Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
497 400,00 UAH
UA-2023-11-07-015885-a ● d33320c512444ec888aa61c4b0e4db5b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізька обласна прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 02909973 |
Вебсайт: | http://zap.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29а |
Контактна особа: |
Володимир Бузанов +380612251035 tender@zap.gp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 14:38 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 14:38 |
Очікувана вартість: | 497 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 974,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 грудня 2023
ДК 021:2015: 30237100-0 — Частини до комп’ютерів
32 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 грудня 2023
ДК 021:2015: 30231300-0 — Дисплейні екрани
32 штуки
Мишка безпровідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 грудня 2023
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
20 штуки
Веб-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 грудня 2023
ДК 021:2015: 30237240-3 — Веб-камери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 11:25 |
Дод_2_Тех.вимоги.doc | |
09 листопада 2023 11:25 |
Перелік змін до ТД.doc | |
07 листопада 2023 17:30 |
Дод_4_ Тен.пропозиція.docx | |
07 листопада 2023 17:30 |
Тендерна_документацiя.docx | |
07 листопада 2023 17:30 |
Дод_3_проєкт _договору.docx | |
07 листопада 2023 17:30 |
Дод_1_ Кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги.docx |
09 листопада 2023 11:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2023 11:25 |
Дод_2_Тех.вимоги.doc
|
|||
09 листопада 2023 11:25 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
07 листопада 2023 17:30 |
Дод_4_ Тен.пропозиція.docx
|
|||
07 листопада 2023 17:30 |
Тендерна_документацiя.docx
|
|||
07 листопада 2023 17:30 |
Дод_3_проєкт _договору.docx
|
|||
07 листопада 2023 17:30 |
Дод_1_ Кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
висновок санітарно епідеміологічної експертизи
Дата подання: 08 листопада 2023 12:46
Дата відповіді: 09 листопада 2023 10:05
Шановний замовнику! У Додатку 2 тендерної документації вимагається "висновок санітарно епідеміологічної експертизи". Зазначимо, що старий Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність, а діючим Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків взагалі не передбачено. Просимо привести вимоги по закупівлі у відповідність з діючим законодавством, та прибрати вимогу надавати висновок санітарно епідеміологічної експертизи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-07-015885-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2235405611
Дата подання: 17 листопада 2023 17:29
Вимога про дискваліфікацію.
Детальний опис обставин викладено в прикріпленому файлі "711 Вимога про дискваліфікацію ТОВ МІКРОТРОН.pdf"
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2023 16:39
Шановний учаснику! Тендерною документацією на дану закупівлю не передбачено, що технічні характеристики запропонованого товару підтверджуються або перевіряються даними, розміщеними на вебсайті «https://distri.mti.ua/». Також, дані, розміщені на згаданому вебсайті не є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи зазначене, відсутні правові підстави відхилення тендерної пропозиції на підставі невідповідності даних, вказаних учасником (переможцем) процедури закупівлі, інформації, розміщеної на вебсайті «https://distri.mti.ua/». Але, враховуючи інформацію, викладену у Вашій вимозі, замовником буде надіслано звернення в порядку, передбаченому абзацом першим пункту 42 Особливостей та, у разі отримання підтвердження зазначеної інформаціїі, тендерну пропозицію переможця буде відхилено.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи зазначене, відсутні правові підстави відхилення тендерної пропозиції на підставі невідповідності даних, вказаних учасником (переможцем) процедури закупівлі, інформації, розміщеної на вебсайті «https://distri.mti.ua/». Але, враховуючи інформацію, викладену у Вашій вимозі, замовником буде надіслано звернення в порядку, передбаченому абзацом першим пункту 42 Особливостей та, у разі отримання підтвердження зазначеної інформаціїі, тендерну пропозицію переможця буде відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВСЕСВІТ ПРО" |
409 807,20
UAH з ПДВ
|
409 807,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІКРОТРОН" |
462 504,00
UAH з ПДВ
|
453 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
453 400,00
UAH з ПДВ
|
453 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
496 380,00
UAH з ПДВ
|
496 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВСЕСВІТ ПРО" #44337522 |
Відхилено |
409 807,20
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 11:04
|
|
ТОВ "МІКРОТРОН" #40016854 |
Рішення скасоване |
453 360,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 14:07
|
|
ТОВ "МІКРОТРОН" #40016854 |
Відхилено |
453 360,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 14:14
|
|
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2235405611 |
Відхилено |
453 400,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 15:59
|
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
496 380,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 17:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2023 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 17:40
|
ДУ покращ.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 14:24
|
Договір.pdf | укладений |
08 грудня 2023 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 217 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |