Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Послуги із створення компонентів Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг (модуль «Зелені насадження та благоустрій»)
Очікувана вартість
1 680 000,00 UAH
UA-2023-11-09-011161-a f7290282edfc4280b0e3ef6b913b2773
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Яценко

+380564620422 kp.cep.kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 30 В
Контактна особа: Юлія Яценко
+380564620422
kp.cep.kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Послуги із створення компонентів Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг (модуль «Зелені насадження та благоустрій»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Тендерна документація

09 листопада 2023 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2023 14:57
Обгрунтування (Погоджена Службова записка від 04.10.2023).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-10-000080 ● cd8420ab95d84140a06807059c298fcb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024 21:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.01.2024

№ 2
(дата)

м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби 
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

11 UA-2023-11-09-011161-a 09.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-11 21:04:15

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розробки пакетів програмного забезпечення, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-09-011161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Чуб Марина Сергіївна (ідентифікаційний код 2999112944).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
 Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-15 14:32:41

Надання пояснень на запит

1) ФОП Чуб Марина Сергіївна на підставі тристороннього договору №ПД-2201 від 07.09.2022 року набула виключні права на реалізацію програмних продуктів – комп'ютерної програми «SoftPro: Містобудівний кадастр» гр. Черіна А.Г. як автора, на визначеній території Дніпропетровської області (м. Кривий Ріг), з виключною можливістю укладення договорів, здійснення реалізації (розповсюдження, впровадження), кастомізації (процесу адаптації та налаштування) та надання будь-яких супутніх послуг з підтримки і супроводження даного програмного забезпечення.
Так, на основі зазначеної комп'ютерної програми «SoftPro: Містобудівний кадастр» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №60072 від 08.06.2015р.) впроваджений, створюється та діє функціонал взаємопов’язаних модулів Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг, в тому числі створено функціонал модулю «Зелені насадження та благоустрій». Зокрема, пунктом 2.1. укладеного договору №114 від 03.11.2023 року визначено, що Виконавець, шляхом підписання даного Договору, гарантує Замовнику, що має право на реалізацію та кастомізацію модуля «Зелені насадження та благоустрій», який створений на основі комп'ютерної програми «SoftPro: Містобудівний кадастр» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №60072 від 08.06.2015р.).
Поряд з цим, так як комп’ютерна програма є об’єктом авторського права (п. 16 ч. 1 ст. 6 Закону України «Про авторське право і суміжні права»), суб’єкт авторського права має право використовувати твір будь-яким способом (способами), а також виключне право дозволяти або забороняти використання твору іншими особами на підставі (стаття 12 Закону України «Про авторське право і суміжні права»). Також, ст. 189, 190 Господарського кодексу України передбачено, що суб’єкт господарювання використовує у своїй діяльності вільні ціни та державні регульовані ціни.
Тобто, виходячи з зазначених законодавчих норм та умов укладеного тристороннього договору №ПД-2201 від 07.09.2022 року, у виконавця – Чуб М.С. наявний обсяг відповідних прав і обов'язків для самостійного визначення і оцінки вартості послуг при наданні права користування програмним забезпеченням та наданні будь-яких супутніх послуг, в т.ч. з його підтримки, наповнення і супроводження.
У зв’язку з викладеним вище, керуючись пунктом 14 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами, наказом Мінеконкомрозвитку від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником – КП «Центр електронних послуг» КМР, було застосовано один з методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: отримання комерційної (цінової) пропозиції від виконавця – надавача послуги із створення компонентів Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг (модуль «Зелені насадження та благоустрій») ФОП Чуб М.С. Листом від 03.07.2023 №05/07 ФОП Чуб М.С. було проінформовано про можливість надати зазначеної послуги у 2023 році вартістю 1 680 000,00 грн. без ПДВ. При цьому, розмір бюджетного призначення відповідає вартості предмета даної закупівлі та визначений кошторисом на 2023 рік в межах прийнятого бюджету Криворізької міської територіальної громади на 2023 рік.
Водночас, для підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі, сторонами було погоджено обсяг та склад послуги із створення та наповнення компонентів Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг (модуль «Зелені насадження та благоустрій») у Технічних вимогах, які знайшли своє детальне відображення у додатку №2 до Договору №114 від 03.11.2023 року. Якість наданих ФОП Чуб М.С. послуг відповідає вимогам, що зазвичай пред’являються до даного виду послуг, зокрема такі стандарти як: ISO/IEC 27001, ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) та забезпечує можливість реалізації створеного компоненту Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг (модуль «Зелені насадження та благоустрій») за його функціональним призначенням відповідно до умов Договору №114 від 03.11.2023 року.
2) За результатами проведення процедури закупівлі КП «Центр електронних послуг» КРМ уклало договір №ПЗС-22017 від 09.05.2022 року з ПП «СОФТПРО+» на придбання програмного забезпечення для впровадження програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг (безстрокова ліцензія на право користування програмним забезпеченням). Придбаним програмним забезпеченням на основі якого здійснювалось впровадження програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг є комп'ютерна програма «SoftPro: Містобудівний кадастр».
Поряд з цим, умовами договору №ПЗС-22017 від 09.05.2022 року визначено, що програмне забезпечення програмно-інтеграційного комплексу є комп’ютерною програмою (з взаємоінтегрованими онлайн системами, модулями), що може забезпечити запровадження функціональних підсистем управління активами міста передбачених Концепцією Єдиної інформаційної системи міста Кривого Рогу та реалізувати (створити) наступні модулі: модуль «Містобудування», модуль «Архітектура», модуль «Земельні ресурси», модуль «Комунальне майно», модуль «Житлово-комунальне господарство», модуль «Зелені насадження та благоустрій», модуль «Екологія та природні ресурси», модуль «Інвестиції та бюджет», модуль «Організація дорожнього руху та моніторинг стану доріг».
Так, направленим листом до КП «Центр електронних послуг» КРМ від 08.09.2022 року №04-08/09 постачальник програмного забезпечення геоінформаційної системи м. Кривого Рогу – ПП «СОФТПРО+» на підставі Закону України «Про авторське право і суміжні права» повідомив про передачу ФОП Чуб Марині Сергіївні як його офіційному дилеру по Дніпропетровській області, за умовами укладеного між ПП «СОФТПРО+», ФОП Чуб М.С. та гр. Черіним А.Г. тристороннього договору №ПД-2201 від 07.09.2022 року виключних відповідних прав і обов'язків, що зі свого боку дозволить отримувати швидку та своєчасну технічну підтримку, можливість оперативної кастомізації програмних продуктів під нагальну потребу замовника, зокрема:
- здійснено передачу (надання) ФОП Чуб Марині Сергіївні невиключних прав на реалізацію та використання (розповсюдження, впровадження) в будь-якій формі модулів та підсистем Програмно-інтеграційний комплекс геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг на базі комп'ютерної програми «SOFTPRO:МІСТОБУДІНИЙ КАДАСТР»;
- визначено межі здійснення діяльності, права, обов’язки та статус ексклюзивного постачальника ФОП Чуб Марини Сергіївни на території міст Дніпропетровської області, а саме: Дніпро, Кривий Ріг, Новомосковськ, Павлоград, Синельникове, в т. ч. щодо надання будь-яких супутніх послуг з підтримки і супроводження комп'ютерної програми «SOFTPRO:МІСТОБУДІНИЙ КАДАСТР» та надання права здійснювати кастомізацію (кастомізація – процеси зміни товару\послуги під потенціальні запити замовника, процес ексклюзивної адаптації та налаштування) реалізованого програмного забезпечення з урахуванням вимог та потреб кінцевого користувача (замовника). Тобто, у межах міст даної території можливе здійснення діяльності лише одним надавачем послуг – ФОП Чуб Мариною Сергіївною, так як наявність впровадженого (кастомізованого) програмного забезпечення не допускає здійснення діяльності іншими постачальниками послуг, в тому числі і на такі супутні послуги як обслуговування, підтримка та супроводження, фактично відсутня технічна можливість надати послуги з підтримки і у самого автора комп’ютерної програми;
- здійснено передачу в повному обсязі прав (вимог) ФОП Чуб Марині Сергіївні, що належать підприємству за договором №ПЗС-22017 від 09.05.2022 року, укладеним між ПП «СОФТПРО+» та КП «Центр електронних послуг» КМР.
Підсумовуючи вище викладене, виконавцем послуг, що є предметом закупівлі, було обрано за необхідності захисту прав інтелектуальної власності та відсутності альтернативи ФОП Чуб Марину Сергіївну (ідентифікаційний код 2999112944), який є єдиним можливим ексклюзивним постачальником на визначеній території Дніпропетровської області, програмного забезпечення – модулю «Зелені насадження та благоустрій», який створено на базі комп'ютерної програми «SoftPro: Містобудівний кадастр» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №60072 від 08.06.2015р.).
Також, залучення до надання послуг, що є предметом закупівлі, ФОП Чуб М.С., з урахуванням його територіального місцезнаходження є оптимальним, раціональним рішенням зважаючи на необхідність вирішення програмних задач, їх складність, яка обумовлена великою кількістю модулів з підсистемами, між якими при створенні модулю, необхідно налагодити взаємозв’язок, навчання користувачів, їх консультування і багато інших параметрів, а також у зв’язку із загальною унікальністю функціоналу Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг (ГІС), що сформувався в процесі впровадження, розвитку ГІС відповідно до індивідуальних потреб (вимог) замовника пов’язаних із технічно-організаційною спроможністю Криворізької міської територіальної громади.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 13:13:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розробки пакетів програмного забезпечення, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-09-011161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно п. 3.5 Договору від 03.11.2023 №114, визначено строк надання послуг до 30.11.2023 року. Одночасно, п. 10.1 Договору від 03.11.2023 №114, встановлено, що строк дії договору до 31.12.2023 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов договору від 03.11.2023 №114.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
 Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-15 16:42:20

Надання пояснень на запит

На підтвердження виконання сторонами умов договору від 03.11.2023 №114 надаємо сканкопію Акту приймання-передачі наданих послуг від 30.11.2023 №1/114 та на підтвердження розрахунків сканкопію Платіжної інструкції №102 (внутрішній номер 314041490).
Поряд з цим, положеннями пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами, визначено, що звіт про виконання договору про закупівлю, укладений відповідно до цього пункту, не оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку зі встановленням порушення законодавства у сфері закупівель за результатами проведеного моніторингу (номер ІІА-М-2024-01-10-000080) Державної аудиторської служби України Північно-східного офісу Держаудитслужби по предмету закупівлі: ДК 021:2015 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Послуги із створення компонентів Програмно-інтеграційного комплексу геоінформаційної системи та геопорталу міста Кривий Ріг (модуль «Зелені насадження та благоустрій») (ідентифікатор иА-2023-11-09-011161-а) та зобов’язанням здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, керуючись статтею 147 Кодексу законів про працю України

2024-01-22 15:25:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧУБ МАРИНА СЕРГІЇВНА
#2999112944
Переможець 1 680 000,00
UAH
09 листопада 2023 15:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 114 від 03.11.2023_compressed.pdf укладений
09 листопада 2023 15:00