Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153146 |
Місцезнаходження: | 64250, Україна , Харківська обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9 |
Контактна особа: |
Сергій Демченко +380675775883 serhii.demchenko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 801 442,21 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 14:50 |
ШГВ23П-132 ТД.docx | |
10 листопада 2023 14:50 |
ШГВ23П-132 ТД.docx | |
10 листопада 2023 14:50 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 16.08.23р..xlsx | |
10 листопада 2023 14:50 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 16.08.23р..xlsx | |
10 листопада 2023 14:50 |
Додатки 1-2-3 до ТЗ.xlsx | |
10 листопада 2023 14:50 |
Додатки 1-2-3 до ТЗ.xlsx | |
10 листопада 2023 14:50 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 16.08.23р..xlsx | |
10 листопада 2023 14:50 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 16.08.23р..xlsx | |
10 листопада 2023 14:50 |
Додаток №7 до тендерної документації_послуг_18.05.xlsx | |
10 листопада 2023 14:50 |
Додаток №7 до тендерної документації_послуг_18.05.xlsx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-23-000004 ● 28209a1e3e87414e9a94ac80af88d527
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2024 13:54 |
22.02.2024 № 21
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.02.2024 №21
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2023-11-10-010758-a 10.11.2023
АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-29 14:20:15
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-11-10-010758-a), проведеної АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування" (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 15:11:43
Державна аудиторська служба України проводить моніторинг процедури закупівлі ШГВ23П-132 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування контрольно-вимірювальних приладів і автоматики установки осушки газу УКПГ Ульянівського НГКР ГПУ «ШГВ»)
Відповідь:
На питання 1. Яким чином та на підставі яких документів
Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
(надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін,
листування з учасниками ринку тощо)?
Повідомляємо, що визначення
очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до внутрішніх
нормативно-правових актів Товариства в порядку, шляхом оцінки
комерційних/цінових пропозицій потенційних учасників. Очікувана вартість
була розрахована по найнижчій ціновій пропозиції.
Комерційні пропозиції та розрахунок очікуваної вартості додаються.
Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом
фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності
підприємства) склала – 1 801 442,21 грн грн з ПДВ.
Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником
потреб.
Технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, які додані до
процедури сформовані відповідно до визначених потреб Замовником, в особі
сектору метрології, КВП та А ГПУ «Шебелинкагазвидобування» АТ
«Укргазвидобування».
Обрані технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
відповідають вимогам «Правил експлуатації та безпечного обслуговування
засобів автоматики, телемеханіки та обчислювальної техніки в газовій
промисловості України», що розроблені АТ «Укргазпром» Науково-дослідний
інститут автоматизованих систем управління транспортом газу.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням стандартів до вказаного
виду послуг. Визначені в документації технічні та якісні характеристики
предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для
задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного
ринку.
Додатки:
1. Обґрунтування кількісних та якісних характеристик відповідального
підрозділу.
2. Розрахунок очікуваної вартості, комерційні пропозиції та листування.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НГХ СЕРВІС" |
1 783 920,00
UAH з ПДВ
|
1 783 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НГХ СЕРВІС" #38781431 |
Переможець |
1 783 920,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 16:24
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 11:07
|
_ТОВ НГХС_38781431_ТО УОГ Ульян_для оприлюднення.pdf | укладений |
07 грудня 2023 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20071250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |