Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дизельне паливо (Столичний офіс)
Очікувана вартість
278 848 783,75 UAH
UA-2023-11-07-016783-a ● 6d3bf8d98da04b4f8d6fd2d60942befe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Шевчук Наталія natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 21:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 12:44 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 12:44 |
Очікувана вартість: | 278 848 783,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 394 243,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 5 570 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот сімдесят тисяч грн. 00 коп.). Гарантія повинна відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»; - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5570000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі застави на п/р Замовника: № UA 643223130000026007000054120 в АТ «Укрексімбанк» м. Київ, МФО 322313, код ЄДРПОУ ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» 44768034. В призначенні платежу необхідно зазначити унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X. Розмір забезпечення виконання договору 1% від ціни договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Датою надання забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування грошових коштів на зазначений вище поточний рахунок Замовника. Не надання учасником-переможцем процедури закупівлі у встановлений вище термін забезпечення виконання договору буде розцінюватись Замовником, як відмова підписати договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю покладаються на учасника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен становити не менше ніж 13 місяців з дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі невиконання учасником-переможцем своїх зобов’язань відповідно до умов укладеного договору (проект договору наведено у Додатку 4 до тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Паливо дизельне Євро5 (Л та З) за ДК 021-2015: 09130000-9 (нафта і дистиляти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5085325 літр
дизельне паливо (Столичний офіс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично отриманий товар здійснюється Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні) та надання Постачальником Покупцю рахунку-фактури на оплату товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2023 18:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 18:47 |
Перелік змін.doc | |
14 листопада 2023 18:46 |
ТД (нова редакція).docx | |
14 листопада 2023 18:46 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
07 листопада 2023 21:13 |
Додаток 1.docx | |
07 листопада 2023 21:13 |
Додаток 3.docx | |
07 листопада 2023 21:13 |
Додаток 4.docx |
14 листопада 2023 18:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2023 18:47 |
Перелік змін.doc
|
|||
14 листопада 2023 18:46 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||
14 листопада 2023 18:46 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
|||
07 листопада 2023 21:13 |
Додаток 1.docx
|
|||
07 листопада 2023 21:13 |
Додаток 3.docx
|
|||
07 листопада 2023 21:13 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-07-016783-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМА ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40159030
Дата подання: 11 листопада 2023 20:08
Вимога щодо внесення змін у Тендерну документацію
ТОВ «НВО «Система Енерго», як потенційний учасник закупівлі, звертається до Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» з вимогою усунути невідповідності Тендерної документації, та повідомляє наступне.
Згідно пункту 3.1.3. Додатку 2 до тендерної документації , Замовник вимагає надати в складі тендерноії пропозиції «копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару, та які мають містити посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.2. Розділу ІІІ цього Додатку»
Дана вимога в частині наявності в паспорті якості на товар «посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції» є необгрунтованою та такою, що обмежує коло не тільки потенційних учасників, а й виробників.
По-перше, Замовник даною вимогою встановлює обмежуючі критерії до оформлення паспортів якості. Такі критерії не стосуються технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі. Також такі критерії є необгрунтованими з точки зору чинного законодавства України, адже відсутній будь-який документ, що встановлює обов‘язок виробника зазначати в паспорті номер сертифікату відповідності. Тобто, цією вимогою Замовник «диктує» виробникам як ім оформлювати документи про якість виходячи зі своїх суб‘єктивних вподобань, а не чинного законодавства України.
По-друге, Замовник даною вимогою виключає можливість іноземних виробників, а також їх дилерів/представників, прийняти участь у даній закупівлі. Згідно з порядком проведення процедури сертифікації іноземних нафтопродуктів, хронологія подій наступна: виготовлення продукції - оформлення паспорту якості - відвантаження з заводу-виробника - транспортування - розмитнення і ввезення на територію України - сертифікація ввезеної продукції.
Згідно з наведеним циклом, видача паспорту якості передує процедурі сертифікації іноземної продукції та підтвердження її відповідності національному стандарту, у зв‘язку з чим посилання у паспорті якості на номер сертифікату відповідності є неможливим.
Як наслідок, дана вимога унеможливлює участь в даній закупівлі як іноземних виробників, так і їх дилерів/представників, які провели сертифікацію згідно чинного законодавства України на відповідність національному стандарту.
Згідно статті 5 Закону України про публічні закупівлі:
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації вимоги до наявності у паспорті якості «посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції» порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників, принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, що передбачені частиною першою статті 5 Закону, а також встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників, чим порушують частину четверту статті 5 Закону.
У зв‘язку з вищенаведеним вимагаємо від Замовника внести зміни у Тендерну документацію та викласти пункт 3.1.3 Додатку 2 у наступній редакції «копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару».
Також, з метою приведення Проекту договору згідно Додатку 4 у відповідність до чинного законодавства України, вимагаємо внесення змін.
Перелік змін наводимо у приєднаному файлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту 3.1.3. Додатку 2 до тендерної документації , Замовник вимагає надати в складі тендерноії пропозиції «копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару, та які мають містити посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.2. Розділу ІІІ цього Додатку»
Дана вимога в частині наявності в паспорті якості на товар «посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції» є необгрунтованою та такою, що обмежує коло не тільки потенційних учасників, а й виробників.
По-перше, Замовник даною вимогою встановлює обмежуючі критерії до оформлення паспортів якості. Такі критерії не стосуються технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі. Також такі критерії є необгрунтованими з точки зору чинного законодавства України, адже відсутній будь-який документ, що встановлює обов‘язок виробника зазначати в паспорті номер сертифікату відповідності. Тобто, цією вимогою Замовник «диктує» виробникам як ім оформлювати документи про якість виходячи зі своїх суб‘єктивних вподобань, а не чинного законодавства України.
По-друге, Замовник даною вимогою виключає можливість іноземних виробників, а також їх дилерів/представників, прийняти участь у даній закупівлі. Згідно з порядком проведення процедури сертифікації іноземних нафтопродуктів, хронологія подій наступна: виготовлення продукції - оформлення паспорту якості - відвантаження з заводу-виробника - транспортування - розмитнення і ввезення на територію України - сертифікація ввезеної продукції.
Згідно з наведеним циклом, видача паспорту якості передує процедурі сертифікації іноземної продукції та підтвердження її відповідності національному стандарту, у зв‘язку з чим посилання у паспорті якості на номер сертифікату відповідності є неможливим.
Як наслідок, дана вимога унеможливлює участь в даній закупівлі як іноземних виробників, так і їх дилерів/представників, які провели сертифікацію згідно чинного законодавства України на відповідність національному стандарту.
Згідно статті 5 Закону України про публічні закупівлі:
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації вимоги до наявності у паспорті якості «посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції» порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників, принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, що передбачені частиною першою статті 5 Закону, а також встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників, чим порушують частину четверту статті 5 Закону.
У зв‘язку з вищенаведеним вимагаємо від Замовника внести зміни у Тендерну документацію та викласти пункт 3.1.3 Додатку 2 у наступній редакції «копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару».
Також, з метою приведення Проекту договору згідно Додатку 4 у відповідність до чинного законодавства України, вимагаємо внесення змін.
Перелік змін наводимо у приєднаному файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2023 19:23
ПРОТОКОЛ № 1212
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
13 листопада 2023 р. м. Київ
11 листопада 2023 року уповноваженою особою через електронну систему закупівель було отримано вимогу щодо внесення змін до деяких положень тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015: 09130000-9 нафти і дистилятів (дизельного палива (Столичний офіс) (номер оголошення про проведення закупівлі UA-2023-11-07-016783-a), а саме:
1. Вимагаємо від Замовника внести зміни у Тендерну документацію та викласти пункт 3.1.3 Додатку 2 у наступній редакції «копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару». Також, з метою приведення Проекту договору згідно Додатку 4 у відповідність до чинного законодавства України, вимагаємо внесення змін до пунктів 3.1., 3.2., 3.6. та 6.1.2, виклавши їх у новій редакції.
Уповноважена особа детально опрацювала зазначену вимогу та встановила наступне.
Щодо першого питання.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи викладене, замовником у Розділі ІІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження характеристик запропонованого учасником товару вимогам, установленим у тендерній документації, у складі тендерної документації необхідно надати копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару, та які мають містити посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції.
Отже, враховуючи викладене тендерна документація повністю відповідає вимогам законодавства не потребує внесення змін в цій частині.
Щодо другого питання.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначених вимог, у Додатку 4 до тендерної документації надано проект договору про закупівлю, текст якого повністю відповідає вимогам цивільного та господарського законодавства та законодавства у сфері публічних закупівель, а отже не потребує змін.
Керуючись статтею 11 Закону та пунктами 51, 54 Особливостей уповноважена особа вирішила:
1. Надати відповідь на вимогу наступного змісту:
«Щодо першого питання.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи викладене, замовником у Розділі ІІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження характеристик запропонованого учасником товару вимогам, установленим у тендерній документації, у складі тендерної документації необхідно надати копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару, та які мають містити посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції.
Отже, враховуючи викладене тендерна документація повністю відповідає вимогам законодавства не потребує внесення змін в цій частині.
Щодо другого питання.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначених вимог, у Додатку 4 до тендерної документації надано проект договору про закупівлю, текст якого повністю відповідає вимогам цивільного та господарського законодавства та законодавства у сфері публічних закупівель, а отже не потребує змін.
2. Забезпечити оприлюднення відповідей на вимоги в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Уповноважена особа _______________ В.М. Цимбалюк
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
13 листопада 2023 р. м. Київ
11 листопада 2023 року уповноваженою особою через електронну систему закупівель було отримано вимогу щодо внесення змін до деяких положень тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015: 09130000-9 нафти і дистилятів (дизельного палива (Столичний офіс) (номер оголошення про проведення закупівлі UA-2023-11-07-016783-a), а саме:
1. Вимагаємо від Замовника внести зміни у Тендерну документацію та викласти пункт 3.1.3 Додатку 2 у наступній редакції «копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару». Також, з метою приведення Проекту договору згідно Додатку 4 у відповідність до чинного законодавства України, вимагаємо внесення змін до пунктів 3.1., 3.2., 3.6. та 6.1.2, виклавши їх у новій редакції.
Уповноважена особа детально опрацювала зазначену вимогу та встановила наступне.
Щодо першого питання.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи викладене, замовником у Розділі ІІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження характеристик запропонованого учасником товару вимогам, установленим у тендерній документації, у складі тендерної документації необхідно надати копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару, та які мають містити посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції.
Отже, враховуючи викладене тендерна документація повністю відповідає вимогам законодавства не потребує внесення змін в цій частині.
Щодо другого питання.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначених вимог, у Додатку 4 до тендерної документації надано проект договору про закупівлю, текст якого повністю відповідає вимогам цивільного та господарського законодавства та законодавства у сфері публічних закупівель, а отже не потребує змін.
Керуючись статтею 11 Закону та пунктами 51, 54 Особливостей уповноважена особа вирішила:
1. Надати відповідь на вимогу наступного змісту:
«Щодо першого питання.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи викладене, замовником у Розділі ІІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження характеристик запропонованого учасником товару вимогам, установленим у тендерній документації, у складі тендерної документації необхідно надати копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару, та які мають містити посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції.
Отже, враховуючи викладене тендерна документація повністю відповідає вимогам законодавства не потребує внесення змін в цій частині.
Щодо другого питання.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначених вимог, у Додатку 4 до тендерної документації надано проект договору про закупівлю, текст якого повністю відповідає вимогам цивільного та господарського законодавства та законодавства у сфері публічних закупівель, а отже не потребує змін.
2. Забезпечити оприлюднення відповідей на вимоги в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Уповноважена особа _______________ В.М. Цимбалюк
Номер вимоги: UA-2023-11-07-016783-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМА ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40159030
Дата подання: 16 листопада 2023 22:00
Невідповідність тендерної документації
Шановний Замовник!
Наше підприємство планує взяти участь в даній закупівлі та вимагає усунути наявні в Тендерній документації невідповідності національному законодавству.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації предметом закупівлі є Паливо дизельне
Євро5 (Л та З), якісні характеристики товару мають відповідати ДСТУ 7688-2015 Паливо дизельне Євро5. Технічні умови.
Згідно п.10.3 ДСТУ 7688:2015:
Документ про якість (паспорт якості) має містити:
— дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення дизельного палива;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Як видно з вищезазначеного, НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАІНИ ДСТУ 7688:2015 встановлює чіткі вимоги до паспорту якості і в ньому не має бути посилання на номер сертифікату відповідності.
Закликаємо Замовника привести Тендерну документацію у відповідність до НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАІНИ ДСТУ 7688:2015, та викласти пункт 3.1.3 Додатку 2 у наступній редакції «копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару».
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство планує взяти участь в даній закупівлі та вимагає усунути наявні в Тендерній документації невідповідності національному законодавству.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації предметом закупівлі є Паливо дизельне
Євро5 (Л та З), якісні характеристики товару мають відповідати ДСТУ 7688-2015 Паливо дизельне Євро5. Технічні умови.
Згідно п.10.3 ДСТУ 7688:2015:
Документ про якість (паспорт якості) має містити:
— дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення дизельного палива;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Як видно з вищезазначеного, НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАІНИ ДСТУ 7688:2015 встановлює чіткі вимоги до паспорту якості і в ньому не має бути посилання на номер сертифікату відповідності.
Закликаємо Замовника привести Тендерну документацію у відповідність до НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАІНИ ДСТУ 7688:2015, та викласти пункт 3.1.3 Додатку 2 у наступній редакції «копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару».
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2023 17:15
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи викладене, замовником у Розділі ІІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження характеристик запропонованого учасником товару вимогам, установленим у тендерній документації, у складі тендерної документації необхідно надати копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару, та які мають містити посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 10.3 ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро5. Технічні умови” визначено перелік відомостей, які має містити паспорт якості на дизельне паливо.
Разом з тим, пунктом 9 Розділу “Вимоги щодо обігу палива на ринку” Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, встановлено інший перелік відомостей, які повинен містити документ про якість (паспорт якості) палива, зокрема не зазначені у ДСТУ 7688:2015.
Виходячи з наведеного, ДСТУ 7688:2015 не встановлює виключні вимоги до форми та змісту паспорту якості.
Враховуючи викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині”.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи викладене, замовником у Розділі ІІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження характеристик запропонованого учасником товару вимогам, установленим у тендерній документації, у складі тендерної документації необхідно надати копії паспортів якості на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, за якими на дату подання тендерної пропозиції не сплинув гарантійний термін зберігання товару, та які мають містити посилання на номер сертифікату відповідності наданого учасником у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 10.3 ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро5. Технічні умови” визначено перелік відомостей, які має містити паспорт якості на дизельне паливо.
Разом з тим, пунктом 9 Розділу “Вимоги щодо обігу палива на ринку” Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, встановлено інший перелік відомостей, які повинен містити документ про якість (паспорт якості) палива, зокрема не зазначені у ДСТУ 7688:2015.
Виходячи з наведеного, ДСТУ 7688:2015 не встановлює виключні вимоги до форми та змісту паспорту якості.
Враховуючи викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині”.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-07-016783-a.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Львівнафта", Код ЄДРПОУ:45105922
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-11-07-016783-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Львівнафта", Код ЄДРПОУ:45105922
Дата подання: 01 грудня 2023 17:01
Дата подання: 01 грудня 2023 17:01
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2023 16:47
рішення від 05.12.2023 № 19512.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2023 16:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2023 № 20026.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2023 12:51
рішення від 12.12.2023 № 20026.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2023 18:59
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-11-29-000003 • 6531e8af4e0b4c4ca65904571d679604
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-29
•
14:11
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Звернення
щодо порушень законодавства під час проведення процедури закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівнафта», як учасник процедури закупівлі дизельного палива (Столичний офіс) (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-07-016783-a), що проводиться Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» (далі – Замовник), здійснило аналіз документів, наданих ПАТ «УКPНAФТА» у складі тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації на закупівлю за ДК 021-2015: 09130000-9 нафти і дистилятів(дизельного палива (Столичний офіс)), що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 13 листопада 2023 р. № 1211) (надалі – Тендерна документація).
За результатами такого аналізу установлено невідповідність пропозиції ПАТ «УКPНAФТА» вимогам тендерної документації.
Так, Відповідно до підпункту 3.1.4. пункту 3.1. розділу ІІІ додатку № 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі всім фізико-хімічним показникам, що встановлені ДСТУ 7688:2015 для товару, що є предметом закупівлі, у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати:
- копію протоколу випробувань щодо відповідності продукції вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (проведений за фізико-хімічними показниками, що встановлені ДСТУ 7688:2015, а саме на паливо дизельне зимове), що пропонується учасником до постачання. При цьому фактично отримані результати випробувань мають відповідати результатам випробувань зазначених у паспорті якості на товар, який надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.3. Розділу ІІІ цього Додатку, в частині відповідності кожного з показників всім фізико-хімічним показникам товару, що встановлені ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 2023 року на ім'я учасника або виробника запропонованого товару акредитованою/атестованою лабораторією, яка має відповідну сферу акредитації/атестації, та містити посилання на паспорт якості на товар, який надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.3. Розділу ІІІ цього Додатку. На підтвердження акредитації/атестації лабораторії у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного документу (атестату/сертифікату тощо).
У складі тендерної пропозиції ПАТ «УКPНAФТА» надано протокол випробувань від 13.11.2023 № 98 на паливо дизельне Energy ДП-З-Євро5-В0 в якому міститься інформація щодо не проведення випробування палива дизельного Energy ДП-З-Євро5-В0 за фізико-хімічним показником «Об’ємна частка метилових/етилових естерів жирних кислот, % для дизельних палив В0», який встановлено у ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», що не відповідає вимогам підпункту 3.1.4. пункту 3.1. розділу ІІІ додатку № 2 до Тендерної документації.
Таким чином, ПАТ «УКPНAФТА» не підтверджено відповідності запропонованого товару, а саме паливо дизельне Energy ДП-З-Євро5-В0, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі всім фізико-хімічним показникам, що встановлені ДСТУ 7688:2015.
З огляду на зазначене, Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ПАТ «УКPНAФТА» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція ПАТ «УКPНAФТА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в України» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Згідно з частиною першою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедури закупівлі.
З огляду на зазначене, просимо здійснити моніторинг процедури закупівлі та вжити відповідних заходів.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-11-07-000030 • 828393bbbdf242c49f96eaa2f05055a9
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-07
•
21:39
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Скільки палива можна закуповувати на ДП «Ліси України». Вже було безліч тендерів. Зверніть нарешті увагу на усі тендери цієї організації. Величезна кількість державних коштів іде на них. Мінімум половину цих коштів необхідно спрямувати на нашу армію. Гроші на ЗСУ!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "УКPНAФТА" |
264 843 726,00
UAH з ПДВ
|
264 843 726,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Львівнафта" |
277 150 212,50
UAH з ПДВ
|
277 150 212,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПАТ "УКPНAФТА" #00135390 |
Переможець |
264 843 726,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 13:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2023 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 11:49
|
Додаткова угода 4 від 25_11_2024 до 22_7_12.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 09:53
|
Додаткова угода 2 від 26_01_2024 від 22_7_12.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 15:13
|
Платіжна інструкція.pdf | укладений |
26 грудня 2023 14:15
|
Договір 22_7_12_2023_з від 22_12_2023.pdf | укладений |
26 грудня 2023 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Договору та Додатку 1 до Договору виклавши їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 22-7/12.2023-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Договору та Додатків 1, 2 та 3 до Договору виклавши їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 22-7/12.2023-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |