Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари в асортименті
Очікувана вартість
96 204,00 UAH
UA-2023-11-09-016432-a b4f8933e28a04ff48cc9907fb5d0e366
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кацюба Микола Романович

380322445713 loippo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 02139736
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
Контактна особа: Кацюба Микола Романович
380322445713
loippo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 штуки
Папір офісний А4 80 г/см.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
10 штуки
Папір кольоровий А4 160 г/см.кв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
70 штуки
Папір для фліпчарту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197621-5 — Паперові блоки для фліпчартів
280 штуки
Папір для запису з клейкою смужкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
280 штуки
Ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
280 штуки
Маркер перманентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
40 штуки
Файл А4 прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
100 штуки
Бейджик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30193300-1 — Підвісні органайзери

Тендерна документація

09 листопада 2023 20:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2023 20:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2023 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Русин Анжела Вікторівна
#2491820704
Переможець 96 204,00
UAH
09 листопада 2023 20:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
0811.pdf укладений
09 листопада 2023 20:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А4 80 г/см.кв. 280 штуки 180,00
UAH
Папір кольоровий А4 160 г/см.кв. 10 штуки 480,00
UAH
Папір для фліпчарту 70 штуки 140,00
UAH
Папір для запису з клейкою смужкою 280 штуки 16,00
UAH
Ручка 280 штуки 7,00
UAH
Маркер перманентний 280 штуки 71,00
UAH
Файл А4 прозорий 40 штуки 99,00
UAH
Бейджик 100 штуки 3,30
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 96 204,00
UAH