Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу Запорізької гімназії № 97 Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, пр-т 40-річчя Перемоги, 27» Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
11 893 574,00 UAH
UA-2023-11-09-016201-a ● 88753fa8d4944061bbd1f49cd5c0fe93
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 19:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2023 00:05 |
Очікувана вартість: | 11 893 574,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 468,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу Запорізької гімназії № 97 Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, пр-т 40-річчя Перемоги, 27» Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69118, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр-т 40-річчя Перемоги, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника може надаватися попередня оплата (аванс) відповідно до «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, у разі попереднього узгодження з Замовником на строк не більше трьох місяців у межах 30% від вартості річного обсягу робіт, яку Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 20:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 19:59 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf | |
09 листопада 2023 19:59 |
ЗМІНИ_09.11.2023.pdf | |
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_4_лист-згода.pdf | |
09 листопада 2023 19:19 |
ТД _ Капітальний ремонт.pdf | |
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf | |
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_6_календраний графік.pdf | |
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf | |
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_7_Проект договору.pdf | |
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_2_документи.pdf |
09 листопада 2023 20:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2023 19:59 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf
|
|||
09 листопада 2023 19:59 |
ЗМІНИ_09.11.2023.pdf
|
|||
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_4_лист-згода.pdf
|
|||
09 листопада 2023 19:19 |
ТД _ Капітальний ремонт.pdf
|
|||
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf
|
|||
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_6_календраний графік.pdf
|
|||
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf
|
|||
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_7_Проект договору.pdf
|
|||
09 листопада 2023 19:19 |
Додаток_2_документи.pdf
|
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-12-02-000001 • a1a5ac4448b14f61b1594eed06a7b300
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-02
•
11:57
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Відповідно до інформації з сайту Прозоро, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради було проведено закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва. А саме, «Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу Запорізької гімназії № 97 Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, пр-т 40-річчя Перемоги, 27» Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 року.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69118, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр-т 40-річчя Перемоги, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-09-016201-a. Вартість укладеної за результатами аукціону пропозиції становить 11 893 574,00гривень. Переможцем визначено ФОП "ДЯЧЕНКО ПАВЛО МИХАЙЛОВИЧ" (Код ЄДРПОУ 3189418016).
Відповідно до наявної тендерної документації 790 квадратних метрів дротяної сітки було визначено за ціною 586 гривень за квадратний метр, на загальну суму в 462,7 тисячі гривень. Однак середньою ринковою вартістю сітка з квадратними комірцями і товщиною дроту 0,5 міліметра на різних сайтах варіюється по 243 гривні за “квадрат”, і 230 гривень.
Окрім того, за технічною документацією Департамент планує закупити 17 тонн вирівнювальної суміші (або наливної підлоги) CN 178 по 54,42 гривні за кілограм, на загальну суму в 920,7 тисячі гривень. Така ж суміш за середньою ринковою вартістю “Церезіт” на сайті виробника, мішок за яку на 25 кг коштує 630 гривень, або 25,2 гривні за кілограм.
Також за документацією, планується використати 39,5 тонн шпаклівки. Шпаклівка СТ 25, яка коштує 19,8 гривні за кілограм за кошторисом, на загальну суму 781,8 тисячі гривень. У різних виробників за ринковою вартістю СТ 25 коштує 160-200 гривень за типовий мішок в 25 кілограмів, найдорожчий за 208 гривень, або по 8,32 гривні за кілограм – проти 19,8 у кошторисі.
Окрім того, акрилову фарбу СТ 44 зазначили ціною по 481 гривні за літр, на 153 тисячі гривень, а латексну фарбу IN 52 по 620 гривень за літр, на 102 тисячі гривень. На сайтах офіційних виробників 10 літрове відерце акрилової фарби CT 44 коштує 2739 гривень або 2439 гривень. Тобто, якщо рахуючи за середньою ринковою вартістю по 280 гривень за літр, виходить переплата на 64100 гривень.
Також, латексна фарба IN 52 знаходиться у різних виробників за ціною від 2084 гривень до 2298 гривень за 10-літрове відро, тобто літр IN 52 коштує 230 гривень, на противагу 620 гривень.
За документацією, модель DT 600 з вказаними в документації параметрами DN 50/PN 16 коштує в межах 195 тисяч гривень - 218 тисяч гривень.
Акумулятор також коштує 16,5 тисяч гривень, і це найдорожча ціна, за якою ми його змогли знайти в інтернеті – майже втричі дешевше, ніж в кошторисі. Джерело безперервного живлення SinPro 4000-S310 в кошторисі порахували по 135 тисяч гривень, але на сайті виробника ця модель коштує 28,99 тисячі. Окрім того, сходовий підйомник jolly standard» d5000010, щоб піднімати-спускати по сходах людей в інвалідних візках, в кошторисі порахували по 484 тисячі гривень. Його максимально висока ціна у виробників – 160 тисяч гривень.
Відповідно, нами нараховано середньо завищення по таким найменуванням:
Дротова сітка – 225 тисяч
Вирівнювальна суміш ака наливна підлога – 413 тисяч
Шпаклівка – 390 тисяч
Акрилова фарба – 64 тисячі
Латексна фарба – 64 тисячі
Гідроакумулятор – 90 тисяч
Гелеві акумулятори – 114 тисяч
Джерело безперервного живлення – 100 тисяч
Сходовий підйомник – 280 тисяч.
Детально проаналізувавши ціну договору/очікувану вартість та співставивши з діючими цінами на ринку, було виявлено, що ціна, за якою закуповується товар/послуга не відповідає ринковій та націнка становить близько 1,74 мільйона гривень.
Вищенаведені дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Разом з тим, статтею 7 Бюджетного кодексу України та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено дотримання принципів ефективності та максимальної економії.
Положеннями ч. 1 ст. 65 Закону України "Про запобігання корупції" встановлено, що за вчинення корупційних або пов'язаних із корупцією правопорушень особи, зазначені в ч. 1 ст. 3 цього Закону, підлягають притягненню до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності.
Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради уповноважений на виконання функцій ефективного використання фінансових ресурсів місцевого бюджету та є розпорядником бюджетних коштів та замовником спірної закупівлі, не вжив належних заходів, що мали б реальну спроможність захистити порушені інтереси територіальної громади щодо ефективного та цільового використання бюджетних коштів.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Відмінити зазначену закупівлю.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», просимо надати відповідь протягом 30 робочих днів з дня отримання запиту. Відповідь прошу надіслати на електронну адресу: zpincenter@gmail.com.
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, ми будемо змушені звернутися за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЯЧЕНКО ПАВЛО МИХАЙЛОВИЧ" |
11 890 818,12
UAH з ПДВ
|
11 890 818,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЯЧЕНКО ПАВЛО МИХАЙЛОВИЧ" #3189418016 |
Рішення скасоване |
11 890 818,12
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 18:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2023 17:49
|
ФОП "ДЯЧЕНКО ПАВЛО МИХАЙЛОВИЧ" #3189418016 |
Переможець |
11 890 818,12
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 18:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 17:20
|
452_97 ДУ_2.pdf | укладений |
08 лютого 2024 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:46
|
452_97 ДУ 1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 12:06
|
452_97.pdf | укладений |
04 грудня 2023 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 452/97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |