Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Контактна особа: |
Ольга Х +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 20:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 26 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 267 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної безвідкличної безумовної банківської гарантії, далі «банківська гарантія» у розмірі від очікуваної вартості закупівліу розмірі 2% яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Банківська гарантія має бути дійсною на момент розкриття тендерних пропозицій. Учасник разом з електронною банківською гарантією зобов’язаний надати документи, які підтверджують право банку на видачу та оформлення такої гарантії, зокрема, банківську ліцензію, документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку банківську гарантію від імені банку, засвідчені Банком. Гарантія надається у відповідності до наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 * Інформація щодо реквізитів банка беніфіціара: Повне найменування банку: Філія – Чернігівське обласне управління АТ "Ощадбанк" р/р IBAN: UA663535530000026007300899773 в Філія – Чернігівське обласне управління АТ "Ощадбанк",, МФО 353553 Код ЄДРПОУ: 03328681 Свідоцтво № 33905376 ІПН 033286825266 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 534000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2,5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КП «Чернігівське тролейбусне управління» ЧМР Місцезнаходження Замовника: м.Чернігів вул.. Шевченка 50Б Повне найменування банку: Філія – Чернігівське обласне управління АТ "Ощадбанк" р/р IBAN: UA663535530000026007300899773 в Філія – Чернігівське обласне управління АТ "Ощадбанк",, МФО 353553 Код ЄДРПОУ: 03328681 Свідоцтво № 33905376 ІПН 033286825266 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2023 17:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2023 17:41 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
13 листопада 2023 17:41 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
13 листопада 2023 17:39 |
Протоко про внесення змін до тендерної документації 190.pdf | |
09 листопада 2023 20:29 |
Додаток 2 до тендерної документації зм.1.docx | |
09 листопада 2023 20:29 |
ДОДАТОК4.docx | |
09 листопада 2023 20:29 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx |
13 листопада 2023 17:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2023 17:41 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
|||
13 листопада 2023 17:41 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
|
|||
13 листопада 2023 17:39 |
Протоко про внесення змін до тендерної документації 190.pdf
|
|||
09 листопада 2023 20:29 |
Додаток 2 до тендерної документації зм.1.docx
|
|||
09 листопада 2023 20:29 |
ДОДАТОК4.docx
|
|||
09 листопада 2023 20:29 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-18-000013 ● ea0d682578664a3d8620e289b380fe51
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2023 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2023 № 64-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-11-09-016409-a 09.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-19 15:45:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Тролейбуси нові», очікуваною вартістю 26 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-016409-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо))?
2. Відповідно до пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році 15 відсотків.
Просимо повідомити з яких причин у додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено надання гарантійного листа яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 10 відсотків?
3. З яких причин Замовником для підтвердження ступеня локалізації виробництва товару не встановлено в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (рейковий рухомий склад; тролейбуси), вимогу пункту 5 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності та сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) виробника товару чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що передбачено вимогами пункту 5 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861?
4. Комунальним підприємством «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування вищезазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 27.11.2023.
Відповідно до вимог пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів».
У зв’язку з викладеним, просимо повідомити чи укладався договір з ТОВ «ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ» у термін не пізніше 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) або продовжений до 60-ти днів (з наданням підтверджуючих документів обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору)?
5. У разі укладання договору, чи були дотримані переможцем – ТОВ «ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю» ?
6. У разі укладання договору чи дотримана ТОВ «ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ» вимога пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2,5 % від вартості договору» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-22 16:34:37
Надання пояснень
1. Для обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснювалось шляхом запитів та отримання цінових пропозицій від можливих постачальників зазначеного товару. Технічних характеристик предмета закупівлі визначались шляхом аналітики виробництва подібної техніки в Україні та поза її межами, зважаючи на використання її в умовах міста, з подальшим обговоренням з технічним та водійським персоналом підприємства.
2. У додатку 2 ТД ступінь локалізації зазначений дорівнює чи перевищує 10 відсотків у звязку з механічною помилкою при складанні документації однак слід зазначити , що учасник надав довідку 5.4 де зазначено, ступінь локалізації становить 53,04 %, що жодним чином не порушує чинне законодавство. норма щодо локалізації дотримана.
3. Абзац перший п.13-1 Постанови № 861 містить загальну норму щодо необхідності встановлення вимог до товарів, внесених до переліку щодо локалізації, а саме необхідність витребування у тендерній документації та подання учасником сертифікату ISO.
Абзац другий цього ж п.13-2 Постанови № 861 містить спеціальну норму, що встановлює інші правила для товарів-предмету закупівлі, що містять в переліку по локалізації і при цьому є колісними транспортними засобами, а саме: при закупівлях саме колісних транспортних засобів необхідно вимагати від учасників, а останні зобов’язані надати, спеціальний вид сертифікату – сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Оскільки предметом закупівлі в цьому тендері є саме тролейбуси, що є колісним транспортним засобом, то КП «ЧТУ» користувалося вимогами абзацу другого п. 13-2 Постанови № 861 і вимагала від учасника сертифікату відповідності:
- в Додатку 2 до тендерної документації, що визначає Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, у вимогах, що розміщені після таблиці вказано:
«…Товар повинен мати паспорт на товар, обов’язковим є сертифікат відповідності, що виданий у відповідності та за формою відповідно до Наказу Міністерство інфраструктури України від 17.08.2012 № 521 «Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання»
На виконання такої вимоги Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав 16 листопада 2023 копію Сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження UA.010.02034-23 від 03.03.23 р. на запропонований ним тролейбус (файл «5.5 Сертификат відповідності»), а також копію Свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду WMI щодо виробника ТОВ «Базтехсервіс» № 84 від 26.02.2018 р. (файл «5.6. Скан копія WMI»).
Вважаємо, що нами як замовником та учасником повністю виконані вимоги п.13-1 Постанови № 861.
4. Замовник продовжив термін для укладання договору для отримання дозволу на укладання договору від міської ради. (протокол 220 від 07.грудня 2023 року).
Договір на сьогоднішній день не укладено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-02 16:09:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Тролейбуси нові», очікуваною вартістю 26 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-016409-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до протоколу, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.12.2023 № 220, оприлюдненого в електронній системі закупівель, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області строк для укладання договору про закупівлю з учасником – переможцем ТОВ «ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ» було продовжено до 31.12.2023.
Просимо повідомити, чи укладено договір між Замовником та ТОВ «ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ» у зазначений термін, у разі не укладення договору зазначити причини прийняття такого рішення (з наданням підтверджуючих документів).
2. У разі укладання договору, чи були дотримані переможцем – ТОВ «ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю» ?
3. У разі укладання договору чи дотримана ТОВ «ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ» вимога пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2,5 % від вартості договору» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-08 10:53:34
надання пояснень
Договір не був укладений у зв'язку з ненаданням дозволу від виконкому ЧМР . Закупівля протоколом №4 від 03.01.2024 року скасована.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ" |
26 700 000,00
UAH з ПДВ
|
26 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ" #36953760 |
Переможець |
26 700 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 11:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2023 14:44
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 січня 2024 13:08 |
Кінець періоду оскарження: | 14 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 січня 2024 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури щодо Закупівлі було зазначено закупівля товару план на 2023 рік, однак виконкомом ЧМР не було розглянуто питання надання дозволу на укладання договору КП «Чернігівське тролейбусне управління». |
03 січня 2024 13:08
|
Електронний підпис |
03 січня 2024 11:53
|
протокол 4 скасування закупівлі.pdf |