Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 33245581 |
Місцезнаходження: | 67844, Україна , Одеська обл., с.Кароліно-Бугаз, вул.Приморська 1 |
Контактна особа: |
Горбаченко Марина Русланівна 0976456208 katuysheva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 21:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 993 858,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 969,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 23:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 23:06 |
перелік змін.docx | |
09 листопада 2023 23:05 |
тендерна документація заміна водогону оновлена версія.docx | |
07 листопада 2023 21:06 |
протокол 30.docx | |
07 листопада 2023 21:06 |
тендерна документація заміна водогону.docx |
09 листопада 2023 23:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2023 23:06 |
перелік змін.docx
|
|||
09 листопада 2023 23:05 |
тендерна документація заміна водогону оновлена версія.docx
|
|||
07 листопада 2023 21:06 |
протокол 30.docx
|
|||
07 листопада 2023 21:06 |
тендерна документація заміна водогону.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000063 ● 351fef460b9943b5b6816e9d056bdf39
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2024 № 8-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.02.2024 № 8-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-11-07-016765-a від 07.11.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 09:36:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт. Аварійно-відновлювальні роботи на магістральному водогоні по вул.Одеській та вул.Промисловій в с.Кароліно-Бугаз, Білгород-Дністровського району, Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-016765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 16:31:53
Відповідь щодо бґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначеня його очікуваної вартості
Згідно п 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Проте комунальне підприємство «Бугаз» не відноситься ні до головних розпорядників бюджетних коштів, ні до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, ні до суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Очікувана вартість закупівлі була визначена вартістю за результатами експертизи проєктно кошторисної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником розміщено інформацію про закупівлю з порушенням вимог пункту 3 Порядку № 1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрспецоборудование |
3 794 539,75
UAH з ПДВ
|
3 794 539,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрспецоборудование #31043840 |
Переможець |
3 794 539,75
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 20:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2024 09:48
|
додаткова угода 2.jpg | зміни до договору |
04 січня 2024 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:57
|
Нова папка (11).rar | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 15:00
|
договір заміна водогону.pdf | укладений |
21 листопада 2023 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження змыни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 21/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю щодо виконання робіт через затримку фінансування витрат замовника, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 21/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |