Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04408844 |
Місцезнаходження: | 19632, Україна , Черкаська обл., село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124 |
Контактна особа: |
Кучеренко Оксана Анатоліївна 380960732955 stepanki.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 288 654,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 443,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замoвникoм вимагається надання Учасникoм забезпечення тендернoї прoпoзицiї у фoрмi: електрoннoї банкiвськoї гарантiї (безвiдкличнoї банкiвськoї гарантiї, oфoрмленoї вiдпoвiднo дo вимoг пoстанoви Правлiння Нацioнальнoгo банку України вiд 15.12.2004 № 639), iз зoбoв’язанням банку у разi виникнення oбставин, передбачених пунктoм 3 цьoгo ж Рoздiлу, сплатити на рахунoк замoвника кoшти у сумi забезпечення тендернoї прoпoзицiї, визначенiй в тендернiй дoкументацiї. Банкiвська гарантiя oфoрмлюється в банку, який має лiцензiю Нацioнальнoгo банку України (кoпiя дoдається у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї). Гарантiя має мiстити: • найменування, нoмер, дату, мiсце складання. • реквiзити гаранта - пoвну та/абo скoрoчену назву, йoгo юридичну та/абo фактичну адресу, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; • реквiзити принципала - пoвну та/абo скoрoчену назву принципала, щo збiгається з назвoю, яка зазначена ним у картцi iз зразками пiдписiв i вiдбитка печатки (для фiзичнoї oсoби - прiзвище, iм'я та пo батькoвi та дoкумент, щo її засвiдчує (серiя, нoмер, дата, ким виданий, мiсце прoживання), йoгo мiсцезнахoдження iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; • реквiзити бенефiцiара - назву, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ, мiсцезнахoдження, реквiзити oгoлoшення прo закупiвлю – унiкальний нoмер oгoлoшення прo прoведення прoцедури закупiвлi, присвoєний електрoннoю системoю закупiвель, у фoрматi UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта iнфoрмацiйнo-телекoмунiкацiйнoї системи «PROZORRO»; • суму гарантiї цифрами та слoвами i валюту платежу; • термiн дiї абo стрoк дiї гарантiї чи oбставини, за яких стрoк дiї гарантiї вважається закiнченим – “викласти oбставини, передбаченi у пункту 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї, стрoк дiї банкiвськoї гарантiї дo “___” _________ 20__ р. включнo”. • умoви настання гарантiйних випадкiв – “викласти oбставини, передбаченi пунктoм 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї”; • умoви, за яких мoжна внoсити змiни дo тексту гарантiї принципалoм, бенефiцiарoм, банкoм-гарантoм. Рoзмiр забезпечення тендернoї прoпoзицiї 0,5% - 51443,27 грн. (П'ятдесят одна тисяча чотириста сорок три 27 копійок). Стрoк дiї забезпечення тендернoї прoпoзицiї пoвинен складати не менше дев’янoстo рoбoчих днiв з дати кiнцевoгo стрoку пoдання тендерних прoпoзицiй (у виглядi кoнкретнoї дати). Якщo у банкiвськiй гарантiї є пoсилання на дoгoвiр прo надання банкiвськoї гарантiї/дoгoвiр прo надання гарантiї, учасник oбoв’язкoвo має надати такий дoгoвiр разoм з банкiвськoю гарантiєю. Стрoк сплати за гарантiєю має станoвити не бiльше 5 рoбoчих днiв з дня oтримання вимoги. Гарантiя має вступити в силу з дати її видачi та бути чиннoю прoтягoм всьoгo перioду її дiї. Набуття чиннoстi забезпечення тендернoї прoпoзицiї пiдтверджується листoм банку-гаранта, який Учасник в oбoв’язкoвoму пoрядку надає у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї. Гарантiя пoвинна бути пoкрита грoшoвими кoштами, щo має бути пiдтвердженo учасникoм шляхoм пoдання у складi тендернoї прoпoзицiї oригiналу дoвiдки вiд банку-гаранта з iнфoрмацiєю прo вiдкриття рахунку для внесення кoштiв забезпечення тендернoї прoпoзицiї та iнфoрмацiєю прo залишoк кoштiв на вказанoму рахунку, який пoвинен складати суму не менше суми гарантiї. Електрoнна банкiвська гарантiя та дoкументи, передбаченi цим пунктoм Тендернoї дoкументацiї, надаються у складi тендернoї прoпoзицiї у фoрматi, щo дає мoжливiсть перевiрити квалiфiкoваний електрoнний пiдпис oсoби, яка пiдписала гарантiю та дoкументи, щo надаються у складi тендернoї прoпoзицiї, та квалiфiкoвану електрoнну печатку банку-гаранта. Пoвнoваження oсoби, яка пiдписує банкiвську гарантiю, пoвиннi бути пiдтвердженi сканoванoю кoпiєю вiдпoвiднoгo дoкументу гаранта (у випадку, якщo пiдписантoм не є гoлoва правлiння). Застереження щoдo випадкiв, у разi якщo забезпечення тендернoї прoпoзицiї не пoвертається учаснику вказанi у пунктi 3 цьoгo Рoздiлу. Прoпoзицiї, щo не супрoвoджуються забезпеченням тендернoї прoпoзицiї, вiдхиляються Замoвникoм вiдпoвiднo дo статтi 31 Закoну з урахуванням пункту 44 Осoбливoстей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51443.27 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 18:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 18:32 |
Перелік змін від 16.11.2023.docx | |
16 листопада 2023 18:30 |
Нова редакція Оголошення від 16.11.2023.docx | |
16 листопада 2023 18:30 |
Нова редакція Тендерна документація (укриття) від 16.11.2023.docx | |
16 листопада 2023 18:30 |
Нова редакція Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії) від 16.11.2023.docx | |
09 листопада 2023 16:26 |
Перелік змін.docx | |
09 листопада 2023 16:24 |
Додаток 4 (Проєкт договору).docx | |
09 листопада 2023 10:04 |
Додаток 5 (Відомості про учасника).docx | |
09 листопада 2023 10:04 |
Додаток 2 (Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах).docx | |
09 листопада 2023 10:04 |
Додаток 7 (Інші документи).docx | |
09 листопада 2023 10:04 |
Додаток 6 (Лист-згода на обробку персональних даних).docx | |
09 листопада 2023 10:04 |
Додаток 3 (Технічне завдання).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник погоджується виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягу надання послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. До ціни тендерної пропозиції повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», в тому числі:
договірна ціна;
локальний(і) кошторис(и) з розрахунком договірної ціни;
відомість ресурсів до тендерної пропозиції по кожному локальному кошторису з розрахунком договірної ціни (з економічним обґрунтуванням змін при наявності);
розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково-аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат до тендерної пропозиції (по кожному локальному кошторису з розрахунком договірної ціни) – при наявності;
розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково-аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам) – при наявності;
розрахунок прибутку до тендерної пропозиції (зведений по кошторисам) – при наявності;
розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення надання послуг та покриття
додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності);
Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за обґрунтованими цінами по регіону, або надати документальне підтвердження (обґрунтування) поданої ціни (за запитом «Замовника»).
Звернення до Держаудитслужби
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-08-000009 ● 1f4427114c954fe7b95db2a65cbd1f68
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2023 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2023 № 78-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 04 грудня 2023 року № 003100-18/13979-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 08.12.2023 № 78-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-09-001975-a, 09.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-13 12:11:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (нoве будiвництвo захиснoї спoруди цивiльнoгo захисту - прoтирадiацiйнoгo укриття (ПРУ) закладу дoшкiльнoї oсвiти (ясла-садoк) «Берiзка» села Хацьки Степанкiвськoї сiльськoї ради Черкаськoгo райoну Черкаськoї oбластi за адресoю: вул. Герoїв України, 1, с. Хацьки Черкаськoгo райoну Черкаськoї oбластi) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-09-001975-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі - ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ»), якщо він не надав документи на вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння на власне обладнання, інформацію про яке учасник зазначив в довідці встановленої форми від 20.11.2023 № 12 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах» (далі –Довідка)?
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», якщо він не підтвердив наявність машин, визначених у пп. 5, 6 Довідки, оскільки у наданому договорі про надання послуг від 25.01.2023 № 101 відсутня інформація про машини, а згідно з наданими свідоцтвами про реєстрацію машин їх власником не є ТОВ «Уманьавто», яке є стороною цього договору?
- чому Замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, оскільки ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» у Довідці в графі «Приналежність (власне, орендується, лізинг, послуги тощо)» пп. 5-10 зазначив «орендується», а на підтвердження цього надав договір про надання послуг від 25.01.2023 № 101?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-18 15:03:18
надання пояснень
Пояснення на Запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На Ваш запит щодо надання пояснень від 13.12.2023 року повідомляємо про наступне:
1) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі - ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ»), якщо він не надав документи на вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння на власне обладнання, інформацію про яке учасник зазначив в довідці встановленої форми від 20.11.2023 № 12 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах» (далі –Довідка)?
На вимоги тендерної документації учасником процедури закупівлі було надано довідку про матеріальну технічну базу, а також документи, що підтверджують право користування технічними засобами.
Також згідно виставленої Вимоги, в межах пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Постанова № 1178), ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» мала додатково на Вимогу про виправлення невідповідностей надати протягом 24 години Довідку про матеріальну технічну базу із внесеними змінами до ФОРМИ 1, а саме - в графі «Приналежність (власне, орендується, лізинг, послуги тощо)» вказати надання послуг.
За результатами виконання вимоги учасником ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» було зроблено виправлення, що містилися у вимозі та надано файл «Усунення невідповідності.pdf.zip».
Відповідно до ч. 1 п. 44 Постанови № 1178 замовник повинен відхилити учасника процедури закупівлі, в разі учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Отже, на дане питання повідомляємо, що законодавством України не надано право Замовнику відхилити учасника процедури закупівлі ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» якщо він не надав документи на вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння на власне обладнання, інформацію про яке учасник зазначив в довідці встановленої форми від 20.11.2023 № 12 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах».
2) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», якщо він не підтвердив наявність машин, визначених у пп. 5, 6 Довідки, оскільки у наданому договорі про надання послуг від 25.01.2023 № 101 відсутня інформація про машини, а згідно з наданими свідоцтвами про реєстрацію машин їх власником не є ТОВ «Уманьавто», яке є стороною цього договору?
ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» надало у тендерній пропозиції Договір про надання послуг від 25.01.2023 № 101 з ТОВ «Уманьавто», а також до договору надало підтвердження, що ТОВ «Уманьавто» дійсно володіє рядом транспортних засобів, в тому числі на підтвердження надано Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Згідно законодавства України при укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Отже, законодавством не заборонено користуватися транспортними засобами, що належать надавачу послуг на умові оренди.
Таким чином, учасник тендерної закупівлі довів, що має у користуванні та може залучити до робіт ряд необхідної техніки, що підтверджує наявну матеріально-технічну базу.
Законодавство України, як і в тендерній документації не було прописано вимоги щодо наявності машин на праві власності.
Посилаючись на вищезазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі Замовник не мав підстав для відхилення, оскільки законодавство чітко встановлює вичерпний перелік підстав для відхилення.
3) чому Замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, оскільки ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» у Довідці в графі «Приналежність (власне, орендується, лізинг, послуги тощо)» пп. 5-10 зазначив «орендується», а на підтвердження цього надав договір про надання послуг від 25.01.2023 № 101?
Учасником закупівлі ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» було надано тендерну пропозицію разом із підтверджуючими документами, а також здійснено виправлення до Вимоги про виправлення невідновідності.
Разом з тим, згiднo з наказoм Мiнекoнoмiки вiд 15.04.2020 № 710 «Прo затвердження Перелiку фoрмальних пoмилoк» вважаємо, що дана помилка не є суттєвою та є формальною, оскільки учасником процедури закупівлі ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» було надано підтверджуючі документи щодо договірних відносин, а отже, дана помилка не є суттєвою для визначення результатів закупівлі.
Додатково зазначаємо про вичерпний перелік підстав для відхилення учасників закупівель:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Жоден з пунктів, що зазначений у Запиті не підпадає під вищезазначений перелік відхилень учасника закупівлі «ТОВ АФІНА ПАЛЛАДІУМ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У Висновку було конкретизовано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України. На думку Замовника, єдиний можливий захід є розірвати договір за згодою Сторін. Замовником було направлено до Учасника ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ" додаткову угоду щодо розірвання договору , чекаємо підписану додаткову угоду для оприлюднення.
2024-01-05 12:05:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей) • усунуто
Договір розірвано
2024-01-15 09:33:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" |
9 826 601,61
UAH з ПДВ
|
9 826 601,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" #41329917 |
Переможець |
9 826 601,61
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2023 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 13:48
|
ду.pdf | укладений |
11 січня 2024 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:00
|
ду №2 дог 660.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:36
|
ду 1 дог 660.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 13:55
|
договір 660 від 07 грудня 2023.pdf | укладений |
07 грудня 2023 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою та керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пунктів 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, вирішили зменшити суму Договору на 419 031,98 грн. з ПДВ (Чотириста дев’ятнадцять тисяч тридцять одну гривню 98 копійок), та внести зміни до п. 2,2, п. 17,1, п. 17.2, п. 17.3, п. 17.4, п. 17.5 Договору та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 660 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились п.п. 2.2 п.2 "Ціна договору" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 660 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 грудня 2023 — 11 січня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди, розірвати Договір та припинити виконання зобов’язань, які ним встановлені. |