Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П'ЯТИГІРСЬКЕ" |
Код ЄДРПОУ: | 41615585 |
Місцезнаходження: | 64252, Україна , Харківська обл., Ізюмський р-н, селище П'ятигірське , вул.Шкільна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Анна Дятлова +380661630811 datlovaa873@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 21:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 12:40 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 12:40 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 21:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 21:10 |
ТД_трактор_ нова редакція.pdf | |
10 листопада 2023 21:10 |
ТД_трактор_ перелік змін.pdf |
10 листопада 2023 21:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2023 21:10 |
ТД_трактор_ нова редакція.pdf
|
|||
10 листопада 2023 21:10 |
ТД_трактор_ перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-11-000026 ● 6160264f803b43dab84eb57e39dcb25b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2023 № 60-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/14193-2023 від 07.12.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.12.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.12.2023 №60-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-07-016679-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 5 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-12 09:36:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-11-07-016679-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Чому у тендерній документації відсутня вимога Замовника щодо наявності в учасника сертифіката відповідності згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2023 №950?
3. Чому під час повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України Замовником у Додатку №3 до тендерної документації встановлено право надання учасником технічної і експлуатаційної документації щодо предмета закупівлі російською мовою?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-15 18:14:57
Пояснення
Щодо першого питання:
Відповідно до Рішення XLIX сесії VIII скликання Донецької селищної ради від 25.10.2023 року №2117-VIII «Про внесення змін до рішення селищної ради від 13.12.2022 року №1624-VIII «Про селищний бюджет на 2023 рік» було виділено кошти на придбання Трактору у розмірі 1600000,00 грн. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі отриманих комерційних пропозицій, інформації, що оприлюднена в системі електронних закупівель та мережі інтернет відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі визначені виходячи з виробничих потреб Замовника у відповідності з отриманими пропозиціями.
Щодо другого питання:
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів» від 22.08.2023 № 950 внесено зміни до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва”.
Замовник при закупівлі товару не враховував у тендерній документації вимоги вищезазначеної Постанови, так як предмет закупівлі, а саме трактори не міститься у пп. 2 п. 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» від 16.12.2021 року № 1977-IX, яким визначено перелік локалізованих товарів.
Додатково: віднесення товару до локалізованих здійснюється Замовником наступним чином:
- визначаємо предмет закупівлі за показником 4-го знаку; - потім дивимося по ієрархії вниз (більш детальні коди) і по ієрархії уверх (укрупнення); - якщо одна з назв коду (немає значення якого знаку - 2-го, 3-го чи 6-го, наприклад) є в переліку пп.2 п.6-1 Прикінцевих положень Закону (список товарів, що потрапляє під локалізацію), то замовник повинен купувати товар з локалізацією; - відповідно, якщо назв з ієрархії нема, то товар купується без локалізації. У випадку закупівлі жодної з 3-х назв в ієрархії тракторів немає, що вказує на те, що локалізація не застосовується.
Щодо третього питання:
Відповідно до умов Додатку 3 до тендерної документації при поставці Товару, Учасником надається технічна і експлуатаційна документація, викладена українською чи російською мовою в друкованому вигляді та/або на електронних носіях. Враховуючи те, що Замовником в тендерній документації не встановлено обмежень щодо року виготовлення запропонованого товару, може мати місце випадок наявності документації на російській мові. Але у будь-якому випадку Учасник мав враховувати та виконувати вимоги п.7 розділу 1 тендерної документації - «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-20 14:58:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-11-07-016679-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
- Згідно оголошення про проведення відкритих торгів назва предмета закупівлі: Трактор Solis 105 4 WD або еквівалент, поясніть будь ласка чому Вами визначено код ДК021-2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-22 14:09:52
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-11-07-016679-a ) Замовник надає пояснення на запит від 20.12.2023 року.
Замовником було оголошено закупівлю за код ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Трактор Solis 105 4 WD або еквівалент), номер закупівлі UA-2023-11-07-016679-a.
Для участі в торгах свої тендерні пропозиції надали ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН" та ТОВ "ТСК".
У зв’язку з відхиленням тендерних пропозицій двох Учасників відкриті торги з особливостями автоматично відмінені електронною системою закупівель (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-07-016679-a, дата формування звіту: 20 грудня 2023).
Відповідно до пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Пунктом 3 розділу 1 «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, діючим кодом для позиції "Трактори" є -16700000-2, який містить лише показник третьої цифри основного словника (відмінний від нуля), при цьому згідно Класифікатора показник четвертої цифри за цим кодом - не передбачений.
Але за третьою цифрою визначити предмет закупівлі «Трактори» не можемо, оскільки, як вище було зазначено, предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
На підставі викладеного, з метою дотримання вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, Замовником визначено предмет закупівлі трактор Solis 105 4 WD або еквівалент за ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-01-08 16:25:26
Звернення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П'ЯТИГІРСЬКЕ" (надалі – Замовник) ознайомилась з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-07-016679-a від 26 грудня 2023 року ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ та надає інформацію до висновку відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником було оголошено закупівлю за код ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Трактор Solis 105 4 WD або еквівалент), номер закупівлі UA-2023-11-07-016679-a.
Для участі в торгах свої тендерні пропозиції надали ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН" та ТОВ "ТСК".
У зв’язку з відхиленням тендерних пропозицій двох Учасників відкриті торги з особливостями автоматично відмінені електронною системою закупівель (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-07-016679-a, дата формування звіту: 20 грудня 2023.
Відповідно до пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Пунктом 3 розділу 1 «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, діючим кодом для позиції "Трактори" є -16700000-2, який містить лише показник третьої цифри основного словника (відмінний від нуля), при цьому згідно Класифікатора показник четвертої цифри за цим кодом - не передбачений.
Але за третьою цифрою визначити предмет закупівлі «Трактори» не можемо, оскільки, як вище було зазначено, предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
На підставі викладеного, з метою дотримання вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, Замовником визначено предмет закупівлі трактор Solis 105 4 WD або еквівалент за ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби.
Також при визначенні предмета закупівлі трактора Замовник керувався висновками моніторингів ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, зокрема, по закупівлям UA-2021-06-18-005749-c, UA-2019-08-27-001234-a.
Згідно вказаних висновків ДАСУ визначення предмета закупівлі «16700000-2 — Трактори» за показником 3-ої цифри порушує норми частини 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 та відповідно пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на момент проведення моніторингу), пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (наказ був чинний на момент проведення моніторингу).
З урахуванням позиції органів фінансового контролю по закупівлі UA-2019-08-09-001440-b визначити предмет закупівлі трактора як «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах» також є порушенням пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на момент проведення моніторингу), та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (наказ був чинний на момент проведення моніторингу).
На підставі викладеного, наголошуємо на тому, що Замовник не порушив принципи конкуренції та прозорості проведення процедури закупівлі та вимоги Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН" |
1 416 000,00
UAH з ПДВ
|
1 416 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТСК" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН" #31516418 |
Відхилено |
1 416 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 22:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2023 21:22
|
ТОВ "ТСК" #37091926 |
Відхилено |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 22:29
|