Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

легковий автомобіль (пікап), що був у використанні
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2023-11-10-007897-a 0b2d12a444ff4e569fc7bbd22f423eed
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Головленкова

+380669914670 komustanova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЦЕВА СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 44257877
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Богодухівський р-н, місто Валки , вул.1 Травня, будинок 1
Контактна особа: Юлія Головленкова
+380669914670
komustanova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2023 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


відповідно до рішення XL сесії VIII cкликання від 03.11.2023р. № 1258 Валківської міської ради Богодухівського району Харківської області щодо виделення коштів на придбання автомобіля для передачі до ЗСУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
легковий автомобіль (пікап), що був у використанні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, Богодухівський район, м.Валки, вул.1 Травня,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 34115300-9 — Транспортні засоби, що були у використанні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 листопада 2023 13:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 листопада 2023 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2023 13:16
П. 1. Тендерна документація за Особливостями.docx
10 листопада 2023 13:16
Додаток 3 проєкт Договору.docx
10 листопада 2023 13:16
Додаток 1.docx
10 листопада 2023 13:16
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-10-007897-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: МЕРКУЛОВ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3333900833
Дата подання: 27 листопада 2023 13:03
ВИМОГА ВІД 27.11.2023 № 8 ДО КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "МІСЦЕВА СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Учасник-переможець процедури закупівлі категорично не погоджується з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 117 від 24 листопада 2023 року про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця Меркулова Максима Олеговича з огляду на наступне.
Замовником під час ухвалення рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця грубим чином порушені приписи власної тендерної документації, затвердженої Протоколом уповноваженої особи Комунальна установа «Місцева служба комунальної власності Валківської міської ради Богодухівського району Харківської області» № 110 від 10 листопада 2023 року, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Своїми діями Замовник підтвердив сумніви та занепокоєння Учасника-переможця, під час обстеження автомобіля та тест-драйву, щодо намагання створення Замовником для Учасника-переможця Меркулов М.О. штучних перешкод при обстеженні та тест-драйву автомобіля, примусового спонукання Учасника-переможця до добровільної відмови від продажу автомобіля.
Меркулов М.О. категорично не погоджувався з претензіями завідувача відділу обслуговування об’єктів комунальної власності КУ «Служба комунальної власності» Зюбан Романа Анатолійовича та іншої невстановленої особи щодо несправності автомобіля з огляду на відсутність в них спеціальних знань, у зв’язку з чим Меркулов М.О. наполягав на проведенні за рахунок Учасника-переможця експертизи транспортного засобу фахівцями яка б, зокрема, передбачала професійне обстеження вузлів, механізмів, агрегатів транспортного засобу, зокрема кузовів, ходової частини, двигунів, електрообладнання, сигналізаційної системи, підсвічування і т. д.
Натомість представники Замовника ухилилися від пропозиції Учасника-переможця, проігнорували той факт, що несправний автомобіль не зміг би подолати відстань більше 200 км (в одну сторону) до Замовника для забезпечення обстеження та тест-драйву, та «на око» оцінили технічні особливості та можливості транспортного засобу. Такі дії Замовника є незаконними.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Іншими словами, державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливості отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати своїх обов'язків.
Замовник мав би звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Тобто, Замовник мав законні можливості звернутися, зокрема за рахунок Учасника-переможця закупівлі, до експертних спеціалізованих організації для обстеження автомобіля фахівцями, але вирішив діяти у невідповідний та у незаконний спосіб.
До дати проведення обстеження та тест-драйву автомобіля, представники Замовника жадали від Учасника-переможця залишення автомобіля на території Замовника. Меркулов М.О. відмовився від виконання таких вимог Замовника аргументуючи необхідністю повертатися автомобілем до місця тимчасового проживання у м. Дніпро та обґрунтованості такої передачі тільки після укладення/підписання сторонами Договору та передачі автомобіля відповідно до п.4.2 Договору, з яким Меркулов М.О. погодився, подавши тендерну пропозицію.
Згідно пункту 4.2 Договору, товар вважається переданим Постачальником і прийнятим Замовником по кількості і якості з моменту фактичного отримання Товару згідно умов Договору та підписаних накладних/акту прийому передачі.
Не погодившись із Учасником-переможцем, Замовник почав шантажувати Учасника-переможця не підтвердженням такої події як забезпечення Меркуловим М.О. до дати укладення договору візуального огляду автомобіля, перевірку технічного стану автомобіля представниками Замовника, із проведенням тест-драйву.
Для підтвердження виконання Учасником-переможцем обов’язку до дати укладення договору щодо візуального огляду автомобіля, перевірку технічного стану автомобіля представниками Замовника, із проведенням тест-драйву, Замовник наполягав на укладенні дефектного акту у складі нашвидкуруч створеної комісії.
Зауваження Меркулова М.О., що складання дефектного акту не передбачається жодним документом тендерної документації, щодо кількісного та якісного складу комісії, щодо затвердження складу комісії керівником закладу на підставі наказу або іншого розпорядчого документу, щодо обов’язкової наявності серед членів комісії механіка (якщо такий фахівець в закладі відсутній, то залучити зі сторони), щодо відсутності чіткого законодавчого порядку складання дефектного акту, було залишено Замовником без уваги.
Згідно пункту 5.3 Договору № 1 від 27.11.2023 року, у разі виявлення під час приймання товару недоліків, уповноважені представники Сторін складають і підписують відповідний протокол виявлених недоліків товару (далі – Протокол), а Продавець зобов'язаний усунути усі зазначені у Протоколі недоліки і письмово повідомити Покупця про готовність до повторної передачі товару.
Оприлюднення Замовником оголошення про проведення процедури закупівлі слід вважати запрошенням невизначеному колу осіб робити пропозиції укласти договір. Відповідно, направлення учасником процедури закупівлі своєї тендерної пропозиції слід вважати пропозицією укласти договір, на умовах зазначених таким учасником у своїй тендерній пропозиції. Тому, визначення Замовником переможця процедури закупівлі та направлення такій особі повідомлення про намір укласти договір, свідчить про прийняття (акцепт) пропозиції переможця процедури закупівлі, викладеної ним в тендерній пропозиції.
Відповідно до частини 1 статті 640 Цивільного кодексу України договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції. А це означає, що з моменту одержання переможцем процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір у Замовника виникає обов’язок підписати договір про закупівлю.
Відповідно до статті 642 Цивільного кодексу України відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною.
Саме в такий спосіб, до того ж і самостійно визначеним Замовником, Замовник і відмовився діяти, а спроби Учасника-переможця змусити Замовника діяти відповідним чином були сприйняті останнім зухвало.
Після важких перемовин, спорів про безглуздість та безпідставність укладання дефектного акту, сторони порозумілися щодо його укладання в якості забезпечувально-профілактичного заходу, згідно якого:
з одного боку, підписання дефектного акту свідчитиме про підтвердження виконання Учасником-переможцем обов’язку до дати укладення договору за власний рахунок забезпечення візуального огляду автомобіля, перевірку технічного стану автомобіля представниками Замовника, із проведенням тест-драйву;
з другого боку, підписання дефектного акту свідчитиме про гарантії здійснення Учасником-переможцем до дати підписання 27.11.2023 р. Договору № 1 та приймання-передачі автомобіля додаткових дій, спрямованих на проведення профілактичної перевірки холостого ходу автомобіля, нібито невідповідність якого було встановлено представниками Замовника.
У підсумку Замовник надав на підписання Меркулову М.О. дефектний акт за підписом завідувача відділу обслуговування об’єктів комунальної власності КУ «Служба комунальної власності» Зюбан Романа Анатолійовича та водія КУ «Служба комунальної власності» Яковець Володимира Миколайовича. Відповідально зауважуємо, що ані під час обстеження, ані під час тест-драйву особа, яку можна було ідентифікувати як водія КУ «Служба комунальної власності» Яковець Володимира Миколайовича, була відсутня. Зазначена особа була також відсутня при підписанні дефектного акту.
Учасник-переможець Меркулов М.О. відмовлявся від складання та підписання дефектного акту, посилаючись на те, що строк поставки товару визначено Замовником до 15 грудня 2023 року, а Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (а у випадках обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів), а відтак часу на підписання та виконання умов договору навіть з урахуванням можливих зауважень більше ніж достатньо.
Свідоме підписання зазначеного дефектного акту Меркуловим М.О. на умовах та в редакції Замовника означало розписатися у навмисному наданні ним недостовірної інформації про предмет закупівлі з наслідками визнання невідповідності останнього умовам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції. Будь-які застереження щодо викладеного в дефектному акті, які б фіксували його незгоду, стороною Замовника було заборонено. Складання дефектного акту як можливу підставу для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця Замовником спростовувалася.
Згідно усної домовленості Сторін, датою повторного обстеження та тест-драйву автомобіля, підписання Договору № 1 від 27.11.2023 року та передачі автомобіля Замовнику, було визначено день понеділка 27 листопада 2023 року, коли платформою Прозорро буде надана можливість підписати та підвантажити укладений Сторонами договір. Також Замовник наполягав на проведенні повторного обстеження та тест-драйву автомобіля за участі представників Збройних сил України, що беззаперечно було підтримано Меркуловим М.О.
Подальші дії Замовника стали повною несподіванкою для Учасника-переможця, оскільки в день тест-драйву ними була розпочата, а наступного дня продовжена попередня робота по погодженню драфту договорів поставки та зберігання, специфікації, актів приймання-передачі та домовленості щодо їх укладення від 27 листопада 2023 року, що підтверджується обміном електронними листами Сторін закупівлі. Також, 23 листопада 2023 року, Учасником-переможцем задля недопущення здійснення будь-яких маніпуляцій з боку Замовника під час повторного обстеження та тест-драйву, виконані роботи з позапланової профілактики автомобіля, що підтверджується Актом виконаних робіт (наданих послуг) від 23.11.2023 року та гарантійним талоном до акту.
Відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця, на думку Учасника-переможця, пояснюється необхідністю чергової спроби проведення Замовником закупівлі з придбання автомобіля в межах поточного 2023 року та погодженого бюджету, але вже зі завчасно визначеним та погодженим Учасником.
24 листопада 2023 року, в день після дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника-переможця закупівлі, Меркуловим М.О. було зателефоновано завідувачу відділу обслуговування об’єктів комунальної власності КУ «Служба комунальної власності» Зюбан Роману Анатолійовичу, який повідомив, що йому невідомі причини та підстави прийнятого уповноваженою особою рішення, тим паче він особисто не поділяє з нею таку думку. Неодноразове намагання додзвонитися до уповноваженої особи не мали успіху.
На переконання Учасника-переможця, дефектний акт як документ не може слугувати підставою для висновку про невідповідність транспортного засобу умовам закупівлі, а тим паче підставою для відхилення пропозиції, оскільки:
- дефектний акт складається відповідно до потреб установи;
- дефектний акт це документ, на підставі якого визначають, що та за допомогою яких інструментів потрібно відремонтувати;
- дефектний акт повинен містити усі необхідні відомості про витрати, які понесе заклад під час ремонту;
- дефектний акт є важливим документом, адже дозволяє зрозуміти приблизні витрати установи на ремонт, а також дозволяє уповноваженій особі зрозуміти, яку саме процедуру закупівель здійснювати та які саме вимоги потрібно ставити у тендерній документації.
Як свідчить з вищевикладеного, складання дефектного акту Замовником не мало під собою законного підґрунтя. А його складання у вказаний вище спосіб призвело до порушення законних прав та інтересів Меркулова М.О.
Учасник-переможець наполягає на залученні до розгляду Вимоги Меркулова М.О.:
- представників громадського контролю з метою недопущення проявів корупції та унеможливлення повторення тиску на Меркулова М.О.;
- представників Збройних сил України в обстеженні та тест-драйву автомобіля, оскільки автомобіль придбавається саме для забезпечення їхніх потреб;
- експертної організації для професійного та фахового обстеження автомобіля за рахунок для спростування надуманих висновків, викладених в дефектному акті від 22.11.2023 року.
На виконання цієї вимоги Учасник-переможець підтверджує готовність в черговий раз за власний рахунок забезпечити повторний огляд автомобіля.
Повертаючись до мети оскарження рішення Замовника, ВИМАГАЮ від Замовника серед іншого:
1. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця.
2. Повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію Учасника-переможця.
3. Поновити рішення Учасника про визначення його переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти протокол про закупівлю.
4. Укласти та підписати з Учасником-переможцем договір за результатами закупівлі відповідно до частини 1 статті 640 Цивільного кодексу України.
5. Забезпечити дотримання Сторонами прав та виконання Сторонами обов’язків в межах та обсягах, визначених в укладеному договорі про закупівлю.
27.11.2023 р. Меркулов Максим Олегович
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

27 листопада 2023 13:03
ВИМОГА.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-30-000006 • 034f7397d63147e7849fc64ca4ac6999
Автор звернення: Меркулов Максим Олегович
Дата створення звернення: 2023-11-30 13:59
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
По-перше, відповідно до абзаців другого та третього пункту 39 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Замовник не звертався за підтвердженням інформації, наданої Учасником-переможцем процедури закупівлі Меркуловим М.О., до експертних спеціалізованих підприємств та організацій для обстеження автомобіля фахівцями та «на око» оцінив технічні особливості та можливості транспортного засобу. Такі дії Замовника є незаконними. З огляду на відсутність в Замовника спеціальних знань, Замовник також ухилився від пропозиції Учасника-переможця на проведенні за рахунок Учасника-переможця експертизи транспортного засобу фахівцями яка б, зокрема, передбачала професійне обстеження вузлів, механізмів, агрегатів транспортного засобу, зокрема кузовів, ходової частини, двигунів, електрообладнання, сигналізаційної системи, підсвічування і т. д. Також незрозуміло на підставі чого (документів, інформації тощо) Замовником, в межах компетенції, прийнято рішення про недостовірність інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, наданої Учасником-переможцем процедури закупівлі Меркуловим М.О. та прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника. Яким нормативно-правовим актом визначено головні завдання, права та компетенції Замовника з питання встановлення/доведення достовірності/недостовірності інформації з питань визначення готовності до експлуатації та відповідності вимогам нормативно-правових актів України щодо допуску транспортних засобів до експлуатації? На переконання Учасника-переможця, складення нашвидкуруч Замовником сумнівним складом комісії не передбаченого жодним положенням тендерної документації Замовника дефектного акту, не може слугувати підставою для висновку про невідповідність транспортного засобу умовам закупівлі, а тим паче підставою для відхилення пропозиції. Складання дефектного акту як можливу підставу для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця Замовником спростовувалася. Складання дефектного акту Замовником не мало під собою законного підґрунтя, а його складання у вказаний спосіб обернулося відхиленням тендерної пропозиції Учасника-переможця процедури закупівлі, дискваліфікацією Учасника-переможця Меркулова М.О. та призвело до порушення законних прав та інтересів Меркулова М.О. Замовник мав би звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, але вирішив діяти у невідповідний та у незаконний спосіб. По друге, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону (останній абзац пункту 3. «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника). Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Тобто законодавство містить декілька норм, коли учасник, якого відхилено та не визначено переможцем, може звернутися з вимогою до замовника. Замовник повинен був надати детальне роз’яснення та обґрунтування з підстав, викладених у вимозі Учасника-переможця процедури-закупівлі Меркулова М.О., у відповідний час. Замовник ухилився від виконання свого обов’язку, чим порушив порушив приписи законодавства, права та законні інтереси Меркулова М.О. По-третє, оприлюднення Замовником оголошення про проведення процедури закупівлі слід вважати запрошенням невизначеному колу осіб робити пропозиції укласти договір. Відповідно, направлення учасником процедури закупівлі своєї тендерної пропозиції слід вважати пропозицією укласти договір, на умовах зазначених таким учасником у своїй тендерній пропозиції. Тому, визначення Замовником переможця процедури закупівлі та направлення такій особі повідомлення про намір укласти договір, свідчить про прийняття (акцепт) пропозиції переможця процедури закупівлі, викладеної ним в тендерній пропозиції. Відповідно до частини 1 статті 640 Цивільного кодексу України договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції. З моменту одержання переможцем процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір у Замовника виникає обов’язок підписати договір про закупівлю. Відповідно до статті 642 Цивільного кодексу України відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Саме в такий спосіб, до того ж і самостійно визначеним Замовником, Замовник і відмовився діяти, а спроби Учасника-переможця змусити Замовника діяти відповідним чином були сприйняті останнім зухвало. Замовник ухилився від забезпечення дотримання Сторонами прав та виконання Сторонами обов’язків в межах та обсягах, визначених в укладеному договорі про закупівлю. По-четверте, відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Іншими словами, державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливості отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати своїх обов'язків.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
МЕРКУЛОВ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 листопада 2023 13:39
Електронний підпис
21 листопада 2023 13:31
Довідка-корупція.pdf
21 листопада 2023 13:31
ІПН Меркулов М.О..pdf
21 листопада 2023 13:31
ІD паспорт Меркулов М.О..pdf
21 листопада 2023 13:31
Довідка.zip
21 листопада 2023 13:31
Довідка щодо корупції.pdf
21 листопада 2023 13:31
Витяг-1780341-Меркулов-2023-11-20.pdf.p7s
21 листопада 2023 13:31
Витяг-1780341-Меркулов-2023-11-20.pdf
17 листопада 2023 11:06
Електронний підпис
17 листопада 2023 11:06
Електронний підпис
17 листопада 2023 11:03
ІD паспорт Меркулов М.О..pdf
17 листопада 2023 11:03
Зображення (фото) - 3.jpg
17 листопада 2023 11:03
Довіреність.pdf
17 листопада 2023 11:03
Зображення (фото) - 1.jpg
17 листопада 2023 11:03
Заява-згода Соколова К.Ю..pdf
17 листопада 2023 11:03
ІПН Меркулов М.О..pdf
17 листопада 2023 11:03
Зображення (фото) - 4.jpg
17 листопада 2023 11:03
Зображення (фото) - 2.jpg
17 листопада 2023 11:03
1.Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МЕРКУЛОВ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МЕРКУЛОВ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ
#3333900833
Рішення скасоване 420 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2023 15:00
МЕРКУЛОВ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ
#3333900833
Відхилено 420 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2023 15:12

Документи

20 листопада 2023 11:18
Довідка НАЗК
20 листопада 2023 11:18
Електронний підпис
20 листопада 2023 11:16
Зображення (121).jpg
20 листопада 2023 11:16
Зображення (119).jpg
20 листопада 2023 11:16
Зображення (120).jpg
18 листопада 2023 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 листопада 2023 15:12
Електронний підпис
24 листопада 2023 15:09
Зображення (152).jpg
24 листопада 2023 15:09
Зображення (150).jpg
24 листопада 2023 15:07
Зображення (151).jpg
24 листопада 2023 15:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій