Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Очікувана вартість
282 757,00 UAH
UA-2023-11-07-015473-a ● 8837fb020cad44db8ea02da7d67db8ea
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Державної казначейської служби України у м. Кропивницькому Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 38037409 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Велика Перспективна, будинок 31 |
Контактна особа: |
Шаповалов Роман 380522320604 gospodinroman@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2023 15:23 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2023 15:23 |
Очікувана вартість: | 282 757,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 827,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
на період з 01.01.2024 по 31.12.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8784 Людино-година
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25022, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Велика Перспективна, будинок 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата здійснюється щомісячно, по факту надання послуг до 20 числа місяця, наступного за місяцем, в якому надавались послуги, на підставі рахунку – фактури та акту надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2023 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 17:05 |
додаток 6.doc | |
07 листопада 2023 17:05 |
Тендерна документація.doc | |
07 листопада 2023 17:05 |
дод.1 до договору.doc | |
07 листопада 2023 17:05 |
Додаток 1.doc | |
07 листопада 2023 17:05 |
Додаток 5.doc | |
07 листопада 2023 17:05 |
Додаток 2.doc | |
07 листопада 2023 17:05 |
дод.2 до договору.doc | |
07 листопада 2023 17:05 |
Додаток 4.doc | |
07 листопада 2023 17:05 |
Додаток 3 Проєкт Договору.doc | |
07 листопада 2023 17:01 |
оголошення охорона.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 08 листопада 2023 10:35
Дата відповіді: 08 листопада 2023 17:00
Доброго дня!
Прохання роз’яснити на підставі чого сформована Ваша очікувана вартість? Ви закладаєте орієнтовну вартість однієї години охорони – 32,19 гривень (282 757 гривень / 8784 годин охорони). Відповідно до статті 8 проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік»: «Установити з 1 січня 2024 року мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня — 7100 гривень, з 1 квітня — 8000 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня — 42,6 гривні, з 1 квітня — 48 гривень». Тобто розраховуємо мінімально: (42,60 грн. за год. * 91 день (січень-березень 2024 року)*24 години охорони = 93 938,40) + (48 грн. за год. * 275 днів (квітень-грудень 2024 року)*24 години охорони = 316 800,00) = 409 838,40 гривень. Тобто тільки на заробітну плату працівникам потрібно на 127 081,40 гривень більше, ніж у Вас закладено. Не кажучи вже про ПДВ чи єдиний податок, витрати на форму, спецзасоби та машини з групами швидкого реагування, а також прибуток для Виконавця. Чому Ваша очікувана вартість порушує норми трудового законодавства? Укладення договорів із порушенням норм конституційного та трудового законодавства одразу викликає багато питань, в тому числі у Державної служби України з питань праці. Вимагаємо перегляду Вашого бюджету закупівлі у більшу сторону або зменшення обсягу технічного завдання!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання.
Визначення очікуваної вартості послуг охорони на 2024 рік проведено відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в управлінні Державної казначейської служби України у м. Кропивницькому Кіровоградської області (далі – управління Казначейства), затвердженої наказом управління Казначейства від 21.05.2020 №38, а саме шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни послуг з фізичної охорони (1 пост охорони), що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, прайс-листах в електронній системі закупівель «Prozorro».
За результатом проведеного розрахунку визначено очікувану річну вартість у сумі 282757,00грн. з ПДВ.
Поряд з цим, управління Казначейства є органом державної влади, який повністю утримується за рахунок коштів Державного бюджету України та в повсякденній діяльності використовує принцип максимальної економії бюджетних коштів.
Визначення очікуваної вартості послуг охорони на 2024 рік проведено відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в управлінні Державної казначейської служби України у м. Кропивницькому Кіровоградської області (далі – управління Казначейства), затвердженої наказом управління Казначейства від 21.05.2020 №38, а саме шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни послуг з фізичної охорони (1 пост охорони), що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, прайс-листах в електронній системі закупівель «Prozorro».
За результатом проведеного розрахунку визначено очікувану річну вартість у сумі 282757,00грн. з ПДВ.
Поряд з цим, управління Казначейства є органом державної влади, який повністю утримується за рахунок коштів Державного бюджету України та в повсякденній діяльності використовує принцип максимальної економії бюджетних коштів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-07-015473-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:44638558
Дата подання: 08 листопада 2023 10:26
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до тендерної документації вказана вимога:
« Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору у 2022 році та не менше одного, що виконується/або виконаного у 2023 році (будь-який період надання послуг, наприклад: травень-грудень).
В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місце знаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надаються копії договорів (не менше 2) та актів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі у 2022 році та часткове виконання договору у 2023 році (якщо договір виконується) у разі якщо договір за 2023 рік виконано то учасники подають всю кількість актів по даному договору.»
Замовник цими вимогами наполягає, щоб у Учасника було як мінімум двох аналогічних договори. Але згідно частини 2 статті 16 Закону достатнього щоб Учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору. Дії Замовника в частині встановлення у тендерною документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нас як потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Хочемо наголосити те, що Колегія АМКУ винесла рішення від 03.03.2017 № 1002-р/пк-пз щодо аналогічної позиції Скаржника, за закупівлею UA-2017-02-03-000072-c, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
Також, чим викликана вимога про підтвердження аналогічного досвіду з 2022-2023 роки, ще й не менше двох договорів за кожен рік? На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів? Отже, прописуючи таку вимогу, Ви автоматично залишаєте поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають таку кількість аналогічних договорів в відповідні роки. Почитайте практику АМКУ щодо цього питання і подивіться скільки рішення АМКУ на користь скаржника з приводу даного питання!
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації та прибрати конкретні роки виконання аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
« Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору у 2022 році та не менше одного, що виконується/або виконаного у 2023 році (будь-який період надання послуг, наприклад: травень-грудень).
В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місце знаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надаються копії договорів (не менше 2) та актів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі у 2022 році та часткове виконання договору у 2023 році (якщо договір виконується) у разі якщо договір за 2023 рік виконано то учасники подають всю кількість актів по даному договору.»
Замовник цими вимогами наполягає, щоб у Учасника було як мінімум двох аналогічних договори. Але згідно частини 2 статті 16 Закону достатнього щоб Учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору. Дії Замовника в частині встановлення у тендерною документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нас як потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Хочемо наголосити те, що Колегія АМКУ винесла рішення від 03.03.2017 № 1002-р/пк-пз щодо аналогічної позиції Скаржника, за закупівлею UA-2017-02-03-000072-c, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
Також, чим викликана вимога про підтвердження аналогічного досвіду з 2022-2023 роки, ще й не менше двох договорів за кожен рік? На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів? Отже, прописуючи таку вимогу, Ви автоматично залишаєте поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають таку кількість аналогічних договорів в відповідні роки. Почитайте практику АМКУ щодо цього питання і подивіться скільки рішення АМКУ на користь скаржника з приводу даного питання!
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації та прибрати конкретні роки виконання аналогічних договорів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2023 17:01
Дякуємо за Вашу увагу до закупівлі.
Пунктом 3.7 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі - Закон № 922-VIIІ) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників визначається Кабінетом Міністрів України. Враховуючи дану норму Закону № 922-VIIІ тендерна пропозиція по предмету закупівлі “Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони” була розроблена відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі - Особливості). Відповідно до абзацу 6 пункту 28 Особливостей замовник в тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону № 922-VIIІ, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищезазначене, з метою дотримання вимог Особливостей, було прийнято рішення щодо встановлення у тендерній документації на закупівлю послуг охорони такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника закупівлі аналогічних договорів за 2022 та 2023 роки. Дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, адже її встановлення передбачено чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
На запитання з приводу підтвердження аналогічного досвіду за 2022-2023 роки (кількості договорів та актів наданих послуг) роз’яснюємо наступне: не менше двох договорів, один – про надання послуг охорони у 2022 році, другий – у 2023 році. До цих договорів необхідно надати копії актів наданих послуг, які оформлялись протягом терміну дії договорів.
Замовник не обмежує Учасника у максимальній кількості договорів, які він може надати за власним бажанням.
Пунктом 3.7 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі - Закон № 922-VIIІ) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників визначається Кабінетом Міністрів України. Враховуючи дану норму Закону № 922-VIIІ тендерна пропозиція по предмету закупівлі “Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони” була розроблена відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі - Особливості). Відповідно до абзацу 6 пункту 28 Особливостей замовник в тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону № 922-VIIІ, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищезазначене, з метою дотримання вимог Особливостей, було прийнято рішення щодо встановлення у тендерній документації на закупівлю послуг охорони такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника закупівлі аналогічних договорів за 2022 та 2023 роки. Дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, адже її встановлення передбачено чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
На запитання з приводу підтвердження аналогічного досвіду за 2022-2023 роки (кількості договорів та актів наданих послуг) роз’яснюємо наступне: не менше двох договорів, один – про надання послуг охорони у 2022 році, другий – у 2023 році. До цих договорів необхідно надати копії актів наданих послуг, які оформлялись протягом терміну дії договорів.
Замовник не обмежує Учасника у максимальній кількості договорів, які він може надати за власним бажанням.
Номер вимоги: UA-2023-11-07-015473-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІГА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:40323076
Дата подання: 08 листопада 2023 21:27
щодо субпідрядників/ співвиконавців
Шановний Замовник, Законом не забороняється залучати інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців до виконання договору про закупівлю (положення п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, відповідно до якого у тендерній документації зазначають такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Таким чином замовник не врахував це положення при складанні тендерної документації, чим порушив норми чинного законодавства, що не дає змоги учасникам належним чином сформувати свої пропозиції, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання), але умовами ТД процедура не передбачає залучення субпідрядника. Відсутність можливості залучення субпідрядника/співвиконавця є дискримінаційною вимогою, адже участь у такій закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг, таким чином замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення субпідрядників/співвиконавців. Просимо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2023 11:39
Дякуємо за Ваше запитання.
Управління Державної казначейської служби України у м. Кропивницькому Кіровоградської області (далі - управління Казначейства) є органом виконавчої влади, тому при здійсненні публічних закупівель товарів, робіт та послуг керується чинним законодавством у сфері публічних закупівель та відстоює інтереси держави. Частиною 1 статті 16 Закону № 922-VIIІ визначено, що замовник вимагає від учасника подання документального підтвердження інформації щодо його відповідності наступним кваліфікаційним критеріям:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Виходячи із вищезазначеної норми Закону № 922-VIIІ у разі наявності в учасника процедури закупівлі достатньої кваліфікації він бере участь у закупівлі без залучення субпідрядників.
Поряд з тим, замовник оцінюючи наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів, кваліфікованих штатних працівників та матеріально технічної бази, може зробити висновки про те, що даний учасник в подальшому зможе якісно виконати свої зобов’язання щодо надання послуг.
У разі якщо тендерною документацією встановлена вимога щодо залучення надавачем послуг/виконавцем робіт субпідрядників, такий учасник може надати інформацію відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону № 922-VIIІ. Під час складання та затвердження тендерної документації замовники зазначають інформацію передбачену частиною 2 статті 22 Закону № 922-VIIІ.
Поряд з цим, частина 3 статті 22 Закону № 922-VIIІ визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Закон № 922-VIIІ визначає право замовника щодо передбачення в тендерній документації вимоги про залучення учасником закупівлі субпідрядника, а не обов’язок. Отже, замовник самостійно приймає рішення про встановлення даної вимоги виходячи із специфіки предмету закупівлі.
Закупівля послуг цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення управління Казначейства являється специфічною закупівлею, по причині знаходження в приміщені управління Казначейства документів з грифом «Для службового користування» та доступу до платіжної системи обслуговування бюджетів. Враховуючи можливі наслідки у разі недобросовісного надання послуг охорони та дію режиму воєнного стану в Україні, управління Казначейства, як замовник, повинно бути впевнене у надійності та кваліфікованості надавача послуг охорони. Враховуючи вищевказане, було прийнято рішення про встановлення у тендерній документації за предметом закупівлі «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» вимоги щодо самостійного надання послуг охорони переможцем закупівлі без залучення третіх осіб.
Управління Державної казначейської служби України у м. Кропивницькому Кіровоградської області (далі - управління Казначейства) є органом виконавчої влади, тому при здійсненні публічних закупівель товарів, робіт та послуг керується чинним законодавством у сфері публічних закупівель та відстоює інтереси держави. Частиною 1 статті 16 Закону № 922-VIIІ визначено, що замовник вимагає від учасника подання документального підтвердження інформації щодо його відповідності наступним кваліфікаційним критеріям:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Виходячи із вищезазначеної норми Закону № 922-VIIІ у разі наявності в учасника процедури закупівлі достатньої кваліфікації він бере участь у закупівлі без залучення субпідрядників.
Поряд з тим, замовник оцінюючи наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів, кваліфікованих штатних працівників та матеріально технічної бази, може зробити висновки про те, що даний учасник в подальшому зможе якісно виконати свої зобов’язання щодо надання послуг.
У разі якщо тендерною документацією встановлена вимога щодо залучення надавачем послуг/виконавцем робіт субпідрядників, такий учасник може надати інформацію відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону № 922-VIIІ. Під час складання та затвердження тендерної документації замовники зазначають інформацію передбачену частиною 2 статті 22 Закону № 922-VIIІ.
Поряд з цим, частина 3 статті 22 Закону № 922-VIIІ визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Закон № 922-VIIІ визначає право замовника щодо передбачення в тендерній документації вимоги про залучення учасником закупівлі субпідрядника, а не обов’язок. Отже, замовник самостійно приймає рішення про встановлення даної вимоги виходячи із специфіки предмету закупівлі.
Закупівля послуг цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення управління Казначейства являється специфічною закупівлею, по причині знаходження в приміщені управління Казначейства документів з грифом «Для службового користування» та доступу до платіжної системи обслуговування бюджетів. Враховуючи можливі наслідки у разі недобросовісного надання послуг охорони та дію режиму воєнного стану в Україні, управління Казначейства, як замовник, повинно бути впевнене у надійності та кваліфікованості надавача послуг охорони. Враховуючи вищевказане, було прийнято рішення про встановлення у тендерній документації за предметом закупівлі «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» вимоги щодо самостійного надання послуг охорони переможцем закупівлі без залучення третіх осіб.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-07-015473-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:41274114
Дата подання: 24 листопада 2023 15:04
Дата подання: 24 листопада 2023 15:04
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2023 15:42
рішення від 28.11.2023 № 19058.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2023 15:42
інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2023 № 19654.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2023 13:10
рішення від 06.12.2023 № 19654.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2023 12:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2023 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРРОССЕРВІС-1" |
265 276,80
UAH з ПДВ
|
254 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" |
278 804,16
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРРОССЕРВІС-1" #38436015 |
Переможець |
254 999,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 17:56
|
Дод угода oxop.pdf | зміни до договору |
09 січня 2024 17:52
|
Key-6.dat | зміни до договору |
09 січня 2024 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 11:14
|
договір охорони.pdf | укладений |
18 грудня 2023 11:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення розміру бюджетних зобов'язань на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 38/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/4/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |