Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ковш Норберт Федорович 380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 14 114 804,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 148,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 09:44 |
ТД_16112023.docx | |
16 листопада 2023 09:44 |
Змини_16112023.doc | |
09 листопада 2023 15:17 |
ТД.docx | |
09 листопада 2023 15:17 |
Проект_договору.docx |
16 листопада 2023 09:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2023 09:44 |
ТД_16112023.docx
|
|||
16 листопада 2023 09:44 |
Змини_16112023.doc
|
|||
09 листопада 2023 15:17 |
ТД.docx
|
|||
09 листопада 2023 15:17 |
Проект_договору.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000090 ● 386b50eb4a4249e989a22b41292b700b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 19:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 2-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 11.01.2024
№ 2-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" UA-2023-11-09-011943-a 09.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 07:32:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт вул. Верхній Кінець, від під’їзду до пам’ятки архітектури XVIII ст. церкви Святого Духа до буд. 466б, в с. Гукливий Мукачівського району Закарпатської області», код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-11-09-011943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання - яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 10:39:30
Відповідь на запит
1. Обґрунтування бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, затвердженої наказом директора державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» від 07.11.2023 № 85 (додається) та відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
2. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» не має власного веб-сайту, у зв’язку з чим, відповідна інформація розміщується на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тобто на сайті Закарпатської ОДА (https://carpathia.gov.ua/) в розділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (https://carpathia.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі знаходиться за посиланням: https://carpathia.gov.ua/storage/app/sites/21/SPODA/dinfra/UA20231109011943a.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ю.В.К." |
14 087 811,60
UAH з ПДВ
|
14 087 811,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ю.В.К." #37173170 |
Переможець |
14 087 811,60
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 07:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:25
|
ДУ 3 договір 128.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 14:55
|
ДУ 2_договір 128.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2023 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 12:06
|
ДУ 1_договір 128.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 12:41
|
договір 128.PDF | укладений |
11 грудня 2023 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |