Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування |
Код ЄДРПОУ: | 00153100 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173 |
Контактна особа: |
Віталій Мартинов +380500729199 vitalii.martynov@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2023 11:14 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2023 11:14 |
Очікувана вартість: | 3 216 276,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається забезпечення виконання договору - банківська гарантія або грошові кошти у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Впродовж 30-ти календарних днів з дати отримання Замовником рахунка на оплату послуг та на підставі кожного підписаного Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
документаці
Вимоги про усунення порушення
Тендерної документації, а саме: перелік мінімальних вимог відповідно до п.2 «Наявність
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1.1.
Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель, Додатку №1 до тендерної документації
Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності
учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» буде викладений в новій редакції
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000033 ● a603ac67b21e4dfa9a259c89d24382eb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25.UA-2023-11-09-008704-a 09.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 17:23:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-09-008704-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 10:08:35
Пояснення від Замовника
Начальнику
Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІЙ
Розглянувши Запит про надання пояснень від ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, що розміщений 21.02.2024 р. в системі PROZORRO в рамках
проведення моніторингу закупівлі «ПГВ 24П-002_85140000-2_Послуги у сфері охорони
здоров`я різні (Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових
медичних оглядів водіїв транспортних засобів)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-
09-008704-a), повідомляємо наступне:
Питання: Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість?
Щодо поставленого питання надаємо наступну інформацію:
- Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлені відповідно до
потреб Товариства та вимог структурного підрозділу, який відповідає за
дотримання законодавства з охорони праці та виробничої безпеки на
підприємстві. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку №3 до тендерної
документації. Відповідні документи та законодавчі підстави додаються до
даного пояснення від Замовника.
- Інформація про спосіб визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
розміщена серед документів Замовника (файл з назвою «Обґрунтування
очікуваної вартості.pdf»). З огляду на набирання чинності постанови КМУ від
12.10.2022р. №1178 та можливість укладання договору за результатами
проведення закупівлі, до участі в якій подану лише одну тендерну пропозицію,
прийнято рішення визначити очікувану вартість як найменшу із отриманих
комерційних пропозицій, а саме 3 216 276,00 грн. без ПДВ. Відповідні
законодавчі підстави, інформація та документи щодо визначення очікуваної
вартості додаються до даного пояснення від Замовника.
- Договір 1045.22 від 14.12.2022.pdf
- КП1 ТОВ «КОЛЛАБ».pdf
- КП2 ТОВ Новотрекс.pdf
- КП3 МЦ Клініка Скалянського.pdf
- КП4 ПП МАБДР.pdf
- КП5 ТОВ Столична логіст компанія.pdf
- КП6 ТОВ ГАРУДА ГРУП.pdf
- Про автомобільний транспорт _ від 05.04.2001 № 2344-III.pdf
- Про дорожній рух _ від 30.06.1993 № 3353-XII.pdf
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
- Про затвердження Положення про... _ від 31.01.2013 № 65_80.pdf
- Розрахунок очікуваної вартості.xlsx
- Технічне завдання від ВОПтаПБ.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОЛЛАБ" |
2 878 729,00
UAH
|
2 530 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Новотрекс" |
2 973 000,00
UAH
|
2 547 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МЦ "МЕДИЧНІ АСПЕКТИ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ" |
3 208 550,76
UAH
|
3 208 550,76
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОЛЛАБ" #42820998 |
Відхилено |
2 530 000,00
UAH
|
28 листопада 2023 10:40
|
|
ТОВ "Новотрекс" #45060714 |
Переможець |
2 547 000,00
UAH
|
04 грудня 2023 14:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 11:25
|
Договір №1185_23 від 18.12.2023.pdf | укладений |
19 грудня 2023 11:21
|