Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Індивідуальне обмундирування (бронежилети п’ятого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, шиї та захисним елементом в РПС (чорного кольору), бронежилети п’ятого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, шиї та захисним елементом в РПС (кольору "мультикам")) (2 лоти)
Очікувана вартість
352 000 000,00 UAH
UA-2023-11-09-004815-a ● 9e94cd7bdaae45f4b992ebdcf320b0e4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна поліція України |
Код ЄДРПОУ: | 40108578 |
Вебсайт: | https://www.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГОМОЛЬЦЯ, будинок 10 |
Контактна особа: |
Ярослав Сиротенко +380442561611, +380442560302 vost_urz10@police.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 352 000 000,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Строк поставки товару:
Лот 1. : до 31.01.2024 включно.
Лот 2. : до 22.12.2023 включно.
Умови оплати:
Лот 1.: По факту поставки товару на умовах визначених Додатком 4 до Документації;
Лот 2.: По факту поставки товару на умовах визначених Додатком 5 до Документації.
Лот 1. : до 31.01.2024 включно.
Лот 2. : до 22.12.2023 включно.
Умови оплати:
Лот 1.: По факту поставки товару на умовах визначених Додатком 4 до Документації;
Лот 2.: По факту поставки товару на умовах визначених Додатком 5 до Документації.
Тендерна документація
09 листопада 2023 11:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 11:18 |
Оголошення.docx | |
09 листопада 2023 11:18 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
техопис виробу
Дата подання: 13 листопада 2023 16:04
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:03
Доброго дня.
Де повинен бути розміщений м’який захисний елемент переду?
Чи м’який захисний елемент переду має бути розміщений в тій самій кишені, що жорсткий бронеелемент переду?
Чи для нього передбачено окрему кишеню / відділ / кріплення, тощо?
По тексті нічого про це не йдеться.
Відповідь: Добрий день! Всі м’які захисні елементи повинні бути захищені від впливу води та вологи. Іншого вимогами замовника не передбачено.
техопис виробу
Дата подання: 13 листопада 2023 16:07
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:05
Система MOLLE, у чохлі передньої частини, прописана лише у верхній частині передньої зони чохла.
Чи система MOLLE повинна бути по всій площі передньої зони чохла, чи достатньо лише декілька рядів у верхній частині?
Відповідь: Добрий день! Зовнішній чохол елементу захисту області пахової зони повинен складатися із зовнішніх та внутрішніх панелей основної тканини. На внутрішній панелі повинно бути розміщено кишеню для поміщення захисного елементу, що фіксується за допомогою текстильної застібки. На лицьовій частині чохла повинно бути розміщено систему типу MOLLE, що являє три ряди стрічки з утвореними чарунками.
техопис виробу
Дата подання: 13 листопада 2023 16:08
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:06
У тексті нічого не йдеться про систему MOLLE на захисному чохлі спинної частини. На захисному чохлі спини не потрібно систему MOLLE?
Відповідь: Добрий день! Відповідно до вимог технічних, якісних та кількісних характеристик система MOLLE має бути розміщена:
- у верхній частині зовнішньої передньої зони чохла;
- на зовнішній панелі частини захисту області боків;
- на зовнішньому чохлі елементу захисту горловини;
- на лицьовій частині чохла елементу захисту області пахової зони.
- у верхній частині зовнішньої передньої зони чохла;
- на зовнішній панелі частини захисту області боків;
- на зовнішньому чохлі елементу захисту горловини;
- на лицьовій частині чохла елементу захисту області пахової зони.
техопис виробу
Дата подання: 13 листопада 2023 16:09
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:07
Чи потрібне кріплення для ідентифікаторів на чохлі захисного елемента переду? (кріплення для ідентифікаторів за допомогою текстильної застібки «петлі»)
В описі інформація про це відсутня
Відповідь: Добрий день! Вимогами замовника не передбачено.
техопис виробу
Дата подання: 13 листопада 2023 16:14
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:10
Згідно техопису виробу: ".... На внутрішній задній панелі … розміщена текстильна тканина «петля»… " чи дозволяється використання замість текстильної тканини "петля" - текстильної застібки «петля»?
Відповідь: Добрий день! На внутрішній задній панелі із об’ємної 3-d сітки у верхній частині повинна бути розміщена текстильна тканина «петля» для припасування передньої частини чохла та частини захисного елементу області шиї (пелерина з коміром), іншого вимогами не передбачено.
техопис виробу
Дата подання: 13 листопада 2023 16:21
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:10
По тексту двічі описується кишеня для жорсткого бронеелементу (чохла спини) по різному.
Варіант 1. "..... Зовнішній чохол спинної частини бронежилету складається із зовнішньої передньої панелі з основної тканини чорного кольору (MultiCam) (кишеня для розміщення захисного бронеелементу), що нашита на панель з основної тканини яка з’єднана з внутрішньою панеллю з об’ємної 3-d сітки......"
Варіант 2. "........У нижній зоні спинної частини чохла бронежилету повинна бути розміщена кишеня для поміщення жорсткого бронеелементу, що закривається на клапан та є продовженням зовнішньої задньої панелі з основної тканини. На внутрішньому боці, нижньої частини внутрішньої панелі з об’ємної 3-d сітки повинна бути розміщена текстильна застібка «петля» по всій ширині кишені......"
Який варіант варіант опису кишені жорсткого бронеелементу вірний?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Зовнішній чохол спинної частини бронежилету складається із зовнішньої передньої панелі з основної тканини чорного кольору (кишеня для розміщення захисного бронеелементу), що нашита на панель з основної тканини яка з’єднана з внутрішньою панеллю з об’ємної 3-d сітки.
У нижній зоні спинної частини чохла бронежилету повинна бути розміщена кишеня для поміщення жорсткого бронеелементу, що закривається на клапан та є продовженням зовнішньої задньої панелі з основної тканини. На внутрішньому боці, нижньої частини внутрішньої панелі з об’ємної 3-d сітки повинна бути розміщена текстильна застібка «петля» по всій ширині кишені.
У нижній зоні спинної частини чохла бронежилету повинна бути розміщена кишеня для поміщення жорсткого бронеелементу, що закривається на клапан та є продовженням зовнішньої задньої панелі з основної тканини. На внутрішньому боці, нижньої частини внутрішньої панелі з об’ємної 3-d сітки повинна бути розміщена текстильна застібка «петля» по всій ширині кишені.
техопис виробу
Дата подання: 13 листопада 2023 16:23
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:11
Де повинен бути розміщений м’який захисний елемент спини? Чи м’який захисний елемент спини має бути розміщений в тій самій кишені, що жорсткий бронеелемент спини? Чи для нього передбачено окрему кишеню / відділ / кріплення, тощо? В описі нічого про це не сказано
Відповідь: Добрий день! Всі м’які захисні елементи повинні бути захищені від впливу води та вологи. Іншого вимогами замовника не передбачено.
підсумок для гранат
Дата подання: 13 листопада 2023 16:32
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:12
Згідно вимог до комплектації:
".....- підсумок для гранат – 2 шт.;....."
у той же час Вами було надано опис підсумка до гранат у попередній закупівлі:
".......Підсумок для гранат повинен бути виготовлений з високоякісного та міцного матеріалу Cordura 1000 D, чорного кольору (MultiCam), закриватися об’ємним клапаном із фастексом та петлею-подовжувачем (нейлонова тасьма). Об’ємний клапан із фастексом повинен захищати гранату від зовнішніх впливів. Петля-подовжувач зі зносостійкої нейлонової тасьми повинна забезпечувати зручність відкривання підсумка. Підсумок для гранат повинен забезпечити зручне розміщення та транспортування ручних гранат типу Ф-1, РГД-5, тощо. Гранати повинні добре вміщуватись та легко діставатися. Даний підсумок повинен кріпиться до спорядження за допомогою системи MOLLE. Підсумок для гранат повинен мати спеціальні отвори для швидкого відведення води......"
З цього опису можна зробити висновок що мова йде про підсумок для 2 (двох) гранат. а з вимог до комплектації - що підсумків має бути 2. Отже, повинно бути: Варіант 1. - два підсумки по 2 гранати. Варіант 2. Два підсумки по 1 гранаті. 3. Один підсумок на 2 гранати? Який з цих варіантів правильний?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вимоги до комплектності: підсумок для гранат – 2 шт.
техопис виробу
Дата подання: 13 листопада 2023 16:39
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:12
Згідно з описом - Розвантажувальна система РПС має бути з м’яким балістичним елементом. Крім цього, згідно о опису РПС, який Ви надали у відповіді на питання у попередній закупівлі - РПС "....Повинна мати жорсткий каркас, який повинен забезпечувати від прокручування пояс, коли він під навантаженням...." Хочемо зазначити, що м'який Балістичний захист сам по собі забезпечує жорсткість конструкції. Чи потрібно додатково до м'якого балістичного захисту вставляти жорсткий каркас, про який йдеться у описі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вимогами замовника не передбачено.
вимоги до підсумків
Дата подання: 13 листопада 2023 16:54
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:15
Чи потрібно у Сумці для скидання порожніх магазинів та у Чохлі під аптечку отвори для відведення вологи (дренажні отвори). В описі інформація про це відсутня. В той же час для інших підсумків така вимога є.
Відповідь: Добрий день! Отвори для відведення вологи (дренажні отвори) в сумці для скидання порожніх магазинів та у чохлі під аптечку вимогами замовника не передбачено.
чохол під аптечку
Дата подання: 13 листопада 2023 17:01
Дата відповіді: 15 листопада 2023 16:16
Чи повинні бути на внутрішніх стінках чохла під аптечку нашиті кріплення для медикаментів (з еластичної стрічки), внутрішні кишені, панелі, тощо? Якщо так, опишіть їх будь-ласка.
Чи потрібно на передній стінці чохла емблема у вигляді хреста? Якщо так, то якого розміру, кольору, та методу виконання (шовкотрафаретний друк / нашивання стрічок / тощо)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вимогами замовника не передбачено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-09-004815-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРТАК.ЮА", Код ЄДРПОУ:44769530
Дата подання: 13 листопада 2023 15:42
Вимога
Абзацом 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей) визначено, що фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Керуючись положенням абзацу 2 пункту 54 Особливостей звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру з огляду на наступне.
1. Пунктом 4.2. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції подаються:
- складена Учасником Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або договорів (але не менше одного договору), у якій відображаються реквізити аналогічного договору (договорів); ціна такого договору (договорів), строки виконання Учасником зобов’язань по поставці Товару за таким договором (договорами) та контрагент-замовник договору (замовник договорів).
До такої довідки Учасник надає копію одного або декількох аналогічних договорів, який (які) укладено не раніше 2021 року та документальне підтвердження повного виконання такого договору (договорів) (копії актів приймання-передачі товару, накладних тощо, а також обов’язково листи (відгуки, довідки) від Замовника таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань, в частині дотримання строків поставки та належної якості товару).
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
Для відповідності цьому кваліфікаційному критерію, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції аналогічний договір (чи декілька договорів у своїй сукупності) має (-ють) підтверджувати факт належної поставки протягом 2021-2023 років Товару в обсязі (кількості) не менше ніж 50 % від обсягу (кількості) Товару за даною процедурою закупівлі, який указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації.
Під аналогічним договором розуміється договір, за яким зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці замовнику бронежилетів 4 або 5 або 6 класів захисту з додатковим захистом, а зобов’язання іншої сторони договору (Замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог законодавства.
Дана вимога є дискримінаційною, адже ми, як потенційний учасник, не маємо можливості прийняти участі у даній закупівлі у зв’язку з відсутністю одного або декількох аналогічних договорів виконаних в повному обсязі, які підтверджують факт належної поставки протягом 2021-2023 років товару в обсязі (кількості) не менше ніж 50 % від обсягу (кількості) товару за даною процедурою закупівлі, тобто 5 000 шт.
Проте, наша компанія має великий досвід постачання бронежилетів, більше цього, наша компанія є виробником бронежилетів та має чимало аналогічних договорів на поставку бронежилетів 4, 5 та 6 класів захисту, зокрема в обсязі більше ніж 5 000 шт, проте один з договорів ще на стадії виконання.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Аналогічної позиції дотримується й Орган оскарження у рішенні від 04.10.2023 № 15860 у закупівлі № UA-2023-09-18-011840-a, рішенні від 03.07.2023 № 9723 у закупівлі № UA-2023-06-12-012114-a тощо.
Враховуючи викладене вище звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та встановити наступну вимогу:
«4.2) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції подаються:
- складена Учасником Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або договорів (але не менше одного договору), у якій відображаються реквізити аналогічного договору (договорів); ціна такого договору (договорів), строки виконання Учасником зобов’язань по поставці Товару за таким договором (договорами) та контрагент-замовник договору (замовник договорів). Інформація може надаватися про договір, що на стадії виконання, тобто такий за яким поставка ще не відбулася, але дія якого не закінчена.
До такої довідки Учасник надає копію одного або декількох аналогічних договорів, який (які) укладено не раніше 2021 року та документальне підтвердження повного виконання такого договору (договорів) (копії актів приймання-передачі товару, накладних тощо, а також обов’язково листи (відгуки, довідки) від Замовника таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань, в частині дотримання строків поставки та належної якості товару). Також Учасник може надати копію договору, який ще на стадії виконання, тобто такий за яким поставка ще не відбулася, але дія якого не закінчена, за умови, що у складі тендерної пропозиції буде надано мінімум один аналогічний договір, виконаний в повному обсязі.
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
Для відповідності цьому кваліфікаційному критерію, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції аналогічний договір (чи декілька договорів у своїй сукупності) має (-ють) підтверджувати наявність аналогічного досвіду протягом 2021-2023 років Товару в обсязі (кількості) не менше ніж 50 % від обсягу (кількості) Товару за даною процедурою закупівлі, який указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації. Інформація та документи можуть надаватися про договір(ори), що на стадії виконання, тобто такий за яким поставка ще не відбулася, але дія якого не закінчена.
Під аналогічним договором розуміється договір, за яким зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці замовнику бронежилетів 4 або 5 або 6 класів захисту з додатковим захистом, а зобов’язання іншої сторони договору (Замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог законодавства».
2. Пунктом 4.3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції подаються:
Складені Учасником та подані до уповноважених державних органів за підсумками 2022 року або за І квартал чи півріччя 2023 року Баланс* та Звіт про фінансові результати*, за формами затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» або наказом Мінфіну від 25.02.2000 № 39 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» або іншим нормативно-правовим актом, що регулює дану сферу.
* у складі тендерної пропозиції надається копія річної фінансової звітності за 2022 рік або проміжної (квартальної чи піврічної) звітності за 2023 рік, поданої до Державної податкової служби України чи Державної служби статистики України та копія квитанції про приймання звіту до обробки (друга квитанція) відповідно до норм Податкового кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1087-р «Деякі питання організації електронного документообігу та звітності» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557.
Зазначені документи повинні вказувати на дату їх подання в один із способів, передбачених пунктом 4 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, а саме:
- датою подання фінансової звітності вважається день фактичної її передачі за належністю, а у разі надсилання її поштою - дата одержання адресатом звітності, зазначена на штемпелі підприємства зв'язку, що обслуговує адресата;
- датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності.
У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає у складений ним Довідці інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені Учасником.
Для відповідності кваліфікаційному критерію щодо фінансової спроможності, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2022 році або за І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі за цими торгами (розмір очікуваної вартості указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації).
Дана вимога є дискримінаційною, адже ми, як потенційний учасник, не маємо можливості прийняти участі у даній закупівлі у зв’язку з тим, що фінансові результати свідчити про отримання нами доходу від реалізації у 2022 році або за І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі за цими торгами (розмір очікуваної вартості указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації), тобто менше ніж 176 000 000,00 грн.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене вище звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю та встановити наступну вимогу:
«4.3) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції подаються:
Складені Учасником та подані до уповноважених державних органів за підсумками 2022 року або за І квартал чи півріччя 2023 року Баланс* та Звіт про фінансові результати*, за формами затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» або наказом Мінфіну від 25.02.2000 № 39 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» або іншим нормативно-правовим актом, що регулює дану сферу.
* у складі тендерної пропозиції надається копія річної фінансової звітності за 2022 рік або проміжної (квартальної чи піврічної) звітності за 2023 рік, поданої до Державної податкової служби України чи Державної служби статистики України та копія квитанції про приймання звіту до обробки (друга квитанція) відповідно до норм Податкового кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1087-р «Деякі питання організації електронного документообігу та звітності» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557.
Зазначені документи повинні вказувати на дату їх подання в один із способів, передбачених пунктом 4 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, а саме:
- датою подання фінансової звітності вважається день фактичної її передачі за належністю, а у разі надсилання її поштою - дата одержання адресатом звітності, зазначена на штемпелі підприємства зв'язку, що обслуговує адресата;
- датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності.
У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає у складений ним Довідці інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені Учасником.
Для відповідності кваліфікаційному критерію щодо фінансової спроможності, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2022 році або за І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше ніж 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі за цими торгами (розмір очікуваної вартості указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації)».
3. Технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, викладеними у Додатку 3 до тендерної документації визначено, що замовник за лотом 1 закуповує бронежилети п’ятого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, шиї та захисним елементом в РПС (чорного кольору) у кількості 7 000 штук, а за ломом 2 - бронежилети п’ятого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, шиї та захисним елементом в РПС (кольору «мультикам») у кількості 3 000 штук.
Наша компанія пропонує до постачання бронежилети 6 класу захисту згідно ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови» в рамках очікуваної вартості закупівлі № UA-2023-11-09-004815-a, які є кращими за своїми технічними характеристиками.
Окрім цього, бронежилети, які пропонуються нами до постачання пройшли перевірку у Центральному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України та мають відповідне підтвердження.
Тобто замовник може отримати товар кращої якості та вищого класу захисту в рамках очікуваної вартості закупівлі № UA-2023-11-09-004815-a.
Враховуючи викладене вище звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотами 1 та 2 та замінити формування:
«бронежилети п’ятого класу захисту» на «бронежилети не нижче п’ятого класу захисту»;
«пластини 5 класу захисту за ДСТУ 8782:2018» на «пластини не нижче 5 класу захисту за ДСТУ 8782:2018»;
«Жорсткий бронеелемент за 5 класом захисту» на «Жорсткий бронеелемент не нижче 5 класу захисту».
4. Підпунктом 4 Технічних характеристик до предмету закупівлі лоту 1 та 2, викладеному у додатку 3 до тендерної документації визначено, що жорсткі захисні елементи, що складають захисну структуру бронежилету (передня та спинна частини) повинні бути виготовлені з композитних матеріалів (оксид алюмінію, карбід кремнію), у конструктивному виконанні з монолітної фактури «моноблок», що напресований на твердий підпір з надвисокомолекулярного (балістичного) поліетилену.
Завертаємо увагу на те, що світовий досвід довів, що мозаїчна кераміка, має істотну перевагу перед монолітною, за рахунок того, що при попаданні кулі, руйнуються лише елементи сектора влучення, а моноліт може дати тріщини по периметру всієї площі плити.
Враховуючи викладене вище звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотами 1 та 2 та замінити формування:
«з монолітної фактури «моноблок»» на «у конструктивному виконанні з монолітної фактури «моноблок», або мозаїчної, або стільникової».
Розгорнути
Згорнути
Керуючись положенням абзацу 2 пункту 54 Особливостей звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру з огляду на наступне.
1. Пунктом 4.2. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції подаються:
- складена Учасником Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або договорів (але не менше одного договору), у якій відображаються реквізити аналогічного договору (договорів); ціна такого договору (договорів), строки виконання Учасником зобов’язань по поставці Товару за таким договором (договорами) та контрагент-замовник договору (замовник договорів).
До такої довідки Учасник надає копію одного або декількох аналогічних договорів, який (які) укладено не раніше 2021 року та документальне підтвердження повного виконання такого договору (договорів) (копії актів приймання-передачі товару, накладних тощо, а також обов’язково листи (відгуки, довідки) від Замовника таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань, в частині дотримання строків поставки та належної якості товару).
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
Для відповідності цьому кваліфікаційному критерію, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції аналогічний договір (чи декілька договорів у своїй сукупності) має (-ють) підтверджувати факт належної поставки протягом 2021-2023 років Товару в обсязі (кількості) не менше ніж 50 % від обсягу (кількості) Товару за даною процедурою закупівлі, який указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації.
Під аналогічним договором розуміється договір, за яким зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці замовнику бронежилетів 4 або 5 або 6 класів захисту з додатковим захистом, а зобов’язання іншої сторони договору (Замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог законодавства.
Дана вимога є дискримінаційною, адже ми, як потенційний учасник, не маємо можливості прийняти участі у даній закупівлі у зв’язку з відсутністю одного або декількох аналогічних договорів виконаних в повному обсязі, які підтверджують факт належної поставки протягом 2021-2023 років товару в обсязі (кількості) не менше ніж 50 % від обсягу (кількості) товару за даною процедурою закупівлі, тобто 5 000 шт.
Проте, наша компанія має великий досвід постачання бронежилетів, більше цього, наша компанія є виробником бронежилетів та має чимало аналогічних договорів на поставку бронежилетів 4, 5 та 6 класів захисту, зокрема в обсязі більше ніж 5 000 шт, проте один з договорів ще на стадії виконання.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Аналогічної позиції дотримується й Орган оскарження у рішенні від 04.10.2023 № 15860 у закупівлі № UA-2023-09-18-011840-a, рішенні від 03.07.2023 № 9723 у закупівлі № UA-2023-06-12-012114-a тощо.
Враховуючи викладене вище звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та встановити наступну вимогу:
«4.2) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції подаються:
- складена Учасником Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або договорів (але не менше одного договору), у якій відображаються реквізити аналогічного договору (договорів); ціна такого договору (договорів), строки виконання Учасником зобов’язань по поставці Товару за таким договором (договорами) та контрагент-замовник договору (замовник договорів). Інформація може надаватися про договір, що на стадії виконання, тобто такий за яким поставка ще не відбулася, але дія якого не закінчена.
До такої довідки Учасник надає копію одного або декількох аналогічних договорів, який (які) укладено не раніше 2021 року та документальне підтвердження повного виконання такого договору (договорів) (копії актів приймання-передачі товару, накладних тощо, а також обов’язково листи (відгуки, довідки) від Замовника таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань, в частині дотримання строків поставки та належної якості товару). Також Учасник може надати копію договору, який ще на стадії виконання, тобто такий за яким поставка ще не відбулася, але дія якого не закінчена, за умови, що у складі тендерної пропозиції буде надано мінімум один аналогічний договір, виконаний в повному обсязі.
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
Для відповідності цьому кваліфікаційному критерію, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції аналогічний договір (чи декілька договорів у своїй сукупності) має (-ють) підтверджувати наявність аналогічного досвіду протягом 2021-2023 років Товару в обсязі (кількості) не менше ніж 50 % від обсягу (кількості) Товару за даною процедурою закупівлі, який указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації. Інформація та документи можуть надаватися про договір(ори), що на стадії виконання, тобто такий за яким поставка ще не відбулася, але дія якого не закінчена.
Під аналогічним договором розуміється договір, за яким зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці замовнику бронежилетів 4 або 5 або 6 класів захисту з додатковим захистом, а зобов’язання іншої сторони договору (Замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог законодавства».
2. Пунктом 4.3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції подаються:
Складені Учасником та подані до уповноважених державних органів за підсумками 2022 року або за І квартал чи півріччя 2023 року Баланс* та Звіт про фінансові результати*, за формами затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» або наказом Мінфіну від 25.02.2000 № 39 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» або іншим нормативно-правовим актом, що регулює дану сферу.
* у складі тендерної пропозиції надається копія річної фінансової звітності за 2022 рік або проміжної (квартальної чи піврічної) звітності за 2023 рік, поданої до Державної податкової служби України чи Державної служби статистики України та копія квитанції про приймання звіту до обробки (друга квитанція) відповідно до норм Податкового кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1087-р «Деякі питання організації електронного документообігу та звітності» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557.
Зазначені документи повинні вказувати на дату їх подання в один із способів, передбачених пунктом 4 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, а саме:
- датою подання фінансової звітності вважається день фактичної її передачі за належністю, а у разі надсилання її поштою - дата одержання адресатом звітності, зазначена на штемпелі підприємства зв'язку, що обслуговує адресата;
- датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності.
У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає у складений ним Довідці інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені Учасником.
Для відповідності кваліфікаційному критерію щодо фінансової спроможності, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2022 році або за І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі за цими торгами (розмір очікуваної вартості указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації).
Дана вимога є дискримінаційною, адже ми, як потенційний учасник, не маємо можливості прийняти участі у даній закупівлі у зв’язку з тим, що фінансові результати свідчити про отримання нами доходу від реалізації у 2022 році або за І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі за цими торгами (розмір очікуваної вартості указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації), тобто менше ніж 176 000 000,00 грн.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене вище звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю та встановити наступну вимогу:
«4.3) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції подаються:
Складені Учасником та подані до уповноважених державних органів за підсумками 2022 року або за І квартал чи півріччя 2023 року Баланс* та Звіт про фінансові результати*, за формами затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» або наказом Мінфіну від 25.02.2000 № 39 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» або іншим нормативно-правовим актом, що регулює дану сферу.
* у складі тендерної пропозиції надається копія річної фінансової звітності за 2022 рік або проміжної (квартальної чи піврічної) звітності за 2023 рік, поданої до Державної податкової служби України чи Державної служби статистики України та копія квитанції про приймання звіту до обробки (друга квитанція) відповідно до норм Податкового кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 № 1087-р «Деякі питання організації електронного документообігу та звітності» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557.
Зазначені документи повинні вказувати на дату їх подання в один із способів, передбачених пунктом 4 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, а саме:
- датою подання фінансової звітності вважається день фактичної її передачі за належністю, а у разі надсилання її поштою - дата одержання адресатом звітності, зазначена на штемпелі підприємства зв'язку, що обслуговує адресата;
- датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності.
У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає у складений ним Довідці інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені Учасником.
Для відповідності кваліфікаційному критерію щодо фінансової спроможності, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2022 році або за І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше ніж 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі за цими торгами (розмір очікуваної вартості указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації)».
3. Технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, викладеними у Додатку 3 до тендерної документації визначено, що замовник за лотом 1 закуповує бронежилети п’ятого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, шиї та захисним елементом в РПС (чорного кольору) у кількості 7 000 штук, а за ломом 2 - бронежилети п’ятого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, шиї та захисним елементом в РПС (кольору «мультикам») у кількості 3 000 штук.
Наша компанія пропонує до постачання бронежилети 6 класу захисту згідно ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови» в рамках очікуваної вартості закупівлі № UA-2023-11-09-004815-a, які є кращими за своїми технічними характеристиками.
Окрім цього, бронежилети, які пропонуються нами до постачання пройшли перевірку у Центральному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України та мають відповідне підтвердження.
Тобто замовник може отримати товар кращої якості та вищого класу захисту в рамках очікуваної вартості закупівлі № UA-2023-11-09-004815-a.
Враховуючи викладене вище звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотами 1 та 2 та замінити формування:
«бронежилети п’ятого класу захисту» на «бронежилети не нижче п’ятого класу захисту»;
«пластини 5 класу захисту за ДСТУ 8782:2018» на «пластини не нижче 5 класу захисту за ДСТУ 8782:2018»;
«Жорсткий бронеелемент за 5 класом захисту» на «Жорсткий бронеелемент не нижче 5 класу захисту».
4. Підпунктом 4 Технічних характеристик до предмету закупівлі лоту 1 та 2, викладеному у додатку 3 до тендерної документації визначено, що жорсткі захисні елементи, що складають захисну структуру бронежилету (передня та спинна частини) повинні бути виготовлені з композитних матеріалів (оксид алюмінію, карбід кремнію), у конструктивному виконанні з монолітної фактури «моноблок», що напресований на твердий підпір з надвисокомолекулярного (балістичного) поліетилену.
Завертаємо увагу на те, що світовий досвід довів, що мозаїчна кераміка, має істотну перевагу перед монолітною, за рахунок того, що при попаданні кулі, руйнуються лише елементи сектора влучення, а моноліт може дати тріщини по периметру всієї площі плити.
Враховуючи викладене вище звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотами 1 та 2 та замінити формування:
«з монолітної фактури «моноблок»» на «у конструктивному виконанні з монолітної фактури «моноблок», або мозаїчної, або стільникової».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2023 10:13
У відповідності до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, надаємо наступні роз’яснення.
1.2. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (пункт 28 Особливостей № 1178, пункт 2 частини другої статті 22 Закону).
Замовником установлено декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а отже, договори, які знаходяться на стадії виконання не можуть підтвердити повне виконання такого договору та належного виконання з боку Учасника зобов’язань, в частині дотримання строків поставки та належної якості товару.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, разом з цим відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановленого кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), отже Замовник діє в межах закону та встановлення критерію про отримання доходу учасника не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі що відповідає статті 16 Закону.
Отже, по лоту 1 потрібно надати Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2022 році або І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше ніж 50% від очікуваної вартості, тобто 123 200 000 грн.
А, по лоту 2 - Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2022 році або І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше 52 800 000 грн.
3. Щодо вимоги внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотами 1 та 2 та замінити формування:
- «бронежилети п’ятого класу захисту» на «бронежилети не нижче п’ятого класу захисту»;
- «пластини 5 класу захисту за ДСТУ 8782:2018» на «пластини не нижче 5 класу захисту за ДСТУ 8782:2018»;
- «Жорсткий бронеелемент за 5 класом захисту» на «Жорсткий бронеелемент не нижче 5 класу захисту».
Пропозиція Учасника не задовільняє вимоги замовника, оскільки зміна класу призведе до погіршення масогабаритних характеристик бронижелетів, що в свою чергу погіршить ергономіку бронижелетів.
4. Щодо вимоги внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотами 1 та 2 та замінити формування:
- «з монолітної фактури «моноблок»» на «у конструктивному виконанні з монолітної фактури «моноблок», або мозаїчної, або стільникової».
Зазначена пропозиція щодо використання мозаїчної кераміки не задовільняє вимоги замовника, оскільки при руйнуванні може утворювати осколки. З метою забезпечення захисту здоров’я працівників поліції вказана вимога погіршить захисні властивості бронежилету та є неприйнятною.
Вважаємо, що регламентовані замовником вимоги не є дискримінаційними та не порушують принципів здійснення публічних закупівель, у тому числі щодо забезпечення добросовісної конкуренції.
Додатково повідомляємо, що тендерна докумнетація постійно вивчається на предмет відповідності принципам недискримінаційності, та в разі виявлення ознак порушення будуть ініційовані зміни до тендерної документації.
1.2. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (пункт 28 Особливостей № 1178, пункт 2 частини другої статті 22 Закону).
Замовником установлено декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а отже, договори, які знаходяться на стадії виконання не можуть підтвердити повне виконання такого договору та належного виконання з боку Учасника зобов’язань, в частині дотримання строків поставки та належної якості товару.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, разом з цим відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановленого кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), отже Замовник діє в межах закону та встановлення критерію про отримання доходу учасника не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі що відповідає статті 16 Закону.
Отже, по лоту 1 потрібно надати Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2022 році або І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше ніж 50% від очікуваної вартості, тобто 123 200 000 грн.
А, по лоту 2 - Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2022 році або І квартал чи півріччя 2023 року продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше 52 800 000 грн.
3. Щодо вимоги внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотами 1 та 2 та замінити формування:
- «бронежилети п’ятого класу захисту» на «бронежилети не нижче п’ятого класу захисту»;
- «пластини 5 класу захисту за ДСТУ 8782:2018» на «пластини не нижче 5 класу захисту за ДСТУ 8782:2018»;
- «Жорсткий бронеелемент за 5 класом захисту» на «Жорсткий бронеелемент не нижче 5 класу захисту».
Пропозиція Учасника не задовільняє вимоги замовника, оскільки зміна класу призведе до погіршення масогабаритних характеристик бронижелетів, що в свою чергу погіршить ергономіку бронижелетів.
4. Щодо вимоги внести зміни до тендерної документації в частині встановлення вимог щодо Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотами 1 та 2 та замінити формування:
- «з монолітної фактури «моноблок»» на «у конструктивному виконанні з монолітної фактури «моноблок», або мозаїчної, або стільникової».
Зазначена пропозиція щодо використання мозаїчної кераміки не задовільняє вимоги замовника, оскільки при руйнуванні може утворювати осколки. З метою забезпечення захисту здоров’я працівників поліції вказана вимога погіршить захисні властивості бронежилету та є неприйнятною.
Вважаємо, що регламентовані замовником вимоги не є дискримінаційними та не порушують принципів здійснення публічних закупівель, у тому числі щодо забезпечення добросовісної конкуренції.
Додатково повідомляємо, що тендерна докумнетація постійно вивчається на предмет відповідності принципам недискримінаційності, та в разі виявлення ознак порушення будуть ініційовані зміни до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Бронежилети п’ятого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, шиї та захисним елементом в РПС (чорного кольору) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 246 400 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 464 000,00 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія (згідно форми затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2464000 UAH |
Аукціон
Позиції
7000 шт
Лот 1. Бронежилети п’ятого класу захисту з додатковим захистом паху, плечей, наплічників, боків, шиї та захисним елементом в РПС (чорного кольору)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Дата доставки:
31 січня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Лот 1.: По факту поставки товару на умовах визначених Додатком 4 до Документації. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" |
237 790 000,00
UAH
|
237 790 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРТАК.ЮА" |
246 399 000,00
UAH
|
246 399 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" #31778043 |
Відхилено |
237 790 000,00
UAH
|
24 листопада 2023 17:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2023 19:08
|
ТОВ "УКРТАК.ЮА" #44769530 |
Відхилено |
246 399 000,00
UAH
|
28 листопада 2023 17:25
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій