Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ММР "Пологовий будинок №3" |
Код ЄДРПОУ: | 02774349 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Київська, 3 |
Контактна особа: |
Жаркова Світлана Сергіївна +380637190729 roddom3_jurist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 10:21 |
Очікувана вартість: | 2 864 206,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 321,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 10:16 |
3 Додаток 4 до тендерної документації _.doc | |
10 листопада 2023 10:16 |
3 Додаток 4 до тендерної документації _.doc.p7s | |
10 листопада 2023 10:16 |
4 Додаток 3 Проєкт договору (1).docx | |
10 листопада 2023 10:16 |
4 Додаток 3 Проєкт договору (1).docx (1).p7s | |
10 листопада 2023 10:16 |
ДОДАТОК 1 довідка учасника _.docx | |
10 листопада 2023 10:16 |
ДОДАТОК 1 довідка учасника _.docx (1).p7s | |
10 листопада 2023 10:16 |
ДОДАТОК 2 - Документи п.44 Особливостей _.docx | |
10 листопада 2023 10:16 |
ДОДАТОК 2 - Документи п.44 Особливостей _.docx (1).p7s | |
10 листопада 2023 10:16 |
ДОДАТОК 5 Тендерна пропозиція _.docx | |
10 листопада 2023 10:16 |
ДОДАТОК 5 Тендерна пропозиція _.docx (1).p7s | |
10 листопада 2023 10:16 |
ДОДАТОК 6 лист згода _.docx | |
10 листопада 2023 10:16 |
ДОДАТОК 6 лист згода _.docx (1).p7s | |
10 листопада 2023 10:16 |
Тендерна документація_1 _.docx | |
10 листопада 2023 10:16 |
Тендерна документація_1 _.docx (1).p7s |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-31-000033 ● 5a54aa8f42b04b1ba13eea3c09ebf55f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.01.2024 № 21
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.01.2024 № 21.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 21. UA-2023-11-10-002561-a, 10.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-01 18:05:32
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-10-002561-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «Пологовий будинок №3» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-06 14:58:12
Пояснення
Надаємо пояснення стосовно вашого запиту: Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено шляхом розрахунку відповідно до Розділу II Етапи визначення очікуваної вартості Методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі згідно Наказу від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика) використавши метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку (абз. 1 ч. 1 Розділу III Методи визначення очікуваної вартості (Методики) ( Комерційні\цінові пропозиції додаються разом з протоколом Уповноваженої особи). Технічні якісно--кількісні характеристики отримані від медичного дериктора закладу шляхом надання Рапорту Уповноваженій особі, що додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 14:29:33
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-10-002561-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «Пологовий будинок №3» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до тендерної документації Замовника (пункту 4.5. розділу 1), а також в пункту 5.1 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) строк поставки: з дати підписання договору – до 05.12.2023. Аналогічна умова зазначена в укладеному договорі про закупівлю товару від 27.11.2023 №390/20 (далі – Договір №390/20).
Одночасно, відповідно до пунктів 7.3. Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) та укладеного Договору №390/20 за порушення строків поставки товару або недопоставку товару, постачальник сплачує покупцю пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості товару, поставку якого построчено та/або недопоставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки товару понад тридцять днів, постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7 відсотків вартості товару, поставку якого прострочено.
Відповідно до пункту 10.1 розділу 10 Договору №390/20 договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами, скріпленим печатками (у разі їх наявності) та діє до 31.12.2023, а в частині розрахунків до повного виконання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням (видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати) щодо стану виконання договірних зобов’язань сторонами згідно Договору №390/20
2. У разі несвоєчасності поставки товару надати інформацію про те, чи нараховувалися Замовником штрафні санкції постачальнику передбачені Договором №390/20 та у якій сумі (у разі нарахувань)?
3. Пояснити підстави та причини не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 16:56:57
Надання пояснення
1. Надаємо підтвердження про своєчасне виконання обов`язків за договором.
2. Уповноваженою особою береться до уваги Ст 164-14 КУпАП і штраф у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів, проте просимо зазначити, що одразу після проведення моніторингу звіт буде опубліковано.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Всі зауваження взяті до уваги і усунені за можливочті. Звіт про виконання договору долучено.
2024-02-28 09:43:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0052/2024пр |
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0052/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 09 квітня 2024 |
Документи:
25 квітня 2024 17:24
|
Електронний підпис |
22 березня 2024 12:36
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2023 10:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕДІО" |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕДІО" #40223928 |
Рішення скасоване |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 14:56
|
ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕДІО" #40223928 |
Переможець |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 10:28
|
звіт | укладений |
28 лютого 2024 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 16:06
|
договір | укладений |
27 листопада 2023 16:04
|