Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба
Очікувана вартість
303 780,00 UAH
UA-2023-11-09-005215-a ● 6665403ba71d4066893a493c075aa5c7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А 2641 |
Код ЄДРПОУ: | 24982999 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ятлук Віктор Ігоревич +380673919706 fes_a2641@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 11:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2023 11:34 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2023 12:56 |
Очікувана вартість: | 303 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 518,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 штуки
Фарба ПФ-115 біла 2,8кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32302, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-подільський, вул Степана Бандери 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
101 штуки
Фарба ПФ-115 сіра 2,8кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32302, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-подільський, вул Степана Бандери 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
300 штуки
Фарба водоемульсійна 14 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32302, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-подільський, вул Степана Бандери 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені та належним чином прийняті товари належної якості та кількості проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати постачання після пред’явлення Постачальником видаткової накладної та затвердження Замовником Акту приймання-передачі поставленого товару, за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2023 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2023 10:28 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
13 листопада 2023 10:28 |
Оголошення фарби.docx | |
09 листопада 2023 11:29 |
Оголошення фарби.docx | |
09 листопада 2023 11:29 |
Технічні вимоги за предметом закупівлі Фарби.pdf | |
09 листопада 2023 11:29 |
Додаток 4 -Вимоги до учасників.docx |
13 листопада 2023 10:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2023 10:28 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
13 листопада 2023 10:28 |
Оголошення фарби.docx
|
|||
09 листопада 2023 11:29 |
Оголошення фарби.docx
|
|||
09 листопада 2023 11:29 |
Технічні вимоги за предметом закупівлі Фарби.pdf
|
|||
09 листопада 2023 11:29 |
Додаток 4 -Вимоги до учасників.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 10 листопада 2023 12:14
Дата відповіді: 10 листопада 2023 12:28
Добрий день. Опис водоемульсійної фарби зазначено для прикладу? Чи розглядається еквівалент Sniezka Eko ?
Відповідь: Доброго дня, розглядаються цінові пропозиції згідно технічних вимог.
щодо екологічності фарби водоемульсійної
Дата подання: 10 листопада 2023 14:50
Дата відповіді: 13 листопада 2023 10:25
Шановний Замовнику! В Україні відсутня обов'язкова сертифікація лакофарбових матеріалів, у тому числі отримання екологічного сертифікату для фарби є необов'язковим та повністю добровільним. Жодним нормативно-правовим актом не регламентується обовязковість отримання екологічного сертифікату чи подібного документу. Більш того, процедура отримання даного сертифікату є добровільною, досить дороговартісною та займає більший період часу, аніж період відведений на подання пропозицій для участі Учасників у торгах.То ж з обєктивних причин, на які Учасники не можуть вплинути , не має можливості в Учасників отримати екологічний сертифікат на фарбу спеціально для участі у даній процедурі закупівлі . Окрім цього, показники якості товару зазначаються в паспортія якості та копіях ТУ виробника на товар, а не в даному сертифікаті. Якість товару характеризується фізико-хімічними показниками зазначеними у паспорті якості, аж ніяк не в екологічному сертифікаті.
Зважаючи на вище зазначене, просимо внести зміни до оглоошення та видалити вимогу щодо Технічних вимог до предмету закупівлі Фарби водоемульсійної, а саме: фарба екологічна , її екологічні переваги підтверджено згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14024.
Сподіваємось на розуміння!
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зміни внесено
щодо довідки
Дата подання: 10 листопада 2023 15:07
Дата відповіді: 13 листопада 2023 09:40
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Оголошення учасники повинні надати у складі пропозиції:
- Інформаційна довідка щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом, виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків, який має відповідати усім наданим довідкам про відкриття рахунку з банку, видана у поточному році.
Проте для отримання даної довідки необхідний значно довший період часу, аніж передбачено на період подання пропозицій для участі у закупівлі.
Окрім цього, для участі укладення договору та його виконання достатньо довідки з банку про наявність рахунку, де міститься інформація про поточний рахунок.
З огляду на вищезазначене просимо, внести зміни до Оголошення та видалити вимогу щодо надання вище зазначеної довідки та замінити її на довідку з банку.
Сподіваємось на розуміння!
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, при поданні пропозиції аргументовано вкажіть термін отримання даної довідки.
проєкт
Дата подання: 12 листопада 2023 21:16
Дата відповіді: 13 листопада 2023 10:25
Пунктом 2.2. вказано, що Постачальник гарантує, що поставлений Товар є якісним, сертифікованим (визнаним), відповідає всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам встановлених чинним законодавством України для товарів даного виду. Предметом закупівлі є лакофарбова продукція, що відповідно до вимог діючого законодавства не підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно Замовник не має права вимагати виключно сертифікованого товару. Уся запропонована лакофарбова продукція виготовляється відповідно до ТУ виробника, що має відповідати вимогам Замовника за технічними параметрами. Усі фізико – хімічні показники вказуються у супровідних документах (паспорт або сертифікат якості), що надається при відвантаженні товару. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
2.2. Постачальник гарантує, що поставлений Товар є якісним, відповідає всім санітарним, гігієнічним, технічним умовам виробника та іншим нормам та правилам встановлених чинним законодавством України для товарів даного виду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зміни внесено
проєкт
Дата подання: 12 листопада 2023 21:17
Дата відповіді: 13 листопада 2023 09:43
Прошу підтвердити наявність фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.
Відповідь: Доброго дня, фінансування отримане
проєкт
Дата подання: 12 листопада 2023 21:20
Дата відповіді: 13 листопада 2023 09:43
Відповідно до пункту4.1. вказано, що оплата товару здійснюється в строк 20 банківських днів з дати поставки товару та затвердження Замовником Акту приймання-передачі поставленого товару. Прошу вказати у який строк з дати поставки буде затверджено акт приймання передачі, цей строк входить у загальний строк відтермінування оплати?
Відповідь: Акт-приймання передачі затверджується в день отримання товарів.
проєкт
Дата подання: 12 листопада 2023 21:22
Дата відповіді: 13 листопада 2023 10:25
Предметом закупівлі є товар, у пункті 7.2. мова йде про надані послуги. Прошу внести відповідні зміни у пункт договору та привести у відповідність до актуальної закупівлі.
Відповідь: зміни внесено
проєкт
Дата подання: 12 листопада 2023 21:25
Дата відповіді: 13 листопада 2023 10:24
Предметом закупівлі є товар, у пункті 7.3-7.4. мова йде про надані послуги. Прошу внести відповідні зміни у пункт договору та привести у відповідність до актуальної закупівлі.
Відповідь: зміни внесено
проєкт
Дата подання: 12 листопада 2023 21:31
Дата відповіді: 13 листопада 2023 10:24
Пунктом 8.4. вказано, що Сторона, що підпала під дію обставин непереборної сили і виявилась, внаслідок цього нездатною виконувати обов’язки за цим Договором, повинна в термін не більше п’яти днів з моменту їх настання у письмовій формі повідомити іншу Сторону, а в термін десяти днів надати відповідні підтверджуючі документи, а саме сертифікат (довідка) Торгово-промисловою палатою України або регіональними Торгово – промисловими палатами. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Також, вказаний строк у пункті для сповіщення постраждалої сторони договору є надзвичайно малим. Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.4. та викласти у наступній редакції:
8.4. Сторона, що підпала під дію обставин непереборної сили і виявилась, внаслідок цього нездатною виконувати обов’язки за цим Договором, повинна в термін не більше двадцяти днів з моменту їх настання у письмовій формі повідомити іншу Сторону, а в термін тридцять днів надати відповідні підтверджуючі документи, а саме сертифікат (довідка) Торгово-промисловою палатою України або регіональними Торгово – промисловими палатами або документи від компетентного органу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зміни внесені
проєкт
Дата подання: 12 листопада 2023 21:35
Дата відповіді: 13 листопада 2023 10:24
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доповнення проєкту договору вважаємо недоцільними, оскільки це фактично є дублюванням п.1.7-1.8
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" |
159 459,31
UAH з ПДВ
|
159 459,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" |
182 269,44
UAH з ПДВ
|
180 687,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПП "ЗІП" |
204 575,82
UAH з ПДВ
|
181 168,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
189 129,60
UAH з ПДВ
|
189 129,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
198 191,04
UAH з ПДВ
|
198 191,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРИРОДАТЕПЛОБУД" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" #41988858 |
Переможець |
159 459,31
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 09:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 12:49
|
Дод угода 1 договір 225.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 12:38
|
Договір 225.pdf | укладений |
05 грудня 2023 12:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фарба ПФ-115 біла 2,8кг | 130 | штуки |
246,00
UAH з ПДВ
|
Фарба ПФ-115 сіра 2,8кг | 101 | штуки |
219,30
UAH з ПДВ
|
Фарба водоемульсійна 14 кг | 300 | штуки |
351,10
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка при поданні цінової пропозиції |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фарба ПФ-115 біла 2,8кг | 130 |
246,00
UAH з ПДВ
|
|
Фарба ПФ-115 сіра 2,8кг | 101 |
219,30
UAH з ПДВ
|
|
Фарба водоемульсійна 14 кг | 300 |
351,10
UAH з ПДВ
|