Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАЛОКОХНІВСЬКА ГІМНАЗІЯ №14 КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25664280 |
Місцезнаходження: | 39742, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький р-н, село Мала Кохнівка, вул.Шкільна, будинок 39 |
Контактна особа: |
Гноєва Леся +380965472141 gla1577@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
09 листопада 2023 14:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 13:58 |
Обгрунтування3.pdf | |
09 листопада 2023 13:58 |
Договір ТОВ Європабуд.pdf |
09 листопада 2023 14:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
09 листопада 2023 13:58 |
Обгрунтування3.pdf
|
||
09 листопада 2023 13:58 |
Договір ТОВ Європабуд.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000006 ● 3a64358e6737454ba88c52d3a160aee4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 № 7-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2023-11-09-007838-a 09.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 14:50:09
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво модульної швидкоспоруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Малокохнівської гімназії №14 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Мала Кохнівка, вулиця Шкільна,39 (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-007838-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Водночас, пунктом 13 Особливостей передбачено вичерпний перелік підстав відповідно до яких замовник може здійснювати закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю в разі закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень.
Прошу надати інформацію щодо наявності підстави для застосування такого виду закупівлі як закупівля без використання електронної системи, належне обґрунтування та підтверджуючі документи.
2. Надайте інформацію, пояснення, документи стосовно критеріїв визначення (відбору) виконавця робіт ТОВ ЄВРОПАБУД» з яким укладений договір від 07.11.2023 № Є31/23 без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та на підставі яких документів Малокохнівською гімназією №14 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 09:45:22
Відповідь на запит щодо моніторингу процедури проведення закупівлі за номером ID: UA-2023-11-09-007838-a
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво модульної швидкоспоруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Малокохнівської гімназії №14 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Мала Кохнівка, вулиця Шкільна,39», очікуваною вартістю 4002636 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-09-007838-a) та відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих , а саме:
Питання № 1 Запиту: Надати інформацію щодо наявності підстави для застосування такого виду закупівлі як закупівля без використання електронної системи, належне обґрунтування та підтверджуючі документи.
Відповідь на питання №1 запиту:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено з 24.02.2022 і на даний час продовжено до 14.02.2024 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
Відповідно до пункту 3-7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-ІХ від 16.08.2022 р.).
Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до пп.4 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 13.07.2023 № 1351 «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» для Малокохнівської гімназії № 14 Кременчуцького району Полтавської області виділено 1 460 000,00 грн. на виконання робіт з будівництва захисних споруд цивільного захисту модульного типу з виготовленням проєктно-кошторисної документації.
Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 22.09.2023 р. № 2026 «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» для Малокохнівської гімназії № 14 Кременчуцького району Полтавської області виділено 3 150 000,00 грн. на будівництво об’єкту: «Нове будівництво модульної швидкоспоруджуваної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття для потреб Малокохнівської гімназії № 14 Кременчуцького району Полтавської області за адресою: с. Мала Кохнівка, вул. Шкільна, б. 39».
Рішенням позачергової ХХІІ сесії VIII скликання Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 20.10.2023 «Про визначення форми організації освітнього процесу в окремих закладах загальної середньої освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області» визначено очну та змішану форму навчання для Малокохнівської гімназії №14 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області з моменту підписання акту прийому готовності закладу загальної середньої освіти до роботи у 2023/2024 навчальному році. Головною умовою підписання Акту є наявність в закладі освіти найпростішого укриття для забезпечення безпеки учасників освітнього процесу.
На підставі Кодексу цивільного захисту України, Рекомендацій ДСНС від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2, зважаючи на відсутність укриття (захисної споруди) на території Малокохнівської гімназії № 14 Кременчуцького району Полтавської області, з метою забезпечення очного навчального процесу та створення належних умов для здобувачів освіти (безпечного освітнього середовища, збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу), згідно рішення позачергової ХХІІ сесії VIII скликання Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 20.10.2023 «Про визначення форми організації освітнього процесу в окремих закладах загальної середньої освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області», а також листа МОН № 1/6990-23 від 17.05.2023 р. у Замовника виникла необхідність термінового будівництва на території освітнього закладу захисної споруди, для негайного забезпечення очного навчально-виховного процесу.
Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 4 Закону України «Про охорону дитинства», система заходів щодо охорони дитинства в Україні включає, зокрема, забезпечення належних умов для гарантування безпеки, охорони здоров’я, навчання дітей. Кожна дитина відповідно до ст. 6 Закону України «Про охорону дитинства» має право на життя. Головною передумовою початку навчального року в очному форматі є наявність та задовільний стан укриттів у закладах освіти. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу IV Положення «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017 р. № 1669, керівник закладу освіти є відповідальним за створення безпечних умов освітнього процесу згідно із законодавством про охорону праці. Цим Положенням не дозволяє проведення освітнього процесу за наявності шкідливих та небезпечних умов.
Тому, враховуючи те, що законодавцем передбачена можливість закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для вказаної закупівлі, по причині, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення будівництва модульної швидкоспоруджувальної господарської будівлі для використання під найпростіше укриття в Малокохнівській гімназії № 14 для захисту учнів, вчителів та персоналу в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Документи на підтвердження пояснень по Питанню № 1 додаються (рішення про виділення коштів, рішення щодо визначення форми навчання в освітньому закладі).
Питання № 2 Запиту: Надайте інформацію, пояснення, документи стосовно критеріїв визначення (відбору) виконавця робіт ТОВ ЄВРОПАБУД» з яким укладений договір від 07.11.2023 № Є31/23 без використання електронної системи закупівель?
Відповідь на питання №2 запиту:
Дослідивши ринкові ціни, звернувшись до чотирьох будівельних компаній: КГП «СОЮЗРЕМБУД», ПрАТ «КРЮКІВБУДТЕХМОНТАЖ», ПП «КРЕМІНБУД», ТОВ «ЄВРОПАБУД», та отримавши від трьох із них листи про неможливість виконання будівельних робіт у строк, враховуючи неможливість дотримання строків на проведення відкритих торгів та ризиків в затримці початку процесу будівництва, прийнято рішення укласти договір із підрядником ТОВ «ЄВРОПАБУД», який повідомив про готовність виконання будівельних робіт.
Докази звернення та відповідей потенційних підрядників додаються (лист-звернення № 01-39/230 від 02.11.2023 до КГП «Союзрембуд», та відповідь на нього б/н від 02.11.2023, лист-звернення № 01-39/231 від 02.11.2023 до ПП «КРЕМІНБУД» , та відповідь на нього вих. № 72/2 від 06.11.2023, лист-звернення № 01-39/232 від 02.11.2023 до ПрАТ «КРЮКІВБУДТЕХМОНТАЖ», та відповідь на нього № 384 від 06.11.2023, лист-звернення № 01-39/233 від 02.11.2023 до ТОВ «ЄВРОПАБУД», лист-відповідь вих. № 1103 від 03.11.2023).
Питання № 3 Запиту: Яким чином та на підставі яких документів Малокохнівською гімназією №14 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Відповідь на питання №3 запиту:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту. Обсяг закупівлі визначався на підставі річного плану закупівель, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2023 року. Документи додаються( зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, затверджений за результатами проведення проектно-кошторисної документації; експертний звіт № 01/0790Е-11/23 від 01.11.23р.).
Таким чином, на підставі вищевикладеного, замовник застосував підпункт 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та здійснив закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/електронного каталогу.
- Обгрунтування.pdf
- експертний звіт.pdf
- Зведений кошторис по будівництву.pdf
- рішення про виділення коштів_1 460 000.pdf
- рішення щодо виділення коштів_3 150 000.pdf
- Рішення про форми організації навчання.pdf
- Лист Союзрембуд.pdf
- Відповідь_Союзрембуд.pdf
- Лист Кремінбуд.pdf
- Відповідь_Кремінбуд.pdf
- Лист КБТМ.pdf
- Відповідь_Крюківбудтехмонтаж.pdf
- Лист Європабуд.pdf
- Відповідь_Європабуд.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПАБУД" #34987714 |
Переможець |
4 002 636,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 11:19
|
Додаткова угода№2.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:39
|
додаткова угода_Європабуд.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:36
|
Договір ТОВ Європабуд.pdf | укладений |
09 листопада 2023 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів фінансування у зв'язку з завершенням бюджетного року, продовження терміну дії договору до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | Є31/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни Договору №Є31/23 від 07.11.23р. на суму 494848,80 грн.; розмір бюджетного призначення для фінансування робіт передбачених договором на 2024 рік становить 3 507 787,20 грн. |
Номер договору про закупівлю: | Є31/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |