Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, розвитку і утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення Закарпатської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 44371060 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4, кабінет 275 |
Контактна особа: |
Сергій Фантич +380502254227 fanti4@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 60 237 906,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 602 379,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2023 14:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2023 14:11 |
Договір_Закарпаття_поставка вузлів відеоспостереження (з змінами).docx | |
13 листопада 2023 14:11 |
1_ТД_за_Особливостями_Безпекове_Закарпаття_поставка_з_супутніми (зміни).pdf | |
13 листопада 2023 14:11 |
Перелік змін (1).docx | |
10 листопада 2023 14:52 |
2_Додаток_1_кваліфікація_ст_16_Закарпаття_Будівництво (змінений).docx | |
10 листопада 2023 14:46 |
Зміни до Додатку.docx | |
10 листопада 2023 14:46 |
2_Додаток_1_кваліфікація_ст_16_Закарпаття_Будівництво (змінений).docx | |
09 листопада 2023 15:55 |
5 Додаток 4 - Цінова пропозиція (1).doc | |
09 листопада 2023 15:55 |
3_Додаток_2_ТЗ_Безпекове_Закарпаття_Комплекти_03_06_23_без_моделеи〓.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо Вашу увагу, що зазначене Вами у питанні обладнання та програмне забезпечення – це існуюча інфраструктура Інформаційно-аналітичної системи «Ситуаційний центр «Безпекове Закарпаття» (далі – Система), яка ВЖЕ існує.
Метою закупівлі «Придбання обладнання з монтажем та пусконалагодженням для створення вузлів відеоспостереження Інформаційно-аналітичної системи «Ситуаційний центр «Безпекове Закарпаття» на об’єктах області» є встановлення комплектів обладнання відеоспостереження, що забезпечить розбудову Системи, без зупинки її роботи. Для послідовного розвитку Системи, необхідно забезпечити сумісність обладнання з існуючою інфраструктурою Інформаційно-аналітичної системи «Ситуаційний центр «Безпекове Закарпаття», склад якої зазначено в розділі 2 Технічних вимог до тендерної документації. Враховуючи зазначене, Замовником визначені технічні вимоги до обладнання, яке закуповується. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником жодним чином не обмежено потенційних учасників у прийнятті участі у закупівлі, оскільки Додатком 2 до тендерної документації передбачено детальні технічні вимоги, які дозволяють Учасникам підібрати обладнання, яке може бути інтегровано до існуючої Системи.
Враховуючи, що Система в умовах сьогодення є одним із основних засобів, за допомогою яких здійснюється належна реалізація безпеки держави, припинення (або відтермінування на невизначений строк) її створення не дозволить досягти повноцінної потужності її роботи та відповідно, не забезпечить максимальних результатів розкриття злочинів «по гарячих слідах» встановлення осіб, що вчинили злочини та правопорушення, визначення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також фіксації подій (ДТП, хуліганство, крадіжка тощо), що мають істотне значення для кваліфікації злочину чи правопорушення.
Тож, при формуванні технічних вимог до предмета закупівлі Замовником було враховано нагальні потреби щодо своєчасної та якісної розбудови існуючої Системи, та повністю дотримано вимоги законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000033 ● a7f849df6aba48b3bbafa31ec9eeb61c
- Статус: завершено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2024 № 20-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 19.02.2024 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-09-013415-a, 09.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-26 16:06:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-09-013415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
3) чому Замовником відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — (Технічні вимоги) обладнання з монтажем та пусконалагодженням для створення вузлів відеоспостереження Інформаційно-аналітичної системи «Ситуаційний центр «Безпекове Закарпаття» на обʼєктах області», встановлена вимога про закупівлю товарів виробника «Hikvision» (Китай), якщо цю компанію внесено до переліку «Міжнародні спонсори війни», який розроблений Національним агентством з питань запобігання корупції та який розміщений на порталі https://nazk.gov.ua?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-29 15:49:27
Надання відповіді на запит
На виконання Наказу Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби управління північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 19.02.2024 № 20-З "Про початок моніторингу процедур закупівель".
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Придбання обладнання з монтажем та пусконалагодженням для створення вузлів відеоспостереження Інформаційно-аналітичної системи «Ситуаційний центр «Безпекове Закарпаття» на обʼєктах області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-09-013415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, департамент інфраструктури, розвитку і утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення Закарпатської обласної військової адміністрації надає пояснення згідно надісланого запиту:
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій та самостійного аналізу цін на аналогічні за технічними характеристиками моделі обладнання.
2. Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»: https://carpathia.gov.ua/storage/app/sites/21/finance/2023/UA-2023-11-09-013415-a.pdf.
3. Для ефективного функціонування Системи «Ситуаційний центр «Безпекове Закарпаття» (далі – Система) та впровадження комплексної системи відеоспостереження необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність камер зовнішнього відеоспостереження з обладнанням сloud-платформи збору та накопичення відеоданих, склад якої визначено технічними параметрами Системи, можливість централізованого керування мережевим обладнанням та відеокамерами, забезпечення оперативного доступу різних підрозділів правоохоронних органів до інформації, що обробляється комплексними системами відеоспостереження тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у конкретній комплексній системі відеоспостереження, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання.Згідно з технічними параметрами, Cloud-платформа Системи побудована на апаратно-програмному комплексі компанії „Hikvision”.
24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний.
Станом на сьогодні китайську компанію «Hikvision» не внесено до Державного реєстру санкцій сформованим Радою Національної безпеки і оборони України на підставі рішень Ради Національної безпеки і оборони України введених в дію Указами Президента України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРАСТРУКТУРА БЕЗПЕКИ" |
60 237 906,00
UAH з ПДВ
|
60 237 906,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРАСТРУКТУРА БЕЗПЕКИ" #44717970 |
Переможець |
60 237 906,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2024 15:20
|
додаткова угода6.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 10:24
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 15:55
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 15:54
|
додаткова угода3.pdf | укладений |
22 грудня 2023 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:15
|
додаткова угода3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:01
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 15:18
|
додаткова угода2.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 15:24
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 15:53
|
договір.pdf | укладений |
04 грудня 2023 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1/27/2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Календарний план постачання товару в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 26/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2/27/2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3/36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3/36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/40/2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин ( розпорядження № 432 від 17.04.2024р.), за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/9/2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/14/2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |