Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення відходів – код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (Предмети і медичні вироби, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, забруднені біологічними рідинами) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2023-11-10-004729-a ● d2a2698e88ee48c0bf2374c2846557b3
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05496780 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11 |
Контактна особа: |
Марина Якимчук +380444607428 knp_kmpb2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (Предмети і медичні вироби, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, забруднені біологічними рідинами) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата 100 %. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих послуг не пізніше ніж протягом 14 банківських днів після підписання актів сторонами, або моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2023 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 12:22 |
Додаток 5 зі змінами.docx | |
14 листопада 2023 12:22 |
ТД відходи В ріжучі зі змінами.doc | |
14 листопада 2023 12:22 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
14 листопада 2023 12:22 |
Зміни до ТД.docx | |
10 листопада 2023 11:23 |
Додаток 4.docx | |
10 листопада 2023 11:23 |
Додаток 1.docx | |
10 листопада 2023 11:23 |
Додаток 3.docx |
14 листопада 2023 12:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2023 12:22 |
Додаток 5 зі змінами.docx
|
|||
14 листопада 2023 12:22 |
ТД відходи В ріжучі зі змінами.doc
|
|||
14 листопада 2023 12:22 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
14 листопада 2023 12:22 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
10 листопада 2023 11:23 |
Додаток 4.docx
|
|||
10 листопада 2023 11:23 |
Додаток 1.docx
|
|||
10 листопада 2023 11:23 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-10-004729-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 13 листопада 2023 14:56
Вимога холодильне обладання
Шановний замовнику! В додатку 2 до Тендерної документації, ви вимагаєте: - гарантійний лист щодо надання Замовнику у разі укладення договору за результатами тендеру холодильного обладнання для зберігання відходів, транспортувальної тари, надання послуги по завантаженню, надання консультацій у галузі поводження з відходами;
Це ви мабуть переплутали з тендером UA-2023-11-10-007324-a на біологічні відходи, де є відповідна необхідність. На відходи категорії В не має такої необхідності, жодним нормативним документом це не визначено, як обов’язковість. Вимагаємо видалити вище зазначену вимогу. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Це ви мабуть переплутали з тендером UA-2023-11-10-007324-a на біологічні відходи, де є відповідна необхідність. На відходи категорії В не має такої необхідності, жодним нормативним документом це не визначено, як обов’язковість. Вимагаємо видалити вище зазначену вимогу. Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2023 10:06
Шановний учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2023-11-10-004729-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 15 листопада 2023 11:11
Вимога
Про наявність відповідного сертифікованого обладнання
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2023 10:21
Шановний учаснику!
Тендерна документація складена у відповідності до вимог п.28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону (наразі п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі – Особливості)), та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з роз’яснювальним листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Одним із встановлених Замовником критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пп.1 п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначено Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Небажання учасника відповідати кваліфікаційним критеріям не є підставою для внесення змін у тендерну документацію.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Тендерна документація складена у відповідності до вимог п.28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону (наразі п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі – Особливості)), та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з роз’яснювальним листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Одним із встановлених Замовником критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пп.1 п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначено Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Небажання учасника відповідати кваліфікаційним критеріям не є підставою для внесення змін у тендерну документацію.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Відхилено |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2023 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2023 15:45
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій