Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26013402 |
Місцезнаходження: | 70413, Україна , Запорізька обл., с. Широке, вул. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Ірина Вікторівна Макаренко +380632182714 gromada.dok@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 39 939 229,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 199 696,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 11:45 |
ТД Нове будівництво Центру безпеки для публікації 09.11.2023.pdf | |
09 листопада 2023 11:45 |
ДОД.4 до ТД проект договору для публікації 09.11.2023.pdf |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000076 ● cd5dc59390fa46e39ee17666f5c21954
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2024 № 4-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-11-09-005773-a 09.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 08:34:01
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-09-005773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 15:42:05
На запит замовнику на пояснення Дата: 2024-01-16 08:34:01 По процедурі закупівлі «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-005773-a)
Пояснення
На запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 08:34:01
По процедурі закупівлі «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-005773-a)
Відповідно до п. 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансо-вого контролю» (надалі – Закон фінконтролю), органу державного фінансового контролю надається право: одержувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організа-цій усіх форм власності, інших юридичних осіб та їх посадових осіб, фізичних осіб - підприємців інфор-мацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
Згідно п.6 ст.10 Закону фінконтролю, органу державного фінансового контролю надається право: одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що контролюються, письмові пояс-нення з питань, які виникають у ході здійснення державного фінансового контролю. Цей закон є загаль-ною нормою права.
Згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері держа-вного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фі-нансового контролю). Згідно частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процеду-ри закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моні-торингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездія-льності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відпові-дні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі прийнято із таких підстав: виявлені орга-ном державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області повідомляє:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного при-значення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане БКУ, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування (п. 8 ч. 1 ст. 2 БК). Бюджетні призначення визначаються шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет). На їх підставі головні розпорядники бюджетних коштів приймають рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляють та доводять до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Методи визначення очікуваної вартості запропоновані у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженій Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Замовник для проведення процедури закупівлі спирався на проєкт, який пройшов експертизу та отримав позитивний звіт, на розрахункову ціну потреби, що він закуповує. Під час оголошення закупівлі замовникам також враховано умови щодо реального стану фінансування. Отже, очікувана вартість визначена на підставі Експертного звіту (позитивного) № 44739 від 18.10. 2023 року (додається).
На підставі визначеної потреби, подана службова записка від ініціатора закупівлі Замовника, в якій визначені очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та зазначена необхідність виконання робіт.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Умовами Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166, не зобов’язано Замовників розміщувати інформацію щодо виконання п. 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Проте, надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, де розміщено обґрунтування закупівлі «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області»:
https://shtg.gov.ua/news/09b0ffbdd9ed315298366f85eb96ff6563965fe1
Додатки зазначені в тексті Пояснень:
1. Експертний звіт (позитивний) № 44739 від 18.10. 2023 року.
2. Службова на проведення закупівлі робіт.
3. Відомість обсягів робіт.
Інші документи розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноважена особа Ірина МАКАРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 14:44:27
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-09-005773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з Додатком 1 «Кваліфікаційні критерії та документальне підтвердження учасників інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, учасник в складі пропозиції повинен надати копії наказів про працевлаштування даних працівників, трудові книжки відповідних працівників (1-ша та остання сторінка, або витяг з електронної системи пенсійного фонду - електронні трудові книжки), а також на підтвердження факту прийняття працівників на роботу надати «Повідомлення про прийняття працівника на роботу», затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» та «Квитанцію», що підтверджує факт прийняття даного повідомлення Державною податковою службою України за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком (затвердженим Постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413) .
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «МОНОЛІТ-СЕРВІС» надано копію трудової книжки (1-ша та остання сторінка, або витяг з електронної системи пенсійного фонду - електронні трудові книжки) та «Квитанцію», що підтверджує факт прийняття «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» Державною податковою службою України, директора Полумієнка Олександра Івановича ?
2. Додатком 7 тендерної документації передбачено перелік документів, що має надати учасник, зокрема, дозвіл та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази та інше, виданий відповідним органом учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «МОНОЛІТ-СЕРВІС» надано дозвіл та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази, виданий відповідним органом учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки, саме на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-19 14:22:06
Пояснення На запит замовнику на пояснення Дата: 2024-01-17 14:44:27 По процедурі закупівлі «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-005773-a)
Пояснення
На запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 14:44:27
По процедурі закупівлі «Нове будівництво Центру безпеки громадян по вул. Молодіжна села Петропіль Запорізького району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-005773-a)
Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області повідомляє:
1. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «МОНО-ЛІТ-СЕРВІС» надано копію трудової книжки (1-ша та остання сторінка, або витяг з електронної систе-ми пенсійного фонду - електронні трудові книжки) та «Квитанцію», що підтверджує факт прийняття «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» Державною податковою службою України, дирек-тора Полумієнка Олександра Івановича ?
Полумієнко Олександр Іванович є одноособовим учасником ТОВ «Будівельна компанія «МОНОЛІТ-СЕРВІС» та її засновником (надалі-Товариство), відповідно до п.9.3.2 Статуту діє від імені Товариства без довіреності, представляє його у всіх підприємствах, установах, організаціях.
Господарський кодекс України надає власнику Товариства право самостійно здійснюва-ти управління підприємством, як це передбачено статутом. Засновник виконує покладені на нього певні управлінські функції керівника і він не є найманим працівником. Згідно ч. 2 ст. 65 та ч. 4 ст. 128 ГКУ, відповідно до якої засновник може здійснювати свої права на управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи на основі статуту або інших установчих документів без укладення трудового договору з самим собою. Згідно зі статтею 48 КЗпП України, "облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєс-трі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального стра-хування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загаль-нообов’язкове державне соціальне страхування". На вимогу працівника, який вперше прийма-ється на роботу, трудова книжка оформляється роботодавцем в обов’язковому порядку не пізні-ше п’яти днів після прийняття на роботу". Таким чином, наявність трудової книжки у керівника - засновника не є обов'язковою.
Відповідно до ст. 92 Цивільного кодексу України юридична особа набуває цивільних прав та обов’язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону. При цьому, порядок створення органів юридичної особи встановлюється установчими документами та законом. У випадках, встановлених законом, юридична особа може здійснювати свою дієздатність через своїх учасників. Відомості про органи управління, а також інші відомості встановлені ч. 4 ст. 89 ЦКУ вносяться до Єдиного державного реєстру.
Аналогічне положення про те, що директор може діяти від імені товариства без довіреності міститься і у ч. 10 ст. 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII (далі – Закон № 2275). Таким чином, представляти інтереси такого товариства може власник, або уповноважений таким власником керівник. Виконання функцій директора засновником не є трудовими відносинами, а є корпоративними, а отже, відсутній обов’язок заповнення трудової книжки.
Таким чином, наявність копії трудової книжки або витягу з електронної системі пенсійного фонду на директора не вимагається.
ТОВ «Будівельна компанія «МОНОЛІТ-СЕРВІС» в складі пропозиції надано рішення одноособового учасника Товариства від 26.10.2022 р. (файл Рішення учасників зборів.PDF), наказ про призначення директора (файл Наказ про призначення Полумієнко ОІ.PDF), повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту (файл Повідомлення про прийняття Полумієнко ОІ.PDF) зі штампом у лівому верхньому куті про отримання даного документу у Запорізькій державній податковій інспекції, що слугує заміною електронної «Квитанції», що підтверджує факт прийняття даного повідомлення Державною податковою службою України за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком (затвердженим Постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413), так як даний документ було надано до Запорізької державної податкової інспекції в паперовому вигляді.
2. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «МОНОЛІТ-СЕРВІС» надано дозвіл та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази, виданий відповідним органом учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки, саме на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра ?
ТОВ «Будівельна компанія «МОНОЛІТ-СЕРВІС» в складі пропозиції надано файл Декларація ДІЯ.PDF, що свідчить про наявність такої декларації, яка вимагалась Замовником в тендерній документації. Щоб перевірити вимогу, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки, саме на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, Замовник самостійно це зробив за посиланням https://zp.dsp.gov.ua/wp-content/uploads//06_2023.pdf на офіційному сайті Управління інспекційної діяльності у Запорізькій області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (https://zp.dsp.gov.ua) доступ до якого є вільним та необмеженим.
Уповноважена особа Ірина МАКАРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-СЕРВІС" |
34 499 932,14
UAH з ПДВ
|
34 499 932,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-СЕРВІС" #42827642 |
Переможець |
34 499 932,14
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 07:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2023 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 14:32
|
ДУ 8 дострокове розірвання договору 23.09.2024.pdf | укладений |
25 вересня 2024 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 10:17
|
ДУ 7 зміна плану фінансування (співфін).pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2024 15:56
|
ДУ - 6 Зміна плану фінансування дог.614-23.pdf | зміни до договору |
13 червня 2024 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2024 11:48
|
ДУ - 5 Зміна плану фінансування дог.614-23.pdf | зміни до договору |
12 червня 2024 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2024 14:37
|
ДУ 4 зміна плану фінансування (співфін).pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 16:39
|
ДУ 3 зміна плану фінансування.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:57
|
ДУ 2 до дог. 614-23 від 27.11.2023 зміна плану фін..pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 18:36
|
ДУ 1 від 11.12.2023 до дог.614-23 зміна плану фін..pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 18:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 11:48
|
Договір 614-23 від 27.11.2023 для публікації.pdf | укладений |
30 листопада 2023 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 614/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 614/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 614/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 614/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 614/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 614/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 614/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |