Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03338159 |
Місцезнаходження: | 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А |
Контактна особа: |
Ольга Тропець +380502648375 gorsvet_pl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2023 15:37 |
Очікувана вартість: | 1 605 927,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 059,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 15:47 |
Тендерна документація.docx | |
09 листопада 2023 15:47 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000027 ● 2f49784a9f2842adaeb72da9becd9aad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17. UA-2023-11-09-013148-a 09.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 17:58:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з організації дорожнього руху (капітального ремонту) на вул. Зіньківській, 44 у м. Полтава з влаштуванням світлофорного об’єкту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-09-013148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин (обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника), що спричинили продовження строку виконання робіт та строку дії договору підряду від 30 листопада 2023 року №240 додатковою угодою від 15 грудня 2023 року №1?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 16:42:14
Відповідь на запит про надання пояснень по закупівлі «Організація дорожнього руху (капітальний ремонт) на вулиці Зіньківській, 44 у місті Полтава з влаштуванням світлофорного об’єкту» (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2023-11-09-013148-a)
Підприємство електромереж зовнішнього освітення «Міськсвітло» на Ваш запит від 19.02.2024 про надання пояснень та документального підтвердження по закупівлі «Організація дорожнього руху (капітальний ремонт) на вулиці Зіньківській, 44 у місті Полтава з влаштуванням світлофорного об’єкту» (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2023-11-09-013148-a), повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 1 605 927,00 грн з ПДВ (один мільйон шістсот п’ять тисяч дев’ятсот двадцять сім грн. 00 коп.), згідно експертного звіту ТОВ «НВП «Міжрегіональна будівельна експертиза» (Експертний звіт № 0642-23Е від 10 жовтня 2023 р, реєстраційний номер ЕХ01:7614-6922-5605-6904 і затверджений проектною документацією (Наказ №74 від 24.10.2023 року) (Документи* додаються до запиту про надання пояснень).
*Відповідно до укладеного договору на виготовлення проектної документації № 17-23/89 від 27.09.2023 між Замовником та Виконавцем Фізичною особою – підприємцем Колотовченков В.Л. п.1.4 передбачено: Виконавець передає Замовнику ПД у 4 (чотирьох) примірниках (окрім того, екземпляр на електронному носієві у програмі AutoCAD та у форматі PDF, а кошторисну частину у форматі ibs) та електронний документ експертного Звіту (позитивного) для затвердження проектної документації.
2. Пунктом 5.1 договору про закупівлю від 30.11.2023 № 240, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі UA-2023-11-09-013148-a з ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» (далі – Договір), визначено, що cтроки виконання робіт – відповідно до календарного графіку (який є невід’ємною частиною Договору), але не пізніше 18.12.2023 р. Пунктом 9.1 встановлено, що цей Договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31 грудня 2023 року, але у всякому разі – до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором. Пункт 5.3 Договору передбачає, що строки виконання робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін виконання робіт у разі виникнення обставин непереборної сили.
Додатковою угодою №1 від 15.12.2023 Сторонами внесено зміни до Договору, а саме: пункти 5.1 та 9.1 Договору викладено в новій редакції: «п. 5.1. Строк виконання робіт – відповідно до календарного графіку (який є невід’ємною частиною Договору), але не пізніше 26.04.2024 р», «п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 30.06.2024 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання Сторонами». Вищевказані зміни внесено на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей та підпункту 4 пункту 10.7 Договору, а саме, «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей, а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Наявність об’єктивних обставин викладено в листі ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» від 15.12.2023 за №1, відповідно до якого виконання частини робіт, передбачених Договором, стало неможливим через погодні умови, що також підтверджено довідкою з Полтавського обласного центру з гідрометеорології про стан погодних умов (Лист № 1 від 15.12.2023 р. та Довідка з Полтавського обласного центру з гідрометеорології № 9916-03-41/356 від 15.12.2023 р. додається до запиту про надання пояснень).
- Пояснення.pdf
- Відомості обсягів робіт.pdf
- Експертний звіт (позитивний).pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта.pdf
- лист та довідка від гідроцентру.pdf
- наказ 74.pdf
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf
- Витяг з рішення від 15.09.2023.pdf
- ТОМ 1 ПЗ Креслення.pdf
- ТОМ 2 Кошторис.pdf
- Дефектний акт 2.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументоване заперечення до висновку Відповідно до аб. 2 чт. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи наведене, Підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі - орган державного фінансового контролю. Щодо виявленого порушення вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовник зазначає наступне. Відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон № 922), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України ( далі – ЦК, ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 323 ГК України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Статтею 837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. За результатами проведення процедури закупівлі UA-2023-11-09-013148-a між Замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» (далі – Підрядник) було укладено Договір підряду № 240 від 30.11.2023 (оприлюднено в електронній системі), відповідно до умов якого Підрядник взяв на себе зобов’язання виконати робіти з будівництва об’єкта («Організація дорожнього руху (капітальний ремонт) на вулиці Зіньківській, 44 у місті Полтава з влаштуванням світлофорного об’єкту», згідно із календарним графіком, що є невід’ємною частиною Договору № 240 (оприлюднено в електронній системі), але не пізніше 18.12.2023. Пунктом 10.7. Розділу 10 Договору № 240 передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей, а саме: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв'язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв'язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 10.8 Договору № 240, зміни та доповнення до умов Договору мають юридичну силу за умов, якщо вони оформлені письмово, підписані уповноваженими представниками Сторін та скріплені печатками (у разі їх наявності). 15 грудня 2023 року Підрядник звернувся до Замовника з пропозицією № 1/15.12.2023 (є додатком до пояснень, наданих на ваш запит) внести зміни до Договору № 240 про продовження терміну виконання робіт до 26.04.2024, а строк дії Договору до 30.06.2024 у зв’язку з неможливістю виконання робіт зі встановлення перильного огородження та нанесення дорожньої розмітки на об’єкті будівництва, оскільки, відповідно до вимог ДСТУ 2587:2001 «Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», згідно з якими виконуються будівельні роботи, для вищезазначених робіт необхідні умови: відносна вологість повітря не більше 80%, температура проїжджої частини, на яку наноситься розмітка, повинна перебувати у діапазоні від +5 градусів до +45 градусів. В обгрунтування та підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили необхідність продовження терміну виконання певного виду робіт та продовження терміну дії договору Підрядником надано лист № 9916-03-41/356 від 15.12.2023 Полтавського обласного центру з гідрометеорології (є додатком до пояснень, наданих на ваш запит), в якому зазначена середня добова температура повітря та добова сума опадів, що підтвердила неможливість виконання робіт. Підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, передбачено, що істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Тим самим, вищезазначений пункт передбачає, що укладання додаткової угоди щодо продовження строків можливе, якщо у Замовника в наявності документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що їх спричинили. Вони мають бути підтверджені документами. Оскільки, чинним законодавством України не визначений виключний перелік органів та організацій, до компетенції яких належить надання підтверджувальних документів що надають обгрунтування об’єктивних обставин, а також жодним нормативно-правовим актом не затверджений виключний перелік підтверджувальних документів виникнення таких обставин, в тому числі відсутні законодавчо визначені обов`язкові вимоги до назви, змісту, для таких документів, Замовником встановлено, що достатнім документальним підтвердженням об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди про продовження строку виконання робіт та продовження строку дії Договору № 240, є звернення Підрядника та лист Полтавського обласного центру з гідрометеорології. Враховуючи наведене, між Замовником та Підрядником досягнуто взаємної згоди про продовження строку виконання робіт і продовженням строку дії договору та укладено Додаткову угоду № 1 від 15.12.2023 (оприлюднено в електронній системі), що відповідає вимогам пп. 4 п. 19 Особливостей з документальним підтвердженням об’єктивних обставин її укладання. Також укладання Додаткової угоди № 1 від 15.12.2023 не призвело до збільшення суми Договору № 240, що відповідає вимогам пп. 4 п. 19 Особливостей. Органом державного фінансового контролю у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Висновок органу державного фінансового контролю є актом індивідуальної дії відповідно до п. 19 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб'єктом владних повноважень конкретних підстав прийняття (фактичних і юридичних) таких актів, а також переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття. Так, загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, чого органом державного фінансового контролю зроблено не було. Орган державного фінансового контролю обмежився лише зазначенням у констатуючій частині висновку про порушення позивачем підпункту 4 пункту 19 Постанови 1178 та зобов`язав Позивача "здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором", однак не конкретизував яких саме заходів має вжити Замовник, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Верховний Суд неодноразово, зокрема, у постановах від 10 грудня 2019 року у справі №160/9513/18, від 05 березня 2020 року в справі № 640/467/19, від 23 квітня 2020 року у справі №160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі № 160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справа № 160/11304/19, від 21 січня 2021 року у справі №400/4458/19, від 21 жовтня 2021 року у справі № 640/17797/20 від 30 листопада 2021 року у справі № 420/5590/19, висловлював правову позицію, яка полягає у тому, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Прошу звернути увагу, що основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено статтею 41 Закону № 922 з урахуванням Особливостей, частиною першою якої передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, Замовникам слід керуватися приписами ЦК України та ГК України, з урахуванням вимог, передбаченими Законом №922 з урахуванням Особливостей. Визначення органом державного фінансового контролю способу усунення виявлених порушень «шляхом припинення зобов`язань за договором» не вирішує питання обґрунтованості та вмотивованості висновку як акту індивідуальної дії, оскільки, зокрема, главою 50 ЦК України передбачено більше десяти способів припинення зобов`язання, серед яких, і припинення зобов`язання виконанням. За змістом частини першої статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Відповідно до частин першої, четвертої 1, 4 статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Статтею 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. У частині першій статті 203 ЦК України наведено вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину. Частина перша статті 215 ЦК України визначає підставою недійсності правочину недодержання в момент його вчинення стороною (сторонами) вимог, встановлених наведеними приписами статті 203 Кодексу. Відповідності до частини першої статті 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов`язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов`язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Аналіз наведених нормативних підстав недійсності правочинів та її наслідків дає можливість дійти висновку, що метою інституту недійсності правочину є повне скасування правочину як юридичного факту, а його застосування має приводити до відновлення стану, який існував до укладення правочину, який суперечить законодавству. Наслідком визнання правочину недійсним є недійсність зобов`язання, породженого таким правочином. У разі припинення договору з підстав, не пов`язаних з його недійсністю (виконання чи розірвання), припиняються зобов`язання за цим договором. При цьому, згідно з частиною третьої статті 215 ЦК України якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). Відповідно до статті 43 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п`ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Прошу звернути увагу, що у висновку не зазначено про встановлення порушень, які у розумінні статті 43 Закону №922 можуть свідчити про нікчемність договору. Враховуючи, що вимога контролюючого органу про усунення виявлених порушень законодавства повинна містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, недотримання вказаних вимог спричинює юридичну невизначеність, що не є прийнятним. Статтею 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" визначені права органу державного фінансового контролю, зокрема, порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства (пункт 8 частини першої статті 10), звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів (пункт 10 частини першої статті 10), при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку (пункт 13 частини першої статті 10). Враховуючи наведене, зазначаємо, що право органу державного фінансового контролю зобов`язувати суб`єкта господарювання усунути порушення шляхом припинення зобов’язання не передбачене ані Законом України "Про публічні закупівлі", ані Законом України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні". Зобов`язуючи усунути виявлене порушення шляхом припинення зобов’язання, орган державного фінансового контролю не врахував, що здійснення державного фінансового контролю, спрямоване на оцінку ефективного, результативного використання та збереження фінансових ресурсів, досягнення економії бюджетних коштів, а не виявлення порушень, що ґрунтується виключно на суб`єктивних та таких, що не відповідають дійсності висновках посадової особи контролюючого органу. У висновку про результати моніторингу закупівлі відсутнє жодне посилання на неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується та є неспівмірним із вимогою органу державного фінансового контролю про припинення зобов’язань за укладеним договором за результатами проведеної процедури закупівлі. Отже орган державного фінансового контролю вийшов за межі наданих йому повноважень в частині зобов`язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором. Враховуючи зазначене вище, Замовником буде оскаржено висновок до суду.
2024-03-08 12:53:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Висновок органу державного фінансового контролю оскаржується, документи додаються |
Дата публікації: | 13 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 440/3033/24 |
Дата відкриття провадження: | 13 березня 2024 |
Документи:
14 березня 2024 15:58
|
Електронний підпис |
13 березня 2024 17:08
|
ДОДАТОК ДО ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ.pdf |
13 березня 2024 17:08
|
ПОЗОВНА ЗАЯВА.pdf |
14 березня 2024 15:58
|
Електронний підпис |
13 березня 2024 17:16
|
Електронний підпис |
13 березня 2024 17:08
|
ДОДАТОК ДО ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ.pdf |
13 березня 2024 17:08
|
ПОЗОВНА ЗАЯВА.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» |
1 596 000,00
UAH з ПДВ
|
1 596 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» #43079629 |
Переможець |
1 596 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 16:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:37
|
комфорттаун_compressed.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:45
|
Дод.угода № 1 до Договору підряду №240 від 30.11.2023.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 15:37
|
Договір № 240_compressed.pdf | укладений |
30 листопада 2023 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | №240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |