Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об'єкту "Нове будівництво модульної швидко споруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Потоківської гімназії №33 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою :Полтавська область , Кременчуцький район ,с.Потоки ,вул.Центральна,5"
Очікувана вартість
3 648 687,60 UAH
UA-2023-11-09-009197-a 6df479eac50f46eea281be698a86f965
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВІкторія Луценко

+380974426249 potokizosh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОТОКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ №33 КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25664184
Місцезнаходження: 39741, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький р-н, село Потоки, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА , будинок 5
Контактна особа: ВІкторія Луценко
+380974426249
potokizosh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 роботи
Будівельні роботи по об'єкту "Нове будівництво модульної швидко споруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Потоківської гімназії №33 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою :Полтавська область , Кременчуцький район ,с.Потоки ,вул.Центральна,5"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39741, Україна, Полтавська область, с.Потоки, вул. Центральна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

09 листопада 2023 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2023 14:03
Обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000078 ● d9d4cfd2ec744a3c8474f9114bbc7d2e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2024 Одеса № 5

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 11.01.2024.


Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.01.2024 № 5
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2023-11-09-009197-a 09.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 17:37:09

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
3. Надати укладений договір від 07.11.2023 № Є 30/23 (далі – Договір) з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
4. Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додаток до Договору, а саме установні документи, який передбачений підпунктом 11.1 пункту 11 Договору?
5. Як та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для його виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПАБУД», з яким укладений договір від 07.11.2023 № Є 30/23 без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця, та надати документальне підтвердження відповідей на них?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-18 17:33:54

Відповідь на запит на пояснення

У ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Будівельні роботи по об’єкту «Нове будівництво модульної швидкоспоруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Потоківської гімназії №33 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с.Потоки, вул. Центральна, 5», очікуваною вартістю 3648687,60 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-09-009197-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих , а саме:
Питання № 1 Запиту: Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартістю.
- Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартісті здійснено на підставі проектно-кошторисної документації ( далі ПКД), позитивного експертного звіту та відомості обсягів робіт в складі ПКД.
Питання № 2 Запиту: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
- Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено з 24.02.2022 і на даний час продовжено до 14.02.2024 р. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
Відповідно до пункту 3-7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-ІХ від 16.08.2022 р.).
Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до пп.4 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 13.07.2023 № 1351 «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» для Потоківської гімназії № 33 Кременчуцького району Полтавської області виділено 1 460 000,00 грн. на виконання робіт з будівництва захисних споруд цивільного захисту модульного типу з виготовленням проєктно-кошторисної документації.
Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 22.09.2023 р. № 2025 «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» для Потоківської гімназії № 33 Кременчуцького району Полтавської області виділено 2 940 000,00 грн. на виконання робіт з нового будівництва модульної швидкоспоруджуваної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Потоківській гімназії № 33 Кременчуцького району Полтавської області.
Рішенням позачергової ХХІІ сесії VIII скликання Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 20.10.2023 «Про визначення форми організації освітнього процесу в окремих закладах загальної середньої освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області» визначено очну та змішану форму навчання для Потоківської гімназії №33 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області з моменту підписання акту прийому готовності закладу загальної середньої освіти до роботи у 2023/2024 навчальному році. Головною умовою підписання Акту є наявність в закладі освіти найпростішого укриття для забезпечення безпеки учасників освітнього процесу.
На підставі Кодексу цивільного захисту України, Рекомендацій ДСНС від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2, зважаючи на відсутність укриття (захисної споруди) на території Потоківської гімназії № 33 Кременчуцького району Полтавської області, з метою забезпечення очного навчального процесу та створення належних умов для здобувачів освіти (безпечного освітнього середовища, збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу), згідно рішення позачергової ХХІІ сесії VIII скликання Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 20.10.2023 «Про визначення форми організації освітнього процесу в окремих закладах загальної середньої освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області», а також листа МОН № 1/6990-23 від 17.05.2023 р. у Замовника виникла нагальна потреба у терміновому будівництві на території освітнього закладу захисної споруди, для негайного забезпечення очного навчально-виховного процесу.
Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 4 Закону України «Про охорону дитинства», система заходів щодо охорони дитинства в Україні включає, зокрема, забезпечення належних умов для гарантування безпеки, охорони здоров’я, навчання дітей. Кожна дитина відповідно до ст. 6 Закону України «Про охорону дитинства» має право на життя. Головною передумовою початку навчального року в очному форматі є наявність та задовільний стан укриттів у закладах освіти. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу IV Положення «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017 р. № 1669, керівник закладу освіти є відповідальним за створення безпечних умов освітнього процесу згідно із законодавством про охорону праці. Цим Положенням не дозволяє проведення освітнього процесу за наявності шкідливих та небезпечних умов.
Тому, враховуючи, що законодавцем передбачена можливість закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для вказаної закупівлі, по причині, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення будівництва модульної швидкоспоруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття в Потоківській гімназії № 33 для захисту учнів, вчителів та персоналу в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Документи на підтвердження пояснень по Питанню № 2 додаються (рішення про виділення коштів, рішення щодо визначення форми навчання в освітньому закладі).
Питання № 3 Запиту: Надати укладений договір від 07.11.2023 № Є 30/23 (далі – Договір) з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
- Укладений договір від 07.11.2023 № Є 30/23 з усіма невід’ємними частинами (додатками) до нього надається (в копіях).
Питаня № 4 Запиту: Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додаток до Договору, а саме установні документи, який передбачені підпунктом 11.1 пункту 11 Договору?
- Під час оприлюднення договору з додатками до нього на електронному майданчику Замовника стався технічний збій на веб-порталі Уповноваженого органу та додатки до Договору «Установні документи» не завантажилися. З огляду на те, що процедура закупівлі знаходиться на стадії «Завершена», на даному етапі відсутня технічна можливість додати Додатки до договору «Установні документи». У зв'язку з цим, Уповноваженою особою прийнято рішення оприлюднити Додатки «Установні документи» до Договору через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстав для внесення змін до Договору про закупівлю «покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі про закупівлі» (Додатки «Установні документи» додаються (в копіях): Ліцензія ДАБК від 14.02.2018 № 8-Л з додатком (перелік видів робіт) ТОВ «ЄВРОПАБУД», Наказ про призначення директора ТОВ «ЄВРОПАБУД» , Свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ «ЄВРОПАБУД», витяг з ЄДРПОУ ТОВ «ЄВРОПАБУД», свідоцтво № 100038776 про реєстрацію платника ПДВ ТОВ «ЄВРОПАБУД», Статут ТОВ «ЄВРОПАБУД»).
Питання № 5 Запиту: Як та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для його виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПАБУД», з яким укладений договір від 07.11.2023 № Є 30/23 без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця, та надати документальне підтвердження відповідей на них?
- Дослідивши ринкові ціни, звернувшись до чотирьох будівельних компаній: КГП «СОЮЗРЕМБУД», ПрАТ «КРЮКІВБУДТЕХМОНТАЖ», ПП «КРЕМІНБУД», ТОВ «ЄВРОПАБУД», та отримавши від трьох із них листи про неможливість виконання будівельних робіт у строк, враховуючи неможливість дотримання строків на проведення відкритих торгів та ризиків в затримці початку процесу будівництва, було прийнято рішення укласти договір із підрядником ТОВ «ЄВРОПАБУД», який повідомив про готовність виконання будівельних робіт.
Докази звернення та відповідей потенційних підрядників додаються (лист-звернення № 01-25/305 від 01.11.2023 та відповідь на нього б/н від 02.11.2023, лист-звернення № 01-25/306 від 01.11.2023 та відповідь на нього вих. № 72/1 від 06.11.2023, лист-звернення № 01-25/307 від 01.11.2023 та відповідь на нього в№ 276 від 03.11.2023, лист-звернення № 01-25/308 від 01.11.2023 лист-відповідь вих. № 72 від 03.11.2023).
Таким чином, на підставі вищевикладеного, замовник застосував підпункт 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та здійснив закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/електронного каталогу.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наказом ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 11.01.2024 Одеса № 5 було розпочато моніторинг процедури закупівлі без використання електронної системи, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-09-009197-a. Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі без використання електронної системи, ДАСУ оприлюднило зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме «з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Особливостей та Закону, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На вимоги висновку, в подальшій роботі Замовник зобов’язується врахувати зауваження, зазначені у висновку моніторингу. Вся інформація в електронній системі закупівель буде оприлюднюватись відповідно до вимог Особливостей та Закону. З метою недопущення встановлених порушень в подальшому, замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до виявлених порушень закупівлі, прийняв їх до уваги, з відповідальною особою проведена відповідна роз’яснювальна робота. Також повідомляємо, що відповідальну особу притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді оголошення догани (копія відповідного наказу додається), планується участь уповноваженої особи в ONLINE-навчанні. Таким чином, Замовником усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно висновку моніторингу, оприлюдненого в електронній системі закупівель.

2024-01-26 10:05:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПАБУД"
#34987714
Переможець 3 648 687,60
UAH з ПДВ
09 листопада 2023 14:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2024 11:23
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2024 13:23
ДУ №2 від 18.03.24.pdf зміни до договору
19 березня 2024 13:20
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2024 16:38
Юр докум Європабуд.pdf зміни до договору
18 січня 2024 16:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 16:00
ДУ Європабуд.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:48
15-4063(1) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:44
Договір Європабуд.pdf укладений
09 листопада 2023 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Є30/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Є30/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Є30/23
Договір:
Номер додаткової угоди: Установчі документи
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Є30/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 317 692,80
UAH (в тому числі ПДВ 552 948,80 UAH)