Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКОМОСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04056316 |
Вебсайт: | https://vmgromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 80074, Україна , Львівська обл., Червоноградський р-н, м. Великі Мости, вул. ШЕВЧЕНКА, буд. 6 |
Контактна особа: |
Наталія Груба +380977006340 hruba-natalia@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 36 386 294,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 185 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (додаток 6) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA2882017203442910724000 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 04056316. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 180 000,00 грн. (сто вісімдесят тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 10:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ особливості реконструкція.docx | |
09 листопада 2023 10:09 |
додатки ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-27-000023 ● 9f865891756144108a916b245742a786
- Статус: вирішено ● Дата: 12 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.12.2023 № 328
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 27.12.2023 № 328.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-09-002448-a, 09.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-28 17:00:28
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-11-09-002448-a, яка проведена Великомостівською міською радою Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що у частині 7 (Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)) розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що відповідно до пункту 6-1 розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2023 році - 15 відсотків та що у випадку, якщо товар, що входить до закупівлі даних робіт та який пропонується учасником згідно кошторисних розрахунків включений у відповідний перелік та вартість одиниці такого становить чи перевищує 200 тис. грн., до учасника застосовується відповідне положення про ступінь локалізації.
Також, відповідно до вимог частини 7 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження відповідності вимогам щодо ступеня локалізації товару, учасники на яких поширюються такі вимоги подають у складі тендерної пропозиції:
1) довідку з переліком товарів відповідно до кошторисної документації, що підлягають локалізації.
2) довідку з посиланням на веб-сайт уповноваженого органу та з зазначенням способу перевірки інформації щодо включення конкретного товару у Перелік уповноваженого органу.
3) Замовником вимагається наявність в учасника процедури закупівлі локалізованого товару сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Відповідно до Технічного завдання (міститься у Додатку 3 до тендерної документації) при виконанні робіт за досліджуваною процедурою закупівлі передбачено здійснення монтажу: насосного агрегату лопатевого відцентрового одноступінчастого, багатоступінчастого об'ємного, вихрового, поршневого, приводного, роторного на загальній фундаментній плиті або моноблочного, маса 0,064 т (Станція дозування гіпохлориту натрію з насосом дозатором SEKO Invikta KCS633, Q=3,0л/год, Н=2,0бар, N=0,015кВт); насосного агрегату лопатевого відцентрового одноступінчастого, багатоступінчастого об'ємного, вихрового, поршневого, приводного, роторного на загальній фундаментній плиті або моноблочного, маса 0,064 т (Насос для подачі осаду на зневоднення, Q=3м.куб./год, Н=10м, N=0,75кВт); устаткування виду машин і механізмів у приміщенні, маса устаткування 0,1 т (Станція дозування флокулянту TR-600 з мішалкою МТЕ-250-0,12 N=0,12кВт, та з насосом дозатором Injecta TM05050G, Q=60,0л/год, Н=5,0м, N=0,09кВт); насосного агрегату лопатевого відцентрового одноступінчастого, багатоступінчастого об'ємного, вихрового, поршневого, приводного, роторного на загальній фундаментній плиті або моноблочного, маса 0,064 т (Насос для подачі стічних вод VXC 15/50-F Pedrollo, Q=9,5 м3/год., H=12 м, N=1,15 кВт ).
Також у Локальному кошторисі 02-03-02 на обладнання установки «УМКА-БІО» враховано: Станція дозування гіпохлориту натрію TR-600 з насосом-дозатором SEКO Invikta KSC633, Q=3 л/год., H=2 бар, N=15 Вт; Насос для подачі осаду на зневоднення VXm 10/35 Pedrollo, Q=3 м3/год., H=10 м, N=0,75 кВт; Станція дозування флокулянту TR-600 з мішалкою МТЕ-250-0,12 N=0,12кВт, та з насосом дозатором Injecta TM05050G, Q=60 ,0л/год, Н=5,0м, N=0,09кВт, маса 100 кг, у Локальному кошторисі 02-04-02 на Пусконалагоджувальні роботи Зливова станція враховано, зокрема, Насос для подачі стічних вод VXC 15/50-F Pedrollo, Q=9,5 м3/год., H=12 м, N=1,15 кВт, а у Локальному кошторисі 02-06-01 на Резервне обладнання враховано: Насос-дозатор гіпохлориту натрія Invikta KCS633, Q=3,1 л/год.,H=2,0 бар, N=0,015 кВт; Насос-дозатор флокулянту Injecta TM05050G, Q=60 л/год., P=5 м, N=0,09 кВт; Насос для подачі осаду на зневоднення VXm 10/35 Pedrollo, Q=3 м3/год., H=10 м, N=0,75 кВт.
Крім того, у розділі «Технічна характеристика окремого обладнання» Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) у складі установки «УМКА-БІО» вказано, зокрема, Станція дозування гіпохлориту натрію TR-600 з насосом-дозатором SEКO Invikta KSC633, Q=3 л/год., H=2 бар, N=15 Вт – 1 шт; Насос для подачі осаду на зневоднення VXm 10/35 Pedrollo, Q=3 м3/год., H=10 м, N=0,75 кВт – 1 шт; Станція дозування флокулянту TR-600 з мішалкою МТЕ-250-0,12 N=0,12кВт, та з насосом дозатором Injecta TM05050G, Q=60 ,0л/год, Н=5,0м, N=0,09кВт - 1 шт.
Слід зазначити, що згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Отже, вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі (а не конкретної одиниці товару), вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), становить або перевищує 200 тис. грн (про що також зазначено у роз’ясненні Міністерства економіки України від 30.08.2022 №3323-04/62315-06).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Якими документами у складі тендерної пропозиції підтверджено учасником-переможцем виконання вимог частини 7 розділу ІІІ тендерної документації щодо локалізації та наявності сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, стосовно наступного товару (який зазначено у Технічному завданні Замовника): насос-дозатор SEKO Invikta KCS633, насос-дозатор Injecta TM05050G, насос для подачі стічних вод VXC 15/50-F Pedrollo, насос для подачі осаду на зневоднення VXm 10/35 Pedrollo ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-02 10:44:10
Пояснення на запит
1.На Ваш моніторинг повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно – кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок.
2.Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://vmgromada.gov.ua/news/1699882821 в розділі «Новини».
3. За вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Відповідно до п.4 ПКМУ №861 від 02.08.2022р. «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» … «Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення ТОВАРУ до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості ТОВАРУ із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів ТОВАРУ (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України».
Відповідно до п.7 зазначеної ПКМУ «7. Ступінь локалізації розраховується виробником ТОВАРУ та автоматично підтверджується шляхом математичної перевірки інформації, внесеної до форми калькуляції собівартості ТОВАРУ…. Відповідність ТОВАРУ вимогам пункту 5 цього Порядку підтверджується шляхом зазначення необхідної інформації в електронних полях заявки.»
Отже, вносяться дані про конкретну одиницю товару та ступінь її локалізації, а не про всі насоси, які вами зазначені в запиті, а також кожній одиниці товару присвоюється окремий ID та зазначається відсоток ступеня локалізації.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не мав підстав відхиляти пропозицію ТОВ «Е.Т.Е Актив», оскільки вказані Вами насоси не потребували підтвердження ступеня локалізації.
Разом з цим, надаємо Західному офісу Держаудитслужби наступні документи:
1. Рішенням виконавчого комітету № 141 від 07.11.2023р. «Про затвердження проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м.Великі Мости Львівської області»
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №1
3. Експертний звіт №14-0698/01-23 від 19 жовтня 2023р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м.Великі Мости Львівської області», № UA-2023-11-09-002448-a,Великомостівська міська рада Львівської області повідомляє наступне: Замовником торгів прийнято рішення про розірвання достроково Договору №338 від 06.12.2023 року. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до ТОВ «Е.Т.Е.АКТИВ» письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №338 від 06.12.2023 року буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства. Також повідомляємо, що Замовником будуть вжиті заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3,28,47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та врахування норм пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13-1 Порядку №861 при складанні тендерної документації, а також врахування норм пункту 3 Особливостей №1178 та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону при здійсненні закупівлі предмету закупівлі, щодо якого застосовуються особливості локалізації виробництва.
2024-01-22 11:46:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.) • усунуто
Порушення усунено, договір розірвано
2024-03-12 08:46:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Е.Т.Е. АКТИВ" |
35 998 484,40
UAH з ПДВ
|
35 998 484,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Е.Т.Е. АКТИВ" #40455031 |
Переможець |
35 998 484,40
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 13:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2023 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2024 17:38
|
Додаткова угода на розірвання.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 09:19
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 10:49
|
договір №338.pdf | укладений |
06 грудня 2023 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення щодо фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п.11.2. Договору № 338 від 06.12.2023 року уклали цю Додаткову угоду №2 про наступне: Замовник і Підрядник дійшли згоди розірвати Договір № 338 від 06.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |