товари, роботи і послуги, що закуповуються за бюджетні кошти», а також з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.2023 № 517 «Про затвердження Порядку використання кошти, передбачені у державному бюджеті на оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів, будівництво та реконструкцію об’єктів інфраструктури суб’єктів залізничного транспорту державного сектору економіки» із змінами, зокрема Попередня оплата згідно з п. 4.3. 1. цього Договору здійснюється на таких умовах:
4.4.1. наявність відкритого небюджетного рахунку в органах Державної казначейської служби України в установленому законодавством порядку для отримання попередньої оплати за цим Договором та за умови використання Постачальником коштів з цього рахунку виключно за цільовим призначенням. виконання цього Договору та надання документів, що підтверджують цільове використання коштів, до органів Державної казначейської служби для здійснення платежів».
Щодо фінансування: здається, ви розумієте п. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету містяться лише за наявність відповідного бюджетного призначення". Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов’язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов'язання. Якщо ви зобов’язуєтеся платити бюджетними грошима – це бюджетні зобов’язання. Отже, перед підписанням контракту необхідно мати фінансування. Або не варто підписувати договір. Але формулювання розд. 4.4. означає, що у вас немає грошей на дату підписання договору, інакше цей розділ є безглуздим. Отже, здається, що ви збираєтеся спочатку взяти товар, потім, можливо, заплатити, але, можливо, і ні, якщо у вас немає бюджету. Чи може Продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я так розумію, якийсь спритний юрист склав цей розділ договору, щоб максимально захистити покупця і розраховувати, що ви матимете справу з простаками чи «друзями» (ви розумієте, про що я...). Ви не оригінальні з цим терміном. Більше половини державних закупівельників України намагаються вставити такий термін. Це виганяє більшість серйозних іноземних виробників.
ПОПИТ: цей розділ необхідно виключити.
«4.4.1. наявність відкритого небюджетного рахунку в органах Державної казначейської служби України в установленому законодавством порядку для отримання передоплати за цим Договором та за умови використання Постачальником коштів цього рахунок виключно з метою виконання цього Договору та надання документів, що підтверджують цільове використання коштів, до органів Державної казначейської служби для здійснення платежів».
Чи знаєте ви, що нерезиденти не можуть відкривати рахунки в Державному казначействі України? Ви не знаєте? Чи знаєте ви, що таке банківська гарантія передоплати? Також не знаєте?
ВИМОГА: ВНЕСІТЬ ПРАВИЛИ, ПІДХОДЯЧІ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ УЧАСНИКІВ!
І останнє. ЧАС.
Ви опублікували цей надзвичайно складний тендер для закриття за один тиждень за допомогою розд. 34 КМУ 1178, яка ДОЗВОЛЯЄ (а не ПРИМУШУЄ) проводити тендери протягом одного тижня. Ви знаєте, що тільки оформлення документів займає тиждень? Але специфікації (ви публікуєте СОТНІ СТОРІНОК!) повинні бути підтверджені технічним відділом виробника, що займає не менше двох тижнів!
ВИМОГА: Продовжити закриття даного тендеру до 10.12.2023
Ми можемо організувати цей тендер, оскільки співпрацюємо з CRRC. Але умови мають бути законними, чесними та реалістичними!
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2023 14:51
Щодо підпункту А пункту 1 стосовно пункту 4.3.2 Додатку №7 до тендерної документації «Проєкт Договору про закупівлю»:
«Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на порушені вами питання повідомляємо про наступне.
Замовник при публікації закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та іншими нормативно-правовими актами Уряду України. При формуванні зазначеної вимоги тендерної документації Замовник керується нормами податкового законодавства України та іншими нормативно-правовими актами України.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
Щодо підпункту Б пункту 1 стосовно пункту 4.4.1 Додатку №7 до тендерної документації «Проєкт Договору про закупівлю»:
«Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на порушені вами питання повідомляємо про наступне.
Оскільки, закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, Замовник при здійснені закупівлі керується не тільки нормами законодавства в сфері публічних закупівель, а саме Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, а і нормами бюджетного законодавства та іншими нормативно-правовими актами України.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
Щодо підпункту Б пункту 1 стосовно пункту 4.4.1 Додатку №7 до тендерної документації «Проєкт Договору про закупівлю»:
«Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на порушені вами питання повідомляємо про наступне.
Оскільки, закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, Замовник при здійснені закупівлі керується не тільки нормами законодавства в сфері публічних закупівель, а саме Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, а і нормами бюджетного законодавства та іншими нормативно-правовими актами країни.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
Щодо вимоги продовження закриття даного тендеру до 10.12.2023:
«Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на порушені вами питання повідомляємо про наступне.
Оскільки, закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, Замовник при здійснені закупівлі керується не тільки нормами законодавства в сфері публічних закупівель, а саме Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, а і нормами бюджетного законодавства та іншими нормативно-правовими актами України.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
«Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на порушені вами питання повідомляємо про наступне.
Замовник при публікації закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та іншими нормативно-правовими актами Уряду України. При формуванні зазначеної вимоги тендерної документації Замовник керується нормами податкового законодавства України та іншими нормативно-правовими актами України.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
Щодо підпункту Б пункту 1 стосовно пункту 4.4.1 Додатку №7 до тендерної документації «Проєкт Договору про закупівлю»:
«Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на порушені вами питання повідомляємо про наступне.
Оскільки, закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, Замовник при здійснені закупівлі керується не тільки нормами законодавства в сфері публічних закупівель, а саме Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, а і нормами бюджетного законодавства та іншими нормативно-правовими актами України.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
Щодо підпункту Б пункту 1 стосовно пункту 4.4.1 Додатку №7 до тендерної документації «Проєкт Договору про закупівлю»:
«Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на порушені вами питання повідомляємо про наступне.
Оскільки, закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, Замовник при здійснені закупівлі керується не тільки нормами законодавства в сфері публічних закупівель, а саме Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, а і нормами бюджетного законодавства та іншими нормативно-правовими актами країни.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
Щодо вимоги продовження закриття даного тендеру до 10.12.2023:
«Шановний учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на порушені вами питання повідомляємо про наступне.
Оскільки, закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, Замовник при здійснені закупівлі керується не тільки нормами законодавства в сфері публічних закупівель, а саме Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників, а і нормами бюджетного законодавства та іншими нормативно-правовими актами України.
З огляду на зазначене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" |
980 450 400,00
UAH з ПДВ
|
980 450 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" #05763814 |
Переможець |
980 450 400,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:49
|
Повідомлення ДУ №2 дог. ПК-КП-5-23763-Ю.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:49
|
ДУ №2 від 07.12.2023 дог.ПК-КП-5-23763-Ю.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:47
|
Повідомлення ДУ №1 дог.ПК-КП-5-23763-Ю.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:47
|
ДУ №1 від 07.12.2023 дог.ПК-КП-5-23763-Ю.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 14:58
|
Договір ПК_КП-5_23763_Ю 30.11.2023.pdf | укладений |
04 грудня 2023 14:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вагон пасажирський спальний (СВ) | 3 | одиниця |
43 176 000,00
UAH з ПДВ
|
Вагон пасажирський купейний спальний (КУП) | 11 | одиниця |
44 075 400,00
UAH з ПДВ
|
Вагон пасажирський купейний обладнаний для перевезення осіб у кріслі колісному та купе начальника поїзда (КУПІ) | 1 | одиниця |
47 073 600,00
UAH з ПДВ
|
Вагон пасажирський відкритий (ПЛ) | 7 | одиниця |
45 574 200,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.3 п.19 Особливостей (Постанова № 1178 від 12.10.2022) Графік поставки 22 пасажирських вагонів відповідно до п.5.3. договору |
Номер договору про закупівлю: | ПК/КП-5/23763/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.3 п.19 Особливостей (Постанова № 1178 від 12.10.2022) Календарний план фінансування 22 пасажирських вагонів відповідно до п.5.3. та Додатку № 9 договору поставки |
Номер договору про закупівлю: | ПК/КП-5/23763/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вагон пасажирський спальний (СВ) | 3 | одиниця |
43 176 000,00
UAH з ПДВ
|
Вагон пасажирський купейний спальний (КУП) | 11 | одиниця |
44 075 400,00
UAH з ПДВ
|
Вагон пасажирський купейний обладнаний для перевезення осіб у кріслі колісному та купе начальника поїзда (КУПІ) | 1 | одиниця |
47 073 600,00
UAH з ПДВ
|
Вагон пасажирський відкритий (ПЛ) | 7 | одиниця |
45 574 200,00
UAH з ПДВ
|