Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ківерцівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26516861 |
Вебсайт: | https://kivrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Шевченка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Ірина Гурич +380667116645 miskarada_gurich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 201 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 016,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 12:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 12:33 |
ТД_самоскид Мерседес.docx | |
09 листопада 2023 12:33 |
Додаток 3_проект договору.docx | |
09 листопада 2023 12:33 |
Додаток 1_перелік документів.docx | |
09 листопада 2023 12:33 |
Додаток 2_технічне завдання_.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-04-000001 ● b1b291281a114011b1dcecfdeb8bb435
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2024 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.01.2024 № 1-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.01.2024 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-11-09-007070-a від 09.11.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-05 09:31:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Предмети довгострокового користування для матеріально-технічного забезпечення потреб ЗСУ (вантажний автомобіль (самоскид) Mercedes-Benz Arocs або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-007070-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-10 12:35:06
Пояснення на запит по закупівлі Предмети довгострокового користування для матеріально-технічного забезпечення потреб ЗСУ (вантажний автомобіль (самоскид) Mercedes-Benz Arocs або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби UA-2023-11-09-007070-a (ID моніторингу UA-M-2024-01-04-000001)
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
У відповідності до Порядку взаємодії між структурними підрозділами під час планування та проведення закупівель, затвердженого розпорядження міського голови №207-р від 28 грудня 2022 року, Ініціатор закупівлі разом із відділом бухгалтерського обліку та звітності готують заявку на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг відповідно до паспорта бюджетної програми та/або фінансового плану, враховуючи наявну потребу в товарах, роботах чи послугах на бюджетний рік. У Заявці на проведення закупівлі обов’язково надають інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість, статті витрат згідно з KEKB.
В заявці на проведення закупівлі ініціатором закупівлі було сформовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі вимог ДСТУ та технічних характеристик відповідних товарів розміщених у вільному доступі в мережі Інтернет їх виробниками та постачальниками на підставі поданого звернення військової частини А7028.
В запиті військової частини було зазначено, що з метою підтримання боєздатності автомобільної техніки, командування просить придбати вантажний автомобіль типу MERCEDES-BENZ AROCS 2022 року виготовлення з колісною формою 4х4, EVRO 6, двигун 320 к.с., з тристороннім завантаженням.
На підставі визначених характеристик в запиті військової частини, для формування технічної специфікації в мережі Інтернет на сайтах офіційного виробника та диллерів була зібрана додаткова інформація про більш чіткі технічні характеристики автомобіля типу MERCEDES-BENZ AROCS.
Ківерцівською міською радою були отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників із зазначення ціни на автомобілі такого типу. Також було проведено моніторинг ціни в доступних інформаційних мережах та в офіційних виданнях, однак інформація про ціни на даний вантажний автомобіль в мережі Інтернет на момент проведення закупівлі була відсутня. Що підтверджується відповідними скрінами.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, що передбачено Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275.
Також під час збору інформації про ціни враховувалась можливість співставлення параметрів запланованої закупівлі (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки) з умовами закупівель, інформацію про які було використано з відкритих джерел для розрахунку очікуваної вартості, а також можливі коливання цін на предмет закупівлі.
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Відповідно до п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», передбачено наступне: «рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На законодавчому рівні не встановлено обов`язку щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті саме для органів місцевого самоврядування, зазначена вище норма носить суто рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом.
26 січня 2022 року розпорядженням міського голови №11-во «Про призначення відповідальної особи за підготовку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» було визначено відповідальну особу за виконання п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів».
13 листопада 2023 року відповідальною особою було оприлюднено на офіційному веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (https://kivrada.gov.ua/news/1699883243/).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Спецкомунтех |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спецкомунтех #41898871 |
Переможець |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 09:20
|
Договір_вантажний самоскид мерседес.pdf | укладений |
29 листопада 2023 09:18
|