Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Міношукач (металодетектор) FOERSTER Mlnex 4.610 або еквівалент (ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони (відповідний код ДК:021:2015: 35124000-9 Металодетектори))
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2023-11-09-002737-a ● 72bb1c426e234b2ba9cf4dc31dc0c7f2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Надвірнянська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04054257 |
Вебсайт: | http://nadvirnamr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область |
Контактна особа: |
Петрик Ірина Павлівна 380347527400 nad110985vip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 11:53 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 11:53 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Металодетектори
Згідно рішення сесії від 19.10.2023 р № 1668-26/2023 «Про внесення змін до бюджету Надвірнянської міської територіальної громади на 2023 р» та листа від ВЧ А 4128 від 16.09.2023р № 2265
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Міношукач (металодетектор) FOERSTER Mlnex 4.610 або еквівалент (ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони (відповідний код ДК:021:2015: 35124000-9 Металодетектори))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 грудня 2023
ДК 021:2015: 35124000-9 — Металодетектори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 10:19 |
ТД за Особливостями Міношукач.docx | |
09 листопада 2023 10:19 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
09 листопада 2023 10:19 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
09 листопада 2023 10:19 |
Додаток 2 Технічні якісні, кількісні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-09-002737-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:39728047
Дата подання: 13 листопада 2023 12:06
Внесення змін в тендерну документацію
Шановний Замовник!
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі»
в розділі «Основні характеристики» предмета закупівлі вказані наступні температурні показники:
- Температура зберігання від - 50 С до +70 С
- Температура використання від - 35 С до +70 С.
Натомість, слід зазначити, що в кліматичній зоні України температурний діапазон за останні десять років складає від +50 С до – 20 С. За останні 30 років середня річна температура в Україні вже зросла на 1,2 С. Причому влітку зростає максимальна температура, тобто у цей сезон стає спекотніше, а взимку – тепліше (джерело: https://ecoaction.org.ua/zmina-klimatu-ua-ta-svit.html). Отже, в межах території України немає доцільності використовувати/зберігати металошукач з показниками екстремально низьких температур.
З метою залучення більшої кількості учасників закупівлі просимо змінити діапазон температур використання та зберігання , вказавши температуру для зберігання та використання від -20 С до +60 С.
В розділі «Відповідність стандартам» зазначена відповідність стандартам MIL-STD-810.
MIL-STD-810 — низка стандартних параметрів для лабораторних випробувань військового стандарту США (англ. United States Military Standard), що дозволяють визначити стійкість широкого переліку обладнання до всіляких впливів у непольових умовах. Крім цього, ці параметри дозволяють створювати обладнання для відтворення таких впливів. Проходження випробувань за цим стандартом, а саме останньою його версією — MIL-STD-810G, є необхідним для участі в замовленнях на постачання техніки та складників для Міністерства оборони США (Department of Defense) і НАТО (інформація використана із офіційних джерел за посиланням https://uk.wikipedia.org/wiki/MIL-STD-810).
У MIL-STD-810 відсутні посилання на міжнародні стандарти, що прийняті в Україні як ДСТУ і на які є нормативні посилання. Натомість, в Україні існує аналог стандарту MIL-STD-810 – це акредитовані лабораторії. Тому, якщо Замовник бажає мати військове обладнання, то для цього достатньо мати номер НАТО.
З метою залучення українських виробників металодетекторів є доцільним вказати можливість проходження відповідних випробувань в акредитованих лабораторіях України. При чому, спектр випробувань визначається військовими представництвами з урахуванням вимог ДСТУ та необхідних випробувань, достатніх для отримання номеру НАТО та допуску до експлуатації в Збройних Силах України.
Тому, просимо внести зміни в тендерну документацію в розділі «Відповідність стандартам» та додати наступну інформацію: «Якщо країною походження Товару є Україна, то Учасник повинен надати реєстраційний номер Міністерства оборони України та/або номенклатурний номер НАТО, а також акти, протоколи, сертифікати відповідності, тощо, на підставі яких проводилась вищезазначена реєстрація та надавався номер НАТО».
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі»
в розділі «Основні характеристики» предмета закупівлі вказані наступні температурні показники:
- Температура зберігання від - 50 С до +70 С
- Температура використання від - 35 С до +70 С.
Натомість, слід зазначити, що в кліматичній зоні України температурний діапазон за останні десять років складає від +50 С до – 20 С. За останні 30 років середня річна температура в Україні вже зросла на 1,2 С. Причому влітку зростає максимальна температура, тобто у цей сезон стає спекотніше, а взимку – тепліше (джерело: https://ecoaction.org.ua/zmina-klimatu-ua-ta-svit.html). Отже, в межах території України немає доцільності використовувати/зберігати металошукач з показниками екстремально низьких температур.
З метою залучення більшої кількості учасників закупівлі просимо змінити діапазон температур використання та зберігання , вказавши температуру для зберігання та використання від -20 С до +60 С.
В розділі «Відповідність стандартам» зазначена відповідність стандартам MIL-STD-810.
MIL-STD-810 — низка стандартних параметрів для лабораторних випробувань військового стандарту США (англ. United States Military Standard), що дозволяють визначити стійкість широкого переліку обладнання до всіляких впливів у непольових умовах. Крім цього, ці параметри дозволяють створювати обладнання для відтворення таких впливів. Проходження випробувань за цим стандартом, а саме останньою його версією — MIL-STD-810G, є необхідним для участі в замовленнях на постачання техніки та складників для Міністерства оборони США (Department of Defense) і НАТО (інформація використана із офіційних джерел за посиланням https://uk.wikipedia.org/wiki/MIL-STD-810).
У MIL-STD-810 відсутні посилання на міжнародні стандарти, що прийняті в Україні як ДСТУ і на які є нормативні посилання. Натомість, в Україні існує аналог стандарту MIL-STD-810 – це акредитовані лабораторії. Тому, якщо Замовник бажає мати військове обладнання, то для цього достатньо мати номер НАТО.
З метою залучення українських виробників металодетекторів є доцільним вказати можливість проходження відповідних випробувань в акредитованих лабораторіях України. При чому, спектр випробувань визначається військовими представництвами з урахуванням вимог ДСТУ та необхідних випробувань, достатніх для отримання номеру НАТО та допуску до експлуатації в Збройних Силах України.
Тому, просимо внести зміни в тендерну документацію в розділі «Відповідність стандартам» та додати наступну інформацію: «Якщо країною походження Товару є Україна, то Учасник повинен надати реєстраційний номер Міністерства оборони України та/або номенклатурний номер НАТО, а також акти, протоколи, сертифікати відповідності, тощо, на підставі яких проводилась вищезазначена реєстрація та надавався номер НАТО».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2023 20:20
Шановний Учаснику!
1. Щодо зауваження температурних показників: температури зберігання від - 50 С до +70 С та температури використання від - 35 С до +70 С згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» в розділі «Основні характеристики» предмета закупівлі зазначаємо, що вимоги щодо температур зберігання та використання міношукача (металодектора) встановлені відповідно до технічних характеристик світових виробників металодетекторів.
На сьогодні ГОСТ 15150-69 «Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды» (зі змінами 1-III-78, 2-IV-83, 3-II-89, 4-ИУС8-2002) втратив чинність з 01.01.2022 відповідно до наказу національного органу зі стандартизації від 14.12.2015 № 187. Зазначеним стандартом встановлювались основні вимоги до машин, пристроїв та виробів відповідно до кліматичних умов використання.
За останні 10-15 років фіксуються непоодинокі випадки у короткостроковий період екстремально низьких температур. Так, наприклад у м. Києві у період з 01 по 03 лютого 2012 року фіксувалась температура – 23,0 С, – 28,0 С, – 26,8 С відповідно. 12 грудня 2022 року у м. Кам’янець-Подільський фіксувалась температура – 21,2 С.
Окремо слід зазначити, що на сьогодні переважна більшість світових виробників виготовляють металошукачі, що відповідають зазначеним показникам.
Разом с тим, Ваше посилання на громадську організацію https://ecoaction.org.ua/zmina-klimatu-ua-ta-svit.html не може бути коректним, бо громадська організація не уповноважена надавати офіційну статистичну інформацію на відміну від Українського гідрометеорологічного інституту НАН УКРАЇНИ або Українського гідрометеорологічного центру ДСНС України.
2. Щодо відповідності стандартам MIL-STD-810 в розділі «Відповідність стандартам» Додаток 2 до тендерної документації, надаємо наступну відповідь: відповідно до підпункту 33 пункту 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до абзацу 2 пункту 3 статті 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються.
MIL-STD-810 – низка стандартних параметрів для лабораторних випробувань військового стандарту США (англ. United States Military Standard), що дозволяють визначити стійкість широкого переліку обладнання до всіляких впливів у непольових умовах. Крім цього ці параметри дозволяють створювати обладнання для відтворення таких впливів. Проходження випробувань за цим стандартом, а саме останньою його версією – MIL-STD-810G, є необхідним для участі в замовленнях на постачання техніки та складників для Міністерства оборони США (Department of Defense) і НАТО.
На сьогодні світові виробники міношукачів, які постачають до військових підрозділів свої вироби мають номенклатурні номери НАТО, та відповідно до інформації, викладеної на їх офіційних інтернет-сторінках відповідають вимогам стандарту MIL-STD-810.
Номенклатурний код НАТО означає, що виріб пройшов усі необхідні випробування, відповідає усім вимогам, що висуваються до такого виду продукції.
Крім того, висування вимог щодо стандарту MIL-STD-810 на сьогодні широко використовується і у комерційних цілях, що підтверджує якість продукції.
Що стосується розуміння визначення «акредитована лабораторія», повідомляємо, що відповідно до абзацу 5 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування. Тобто це не стандартний показник, вимога, чи характеристика, а організація яка підтверджує показник, вимогу чи характеристику.
3. У відповідь на вашу пропозицію: «З метою залучення українських виробників металодетекторів є доцільним вказати можливість проходження відповідних випробувань в акредитованих лабораторіях України» інформуємо, що така можливість присутня в тендерній документації, а саме: розділ 2, пп. 2, Додаток 2 до тендерної документації:
Якщо учасник є виробником Товару, який пропонується до постачання і Товар виготовляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані копії витягів з такого документа, а саме:
Титульний лист стандарту за яким виготовляється продукція;
Витяги зі стандарту де зазначена інформація в підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, зазначеним в технічній специфікації
1. Щодо зауваження температурних показників: температури зберігання від - 50 С до +70 С та температури використання від - 35 С до +70 С згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» в розділі «Основні характеристики» предмета закупівлі зазначаємо, що вимоги щодо температур зберігання та використання міношукача (металодектора) встановлені відповідно до технічних характеристик світових виробників металодетекторів.
На сьогодні ГОСТ 15150-69 «Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды» (зі змінами 1-III-78, 2-IV-83, 3-II-89, 4-ИУС8-2002) втратив чинність з 01.01.2022 відповідно до наказу національного органу зі стандартизації від 14.12.2015 № 187. Зазначеним стандартом встановлювались основні вимоги до машин, пристроїв та виробів відповідно до кліматичних умов використання.
За останні 10-15 років фіксуються непоодинокі випадки у короткостроковий період екстремально низьких температур. Так, наприклад у м. Києві у період з 01 по 03 лютого 2012 року фіксувалась температура – 23,0 С, – 28,0 С, – 26,8 С відповідно. 12 грудня 2022 року у м. Кам’янець-Подільський фіксувалась температура – 21,2 С.
Окремо слід зазначити, що на сьогодні переважна більшість світових виробників виготовляють металошукачі, що відповідають зазначеним показникам.
Разом с тим, Ваше посилання на громадську організацію https://ecoaction.org.ua/zmina-klimatu-ua-ta-svit.html не може бути коректним, бо громадська організація не уповноважена надавати офіційну статистичну інформацію на відміну від Українського гідрометеорологічного інституту НАН УКРАЇНИ або Українського гідрометеорологічного центру ДСНС України.
2. Щодо відповідності стандартам MIL-STD-810 в розділі «Відповідність стандартам» Додаток 2 до тендерної документації, надаємо наступну відповідь: відповідно до підпункту 33 пункту 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до абзацу 2 пункту 3 статті 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються.
MIL-STD-810 – низка стандартних параметрів для лабораторних випробувань військового стандарту США (англ. United States Military Standard), що дозволяють визначити стійкість широкого переліку обладнання до всіляких впливів у непольових умовах. Крім цього ці параметри дозволяють створювати обладнання для відтворення таких впливів. Проходження випробувань за цим стандартом, а саме останньою його версією – MIL-STD-810G, є необхідним для участі в замовленнях на постачання техніки та складників для Міністерства оборони США (Department of Defense) і НАТО.
На сьогодні світові виробники міношукачів, які постачають до військових підрозділів свої вироби мають номенклатурні номери НАТО, та відповідно до інформації, викладеної на їх офіційних інтернет-сторінках відповідають вимогам стандарту MIL-STD-810.
Номенклатурний код НАТО означає, що виріб пройшов усі необхідні випробування, відповідає усім вимогам, що висуваються до такого виду продукції.
Крім того, висування вимог щодо стандарту MIL-STD-810 на сьогодні широко використовується і у комерційних цілях, що підтверджує якість продукції.
Що стосується розуміння визначення «акредитована лабораторія», повідомляємо, що відповідно до абзацу 5 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування. Тобто це не стандартний показник, вимога, чи характеристика, а організація яка підтверджує показник, вимогу чи характеристику.
3. У відповідь на вашу пропозицію: «З метою залучення українських виробників металодетекторів є доцільним вказати можливість проходження відповідних випробувань в акредитованих лабораторіях України» інформуємо, що така можливість присутня в тендерній документації, а саме: розділ 2, пп. 2, Додаток 2 до тендерної документації:
Якщо учасник є виробником Товару, який пропонується до постачання і Товар виготовляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані копії витягів з такого документа, а саме:
Титульний лист стандарту за яким виготовляється продукція;
Витяги зі стандарту де зазначена інформація в підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, зазначеним в технічній специфікації
Номер вимоги: UA-2023-11-09-002737-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”, Код ЄДРПОУ:23151836
Дата подання: 13 листопада 2023 22:37
ТТХ
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши та проаналізувавши документацію до закупівлі UA-2023-11-09-002737-a «Міношукач (металодетектор) FOERSTER Mlnex 4.610 або еквівалент (ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони (відповідний код ДК:021:2015: 35124000-9 Металодетектори))» просимо виправити неточності в документації з метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, адже викладені вимоги є дискримінаційними та дозволяють запропонувати лише одну модель обладнання, що в свою чергу є порушенням проведення закупівлі у формі відкритих торгів з особливостями:
В документації вказано наступне:
Наявність 2-х пошукових котушок інтегрованих в один корпус з можливістю індикації по кожній котушці окремо.
Ви розділяєте індикацію по кожній котушці окремо, але не вказуєте, що саме має ідентифікувати кожна котушка, або ж дві разом (до прикладу, одна котушка ідентифікує метали, друга ідентифікує карбон або інші матеріали, які мають високу провідність). Дане формулювання не є точним для потенційних Постачальників, оскільки не висвітлює жодної вимоги, окрім як факту інтегрованості котушки. Якщо розглянути ТТХ FOERSTER Mlnex 4.610 на сайті виробника (https://www.foerstergroup.com/fileadmin/user_upload/downloads/Broschueren/Minex__4610_EN.pdf), то можна дізнатись, що одна котушка працює на прийом сигналу від металу, а інша на генерацію магнітного поля, і вони працюють одночасно. За таким принципом працюють майже всі металодетектори, які базуються на імпульсно-індукційній технології. Також існує обладнання, яке має в комплектації дві або й більше змінних котушок (наприклад, Vallon VMF4, який не гірший за технічними характеристиками). З метою забезпечення добросовісної конкуренції просимо Вас внести зміни і викласти даний пункт таким чином, щоб уникнути дискримінації потенційних Учасників та забезпечити рівні умови.
Пропонуємо прибрати дану вимогу щодо котушки, оскільки кожен виробник відповідно до власних проектувань розробляє котушки різної форми, різного розміру та з різними антенами й елементами для пошуку.
Також дуже наполегливо просимо вказати, що саме має виявляти детектор, щоб Вам не пропонували обладнання для пошуку монет і ювелірних прикрас, яке жодним чином не виявить пластикову протитанкову або протипіхотну міну. І наразі це найважливіший фактор при виборі моделі детектора, адже дані міни мають дуже низький вміст металу, який звичайним детектором для скарбів не виявити.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши та проаналізувавши документацію до закупівлі UA-2023-11-09-002737-a «Міношукач (металодетектор) FOERSTER Mlnex 4.610 або еквівалент (ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони (відповідний код ДК:021:2015: 35124000-9 Металодетектори))» просимо виправити неточності в документації з метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, адже викладені вимоги є дискримінаційними та дозволяють запропонувати лише одну модель обладнання, що в свою чергу є порушенням проведення закупівлі у формі відкритих торгів з особливостями:
В документації вказано наступне:
Наявність 2-х пошукових котушок інтегрованих в один корпус з можливістю індикації по кожній котушці окремо.
Ви розділяєте індикацію по кожній котушці окремо, але не вказуєте, що саме має ідентифікувати кожна котушка, або ж дві разом (до прикладу, одна котушка ідентифікує метали, друга ідентифікує карбон або інші матеріали, які мають високу провідність). Дане формулювання не є точним для потенційних Постачальників, оскільки не висвітлює жодної вимоги, окрім як факту інтегрованості котушки. Якщо розглянути ТТХ FOERSTER Mlnex 4.610 на сайті виробника (https://www.foerstergroup.com/fileadmin/user_upload/downloads/Broschueren/Minex__4610_EN.pdf), то можна дізнатись, що одна котушка працює на прийом сигналу від металу, а інша на генерацію магнітного поля, і вони працюють одночасно. За таким принципом працюють майже всі металодетектори, які базуються на імпульсно-індукційній технології. Також існує обладнання, яке має в комплектації дві або й більше змінних котушок (наприклад, Vallon VMF4, який не гірший за технічними характеристиками). З метою забезпечення добросовісної конкуренції просимо Вас внести зміни і викласти даний пункт таким чином, щоб уникнути дискримінації потенційних Учасників та забезпечити рівні умови.
Пропонуємо прибрати дану вимогу щодо котушки, оскільки кожен виробник відповідно до власних проектувань розробляє котушки різної форми, різного розміру та з різними антенами й елементами для пошуку.
Також дуже наполегливо просимо вказати, що саме має виявляти детектор, щоб Вам не пропонували обладнання для пошуку монет і ювелірних прикрас, яке жодним чином не виявить пластикову протитанкову або протипіхотну міну. І наразі це найважливіший фактор при виборі моделі детектора, адже дані міни мають дуже низький вміст металу, який звичайним детектором для скарбів не виявити.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2023 11:12
Шановний Учаснику.
№з/п 1. Стосовно вашої пропозиції виправити неточності в документації в Додатку 2 в розділі « Основні характеристики», а саме прибрати вимогу наявності 2-х пошукових котушок з метою забезпечення добросовісної конкуренції, оскільки кожен виробник відповідно до власних проектувань розробляє котушки різної форми, різного розміру та з різними антенами й елементами для пошуку, повідомляємо, що вимоги щодо наявності 2-х пошукових котушок інтегрованих в один корпус з можливістю індикації по кожній котушці окремо були сформульовані для забезпечення виконання завдань по виявленню дрібних металевих цілей поруч з великими металевими конструкціями. Зазначені якості міношукача є вкрай важливими для виконання поставлених завдань саперами військової частини. Вимоги не стосувалися принципів роботи металодетектора з DD котушкою.
№з/п 2. На ваше наполегливе прохання вказати, що саме має виявляти детектор, щоб нам не пропонували обладнання для пошуку монет і ювелірних прикрас, яке жодним чином не виявить пластикову протитанкову або протипіхотну міну відповідаємо, що в Додатку № 2 до тендерної документації в частині «Призначення» вакзано призначення предмету закупівлі, а саме: «Призначений для професійного використання підрозділами розмінування для виявлення металевих вибухонебезпечних предметів (міни, боєприпаси та суббоєприпаси всіх типів, які мають будь-які металеві елементи у своєму складі)»
Також для уникнення можливості запропонування обладнання, яке не призначено для пошуку вибухонебезпечних предметів в Додатку № 2 до тендерної документації є наступна вимога: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, учаснику у складі тендерної пропозиції потрібно надати:
- копії акту/протоколу випробувань з зазначенням глибин виявлення вибухонебезпечних предметів (ВНП)»
№з/п 1. Стосовно вашої пропозиції виправити неточності в документації в Додатку 2 в розділі « Основні характеристики», а саме прибрати вимогу наявності 2-х пошукових котушок з метою забезпечення добросовісної конкуренції, оскільки кожен виробник відповідно до власних проектувань розробляє котушки різної форми, різного розміру та з різними антенами й елементами для пошуку, повідомляємо, що вимоги щодо наявності 2-х пошукових котушок інтегрованих в один корпус з можливістю індикації по кожній котушці окремо були сформульовані для забезпечення виконання завдань по виявленню дрібних металевих цілей поруч з великими металевими конструкціями. Зазначені якості міношукача є вкрай важливими для виконання поставлених завдань саперами військової частини. Вимоги не стосувалися принципів роботи металодетектора з DD котушкою.
№з/п 2. На ваше наполегливе прохання вказати, що саме має виявляти детектор, щоб нам не пропонували обладнання для пошуку монет і ювелірних прикрас, яке жодним чином не виявить пластикову протитанкову або протипіхотну міну відповідаємо, що в Додатку № 2 до тендерної документації в частині «Призначення» вакзано призначення предмету закупівлі, а саме: «Призначений для професійного використання підрозділами розмінування для виявлення металевих вибухонебезпечних предметів (міни, боєприпаси та суббоєприпаси всіх типів, які мають будь-які металеві елементи у своєму складі)»
Також для уникнення можливості запропонування обладнання, яке не призначено для пошуку вибухонебезпечних предметів в Додатку № 2 до тендерної документації є наступна вимога: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, учаснику у складі тендерної пропозиції потрібно надати:
- копії акту/протоколу випробувань з зазначенням глибин виявлення вибухонебезпечних предметів (ВНП)»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Діджитал енд аналог сістемс/Digital and analog systems" |
188 100,00
UAH з ПДВ
|
153 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” |
186 750,00
UAH з ПДВ
|
170 998,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Діджитал енд аналог сістемс/Digital and analog systems" #30113136 |
Переможець |
153 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 19:14
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 15:53
|
Договір № 192.pdf | укладений |
01 грудня 2023 15:51
|