Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лава - ДК 021:2015:34928400-2; Урна ДК 021:2015:34928480-6
Очікувана вартість
416 000,00 UAH
UA-2023-11-10-011133-a ● ae994188f0a14833919bbcb126a31a2c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43919503 |
Місцезнаходження: | 66401, Україна , Одеська обл., Ананьїв, вул.Незалежності,20 |
Контактна особа: |
Бойченко Ганна Іванівна +380486321601 vid_bud2101@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 13:37 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 13:37 |
Очікувана вартість: | 416 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Тендерні пропозиції та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, інформація, пов’язана з цими тендерними пропозиціями, інформація, яка розміщується в електронній системі закупівель, а також всі документи, що будуть надані на розгляд замовника, повинні бути складені українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно інтернет-адреси, адреси електронної пошти, торгівельної марки/знаку, загальноприйняті міжнародні терміни). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Лава - ДК 021:2015:34928400-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66401, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Незалежності,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
30 штуки
Урна ДК 021:2015:34928480-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66401, Україна, Одеська область, м. Ананьїв, вул. Незалежності,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у цьому договорі, протягом 30 календарних днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2023 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2023 12:09 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
13 листопада 2023 12:09 |
Додаток 1 із змінами до тендерної документації.pdf | |
13 листопада 2023 12:09 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 15:00 |
Тендерна документація.pdf | |
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf |
13 листопада 2023 13:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2023 12:09 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
13 листопада 2023 12:09 |
Додаток 1 із змінами до тендерної документації.pdf
|
|||
13 листопада 2023 12:09 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
10 листопада 2023 15:00 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
|
|||
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
|||
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
|||
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
|||
10 листопада 2023 15:00 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
додатки до документації
Дата подання: 14 листопада 2023 13:12
Дата відповіді: 15 листопада 2023 09:49
Шановний Замовник. Дуже просимо Вас надати додатки ( додаток 1,2,3,4,5) до тендерної документації у форматі WORD, адже Ви надаєте форми для заповнення, але формат PDF не дає змоги їх заповнювати, що значно ускладнює підготовку документів. Дякуємо за розуміння і співпрацю!
Відповідь: «Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Чинне законодавство щодо публічних закупівель не містить вказівок та обов’язків для Замовника оформляти тендерну документацію у певному визначеному форматі, у т.ч. для оприлюднення на веб-порталі з питань закупівель. Крім того, чинне законодавство не передбачає механізму надання тендерної документації учасникам поза межами використання електронної системи закупівель. Зважаючи на викладене, формат, в якому оприлюднена тендерна документація замовником, повністю узгоджується з вимогами чинного законодавства. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ РУД ЕКЗОСТ СІСТЕМ" |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
249 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Підопригора Любов Василівна |
415 900,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" |
387 000,00
UAH з ПДВ
|
387 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ РУД ЕКЗОСТ СІСТЕМ" #41058015 |
Відхилено |
249 900,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 16:54
|
|
ФОП Підопригора Любов Василівна #2020608825 |
Переможець |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 11:24
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 листопада 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 16:08
|
Договір | укладений |
29 листопада 2023 15:31
|