Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 08588990 |
Місцезнаходження: | 73034, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Вишнева, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олена Грошева +380506865928 tenderarzsp@ks.dsns.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2023 08:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 08:35 |
Додаток 1. Технічна специфікація (зі змінами).doc | |
14 листопада 2023 08:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації. Приціп до Богуна.2.doc | |
11 листопада 2023 09:22 |
Додаток 5. Проект договору (зі змінами).doc | |
11 листопада 2023 09:22 |
Тендерна документація. Приціп до Богуна. 2023 ( зі змінами).doc | |
11 листопада 2023 09:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації. Приціп до Богуна.doc | |
10 листопада 2023 09:56 |
Додаток 3. Кваліфікаційні критерії.doc | |
10 листопада 2023 09:56 |
Додаток 2. Цінова пропозиція.doc | |
10 листопада 2023 09:56 |
Додаток 4. Підстави відмови.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-21-000019 ● bb985e65180d4baeb2fc1d4c74e404ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2023 14:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2023 № 61-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/14193-2023 від 07.12.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 21.12.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.12.2023 №61-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-10-001901-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 5 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-21 18:15:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-10-001901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Замовником для підтвердження ступеня локалізації виробництва товару не визначено в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (причепи, напівпричепи), вимогу пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності та сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) виробника товару чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI)?
4. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-26 11:34:21
Щодо пояснення на запит ДАСУ ID моніторингу: UA-M-2023-12-21-000019
Надаємо відповідь через електрону систему закупівель на запит Державіної аудиторської служби України від 21.12.2023 щодо процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-10-001901-a)
Питання: Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Відповідь: Стосовно вимоги про надання інформації та розрахунків щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
АРЗ СП отримав від Федерального департаменту закордонних справ Швейцарії, Агенції розвитку та співробітництва у вигляді гуманітарної допомоги «Засіб транспортний універсальний снігоболотохід «Богун-2» із додатковою комплектацією» (сертифікат пожертви від 23.06.2023).
Згідно технічних характеристик, снігоболотохід «Богун-2» не може самостійно пересуватись на великі відстані, тому в АРЗ СП виникла необхідність у придбанні причепу для перевезення снігоболотоходу Богун-2.
В результаті проведених відкритих торгів на придбання Спеціальної піротехнічної машини важкого типу ПМ-В та Спеціальної аварійно-рятувальної машини середнього типу (САРМ-С) на шасі 4х2, виникла економія бюджетних коштів по КЕКВ – 3110. Відповідно до листа ДСНС України від 03.10.23 №04-18818/21 «Про надання інформації», було погоджено використання зекономлених коштів з метою ефективного і повного використання виділених коштів на придбання: причепа-трала для Богун-2.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом проведення ринкових консультацій та використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах, а саме:
- аналізу аналогічних закупівель в електронній системі “ProZorro“ (1 аналогічна закупівля UA-2023-06-21-016665-a. Договір укладено з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПРАГМАТЕК" (код ЄДРПОУ 34745320);
- аналізу сайтів виробників та/або постачальників відповідної продукції.
АРЗ СП було надіслано запити 3 організаціям, щодо ціни та інформації про можливість постачання «Причіп для перевезення снігоболотоходу Богун-2» у кількості 1 штуки в строк до 22.12.2023 року. Про можливість постачання товару у визначений строк надали пропозиції 3 організації: ТОВ «СЕТ», ТОВ «Автобан Трейлерз Україна» та ПП "ПРАГМАТЕК". Скан-копії листів додаються.
Технічні характеристики предмету закупівлі визначено наданими комерційними пропозиціями.
Питання: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: Щодо надання інформації про офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Державної служби України з надзвичайних ситуацій https://dsns.gov.ua/uk/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli-1/gu-dsns-ukrayini-u-xersonskii-oblasti
Питання: З яких причин Замовником для підтвердження ступеня локалізації виробництва товару не визначено в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (причепи, напівпричепи), вимогу пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності та сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) виробника товару чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI)?
Відповідь: Згідно пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», вимога про ступінь локалізації застосовується замовником, якщо вартість предмета закупівлі на причепи та напівпричепи дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Абз.3 п. 131 постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товару та здійснення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» визначено: «Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).»
Пунктом 9 розділу III Тендерної документації Замовником Передбачено: «Учасники при подачі пропозицій повинні враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо локалізації виробництва». Додатком 1 до Тендерної документації визначено: Замовник самостійно перевіряє чи включено запропонований учасником товар до Переліку локалізованих товарів, зі ступенем локалізації виробництва, що дорівнює чи перевищує у 2023 році – не менше15 відсотків.
Додатком 1 до Тендерної документації передбачено, що, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
завірена копія сертифікату експертизи типу (сертифікату перевірки типу);
завірена копія сертифікату відповідності на запропонований товар.
При перевірці Учасника, на Веб-сайті Уповноваженого органу міститься інформація про ступінь локалізації запропонованого Учасником товару (Причіп ПРАГМАТЕК A9-4025, 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери, Cерійний номер виробу/партії товару: Y9WA94025********, ПП "ПРАГМАТЕК", #34745320 UA-EDR, ID: 0e098aa9922541f5b212909eb5b84b54, Рівень локалізації 50.59%).
У складі тендерної пропозиції Учасник надав: Сертифікат типу колісного транспортного засобу (КТЗ); Сертифікат відповідності завершеного колісного транспортного засобу.
Повідомляємо, що при отриманні товару, Виробник надав: копію сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів в України.
Питання: Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Відповідь: Оплата за поставлений товар здійснена 17 грудня 2023 (платіжна інструкція №872) в розмірі 250 000,00 грн. (двісті п‘ятдесят тисяч гривень 00 копійки).
- Відповідь Держаудитслужби.pdf
- №04-18818-21 від 03.10.23.pdf
- ПП ПРАГМАТЕК. (відповідь).pdf
- ПП ПРАГМАТЕК. 16.10.23.pdf
- Свідоцтво про присвоєння міжнародного ідент.коду (WMI.pdf
- Сертифікат ISO.pdf
- Сертифікат пожертви.pdf
- ТОВ АВТОБАН ТРЕЙЛЕРЗ УКРАЇНА (відповідь).pdf
- ТОВ АВТОБАН ТРЕЙЛЕРЗ УКРАЇНА. 16.10.23.pdf
- ТОВ СЕТ. (відповідь).pdf
- ТОВ СЕТ.16.10.23.pdf
- Платіжка №872.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу Причіп для перевезення снігоболотоходу Богун-2 (код ДК 021:2015: 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) повідомляємо, в АРЗ СП згідно наказу від 08.01.24 №24 було проведено службове розслідування, з уповноваженою особою було проведено бесіду та було наголошено про дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», взято до уваги виявлені порушення моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, які в подальшому будуть враховані та не будуть допущені у майбутніх закупівлях.
2024-01-08 15:52:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАГМАТЕК" |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАГМАТЕК" #34745320 |
Переможець |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 14:52
|
Калькуляція[1].PDF | укладений |
05 січня 2024 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 13:41
|
№179 від 01.12.2023.pdf | укладений |
01 грудня 2023 13:37
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Причіп для перевезення снігоболотоходу Богун-2 | 1 | штуки |
250 000,00
UAH з ПДВ
|