Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Сергій Лугіна +380674758447 sergeylugina1989@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 408 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 15:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 10:24 |
Тендерна документація з особливостями (07.11.2023 р. зі змінами).docx | |
09 листопада 2023 10:24 |
Перелік змін від 09.11.2023.docx |
09 листопада 2023 15:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 листопада 2023 10:24 |
Тендерна документація з особливостями (07.11.2023 р. зі змінами).docx
|
||||||
09 листопада 2023 10:24 |
Перелік змін від 09.11.2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-12-000028 ● 0cca9a743f584d0f9171d247edbb5590
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 4-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2023-11-07-014908-a 07.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 10:30:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вантажні автомобілі» (ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби), очікуваною вартістю 2 408 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-014908-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору від 21.11.2023 № 552, укладеного з ФОП Томчук Андрій Михайлович, у разі поставки товару просимо надати підтверджуючі документи щодо суми сплачених коштів та факт поставки товару.
3. Відповідно до абзацу третього додатку 3 до тендерної документації Замовника, локалізація не застосовується відповідно до абзацу шостого пункту 3 Особливостей. Просимо надати підтверджуючі документи щодо застосування вищезазначеної вимоги.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 18:06:05
Відповідь на запит
На виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляю наступне.
1. Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Водночас, Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до Договору № 1 «Про надання трансфертів з міського бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 04 січня 2023 року є одержувачем бюджетних коштів (копія договору додається);
2. Комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради з ФОП Томчук Андрієм Михайловичем не укладався Договір від 21.11.2023 № 552. Водночас, укладено Договір № 522 від 21.11.2023 р., зобовʼязання за яким сторонами виконано у повному обсязі. (копії підтверджуючих документів додаються);
3. Закуплені в рамках процедури закупівлі вантажні автомобілі були передані Військовій частині 1495 (копії підтверджуючих документів додаються).
- Акт приймання-передачі Опель Мовано 2018 Вч1495.pdf
- Акт приймання-передачі Рено мастер 2018 Вч1495.pdf
- Акт приймання-передачі Рено мастер 2019 Вч1495.pdf
- Документи виконання Договору 522.pdf
- Розпорядження міського голови 939 від 27.11.2023.pdf
- Договір 1 про надання трансфертів з місцевого бюджету від 04.01.2023.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович |
2 404 754,00
UAH з ПДВ
|
2 404 754,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович #3041324133 |
Переможець |
2 404 754,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 22:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 10:53
|
Договір 522 від 21.11.23.pdf | укладений |
22 листопада 2023 10:49
|