Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони – ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони території – ДК 021:2015: 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Очікувана вартість
526 800,00 UAH
UA-2023-11-08-007116-a ● f0a1c03a55fc49928dd1d326d794e04b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05496780 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11 |
Контактна особа: |
Марина Якимчук +380444607428 knp_kmpb2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2023 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 11:47 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 11:47 |
Очікувана вартість: | 526 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 268,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони території – ДК 021:2015: 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата 100 %. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих послуг не пізніше ніж протягом 14 банківських днів після підписання актів сторонами, або моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 11:06 |
ТД охорона зі змінами від 08.12.23.docx | |
08 грудня 2023 11:06 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
08 грудня 2023 11:06 |
Додаток 5 зі змінами.docx | |
08 грудня 2023 11:06 |
Зміни до ТД 5.docx | |
04 грудня 2023 11:50 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
04 грудня 2023 11:50 |
Зміни до ТД.docx | |
29 листопада 2023 14:39 |
Зміни до ТД 4.docx | |
28 листопада 2023 16:17 |
Зміни до ТД 3.docx | |
27 листопада 2023 15:47 |
Додаток 3 зі змінами.docx | |
27 листопада 2023 15:47 |
Зміни до ТД 2.docx | |
15 листопада 2023 13:53 |
Зміни до ТД.docx | |
08 листопада 2023 12:42 |
Додаток 4.docx | |
08 листопада 2023 12:42 |
Додаток 1.docx |
08 грудня 2023 11:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
08 грудня 2023 11:06 |
ТД охорона зі змінами від 08.12.23.docx
|
||||||||||||||||||
08 грудня 2023 11:06 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
08 грудня 2023 11:06 |
Додаток 5 зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
08 грудня 2023 11:06 |
Зміни до ТД 5.docx
|
||||||||||||||||||
04 грудня 2023 11:50 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
04 грудня 2023 11:50 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||||||||||||||
29 листопада 2023 14:39 |
Зміни до ТД 4.docx
|
||||||||||||||||||
28 листопада 2023 16:17 |
Зміни до ТД 3.docx
|
||||||||||||||||||
27 листопада 2023 15:47 |
Додаток 3 зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
27 листопада 2023 15:47 |
Зміни до ТД 2.docx
|
||||||||||||||||||
15 листопада 2023 13:53 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||||||||||||||
08 листопада 2023 12:42 |
Додаток 4.docx
|
||||||||||||||||||
08 листопада 2023 12:42 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рішення АМКУ
Дата подання: 27 листопада 2023 16:15
Дата відповіді: 28 листопада 2023 16:08
Шановний Замовнику, чому Ви не виконуєте рішення АМКУ? Внесені Вами зміни до ТД не в повному обсязі відображають рішення АМКУ щодо змін, ба більше, містять нові дискримінаційні вимоги. Відповідальність за таке порушення, як невиконання рішення АМКУ понесе керівник Замовника. Передбачений розмір штрафу — від 34 000 до 85 000 гривень. Вимагаємо привести ТД у відповідність до рішення АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо уважно ознайомитися зі внесеними змінами до тендерної документації. Зміни було внесено по кожній позиції у відповідності до рішення АМКУ та не містять нових дискримінаційних вимог, а в системі PROZORRO щодо кожної скарги стоїть Статус: Порушення усунуто.
Уточнення щодо дозволів
Дата подання: 28 листопада 2023 10:54
Дата відповіді: 28 листопада 2023 15:15
Доброго дня! У Вас є вимога: Довідка про наявність засобів радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт. Кількість радіоелектронних засобів повинна бути не менше п’яти одиниць. На підтвердження надати копії видаткових накладних на придбання та дозволи, видані учаснику, на експлуатацію в регіоні надання послуг. Ваша вимога складена на основі законодавства, яке вже не чинне майже два роки і втратило дію. Дозволи видавалися згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» і отримати їх можна було до 31.12.2021 включно, а з 01.01.2022 року можна отримати тільки Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно прийнятого нового Закону України «Про електронні комунікації». Тому просимо додати можливість надати відомості замість дозволів для тих, хто отримав такі документи після 01.01.2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-08-007116-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 27 листопада 2023 16:46
РІШЕННЯ АМКУ
Шановний Замовник!
Вимикайте свій режим "хитрощів" і виконуйте рішення АМКУ
В іншому випадку за невиконання рішення буде ще одна скарга і моніторинг ДАСУ!
Вимикайте свій режим "хитрощів" і виконуйте рішення АМКУ
В іншому випадку за невиконання рішення буде ще одна скарга і моніторинг ДАСУ!
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 листопада 2023 16:12
Шановний учаснику!
Просимо вас дотримуватися етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, взаємоповаги та не переходити на особистості. А також просимо уважно ознайомитися зі внесеними змінами до тендерної документації. Зміни було внесено по кожній позиції у відповідності до рішень АМКУ, а в системі PROZORRO щодо кожної скарги стоїть Статус: Порушення усунуто.
Просимо вас дотримуватися етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, взаємоповаги та не переходити на особистості. А також просимо уважно ознайомитися зі внесеними змінами до тендерної документації. Зміни було внесено по кожній позиції у відповідності до рішень АМКУ, а в системі PROZORRO щодо кожної скарги стоїть Статус: Порушення усунуто.
Номер вимоги: UA-2023-11-08-007116-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 27 листопада 2023 17:01
відповідальний з питань цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим. На підтвердження надати посвідчення
про функціональне навчання у сфері цивільного захисту на співробітника (керівника) підприємства Учасника.
Шановний Замовник!
А це що за ноу-хау?
Це якими НПА передбачена наявність такого працівника і як взагалі виглядає його посвідчення?
Дана вимога прописана під конкретний тип учасників, які мають таку особу.
Прохання внести зміни та виключити дану вимогу, тому що вона буде оскаржена
А це що за ноу-хау?
Це якими НПА передбачена наявність такого працівника і як взагалі виглядає його посвідчення?
Дана вимога прописана під конкретний тип учасників, які мають таку особу.
Прохання внести зміни та виключити дану вимогу, тому що вона буде оскаржена
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2023 16:12
Шановний учаснику!
Зазначаємо, що навчання посадових осіб та працівників підприємств, установ та організацій регулюється: статтею 40 Кодексу цивільного захисту України; Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 № 444; Порядком затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, затвердженим наказом МВС від 05.12.2019 № 1021, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 3 лютого 2020 за № 108/34391.
Законом про Охорону праці передбачено, що особи у разі прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи мають проходити інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях. Зокрема, навчання працюючого населення діям у надзвичайних ситуаціях є обов'язковим і здійснюється в робочий час за програмами підготовки населення діям у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об'єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту. (ст. 40. Кодекс цивільного захисту України).
Тому включення в тендерну документацію вимоги щодо наявності відповідальної особи з питань цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим та на підтвердження цього надання посвідчення про функціональне навчання у сфері цивільного захисту на співробітника (керівника) підприємства Учасника відповідає законодавчим нормам, зокрема частині першій статті 20 Кодексу цивільного захисту України. Це свідчить про необхідність впровадження системи підготовки персоналу на рівні підприємств, установ та організацій.
Забезпечення безпеки праці та виконання вимог охорони праці є важливим аспектом діяльності будь-якого суб'єкта господарювання. Підготовка працівників до дій у надзвичайних ситуаціях не лише забезпечує їхню безпеку, але й сприяє ліквідації наслідків подій, що можуть виникнути в ході професійної діяльності.
Проходження спеціального навчання з цивільного захисту дозволяє працівникам ефективно взаємодіяти в екстрених ситуаціях, допомагаючи уникнути надзвичайних ситуацій та ліквідувати їхні наслідки. Цей аспект важливий як для захисту працівників, так і для збереження майна та довкілля.
Зазначимо, що відповідно до законодавства, суб'єкти господарювання несуть відповідальність за наслідки надзвичайних ситуацій, і чітке виконання вимог щодо підготовки персоналу є важливим елементом відповідальної діяльності.
Тому вважаємо за потрібне включити до тендерної документації цю вимогу, адже Виконавець має вирішувати типові завдання усіх напрямків своєї професійної діяльності з обов’язковим дотриманням вимог охорони праці, відповідальності за безпеку на об’єкті охорони, особливо у період дії воєнного стану.
Навчання з питань цивільного захисту регулюється:
- статтями 39, 40 та 91 Кодексу цивільного захисту України;
- Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444;
- Порядком проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819;
- Положенням про організацію навчального процесу з функціонального навчання, затвердженим наказом МВС від 21 жовтня 2014 № 1112, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2014 р. за № 1398/26175.
Відповідно до вимог пункту 6 статті 40 та пунктів 2, 6 статті 91 КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ:
- допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання з питань цивільного захисту забороняється;
- особи керівного складу та фахівці суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у перший рік призначення на посаду і періодично один раз на три роки зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту у відповідних навчально-методичних центрах сфери цивільного захисту;
- перелік осіб, які проходять навчання з питань цивільного захисту, затверджується Кабінетом Міністрів України.
ПЕРЕЛІК осіб керівного складу та фахівців суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, які зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту (постанова Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819):
- керівники суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та їх заступники, функціональні обов’язки яких пов’язані із забезпеченням цивільного захисту;
- працівники, яких призначено до складу формувань цивільного захисту, утворені суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, та які залучаються до організації та проведення робіт з дегазації, дезактивації територій і об’єктів, інших видів спеціальної обробки, дозиметричного контролю та радіаційно-хімічної розвідки;
- працівники диспетчерських служб суб’єктів господарювання, у власності або у користуванні яких є хоча б один об’єкт підвищеної небезпеки;
- інженерно-технічні працівники, які очолюють ланки, групи тощо з обслуговування захисних споруд цивільного захисту;
- посадові особи, на яких покладені обов’язки з питань цивільного захисту (за відсутності окремої штатної одиниці) у суб’єктах господарювання незалежно від форми власності.
Особам, які пройшли навчання з питань цивільного захисту, видається посвідчення встановленого зразка, що мають єдину наскрізну нумерацію в ДСНС.
Також просимо вас дотримуватися етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, взаємоповаги та не переходити на особистості.
Зазначаємо, що навчання посадових осіб та працівників підприємств, установ та організацій регулюється: статтею 40 Кодексу цивільного захисту України; Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 № 444; Порядком затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, затвердженим наказом МВС від 05.12.2019 № 1021, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 3 лютого 2020 за № 108/34391.
Законом про Охорону праці передбачено, що особи у разі прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи мають проходити інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях. Зокрема, навчання працюючого населення діям у надзвичайних ситуаціях є обов'язковим і здійснюється в робочий час за програмами підготовки населення діям у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об'єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту. (ст. 40. Кодекс цивільного захисту України).
Тому включення в тендерну документацію вимоги щодо наявності відповідальної особи з питань цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим та на підтвердження цього надання посвідчення про функціональне навчання у сфері цивільного захисту на співробітника (керівника) підприємства Учасника відповідає законодавчим нормам, зокрема частині першій статті 20 Кодексу цивільного захисту України. Це свідчить про необхідність впровадження системи підготовки персоналу на рівні підприємств, установ та організацій.
Забезпечення безпеки праці та виконання вимог охорони праці є важливим аспектом діяльності будь-якого суб'єкта господарювання. Підготовка працівників до дій у надзвичайних ситуаціях не лише забезпечує їхню безпеку, але й сприяє ліквідації наслідків подій, що можуть виникнути в ході професійної діяльності.
Проходження спеціального навчання з цивільного захисту дозволяє працівникам ефективно взаємодіяти в екстрених ситуаціях, допомагаючи уникнути надзвичайних ситуацій та ліквідувати їхні наслідки. Цей аспект важливий як для захисту працівників, так і для збереження майна та довкілля.
Зазначимо, що відповідно до законодавства, суб'єкти господарювання несуть відповідальність за наслідки надзвичайних ситуацій, і чітке виконання вимог щодо підготовки персоналу є важливим елементом відповідальної діяльності.
Тому вважаємо за потрібне включити до тендерної документації цю вимогу, адже Виконавець має вирішувати типові завдання усіх напрямків своєї професійної діяльності з обов’язковим дотриманням вимог охорони праці, відповідальності за безпеку на об’єкті охорони, особливо у період дії воєнного стану.
Навчання з питань цивільного захисту регулюється:
- статтями 39, 40 та 91 Кодексу цивільного захисту України;
- Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444;
- Порядком проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819;
- Положенням про організацію навчального процесу з функціонального навчання, затвердженим наказом МВС від 21 жовтня 2014 № 1112, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2014 р. за № 1398/26175.
Відповідно до вимог пункту 6 статті 40 та пунктів 2, 6 статті 91 КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ:
- допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання з питань цивільного захисту забороняється;
- особи керівного складу та фахівці суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у перший рік призначення на посаду і періодично один раз на три роки зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту у відповідних навчально-методичних центрах сфери цивільного захисту;
- перелік осіб, які проходять навчання з питань цивільного захисту, затверджується Кабінетом Міністрів України.
ПЕРЕЛІК осіб керівного складу та фахівців суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, які зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту (постанова Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819):
- керівники суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та їх заступники, функціональні обов’язки яких пов’язані із забезпеченням цивільного захисту;
- працівники, яких призначено до складу формувань цивільного захисту, утворені суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, та які залучаються до організації та проведення робіт з дегазації, дезактивації територій і об’єктів, інших видів спеціальної обробки, дозиметричного контролю та радіаційно-хімічної розвідки;
- працівники диспетчерських служб суб’єктів господарювання, у власності або у користуванні яких є хоча б один об’єкт підвищеної небезпеки;
- інженерно-технічні працівники, які очолюють ланки, групи тощо з обслуговування захисних споруд цивільного захисту;
- посадові особи, на яких покладені обов’язки з питань цивільного захисту (за відсутності окремої штатної одиниці) у суб’єктах господарювання незалежно від форми власності.
Особам, які пройшли навчання з питань цивільного захисту, видається посвідчення встановленого зразка, що мають єдину наскрізну нумерацію в ДСНС.
Також просимо вас дотримуватися етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, взаємоповаги та не переходити на особистості.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-08-007116-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 10 листопада 2023 15:39
Дата подання: 10 листопада 2023 15:39
Скарга на вимоги тендерної жокументації та неправомірні дії замовника
Оскарження умов тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2023 18:26
Рішення від 14.11.2023 № 18195.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2023 18:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2023 № 18716.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2023 13:21
Рішення від 21.11.2023 № 18716.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2023 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення АМКУ були внесені зміни до тендерної документації
Номер скарги: UA-2023-11-08-007116-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГРІЗЛІ-ГВАРДІЯ", Код ЄДРПОУ:43320942
Дата подання: 10 листопада 2023 16:47
Дата подання: 10 листопада 2023 16:47
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2023 16:55
рішення від 14.11.2023 № 18238.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2023 16:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2023 № 18713.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2023 13:27
рішення від 21.11.2023 № 18713.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2023 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ в тендерну докуменитацію були внесені зміни.
Номер скарги: UA-2023-11-08-007116-a.c5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Скарга на неправомірні дії Замовника при проведенні процедури відкритих торгів
Скарга на неправомірні дії Замовника при проведенні процедури відкритих торгів
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-11-08-007116-a.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГРІЗЛІ-ГВАРДІЯ", Код ЄДРПОУ:43320942
Дата подання: 28 листопада 2023 17:50
Дата подання: 28 листопада 2023 17:50
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 листопада 2023 15:05
рішення від 30.11.2023 № 19277.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2023 15:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2023 № 19883.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2023 15:43
рішення від 11.12.2023 № 19883.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2023 14:53
Номер скарги: UA-2023-11-08-007116-a.c7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 29 листопада 2023 14:17
Дата подання: 29 листопада 2023 14:17
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 01.12.2023 № 19357.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2023 15:36
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-12-29-000002 • ab07f130437a4833b33652e65289348b
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-29
•
17:05
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Комунальним некомерційним підприємством "Київський міський пологовий будинок № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Послуги з охорони – ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони території – ДК 021:2015: 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-11-08-007116-a.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією, Переможцем процедури закупівлі було визнано - Товариство з обмеженою відповідальністю «Безпека – К9».
28 грудня 2023 року між Замовником - Комунальним некомерційним підприємством "Київський міський пологовий будинок № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації та Переможцем закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «Безпека – К9» було укладено Договір №143 про надання послуг з охорони.
Проте, Приватне підприємство «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» не погоджується з перебігом проведення тендерної закупівлі та порядком визначення переможця з огляду на наступне.
Перш за все зазначу, що в рамках тендерної закупівлі була вимога «Довідка про наявність в Учасника кінолога або працівника, який пройшов навчання по підготовці спеціалістів службового собаківництва, з наданням підтверджуючого документа про освіту. На підтвердження надати наступні документи:
- даний працівник повинен отримати додаткову освіту за професією «охоронник» та документально підтвердити копією свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду;
- дозвіл на зберігання та носіння пристрою вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
- свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації – «Кінолог» або сертифікат про проходження навчання за нормативною програмою по підготовці спеціалістів службового собаківництва».
З даного приводу, учасником ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в якою просили внести зміни до тендерної документації для усунення невідповідностей, а саме, скасувати (в тому числі) вимогу про – Свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації Кінолог.
В результаті чого було винесено рішення, відповідно до якого «Щодо наявності кінолога.
Враховуючи наведене, Законом України "Про охоронну діяльність" передбачено використання службових собак в охоронній діяльності з провідниками. Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив обов'язкову наявність саме кінологів в учасників процедури закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.».
Натомість, в супереч рішенню АМКУ, замість видалення даної вимоги, Замовник змінив дану вимогу, та виклав її в наступній редакції:
«Довідка про наявність у Учасника кінолога або працівника, який пройшов навчання по підготовці спеціалістів службового собаківництва, з наданням підтверджуючого документа про освіту. На підтвердження надати наступні документи: - даний працівник повинен отримати додаткову освіту за професією «охоронник» та документально підтвердити копією свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду; - дозвіл на зберігання та носіння пристрою вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. - свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації – «Кінолог» або сертифікат про проходження навчання за нормативною програмою по підготовці спеціалістів службового собаківництва».
Вважаю такі дії замовника протиправними та такими, що суперечать рішенню Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з огляду на наступне.
Так, в першу чергу, Замовник не видалив вимогу стосовно «Кінолога». Що стосується запропонованої альтернативи «кінолога або працівника, який пройшов навчання по підготовці спеціалістів службового собаківництва», зауважу, що відповідно до класифікатору професій, затвердженого Міністерством економіки України відсутня така професія як «Спеціаліст з собаківництва» відсутня. Тому, Замовник створив вимогу, яку неможливо виконати через відсутність професії.
Окрім того, вважаю що вказана тендерна закупівля має ряд дискримінаційних вимога, зокрема:
1: Від учасника вимагалось надати підтвердження наявної дієвої системи управління та контролю якості надання послуг, зокрема:
1. У складі ТП Учасник повинен надати:
- Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.
- Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.
- Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.
Сертифікати повинні бути дійсними на весь період надання послуг на об’єкті Замовника.
Обгрунтування: вважаємо дану вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права та інтереси учасників, оскільки ПП «Комсервіс-Безпека» має в наявності чинні сертифікати, але деяких з них дія закінчується в лютому та серпні 2024 року. Встановивши вимогу, що термін дії сертифікатів має бути на строк надання послуг на об’єкті Замовника, то сертифікати відповідності ПП «Комсервіс-Безпека» не відповідають вимозі Замовника в цій частині. Чим обумовлений такий строк дії сертифікатів відповідності зі сторони Замовника і чому його не влаштує наявність діючих сертифікатів Замовником не обґрунтовано. Встановивши дану вимогу, Замовник навмисно обмежив коло учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі.
2: В рамках тендерної закупівлі, від учасника вимагалось підтвердження наявності відповідального з питань цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим. На підтвердження надати посвідчення про функціональне навчання у сфері цивільного захисту на співробітника (керівника) підприємства Учасника.
Вважаємо дану вимогу протиправною, оскільки надання охоронних послуг регламентується ЗУ «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960).
Ліцензійними умовами передбачений розділ з кадровими вимогами до підприємств, які надають охоронні послуги. Так, п.14 передбачено, що до штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони. Пунктом 15 визначено, що охоронники та охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. Пунктом 16 вказано, що Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов. Таким чином, перелік працівників, які передбачені в обов’язковому порядку для суб’єкта охоронної діяльності вичерпний і в ньому відсутній фахівець з питань цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим.
Тобто, встановивши дану вимогу, Замовник звужує коло учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, адже дана вимога щодо наявності фахівця з питань цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим, встановлена для конкретного типу учасників, які мають таку особу. Для нас, як для потенційного учасника тендеру така вимога є дискримінаційною, адже ми маємо у штаті персонал, який відповідає нормам ЗУ «Про охоронну діяльність», а саме: дієздатні особи, які пройшли професійну підготовку, уклали трудовий договір з суб’єктом діяльності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень. З огляду на це Скаржник може бути надавачем охоронних послуг у відповідності до норм чинного законодавства, а вимога щодо наявності особи відповідальної з питань цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим необґрунтована та прописана під конкретного учасника. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до ст.22 ч.4 Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Предметом договору є фізичний пост охорони у кількості 1 шт (контрольно-пропускний пункт). Акцентуємо увагу, що Замовник жодним чином не аргументував чому вимагається саме наявність такого фахівця. Акцентуємо увагу, що питання цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим є сферою протипожежного напрямку діяльності, і ця сфера є ліцензійною зі своїми вимогами і критеріями. Тому, пов’язувати дві ліцензійні діяльності є незаконним.
Крім того, зазначаємо, що відносини у сфері цивільного захисту населення регулюються Кодексом цивільного захисту України (далі - Кодекс).
Пункт 37 ст.1 Кодексу , визначає, що реагування на надзвичайні ситуації та ліквідація їх наслідків - скоординовані дії суб’єктів забезпечення цивільного захисту, що здійснюються відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації, уточнених в умовах конкретного виду та рівня надзвичайної ситуації, і полягають в організації робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, припинення дії або впливу небезпечних факторів, викликаних нею, рятування населення і майна, локалізації зони надзвичайної ситуації, а також ліквідації або мінімізації її наслідків, які становлять загрозу життю або здоров’ю населення, заподіяння шкоди території, навколишньому природному середовищу або майну;
Пункт 31-1 , визначає, що органи управління цивільного захисту - органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, виконавчі органи міських, районних у містах (у разі їх створення), селищних та сільських рад, керівні органи підприємств, установ та організацій, а також їх структурні підрозділи (посадові особи), призначені для здійснення безпосереднього керівництва діяльністю у сфері цивільного захисту відповідно до компетенції;
Статтею 6 даного Кодексу визначено, що Суб’єктами забезпечення цивільного захисту є центральні органи виконавчої влади, інші державні органи, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання, громадські організації.
Тобто, належні відповідальні з питань цивільного захисту - це органи виконавчої влади та спеціалізовані підприємств, що призначені для здійснення безпосереднього керівництва діяльністю у сфері цивільного захисту відповідно до компетенції, а не просто «відповідальний з питань цивільного захисту та підготовці до дій у надзвичайних ситуаціях для запобігання таких ситуацій, ліквідації їх наслідків та надання допомоги постраждалим».
Крім того, п. 10 Положення про єдину державну систему цивільного захисту Постійно діючими органами управління цивільного захисту, до повноважень яких належать питання організації та здійснення заходів цивільного захисту, є:
• на державному рівні - Кабінет Міністрів України, ДСНС, а також центральні органи виконавчої влади, що створюють функціональні підсистеми, та підрозділи з питань цивільного захисту у складі їх апаратів;
• на регіональному рівні - Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, підрозділи з питань цивільного захисту, які утворюються у їх складі, територіальні органи ДСНС;
• на місцевому рівні - районні, районні у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчі органи міських, селищних, сільських рад, підрозділи з питань цивільного захисту, які утворюються в їх складі, підрозділи територіальних органів ДСНС;
• на об’єктовому рівні - керівні органи підприємств, установ та організацій, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) такими органами відповідно до законодавства.
Тобто, навіть на мінімальному об’єктовому рівні, повноваження по організації та здійснення заходів цивільного захисту належать спеціалізованим підрозділам з питань цивільного захисту, а не просто спеціалісту з відповідним посвідченням.
3: Вимога про надання наступних документів:
5.3.3. Довідка з переліком працівників (не менше шести), які задіяні в групах швидкого реагування.
5.3.4. Надати наступні підтверджуючі документи на працівників, які будуть задіяні в групах швидкого реагування, які вказані в довідці п. 5.3.3.:
- підтверджуючі документи щодо вказаних у довідці п. 5.3.3. працівників (відповідні аркуші трудових книжок або інших документів (накази, трудові договори тощо), що підтверджують роботу працівників на підприємстві, завірені в установленому порядку);
- документи, що підтверджують проходження працівниками, які вказані у довідці п. 5.3.3. професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду;
- документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п. 5.3.5. обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду або документи, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
- довідки, що підтверджують відсутність в працівників, які вказані у довідці п. 5.3.3. обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246);
- документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, на кожного працівника, зазначеного у довідці п. 5.3.4., який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2023 року.
- охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці п. 5.3.3.
Замовник умисно не вніс зміни в повному обсязі як це передбачено Рішенням АМКУ від 21.11.2023 №18716-р/пк-пз. Замовник лише зменшив кількість охоронників, які задіяні в групах швидкого реагування з 10-ти чоловік до 6-ти чоловік, які мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці п. 5.3.3.
В свої скарзі в рамках даної закупівлі ми зазначали, що Замовником жодним чином не обгрунтована вимога в кількості 10-ти охоронників ГШР, оскільки вимогами технічного завдання Замовника встановлено: здійснення спостереження та реагування (безпосереднього виїзду) на об'єкт охорони у разі надходження на ПЦС сигналу тривоги та зобов’язання учасника на весь термін дії Договору встановити на об'єкт, що охороняється, кнопку термінового виклику мобільної групи посилення постів протягом десяти робочих днів після підписання Договору надання послуг з охорони, тобто ГРУПОЮ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ (мобільною групою/транспортом реагування) – ОДНІЄЇ.
Також, в своїй скарзі в рамках даної закупівлі, як наслідок необгрунтованості кількості охоронників ГШР, ми доводили незаконність даної вимоги та просили зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом скасування вимоги щодо надання в складі пропозиції документів на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці п. 5.3.3 та/або привести кількість реально необхідного персоналу (2 охоронники, які задіяні в групі реагування) у відповідність.
І в своєму рішенні АМКУ від 21.11.2023 №18716-р/пк-пз, колегія зобов’язала Замовника усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Проте, в супереч цьому, Замовник не вніс зміни в повному обсязі, оскільки мав встановити вимогу в наявності в Учасника однієї групи швидкого реагування та 2 охоронника, які задіяні в групі швидкого реагування.
Для Скаржника дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує його права та інтереси, оскільки ПП «Комсервіс-Безпека» має в наявності пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, в кількості 4 шт. Оскільки Замовник встановив вимогу 6 шт. даних пристроїв, то ПП «Комсервіс-Безпека» не відповідає вимозі Замовника в цій частині. Чим обумовлений така кількість охоронників (6 чоловік та як наслідок 6 шт. пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії) Замовником не обґрунтовано. Повторно наголошуємо, що предметом закупівлі є 1 цілодобовий пост фізичної охорони (контрольно-пропускний пункт).
Встановивши дану вимогу, Замовник навмисно обмежив коло учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі.
На підставі вище викладеного, керуючись нормами чинного законодавства, просимо Вас:
1. Перевірити процедуру закупівлі Послуги з охорони – ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони території – ДК 021:2015: 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-11-08-007116-a, на предмет наявності дискримінаційних вимог в тендерній документації.
2. Перевірити фактичне виконання Комунальним некомерційним підприємством "Київський міський пологовий будинок № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (код ЄДРПОУ 05496780) рішення Антимонопольного комітету України №18716-р/пк-пз від 21.11.2023.
3. Провести аудит порядку закупівлі, перевірити відповідність тендерної пропозиції переможця тендерній закупівлі та як наслідок правомірність/законність укладання договору з переможцем між Комунальним некомерційним підприємством "Київський міський пологовий будинок № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (код ЄДРПОУ 05496780) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Безпека – К9» (код ЄДРПОУ 44167464).
4. За умови виявлення порушень, зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський пологовий будинок № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (код ЄДРПОУ 05496780) розірвати договір від 28 грудня 2023 року що укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Безпека – К9» (код ЄДРПОУ 44167464).
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП" |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
375 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" |
384 000,00
UAH з ПДВ
|
378 732,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА К9" |
526 200,00
UAH з ПДВ
|
526 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП" #38180147 |
Відхилено |
375 400,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 13:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2023 11:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" #43256301 |
Відхилено |
378 732,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 14:07
|
|
ТОВ "БЕЗПЕКА К9" #44167464 |
Переможець |
526 200,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2023 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 11:21
|
Договір 143.pdf | укладений |
28 грудня 2023 11:12
|