Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32371188 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, вулиця, Лермонтова, будинок 4-Б |
Контактна особа: |
Ляш Ірина Миколаївна 380507509785 gsez.uk.2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 00:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 15:48 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 15:48 |
Очікувана вартість: | 2 159 991,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець здійснює оплату за даним Договором у такий спосіб: протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної, Покупець перераховує кошти в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника суму, зазначену у Договорі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2023 22:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 10:14 |
Протокольне рішення УО - зміни.doc | |
10 листопада 2023 10:14 |
перелік змін.docx | |
10 листопада 2023 10:14 |
ТД.doc | |
09 листопада 2023 00:40 |
Протокольне рішення УО.doc | |
09 листопада 2023 00:40 |
ТД.doc | |
09 листопада 2023 00:40 |
проект договору.docx |
13 листопада 2023 22:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 листопада 2023 10:14 |
Протокольне рішення УО - зміни.doc
|
|||||||||
10 листопада 2023 10:14 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
10 листопада 2023 10:14 |
ТД.doc
|
|||||||||
09 листопада 2023 00:40 |
Протокольне рішення УО.doc
|
|||||||||
09 листопада 2023 00:40 |
ТД.doc
|
|||||||||
09 листопада 2023 00:40 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовником було розглянуто Вашу вимогу, у відповідь повідомляємо про наступне: Замовником оголошено відкриті торги особливостями на закупівлю дизель-генераторних установок Стосовно технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі: Генераторні установки (генератора дизельного) або еквівалент за (ДК 021:2015 (31120000-3 – Генератори) номер закупівлі UA-2023-11-09-000016-a були зазначені технічні характеристики генераторів підв’язаних під певну марку з зазначенням виразу «еквівалент»
На підставі ст.. 23 п 4. Закону , «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
В абз.2 п.4 ст. 14 закону зазначено, що «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
Дані технічні характеристики є необхідно обґрунтовані виходячи з специфіки виробничого процесу комунального підприємства та не суперечать чинному Законодавству.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискриміна-ційних вимог та у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Замовником було розглянуто Вашу вимогу, у відповідь повідомляємо про наступне: Замовником оголошено відкриті торги особливостями на закупівлю генераторних установок (дизельний генератор). Генератор — компактна електростанція, яка працює за рахунок спалювання палива в двигуні внутрішнього згоряння.
Дана закупівля оголошена комунальним підприємством міста, яке є підприємством критичної інфраструктури. Дані генераторні установки закупаються в рамках підготовки підприємства до зимового сезону в умовах воєнного стану в Україні.
Вказаний товар буде встановлюватись на фікальних насосних станціях комунального підприємства, тому дата виготовлення генераторних установок має принципово важливе значення.
Замовник не має можливості перевірити в яких умовах зберігався товар випущений до 2023 року. Металеві конструкції генераторів могли зазнати прихованої корозії. Крім того, в генераторних установках, згідно регламенту необхідно проводити заміну робочих рідин, навіть у непрацюючих.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-30-000055 ● 127a878527de4f208c00477c02d4a921
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2024 № 7-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 січня 2024 року № 7-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-11-09-000016-a від 09.11.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 10:35:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Генераторні установки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-000016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому у річному плані закупівель Вами не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету, якщо джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету?
3. Чому в тендерній документації Вами не зазначено наступну інформацію:
а) передбачену абзацом другим пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі;
б) передбачену пунктом 13-1 Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою КМУ від 02.08.2022 № 861, про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
в) визначену пунктом 8 частини другої статті 22 Закону - у проекті договору (Додаток №4 до тендерної документації) не зазначено порядок змін його умов?
4. Яким чином переможець ТОВ «ІНВО ЮНІОН» виконав вимоги підпунктів 3.3 та 3.4 пункту 3 розділу 6 тендерної документації в частині надання у спосіб визначений пункті 1 розділу 3 тендерної документації (через електронну систему закупівель) оновленої цінової пропозиції, при тому, що ціна ТОВ «ІНВО ЮНІОН» за результатами аукціону змінилась?
5. Чи виконано Договір поставки від 05.12.2023 № 96, укладений із ТОВ «ІНВО ЮНІОН», у повному обсязі? Якщо так, то надайте будь ласка підтверджуючі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 13:53:34
Відповідь на запит
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби служби в Чернівецькій області від 30.01.2024, який надіслано Замовнику в рамках моніторингу процедури публічної закупівлі за предметом «Генераторні установки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-000016-a ) (далі – Закупівля), надаємо відповіді на поставлені питання:
1. Розмір бюджетного призначення, кількісні та якісні показники та очікувана вартість предмета закупівлі визначались Замовником у відповідності до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін та на підставі Цінових пропозицій (цінові пропозиції додаються).
Технічні характеристики предмета закупівлі визначались по потребі Замовника.
2. Повідомляємо, що джерелом фінансування Закупівлі є кошти місцевого бюджету. При вказівці у річному плані закупівель коду економічної класифікації видатків бюджету джерела фінансування Закупівлі було допущено технічну помилку.
3. а)Відповідно до абзацу 4 п.28 Особливостей, якщо замовник не зазначив в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей: «є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації».
Через обмежене бюджетне фінансування по даній закупівлі оцінка даної тендерної пропозиції проводидилася автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”. Питома вага — 100 %.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому
б) В ході перевірки пропозиції на відповідність тендерної документації було встановлено ступінь локалізації даної пропозиції. (Скрін додається).
При доставці даного товару учасник надав оновлену цінову пропозицію та сертифікати відповідності (копії додаються).
в) В проекті договору, а саме в розділі 9 були зазначені порядок змін його умов:
«9.ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ
9.1. Зміна умов цього Договору допускається лише за взаємною згодою Сторін.
9.2. Усі зміни, доповнення та додатки до цього Договору мають бути складені у письмовій формі, підписані уповноваженими представниками та засвідчені печатками Сторін та є невід’ємною частиною цього Договору.».
4. Згідно п. 3.1. Договору поставки « 3.1. Прийняття товару здійснюється Покупцем по накладній, що підтверджує згоду останнього на купівлю товару даного асортименту, в кількості і по цінам, що визначені в накладній. Право власності переходить до Покупця в момент отримання товару від Постачальника за накладною.». ТОВ «ІНВО ЮНІОН» виконав умови договору в строк , що підтверджує видаткова накладна № 132 від 05.12.2023р. (копія додається)
- скан.docx
- 24. цінова пропозиція після аукціону.pdf
- 28. довідка щодо локалізації.pdf
- 172623 КП МСЄЗ КМР Matari 60-132квт.pdf
- 172660 КП МСЄЗ КМР EnerSol 60-132квт.pdf
- відповідь.pdf
- вн до дог 96.pdf
- КП_Генератори_3313.pdf
- копія сертифікат та декларація відповідності.pdf
- лист ТУ та Висновок Держ сан- епід експертизи.pdf
- Сертифікат ISO копія.pdf
- Сертифікат ISO копія.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 16:30:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Генераторні установки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-000016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. У поясненні, наданого Вами 14.02.2024 через електронну систему закупівель, зазначено, що ТОВ «ІНВО ЮНІОН» виконав умови Договору поставки від 05.12.2023 № 96 в строк, що підтверджує видаткова накладна № 132 від 05.12.2023р.
Чи оплачено поставлений товар за видатковою накладною від 05.12.2023 № 132 у повному обсязі? Якщо так, то надайте будь ласка підтверджуючі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-18 21:55:57
Відповідь на запит
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби служби в Чернівецькій області від 14.02.2024, який надіслано Замовнику в рамках моніторингу процедури публічної закупівлі за предметом «Генераторні установки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-000016-a ) (далі – Закупівля), надаємо відповіді на поставлене питання:
1. Згідно підписаного договору № 96 від 05.12.2023 р. між КП «МСЄЗ»КМР» та ТОВ «ІНВО ЮНІОН» на постастачання генераторних установок згідно закупівлі за номером ID: UA-2023-11-09-000016-a ) в п. 2. Даного договору «2.СУМА ДОГОВОРУ ТА УМОВИ ОПЛАТИ» в п.п. «2.2. Покупець здійснює оплату за даним Договором у такий спосіб: протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної, Покупець перераховує кошти в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника суму, зазначену у п.п. 2.1. даного Договору.», п.п. 2.1. Загальна сума Договору на момент його укладення складає - 1 459 500,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 243 250,00 грн.
Згідно сформованої платіжної інструкції №1 (№313241686) від 11 грудня 2023 року даний платіж був направлений на оплату. 12.12.2023 року був опрацьований державною казначейською службою України ( копія платіжної інструкції додається).
Таким чином Замовник виконав перед Постачальником фінансові зобов’язання в строк зазначені в Договорі № 96 від 05.12.2023р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи статті 4, 11 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанову Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), наказу виконуючого обов’язки директора комунального підприємства «Міська служба єдиного замовника» Курахівської міської ради» «Про призначення уповноваженої особи, відповідальної за публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 07.11.2022 № 78/1, та зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель зазначених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби служби в Чернівецькій області від 30.01.2024, який надіслано Замовнику в рамках моніторингу процедури публічної закупівлі за предметом «Генераторні установки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-000016-a) (далі – Закупівля) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Юридичному відділу та уповноваженій особі відповідальній за організацію та проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану провести роз’яснювальну роботу, економічні навчання, тощо та недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 5 частини другої статті 4,частини 5 статті 8, пункту 8 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 Розділу Х Закону, абзацу другого пункту 28 Особливостей №1178, абзацу першого пункту 13-1 Порядку № 861 2. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
2024-02-25 21:57:52
- Протокол УО.pdf
- Звіт.pdf
- Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації генератор DGU165.pdf
- Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації генератор DGU110.pdf
- Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації генератор DGU110.pdf
- Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації генератор DGU165.pdf
- Звіт.pdf
- Протокол УО.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 4 Закону.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВО ЮНІОН" |
1 578 588,30
UAH з ПДВ
|
1 459 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ КОМПРЕССОРЕН" |
1 995 000,00
UAH з ПДВ
|
1 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВО ЮНІОН" #39108124 |
Переможець |
1 459 500,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 23:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2024 21:54
|
Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації генератор DGU165.pdf | укладений |
25 лютого 2024 21:52
|
Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації генератор DGU110.pdf | укладений |
25 лютого 2024 21:52
|
Протокол УО.pdf | укладений |
25 лютого 2024 21:52
|
Звіт.pdf | укладений |
25 лютого 2024 21:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 12:37
|
договір 96.pdf | укладений |
06 грудня 2023 12:36
|