Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Академічний ліцей імені братів Шеметів ЛМР |
Код ЄДРПОУ: | 25165950 |
Вебсайт: | http://lbschool2.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, проспект Володимирський, б.62/1 |
Контактна особа: |
Голояд Леся Іванівна +380536171620 l.goloyad@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2023 15:25 |
Очікувана вартість: | 16 844 866,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 224,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт, підписаних Сторонами, відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та протягом десяти банківських днів з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів, з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Середньооблікова кількість штатних працівників: | 30% |
Від 60 працівників і більше: | 30% |
Від 55 включно до 59 працівників: | 10% |
До 50 працівників: | 0% |
10 листопада 2023 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 13:41 |
Перелік змін.DOCX | |
10 листопада 2023 13:41 |
Тд11.docx |
10 листопада 2023 14:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2023 13:41 |
Перелік змін.DOCX
|
|||
10 листопада 2023 13:41 |
Тд11.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000066 ● 5bd972c4dc324902826bc45fe2f28b18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2024 № 44
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 28.02.2024 № 44.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-11-08-011728-a, 08.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 09:27:00
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD:
UA-2023-11-08-011728-a, яка проведена Академічним ліцеєм імені братів Шеметів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації в пункті 6 розділу VI тендерної документації забезпечення виконання договору про закуплю Замовником не вимагається.
Одночасно, у пункті 11.5 Проекту договору, що наведений у Додатку №3 до тендерної документації вказано наступне: «У відповідності до вимог тендерної документації Виконавець надає Замовнику копію платіжного доручення грошової застави в розмірі 2% (два відсотки) від вартості Договору на суму __________ грн (сума прописом), про перерахування зазначених коштів на розрахунковий рахунок останнього».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Чи вимагалося Замовником надання забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі ? Пояснити невідповідності між умовами пункту 6 розділу VI тендерної документації та Додатку №3 до тендерної документації. У разі встановлення вимоги надання забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі – надати документальне підтвердження виконання такої вимоги переможцем тендеру.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Також, під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічного завдання (міститься у Додатку №1 до тендерної документації) при виконанні робіт за досліджуваною процедурою закупівлі передбачено установлення каналізаційних насосних установок та установлення насосів відцентрових з електродвигуном (Локальний кошторис 02-01-06) та монтаж дизель-генератора стаціонарного (Локальний кошторис 02-01-016).
Слід зазначити, що згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Отже, вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), становить або перевищує 200 тис. гривень.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Зокрема, відповідно до пункту 4 Порядку №861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Також, відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати обґрунтоване пояснення щодо відсутності у тендерній документації вимог про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником (насоси та дизель-генератор), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
6. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання (насоси та дизель-генератор), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
7. Надати до моніторингу Локальні кошториси 02-01-06 та 02-01-016, а також підсумкову відомість ресурсів до укладеного договору від 05.12.2023 №83.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 15:57:10
Відповідь на запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТСЛУЖБИ.
Відносно питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?
Предметом закупівлі відповідно враховуючи п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво. Згідно законодавства в сфері будівництва, будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
До складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Враховуючи вищевикладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме кошторисної документації. (Скан зведеного кошторису додається.)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено веб-сайті
https://lbschool2.at.ua
Щодо питання Чи вимагалося Замовником надання забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі? Пояснити невідповідності між умовами пункту 6 розділу VI тендерної документації та Додатку №3 до тендерної документації. У разі встановлення вимоги надання забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі – надати документальне підтвердження виконання такої вимоги переможцем тендеру.
Вказана в запиті невідповідність є технічною помилкою, з огляду що вимоги до учасників формуються учасником в тендерній документації, а не в проекті договору забезпечення виконання договору замовником не вимагалося та відповідно переможцем не надавалося, що відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
Щодо питання Надати інформації (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. (Скан документу підрядника на право підпису тендеру додаються).
Щодо наступного питання.
Локалізація застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі становить або перевищує 200 тис. гривень.
Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Зазначена в запиті вимога не узгоджується з вказаним терміном передбаченим статтею 1 Закону, адже предметом закупівлі є роботи, а не товари.
Крім цього, відомості, які в обов’язковому порядку мають бути в тендерній документації передбачені нормами статті 22 Закону, яка не містить норми необхідності зазначення інформації про ступінь локалізації при її формуванні.
Насос та дизель-генератор придбаваються учасником процедури закупівлі в рамках виконання робіт, а не Замовником. З огляду на вказане, нами не включену вказану Вами вимогу до тендерної документації, що не суперечить вимогам Закону.
Щодо Надання інформації (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання (насоси та дизель-генератор), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Враховуючи, попередню відповідь на запит, запитувану Вами інформацію не надаємо, з огялду на відсутність в тендерній документації такої вимоги. За вказаних обставин, тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Щодо питатання Надати до моніторингу Локальні кошториси 02-01-06 та 02-01-016, а також підсумкову відомість ресурсів до укладеного договору від 05.12.2023 №83.
При підписанні договору про закупівлю сторонами було підписано 3 додатки, які є його невід’ємною частиною, а саме Договірна ціна, Календарний графік та План фінансування. Локальні кошториси 02-01-06 та 02-01-016, а також підсумкову відомість ресурсів до укладеного договору від 05.12.2023 №83 не підписувалися. Враховуючи вказане, окрім Додатків до договору які оприлюднено в електронній системі закупівель, інші документи до укладеного Договору відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-08-011728-a (далі – Висновок) надаємо наступну інформацію. 1. У Висновку зазначено про порушення вимог пункту 3 та 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Задокументовані порушення пункту 3 Особливостей, в частині нібито здійснення нами даної закупівлі без урахування Особливостей та/або недотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та порушення пункту 28 Особливостей в частині формування тендерної документації не у відповідності до вимог статті 22 Закону є необґрунтованими, з огляду на наступне. Вказані висновки було задокументовано аудиторами через невідповідність терміну аномально низької ціни тендерної пропозиції, зазначеного в пункті 1.1 частини 1 розділу V тендерної документації. Проте, при формуванні даного твердження не було враховано вичерпного переліку інформації, яка відповідно до норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» має обов’язково міститися в тендерній документації. Серед інформації, яка обов’язково повинна бути зазначена в тендерній документації відсутній обов’язок замовника зазначати інформацію про аномально низьку ціну. Крім цього, розрахунок аномально низької ціни передбачений законодавством та розраховується електронною системою автоматично. Тому несуттєве відхилення визначення аномально низької ціни в тендерній документації не впливає на хід проведення закупівлі. За вказаних обставин, не дивлячись на термін визначений замовником розрахунок аномально низької ціни буде здійснено електронною системою закупівель з дотриманням вимог чинного законодавства. Враховуючи викладене, замовником при складанні тендерної документації дотримано вимоги законодавства у сфері закупівель. 2. У Висновку стверджується, що тендерна документація не містить обсягів ресурсів, наявність яких передбачена вимогами законодавства. Замовник не погоджується з таким твердженням, адже в складі тендерної пропозиції надано Локальні кошториси, які містять об’єми робіт та ресурсів для їх виконання, які повною мірою дають можливість здійснити розрахунок договірної ціни. За вказаних обставин замовником дотримано вимог законодавства при складанні тендерної документації. 3. Відносно не надання Учасником ТОВ «Лубнижитлобуд 2010» щорічного звіту про підтвердження дійсності сертифіката ISO 45001:2018 (у 2023 р. – до 23.02.2023) інформуємо, надання зазначеного документу не передбачалося умовами тендерної документації тому не може вважатися невідповідністю тендерної пропозиції вказаного Учасника. Тендерною документацією було передбачено вимогу надання лише сертифіката ISO 45001:2018, що і було виконано Учасником. Так, в складі тендерної пропозиції надано сертифікат ISO 45001:2018 та всі необхідні документи, які підтверджують чинність вищезгаданого сертифікату, а тому законодавчих підстав для надання Учаснику вимоги про усунення невідповідностей протягом 24 годин у Замовника не було. 4. Відносно твердження, що календарний графік виконання робіт, який наведений у Додатку №2 до укладеного Договору №83, містить лише інформацію про роки виконання робіт (2023 та 2024) та вартість робіт в розрізі років виконання робіт, однак не містить інформації щодо видів (етапів, комплексів) робіт за договором, а також періодів початку та закінчення кожного етапу (виду) робіт у вказаному календарному графіку виконання робіт відсутня, чим недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону повідомляємо, що Договір на виконання робіт від 05.12.2023 № 83, в тому числі і календарний графік до нього, укладений відповідно до проекту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації. Укладення договору про закупівлю, в тому числі календарного графіку, який не відповідає умовам тендерної документації могло призвести до суттєвих порушень законодавства, виправити які на етапі укладання договору було б неможливо. Замовником розглянуто питання щодо внесення змін до календарного графіку. З підрядником підписано додаткову угоду щодо внесення змін в Календарний план виконання робіт та внесено зміни в Календарний план. Враховуючи вищевикладене, замовником не здійснено суттєвих порушень законодавства, які б призвели до негативних наслідків. Проте, повідомляємо, що з метою неухильного дотримання законодавства при здійсненні закупівель, з Уповноваженою особою проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Разом з цим, висловлюємо вдячність за розуміння в необхідності продовження робіт з будівництва найпростішого укриття закладу освіти, що є особливо важливим у воєнний час.
2024-03-29 15:31:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. Крім того встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону при укладенні договору про закупівлю внаслідок не врахування норм законодавства, яке регулює порядок укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (Постанови КМУ №668).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2023 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010" |
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 11 760 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010" #05388233 |
Переможець |
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2024 13:36
|
Д.у 3.pdf | укладений |
18 вересня 2024 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2024 13:16
|
Календарний.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 15:36
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
29 березня 2024 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 16:27
|
житлобуд (6).pdf | укладений |
06 грудня 2023 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |